Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023
راجب این تیکه ای که قرمز کردم و اینکه من گیرزها رو بازی کردم و میشناسم یا نه میتونی از کاربر Irisviel بپرسی , هم مایکروفن کاملا شناخته شده فروم هست هم 10 ساله منو میشناسه پس داری با این حرفا فقط خودتو ضایع میکنی و تاپیک هم خراب میکنی
باقی بحث ها رو کار ندارم ولی در این مورد باید بگم من علی رو خیلی سال هست که می شناسم ، نسل قبل هم در کنار ps3 یه 360 هم داشت که بعد خرید ps4 فروختش و البته همین الانش هم بازم دسترسی داره بهش.
گیرز 3-1 رو هم بازی کرده و اتفاقا آی پی مورد علاقه اش از سمت مایکروسافت همین سری Gears هست ، پس طبیعتا کسی که سه گانه اپیک رو بازی کرده میتونه نظرش رو راجع به کمپین بازی بگه که خب انتخابش شماره 3 بوده .
اصلا حتی اگه نداشته باشه هم خب اینهمه گیم نت ریخته تو هر شهری و خیلی راحت اون‌جا می‌تونه بازیشون کنه . مثلا خود من این نسل دیگه با توجه به وضع مالی و قیمت ها فقط تونستم یه کنسول بخرم که انتخابم اکس باکس وان بود و دیگه نشد ps4 هم بخرم . ولی چند تا انحصاری های سونی رو تست کردم حالا یا تو گیم نت یا اون موقع که قیمت ها پایین تر بود با اجاره کردن کنسول .
پس صرف نداشتن کنسولی لزوما به معنی بازی نکردن انحصاری هاش نمی‌شه
____
مشابه این بحث (تو بازی نکردی و چرا در موردش حرف زدی و...) رو سالها پیش با یه دوست سونی فنی تو سایت دنیای بازی داشتم (آیدیم اونجا Prince of Persia بود) . بحث سر سری آنچارتد بود و دقیق یادم نمیاد چرا شروع شده بود ، یه جا یکی از سونی فن ها به من گفت تو که اصلا تا حالا آنچارتد رو بازی نکردی چرا میای نظر میدی راجع بهش؟ :|
که خب منم طبیعتا جوابش رو دادم و گفتم که بازی کردم ، بعد اومد تو پیام خصوصی که مچ گیری کنه و نشون بده بازی نکردم تا حالا ، یه سوالی پرسید و منم بطور کامل براش توضیح دادم که خب اونم طبیعتا بعدش قبول کرد حرف من رو .
یکم آف تاپیک شد ، پوزش .
______
تو نظرسنجی هم به شماره چهار رای دادم فقط بخاطر کیت :-" و البته چون میدونستم بین اکثر بچه ها نادیده گرفته میشه .
 
  • Like
Reactions: The End Of Ps
درود چون که Gears 4 خیلی کوبیده شد دوست داشتم بگم که با یکسری صحبت هات موافقم مثل اینکه گرافیک Gears 4 یکدست نبود و یکسری جاها کم و زیاد میشد ولی خب یکسری موارد رو شدید مخالفم

از اخر برم بالا:
طی تجربه من براساس کل سری روی درجه سختی نرمال، Gears 4 قطعا بهترین هوش مصنوعی سری رو داره (در اصل یکی از بهترین های نسل). از بی رحم بودن swarm ها گرفته که چه طوری با تاکتیک عمل میکنند تا همکاری موثر هم تیمی ها. مخصوصا اینکه گیرز یک گیمپلی تکنیک محور داره و صرفا ابزاری برای روایت داستان نیست.

برای مقایسه این ویدیو رو از U4 ببین که GOTY همون سال محسوب میشه:


به اصطلاح مخفی کاری یکی از ویژگی های جدید و متحول کننده U4 حساب میشه ولی تو همین ویدیو میتونی ببینی چقدر سرسری تو بازی پیاده شده. نیتن صرفا در یک نقطه مخفی شده و هوش مصنوعی محدود بازی که واکنش هاش به محیط تک خطی هست چه طوری در دام میافته نه یکبار، بلکه 5 بار پشت سرهم و تصویر کمیک زیر رو به وجود میاره. در همین حین میتونی مشاهده کنی که دشمن ها به حضور sam شخصیت همراه نیتن چقدر بی تفاوت هستند.

