Gears of War 2

کمک کنید:((
توی شکم کرمه اونجایی که باید رگهاشو ببریم بعد خون میاد بالا چه کار باید کرد همش خفه میشم توی خونها

دوست عزیز اونجایی که خون بالا میاد قبل از این که خفه بشی 2 تا رگ دیگه هم هست که باید اونا رو هم قطع کنی بعدا دمو میشه :biggrin1: (یعنی شما باید 4 رگ رو قطع کنی;))
 
سلام
من بازی رو گرفتم، الان هم کمی جلو رفتم و تغییر خاصی نسبت به نسخه ی اول در بازی نمیبینم(بازی اول رو هم روی کنسول بازی کردم-که نگید نسخه ی پورت شده سایه ی بازی بوده و ایناها)، اگر شد یک مقایسه ی منطقی بین بازی اصلی و سکوئل میذارم.

مشکلات بازی بسیار زیاده، بازی در حالت نورمال بسیار بسیار راحته، محیط به هیچ وجه اینتراکتیو نیست(حیف دوستان نیستن بیان معنی Passive Interactive!!! رو آموزش بدند)، یک المان یعنی تاکتیکال کردن بازی که میتونست خیلی در تقویت بازی تاثیر گذار باشه در بازی وجود نداره.(این المان باید در نسخه ی اول هم میبود، که نبود)
اپیک گیمز حتی برای بازی خودش هم Capabilityـیه فیزیک UE3 رو تقویت نکرده و فیزیک بازی در حد نسخه ی تجاری انجین هست.
برعکس بازیهای امروزی، از پره-رندر کردن محیط(کاری که توی MGs2 هم انجام نشده) زیاد استفاده شده.
محیط از خشکی نسبت به نسخه ی اصلی دراومده، ولی متنوع نشده. اوج تقویت گرافیک بازی، اضافه شدن منبع نوری دینامیک در بازی هست، اونهم در جاهایی بسیار معدود.

دینامیک بودن آبجکتها خیلی محدوده. امکان داره چندتا مانع در بازی منفجر شن، البته اینهم پیشرفتیه برای خودش.

اسلحه ی جدید هم به بازی اضافه شده، تابحال یکی دوتاش رو دیدم.

تنها و تنهاترین نکته ی مثبت بازی، کارشدن بیشتر روی جزئیات هوش مصنوعی NPCـهاست، چه دشمن و چه دوست، برای مثال اگر بیفتید، سریع احیاتون میکنن. همچنین دشمنها هم متنوع شدن و هوش مصنوعیشون بیشتر شده، عملا تعاملات بازی متقابله.

در کل گفتم، اگر نور تقویت نمیشد و NPCـها متنوع تر، این بازی میشد یک اکسپنیشن پک، اما نیست. البته فراموش نکنیم وضوح تصویر هم بالاتر رفته، همین هم قابل ستایشه. اما بقیه ی المانها چیز خاصی ندارن.
 
من وقتی بازی رو میزارم تو درایو و وقتی میرسه به منوهاش یه ثانیه بعد این ارورو میده
this disc is unre adable
1.clean thedisc witha soft cloth
2.(دومیش هم میگه کنسولو ریستارت کنید کردم بازم همون آش بود)
میبخشید که اینجا سوال کردم:punish:.ولی ترو خدا کمکم کنید استخونام داره تیر میکشه.:wallbash::praying:
 
من وقتی بازی رو میزارم تو درایو و وقتی میرسه به منوهاش یه ثانیه بعد این ارورو میده
this disc is unre adable
1.clean thedisc witha soft cloth
2.(دومیش هم میگه کنسولو ریستارت کنید کردم بازم همون آش بود)
میبخشید که اینجا سوال کردم:punish:.ولی ترو خدا کمکم کنید استخونام داره تیر میکشه.:wallbash::praying:
شما دیسکت یا با سرعت بالا رایت شده یا جنس دیسکت خوب نیست و با درایوت نمیسازه!
دیسکتو عوض کن به احتمال زیاد درست میشه.
سلام
من بازی رو گرفتم، الان هم کمی جلو رفتم و تغییر خاصی نسبت به نسخه ی اول در بازی نمیبینم(بازی اول رو هم روی کنسول بازی کردم-که نگید نسخه ی پورت شده سایه ی بازی بوده و ایناها)، اگر شد یک مقایسه ی منطقی بین بازی اصلی و سکوئل میذارم.

مشکلات بازی بسیار زیاده، بازی در حالت نورمال بسیار بسیار راحته، محیط به هیچ وجه اینتراکتیو نیست(حیف دوستان نیستن بیان معنی Passive Interactive!!! رو آموزش بدند)، یک المان یعنی تاکتیکال کردن بازی که میتونست خیلی در تقویت بازی تاثیر گذار باشه در بازی وجود نداره.(این المان باید در نسخه ی اول هم میبود، که نبود)
اپیک گیمز حتی برای بازی خودش هم Capabilityـیه فیزیک UE3 رو تقویت نکرده و فیزیک بازی در حد نسخه ی تجاری انجین هست.
برعکس بازیهای امروزی، از پره-رندر کردن محیط(کاری که توی MGs2 هم انجام نشده) زیاد استفاده شده.
محیط از خشکی نسبت به نسخه ی اصلی دراومده، ولی متنوع نشده. اوج تقویت گرافیک بازی، اضافه شدن منبع نوری دینامیک در بازی هست، اونهم در جاهایی بسیار معدود.

دینامیک بودن آبجکتها خیلی محدوده. امکان داره چندتا مانع در بازی منفجر شن، البته اینهم پیشرفتیه برای خودش.

اسلحه ی جدید هم به بازی اضافه شده، تابحال یکی دوتاش رو دیدم.

تنها و تنهاترین نکته ی مثبت بازی، کارشدن بیشتر روی جزئیات هوش مصنوعی NPCـهاست، چه دشمن و چه دوست، برای مثال اگر بیفتید، سریع احیاتون میکنن. همچنین دشمنها هم متنوع شدن و هوش مصنوعیشون بیشتر شده، عملا تعاملات بازی متقابله.

در کل گفتم، اگر نور تقویت نمیشد و NPCـها متنوع تر، این بازی میشد یک اکسپنیشن پک، اما نیست. البته فراموش نکنیم وضوح تصویر هم بالاتر رفته، همین هم قابل ستایشه. اما بقیه ی المانها چیز خاصی ندارن.
معلومه که از بازی خیلی خوشت اومد!!!!!!!!!:laughing::laughing:
 
خب بالاخره بازی تموم شد ! نکات مثبت و منفی بازی به نظر من :
+ داستان به مراتب بهتر نسبت به نسخه قبلی که اصلآ چیزی به نام داستان نداشت. پیچش های داستانی توی این نسخه خیلی خوب بود.
اگه هنوز بازی رو تموم نکردین , حتمآ تا آخر Credits صبر کنین چون چیز جالبی در انتظارتون هست.وقتی Credits تموم میشه :
صدای پدر Marcus یعنی Adam Fenix رو میشنویم که این جملات رو به حالت بی سیم مانند و خش خشی میگه :
Adam Fenix داره صحبت میکنه. کسی اونجا هست ؟ صدام رو میشنوین ؟ من Adam Fenix هستم , کسی صدام رو میشنوه ؟ شما چیکار کردین ؟ (چه غلطی کردین ؟)
این عبارات به علاوه صحبتهایی که ملکه لوکاستها میکنه , نشون میده که توی قسمت بعدی از Adam Fenix خیلی بیشتر میشنویم و احتمال داره کلآ یه شخصیت منفی باشه
+ گرافیک خوب در بعضی جاها , عالی در بعضی جاها و فوق العاده در بعضی جاها ! مرحله اول رو که بازی کردم به خودم گفتم این Gears Of War 1.5 هم نیست ! ولی هرچی جلوتر رفتم از هر نظر (Draw Distance و نورپردازی و محیط و حتی FPS ) بازی پیشرفت زیادی میکرد ! یه جاهایی که واقعآ فوق العاده بود و بهترین گرافیکی که تا حالا توی کنسول دیدم رو تجربه کردم مثل :
مرحله ای که باید پیش ملکه لوکاست ها میرفتیم.
+ آهنگها و موسیقی متن به مراتب بهتر و تآثیرگذارتر از نسخه قبلی
+ هیجان بیشتر و حماسی تر بودن
+ تنوع زیاد در مرحله ها و محیط ها
========

- یه سری مشکلات مثل ناپدید شدن بدن دشمنان بعد از مدت خیلی کم و افت فریم در بعضی جاها (که مزاحمت خاصی ایجاد نمیکرد البته)
- عدم بهبود زیاد در هوش مصنوعی هم تیمی ها و همین طور هوش مصنوعی ناقص لوکاستهای پر تعداد در دوردست
- شباهت زیاد به بازی اصلی از نظر گیم پلی کلی
- داستان با وجود اینکه خیلی بهتر بود ولی گره ای باز نمیکرد و فقط گره ها رو بیشتر میکرد.
- خسته کننده بودن بعضی محیط ها و تآکید زیاد روی اونها که باعث عصبانیت میشد !
- آلرژی گرفتن نسبت به واژه REAVERS !!! شاید 50 بار توی بازی این رو شنیدم !
 
داستان

آقا کسی هست که داستان رو کامل توضیح بده....