View attachment 112757

حالا این ویدیو رو مقایسه کن با هوش مصنوعی Gears 4 و مثالی که بالاتر زدی از سلاح دراپ شات. swarm های هیکلی تر که توانایی حمل دراپ شات رو دارند چه طوری اخر صحنه نبرد جا میگیرند و از عقب به شما فشار میارند، چون نیازی به حضور احمقانه اشون در وسط میدون نبرد نیست. و یا مقایسه کن به تعداد بارهایی که تو گیمپلی شما کیت رو از دست اسنچر ها نجات دادی و تعداد دفعاتی که کیت شما رو از دست اسنچر ها رهایی بخشیده

پ ن: در ضمن تو همین ویدیو به راحتی متوجه میشی که این 5 تا سرباز نگون بخت هرکدوم روی یک نقطه متفاوت فرود امدند ولی نیتن (گیمر) بدون اینکه موقعیت مکانی ش رو تغییر بده دکمه فینشر رو میزنه و این سرباز ها هستند که از نقاط مختلف فرود امده سر میخورند به مکانی که نیتن هست و باقی انیمیشن های اسکریپ شده اجرا میشه. دقیقا یکی از نقدهایی که به Gears 4 در قیاس با باقی بازی های سوم شخص (مشخصا انحصاری های سونی) میشد همین انیمیشن ها بود ولی خب کو چشم بینا؟

مورد بعدی (چقدر این یکی بحث هوش مصنوعی طولانی شد به نوعی) د کوالیشن قدرتمندترین کنسول تاریخ که هیچ از اون بهتر قویترین پی سی های تاریخ هم زیردستش هست ولی خب اول و اخر اینستال بیس اصلی بازی X1 2013 هست. متاسفانه این نسل ضعف سخت افزاری وان پایه بدجور گربیان گیر استدیوهای مایکروسافت شده.

در کل چهار درسته یکسری ضعف ها داشت (قطعا نسبت به استاندارد سری منظورم هست) ولی موارد مثبت خیلی زیاد داشت مثل همین که حس ترس و دلهره رو تاحدی خواستند به سری برگردونند (گیرز 3 عملا این حس رو کشت)، هوش مصنوعی خارق العاده بازی که کمبت بازی رو واقعا دلچسب میکرد و جزه معدود بازیهای داستانی نسل بود که دشمن ها واقعا سد راه شما قرار میگرفتند. داستان کلی بازی واقعا خوبه و ...

قطعا د کوالیشن از سر بی میلی در طول دوسال همچین بازی نساخته
اول بگم چقد خوشحال شدم این ویدیو رو دیدم چون فک می کردم فقط من با هوش مصنوعی ساخت ناتی داگ مشکل دارم :D
خب راجع به بحث خودمون در مورد Uneven بودن گرافیک این قضیه که کاملا مشهوده

خب کاملا مشهوده تو عکس ها شرمنده فرصت جا به جایی عکس تو وان درایو رو نداشتم
ببین عکس اول تو مراحل ابتدایی هست همچین تکسچری برای ورژن وان اکس حداقل بد بود ممکنه از دستشون در رفته باشه ولی در کل خیلی تکچر های خفنی تو بازی نیست
اما از اون طرف والیومتریک لایت داریم که اصلا تو بازی های دیگه نسل با این کیفیت ندیدم حتی کوانتوم که این همه رو بخش گرافیکی خوبه بازی به خاطر نحوه رندرش برفکی میشه
و در آخر بازتاب کامل داریم تو سطوح براق که تو عکس میبینید ممکنه بعضی ها بگن ثابته ولی چراغ قوه با حرکت رو سطوح بازتاب اجسام رو تغییر میده و این حتی تو بازی هایی مث u4 یا horizon zero dawn هم نبود
خب این برای من uneven هست نه اینکه بد باشه ، نه این بازی گرافیک فوق العاده ای داره اما تو بعضی از جا ها یا مراحل نا برابر میشه
در مورد هوش مصنوعی هم بله بازی پیشرفت داشته ولی من کلی گفتم که این نسل پرش بزرگی تو هوش مصنوعی نبود مثلا تو همون شماره 3 کلی دشمن تو بازی هست که گیج میزنه یا جایی گیر می کنه و اصلا از این خبر ها نیست تو شماره چهار ولی فرم سازماندهی حملات تقریبا همونی هست که تو شماره های قبل بود
در مورد x1 2013 هم مخالفم
مایکرو باید سعی کنه بهترین مورد رو ارائه بده و اگر کسی نسخه بهتر رو می خواد بخاطرش هزینه کنه وقتی مایکرو در این حد بازی رو روی گیم پس عرضه می کنه پس باید حداقل روی بهترین بودنش تمرکز کنه چون فروشش عملا شکل دیگه ای گرفته
در مورد بی میلی هم منظور من از به ارث رسیدن بی میل بودن نبود از نظر من بازی مث UNCHARTED 4 از سر منت و بی میلی ساخته شده اما گیرز 4 نه
حرف من این بود که کوالیشن این یونیورس رو خلق نکرده برای همین تو شماره 4 سعی کرده مدام روند قبل رو حفظ کنه البته ترس هم داشتن بنده خدا ها چون فن بیس بازی ممکن بود پسشون بزنه
حالا باید دید سعی کردن تو شماره 5 دنیای خودشون رو خلق کنن چیزی که در حین ساختش خودشون رو به وجد بیاره یا خیر
من به شماره پنج واقعا امیدوارم و برای بازی کردنش لحظه شماری می کنم
تقریبا یک ماه تا عرضه بازی مونده و امیدوارم با این شکل تبلیغات حداقل تو این مدت کل بازی رو اسپویل نکنن
تو پست قبلیم هم گفتم کوالیشن الان این شانس رو داره که بره تو دسته بزرگان !

پ.ن : لطفا جواب یکسری ها رو که تو راه خونه گم شدن اومدن اینجا رو ندید که فقط باعث اعصاب خوردی الکی و کثیف شدن تاپیک میشه
 

Attachments

  • Gears of War 4 2014-09-02 22-26-16.png
    Gears of War 4 2014-09-02 22-26-16.png
    2.6 MB · مشاهده: 11
  • Gears of War 4 2014-09-02 22-26-33.png
    Gears of War 4 2014-09-02 22-26-33.png
    2.7 MB · مشاهده: 10
  • Gears of War 4 2014-09-02 22-29-51.png
    Gears of War 4 2014-09-02 22-29-51.png
    2.4 MB · مشاهده: 13
  • Gears of War 4 2014-09-02 22-33-51.png
    Gears of War 4 2014-09-02 22-33-51.png
    2.9 MB · مشاهده: 14
  • Gears of War 4 2014-09-02 22-39-19.png
    Gears of War 4 2014-09-02 22-39-19.png
    2.8 MB · مشاهده: 16
آخرین ویرایش:
اول بگم چقد خوشحال شدم این ویدیو رو دیدم چون فک می کردم فقط من با هوش مصنوعی ساخت ناتی داگ مشکل دارم :D
خب راجع به بحث خودمون در مورد Uneven بودن گرافیک این قضیه که کاملا مشهوده

خب کاملا مشهوده تو عکس ها شرمنده فرصت جا به جایی عکس تو وان درایو رو نداشتم
ببین عکس اول تو مراحل ابتدایی هست همچین تکسچری برای ورژن وان اکس حداقل بد بود ممکنه از دستشون در رفته باشه ولی در کل خیلی تکچر های خفنی تو بازی نیست
اما از اون طرف والیومتریک لایت داریم که اصلا تو بازی های دیگه نسل با این کیفیت ندیدم حتی کوانتوم که این همه رو بخش گرافیکی خوبه بازی به خاطر نحوه رندرش برفکی میشه
و در آخر بازتاب کامل داریم تو سطوح براق که تو عکس میبینید ممکنه بعضی ها بگن ثابته ولی چراغ قوه با حرکت رو سطوح بازتاب اجسام رو تغییر میده و این حتی تو بازی هایی مث u4 یا horizon zero dawn هم نبود
خب این برای من uneven هست نه اینکه بد باشه ، نه این بازی گرافیک فوق العاده ای داره اما تو بعضی از جا ها یا مراحل نا برابر میشه
در مورد هوش مصنوعی هم بله بازی پیشرفت داشته ولی من کلی گفتم که این نسل پرش بزرگی تو هوش مصنوعی نبود مثلا تو همون شماره 3 کلی دشمن تو بازی هست که گیج میزنه یا جایی گیر می کنه و اصلا از این خبر ها نیست تو شماره چهار ولی فرم سازماندهی حملات تقریبا همونی هست که تو شماره های قبل بود
در مورد x1 2013 هم مخالفم
مایکرو باید سعی کنه بهترین مورد رو ارائه بده و اگر کسی نسخه بهتر رو می خواد بخاطرش هزینه کنه وقتی مایکرو در این حد بازی رو روی گیم پس عرضه می کنه پس باید حداقل روی بهترین بودنش تمرکز کنه چون فروشش عملا شکل دیگه ای گرفته
در مورد بی میلی هم منظور من از به ارث رسیدن بی میل بودن نبود از نظر من بازی مث UNCHARTED 4 از سر منت و بی میلی ساخته شده اما گیرز 4 نه
حرف من این بود که کوالیشن این یونیورس رو خلق نکرده برای همین تو شماره 4 سعی کرده مدام روند قبل رو حفظ کنه البته ترس هم داشتن بنده خدا ها چون فن بیس بازی ممکن بود پسشون بزنه
حالا باید دید سعی کردن تو شماره 5 دنیای خودشون رو خلق کنن چیزی که در حین ساختش خودشون رو به وجد بیاره یا خیر
من به شماره پنج واقعا امیدوارم و برای بازی کردنش لحظه شماری می کنم
تقریبا یک ماه تا عرضه بازی مونده و امیدوارم با این شکل تبلیغات حداقل تو این مدت کل بازی رو اسپویل نکنن
تو پست قبلیم هم گفتم کوالیشن الان این شانس رو داره که بره تو دسته بزرگان !