Queen و پدر مارکوس Adam در بازی چی کاره هستند؟؟ شماره 2 چند سال بعد از شماره 1 هست و چه سالی؟؟ و....؟؟؟
 
گرافیک و گیم پلی از نظر من :
گرافیک:
به نظر من هم گرافیک بازی متغییر هست.
مشخصه که سازنده های گرافیک بازی رو بعضی جاهای بازی بیشتر کار کردن و بعضی جاها کمکاری کردن خوشبختانه اون مراحلی که گرافیک ندارن طولانی نیستن مثل مرحله ی برفی که باید بری تو اون غار که بهتر بود اون قسمت بازی اصلا نبود .
تا جایی که من رفتم اوج گرافیک بازی مرحله ای بود که باید زن دوم رو پیدا میکردی که منو یاد بازی uncharted انداخت .
گیم پلی :
با بازیهای مثل2 god of war انتظارات از گیم پلی بازیهای بزرگ خیلی میره بالا و با جلو رفتن گیم پلی باید پیشرفت کنه و جذابتر شه . من به جز چندتا فینیشر جدید و چند تا اسلحه جدید چیز جدیدی تو گیم پلی بازی ندیدم.

خداحافظ:twisted:
 
من هم بازی را گرفتم.
گرافیک بازی فوق العاده پیشرفت کرده. موسیقی بازی شاهکاره. کلا از یک بازی چه میخواهید؟
من که میگم این بهترین بازی عمرم است:love:
با بازیهای مثل2 god of war انتظارات از گیم پلی بازیهای بزرگ خیلی میره بالا و با جلو رفتن گیم پلی باید پیشرفت کنه و جذابتر شه . من به جز چندتا فینیشر جدید و چند تا اسلحه جدید چیز جدیدی تو گیم پلی بازی ندیدم.
خوب سازنده ها احمق که نیستند. شماره یک این بازی از نظر گیم پلی انقلابی بود که تا مدتها از آن تقلید میشد ، حالا انتظار داری بیایند و عوضش کنند؟؟؟

من اکثر انتقاداتی که به این بازی گرفته میشود را قبول ندارم چون این بازی یه شاهکار مطلق است:love:
 
خب بالاخره بازی تموم شد ! نکات مثبت و منفی بازی به نظر من :
+ داستان به مراتب بهتر نسبت به نسخه قبلی که اصلآ چیزی به نام داستان نداشت. پیچش های داستانی توی این نسخه خیلی خوب بود.
اگه هنوز بازی رو تموم نکردین , حتمآ تا آخر Credits صبر کنین چون چیز جالبی در انتظارتون هست.وقتی Credits تموم میشه :

متن پنهان:

صدای پدر Marcus یعنی Adam Fenix رو میشنویم که این جملات رو به حالت بی سیم مانند و خش خشی میگه :
Adam Fenix داره صحبت میکنه. کسی اونجا هست ؟ صدام رو میشنوین ؟ من Adam Fenix هستم , کسی صدام رو میشنوه ؟ شما چیکار کردین ؟ (چه غلطی کردین ؟)
این عبارات به علاوه صحبتهایی که ملکه لوکاستها میکنه , نشون میده که توی قسمت بعدی از Adam Fenix خیلی بیشتر میشنویم و احتمال داره کلآ یه شخصیت منفی باشه


+ گرافیک خوب در بعضی جاها , عالی در بعضی جاها و فوق العاده در بعضی جاها ! مرحله اول رو که بازی کردم به خودم گفتم این Gears Of War 1.5 هم نیست ! ولی هرچی جلوتر رفتم از هر نظر (Draw Distance و نورپردازی و محیط و حتی FPS ) بازی پیشرفت زیادی میکرد ! یه جاهایی که واقعآ فوق العاده بود و بهترین گرافیکی که تا حالا توی کنسول دیدم رو تجربه کردم مثل :

متن پنهان:

مرحله ای که باید پیش ملکه لوکاست ها میرفتیم.


+ آهنگها و موسیقی متن به مراتب بهتر و تآثیرگذارتر از نسخه قبلی
+ هیجان بیشتر و حماسی تر بودن
+ تنوع زیاد در مرحله ها و محیط ها
========

- یه سری مشکلات مثل ناپدید شدن بدن دشمنان بعد از مدت خیلی کم و افت فریم در بعضی جاها (که مزاحمت خاصی ایجاد نمیکرد البته)
- عدم بهبود زیاد در هوش مصنوعی هم تیمی ها و همین طور هوش مصنوعی ناقص لوکاستهای پر تعداد در دوردست
- شباهت زیاد به بازی اصلی از نظر گیم پلی کلی
- داستان با وجود اینکه خیلی بهتر بود ولی گره ای باز نمیکرد و فقط گره ها رو بیشتر میکرد.
- خسته کننده بودن بعضی محیط ها و تآکید زیاد روی اونها که باعث عصبانیت میشد !
- آلرژی گرفتن نسبت به واژه REAVERS !!! شاید 50 بار توی بازی این رو شنیدم !