پ.ن : لطفا جواب یکسری ها رو که تو راه خونه گم شدن اومدن اینجا رو ندید که فقط باعث اعصاب خوردی الکی و کثیف شدن تاپیک میشه
كاش تو تاپيكهاي مربوط به ايكس باكس از اين مدل پستها ببينيم نه يه سري چرت و پرت.
بخاطر اون صحبت قبلي گيرز ٢ رو هم دان كردم و دارم بازي مي كنم !
اول بذار بگم اين مورد برفك تو كوانتوم واقعا رو اعصاب بود و ديوس اكس هم همين مساله رو داشت كه جفتشون هم از دوتا استديو خيلي خوب بيرون اومدن و خيلي تو ي ذوق ميزد اين باگ گرافيكي و عجيب بود كه خوب كردي گفتيش.
حالا برگردم به گيرز چيزي كه من ديدم اينه كه كواليشن. هنرمندانه روح بازي رو گرفته و عملا الان حتي ريمستر هم كه بنظرم خوب بود ديگه خوب نمياد :D.و تو اولين بازيشون تو اين نسل هم نشون دادن كه شايد حتي اون سه نسخه قبليرو تجربه هم نكردن و فلسفه گيرز رو نفهميدن
اول بحث گان پلي كه كامل سلاح هاي مختلف رو اپيك با استفاده از شوك دسته و افكت صوتي جذاب و واقعي كرده و سرعت بازي هم واقعا عاليه نسبت به ٤ .
رنگاميزي و حالت چهره ها با اينكه خوب مشخصا ماله نسله قبله اما خيلي شيك تر و مناسب تر طراحي شده و حتي لنسر هم خيلي باحالتره با اون دودي كه از اسلحه مياد.
هيجان رو هم از لحظه اول داري تو بازي و اين كندي و يه نواختي رو نميدونم كواليشن چجوري بهش رسيده .
حالا توجيح شدم چرا هر سه نسخه رو ريمستر نكردن :دي .
من بنظرم واقعا نه تو اين بازي هر بازي در كل وقت و هزينه كيفيت رو تعيين مي كنه اينكه مدرن وارفرها يا هورايزن ٤ اينقدر از نسل خودشون جلو ترن علتش تلاش فوق العاده استوديو ها و سرمايه بالايي هست كه روشون گذاشته بودن مخصوصا تو فورزا من ويديوهاي ساخت بازي رو ميديدم واقعا كيف ميكردم ا اينهمه پشتكار.
بهرحال اميدوارم اين نسخه بازگشت به اصالت بازي باشه كه واقعا مي تونه يه بازي لذت بخش رو رقم بزنه...
 
  • Like
Reactions: p990_judi
كاش تو تاپيكهاي مربوط به ايكس باكس از اين مدل پستها ببينيم نه يه سري چرت و پرت.
بخاطر اون صحبت قبلي گيرز ٢ رو هم دان كردم و دارم بازي مي كنم !
اول بذار بگم اين مورد برفك تو كوانتوم واقعا رو اعصاب بود و ديوس اكس هم همين مساله رو داشت كه جفتشون هم از دوتا استديو خيلي خوب بيرون اومدن و خيلي تو ي ذوق ميزد اين باگ گرافيكي و عجيب بود كه خوب كردي گفتيش.
حالا برگردم به گيرز چيزي كه من ديدم اينه كه كواليشن. هنرمندانه روح بازي رو گرفته و عملا الان حتي ريمستر هم كه بنظرم خوب بود ديگه خوب نمياد :D.و تو اولين بازيشون تو اين نسل هم نشون دادن كه شايد حتي اون سه نسخه قبليرو تجربه هم نكردن و فلسفه گيرز رو نفهميدن
اول بحث گان پلي كه كامل سلاح هاي مختلف رو اپيك با استفاده از شوك دسته و افكت صوتي جذاب و واقعي كرده و سرعت بازي هم واقعا عاليه نسبت به ٤ .
رنگاميزي و حالت چهره ها با اينكه خوب مشخصا ماله نسله قبله اما خيلي شيك تر و مناسب تر طراحي شده و حتي لنسر هم خيلي باحالتره با اون دودي كه از اسلحه مياد.
هيجان رو هم از لحظه اول داري تو بازي و اين كندي و يه نواختي رو نميدونم كواليشن چجوري بهش رسيده .
حالا توجيح شدم چرا هر سه نسخه رو ريمستر نكردن :دي .
من بنظرم واقعا نه تو اين بازي هر بازي در كل وقت و هزينه كيفيت رو تعيين مي كنه اينكه مدرن وارفرها يا هورايزن ٤ اينقدر از نسل خودشون جلو ترن علتش تلاش فوق العاده استوديو ها و سرمايه بالايي هست كه روشون گذاشته بودن مخصوصا تو فورزا من ويديوهاي ساخت بازي رو ميديدم واقعا كيف ميكردم ا اينهمه پشتكار.
بهرحال اميدوارم اين نسخه بازگشت به اصالت بازي باشه كه واقعا مي تونه يه بازي لذت بخش رو رقم بزنه...
عکس ها رو جایگزین کردم :D
بهتر دیده میشه
در مورد برفک شاید باورت نشه ولی این موضوع تو U4 هم شدیدا هست خصوصا مرحله کودکی نیتن و گیر افتادن تو عمارت که قشنگ گند میزنه تو تجربه بازی ولی هیچکس ازش چیزی نمی گه
ته همه حرفا اینه که کوالیشن خیلی تیم قدری هست که به این تکنولوژی گرافیکی رسیده واقعا خوبه حتی اگه اون بخش بازتاب به حد اعلا رسیده باشه که عالیه خیلیا دارن با raytracing نسل بعد خودشون رو جر میدن :D ولی حداقل شماره چهار نتونسته گیم پلی عملا دیوانه وار رو تکرار کنه
خیلی ها اینجا میان یا بازی نکردن یا دوس نداشتن و کامنت های من و شما رو می خونن فک می کنن ما میگیم گیرز 4 بدرد نخوره نه اصلا بلکه خیلیم خوبه اما هنوز به اون وحشی بازی های سه نسخه قبلی نرسیدن :D
 
عکس ها رو جایگزین کردم :D
بهتر دیده میشه
در مورد برفک شاید باورت نشه ولی این موضوع تو U4 هم شدیدا هست خصوصا مرحله کودکی نیتن و گیر افتادن تو عمارت که قشنگ گند میزنه تو تجربه بازی ولی هیچکس ازش چیزی نمی گه
ته همه حرفا اینه که کوالیشن خیلی تیم قدری هست که به این تکنولوژی گرافیکی رسیده واقعا خوبه حتی اگه اون بخش بازتاب به حد اعلا رسیده باشه که عالیه خیلیا دارن با raytracing نسل بعد خودشون رو جر میدن :D ولی حداقل شماره چهار نتونسته گیم پلی عملا دیوانه وار رو تکرار کنه
خیلی ها اینجا میان یا بازی نکردن یا دوس نداشتن و کامنت های من و شما رو می خونن فک می کنن ما میگیم گیرز 4 بدرد نخوره نه اصلا بلکه خیلیم خوبه اما هنوز به اون وحشی بازی های سه نسخه قبلی نرسیدن :D
در مورد انحصاري هاي پلي كه ترجيح مي دم صحبت نكنم كه باز تاپيك پر از حرفهاي دوزاري نشه ولي خودمون به چشم كيفيت گرافيكي و گيم پلي اونها رو ديديم و ميدونيم چه حديه :دي.
قبلا هم كه صحبت كرديم اين بحث گرافيك واقعا تو استوديو هاي مايكرو استاندارد و حتي ميشه گفت هاي هست حتي عنوانهايي مثله state of decay و sea of thieves هم از نظر گرافيكي كامل هستن و يكي از دلايلش هم بنظره من اينه كه تقريبا همه اين عنوانها علاوه بر كنسول روي پي سي هاي گيمينگ هم قراره اجرا بشه و صد در صد بايد بتونه كاربري رو كه ١٠٠٠ دلار واسه كارت گرافيك پول داده رو هم ارضا كنه براي همين كم نمي ذارن بر خلاف شركت رقيب كه كلا از اين قضيه راحته :D.
واقعا گيرز ٤ حتي با پچ فوركي براي يه بازي ٢٠١٦ از نظر گرافيكي بي نظيره و خوب اسكرين هايي هم كه گذاشتي كامل نشون ميده چه قدرت بالايي داره بازي تو گرافيك.
دقيقا مساله اينه كه بايد بتونن اون جذابيت و به قول تو توحش گيرز رو دوباره هم از لحاظ گيم پلي و هم استوري به بازي تزريق كنن.
يه اف تاپيكم بگم شديد منتظر هيلو انفنيت هستم ببينم چه مي كنن با چيييف :دي
 