اريا انصافا هوش مصنوعي بازي خيلي بهتر شده بود بابا توي نسخه ي اول بازي يه دونه ادم هم اينا نمي كشتن اما الان زمان بدي همرو درو مي كنن يا مثلا زرتو زرت توي 1 مي مردن اما الان بيشتر ما مي ميريم:biggrin1:
البته من نمي گم هوش مصنوعيش عاليه اما از يكش خيلي بهتره هرچند من كه تا الان بازي تيمي نديدم كه يارام عين ادم هوش مصنوعي داشته باشن
راجب محيط هاي بازي هم در عوض تنوعش خيلي زياد بود مثل farcry همش توي يه جاي خشك و بي اب علف نبود كه حوصله ادم منفجر بشه:biggrin1:
گيم پلي هم كه هميشه عوض كردن ريسكه يه موقع مي بيني مثل call 4 عالي از اب درمياد يه موقع كه مي بيني............ اما در كل بازم قبول كن خيلي بهتر شده بود خيلي هيجاني تر بود بازي
 
همه جاي بازي محشر بود جز جا هايي كه بايد سوار تانك يا غول يا چيزي ميشديم اصلا خوب نبود مخصوصا تانكش كه انگار گرافيك بازي نصف هم كمتر ميشد هوش مصنوعي هم خوب بود اما بعضي جاها مثلا اونجايي كه dom رو با جرثقيل ميزاريم طرف ديگه تا با كمكش بريم اون طرف من اونجا 3 ساعت الاف شدم چون dom رو كه گذاشتم طرف ديگه تا اون جرثقيل رو بندازه 3ساعت همونجا ايستاده بود و هيچ كاري نميكرد تا بلاخره راه افتاد ...
بازي به نظر من نسبت به نسخه ي 1 خيلي پيشرفت داشت و اينكه بگيم فرقي نداشت واقعا بي انصافيه گيم پلي هم عالي و تكميل بود و هيچ ايرادي نداشت كلا اين بازي به خاطر گرافيك و گيم پلي عاليش گل كرد.
 
سلام
من بازی رو گرفتم، الان هم کمی جلو رفتم و تغییر خاصی نسبت به نسخه ی اول در بازی نمیبینم(بازی اول رو هم روی کنسول بازی کردم-که نگید نسخه ی پورت شده سایه ی بازی بوده و ایناها)، اگر شد یک مقایسه ی منطقی بین بازی اصلی و سکوئل میذارم.

مشکلات بازی بسیار زیاده، بازی در حالت نورمال بسیار بسیار راحته، محیط به هیچ وجه اینتراکتیو نیست(حیف دوستان نیستن بیان معنی Passive Interactive!!! رو آموزش بدند)، یک المان یعنی تاکتیکال کردن بازی که میتونست خیلی در تقویت بازی تاثیر گذار باشه در بازی وجود نداره.(این المان باید در نسخه ی اول هم میبود، که نبود)
اپیک گیمز حتی برای بازی خودش هم Capabilityـیه فیزیک UE3 رو تقویت نکرده و فیزیک بازی در حد نسخه ی تجاری انجین هست.
برعکس بازیهای امروزی، از پره-رندر کردن محیط(کاری که توی MGs2 هم انجام نشده) زیاد استفاده شده.
محیط از خشکی نسبت به نسخه ی اصلی دراومده، ولی متنوع نشده. اوج تقویت گرافیک بازی، اضافه شدن منبع نوری دینامیک در بازی هست، اونهم در جاهایی بسیار معدود.

دینامیک بودن آبجکتها خیلی محدوده. امکان داره چندتا مانع در بازی منفجر شن، البته اینهم پیشرفتیه برای خودش.

اسلحه ی جدید هم به بازی اضافه شده، تابحال یکی دوتاش رو دیدم.

تنها و تنهاترین نکته ی مثبت بازی، کارشدن بیشتر روی جزئیات هوش مصنوعی NPCـهاست، چه دشمن و چه دوست، برای مثال اگر بیفتید، سریع احیاتون میکنن. همچنین دشمنها هم متنوع شدن و هوش مصنوعیشون بیشتر شده، عملا تعاملات بازی متقابله.

در کل گفتم، اگر نور تقویت نمیشد و NPCـها متنوع تر، این بازی میشد یک اکسپنیشن پک، اما نیست. البته فراموش نکنیم وضوح تصویر هم بالاتر رفته، همین هم قابل ستایشه. اما بقیه ی المانها چیز خاصی ندارن.
فقط ميتونم بگم شما تو نقدت فعلاً عجله کردی !! مطمنئناً اگه آدمه يه کتی نباشی بعد از به اتمام رسوندن بازی خيلی از حرفات رو پس ميگيری..منم اولاش تقريباً مثل شما فکر ميکردم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or