  • Like
Reactions: p990_judi
پایپ بمب آوردم براتون! این پست و کاربرش که دوستانش از تسترهای گیرزند، اطلاعات زیادی رو از بازی لیک کرده که شاید درست باشه یا نه ولی اگر باشه، اگر باشه ... نگم براتون، برم سر اصل مطلب.
قبل از اون؛ من فقط اطلاعاتی از کمپین رو ترجمه میکنم (همراه با توضیحات خودم) و نه پلات و داستان رو. اما اگر میخواید هیجان کشف بازی براتون لوس نشه، پست پایین رو نخونید.

- شما در طول کمپین، رباتی رو با خودتون دارید به نام دِیو (کپی جک تو سه گانه. همون جَک، ریپ دَت دور!) این ربات قابل آپگریده و نقش مهمی داره توی پیش برد گیم پلی. چرا؟ اول از همه قابلیت اسکن محیط و یافتن اشیا. علامت گذاری روی دشمن ها، ریوایو کردن کیت و دل توی نبردها با یه شوک برقی و نور انداختن تو محیط. چطوری آپگرید میشه؟ جلوتر میگم.

- کوآلیشن خیلی سختی کشیده. در این حد بدونید که تو سال اخیر، محتوای بازی بارها و بارها ری دیزاین شده تا جلوه مطلوبی پیدا بکنه براشون و به نظر تسترها خیلی اهمیت میدادند. (نظر شخصی: فکر کنم رُس UE4 رو کشیدند)
- با توجه به داشته های منابعش، نقشه بازی سه لایه است. یعنی داره اشتباه میگه، سه جور محیط داریم توی بازی:
  1. محیط هایی که فقط توی روند بخش داستانی به اونها دسترسی دارید و احتمالاً بعد از پایان مرحله نتونید به اونجا برید. (تیپیکال مس ایفکت) خب تا اینجا چیز خاصی نیست، دو گزینه بعدی رو داشته باشید.
  2. محیط های گسترده ای مثل کوه کادار یا صحرا واسگار که میتونید توی اونها به گشت و گذار بپردازید و تنها وسیله نقلیه، اسکی روی یخ نیست! وسیله های دیگری هم وجود دارند.
  3. محیط هایی که یکجورایی مقر فرماندهی یا بِیس اند. یکی اش همون روستایی بود که تو E3 2018 دیدیم، یکی اش شهر نیو افیراست. شما میتونید برید داخل این بِیس ها، با افراد وارد مکالمه بشید و احتمالاً تو اینجاست که شما میتونید تفنگ هاتون رو کاستومازیشن کنید و دیو رو آپگرید کنید. مثلاً تستر این منبع رفته بود به آزمایشگاه بیرد سر زده بود و لحظات فانی بود.
خب با این اوصاف و جمع گزینه 2 و 3، یه سوال جالبی پیش میاد. آیا سری گیرز برای اولین بار تو تاریخش قراره از حالت خطی خارج بشه و مرحله جانبی بگیره؟ بلی! اشاره نشده به نوع مرحله جانبی و به نفع کوآلیشن که محتوای جالبی داشته باشه چون اگه نه، یه چاقو میشه زیر گردنش. یکی از این مراحل این بود که میرید به جایی و قراره چیزی رو تعمیر کنید که توسط باد به فنا رفته. اینجا رو حدس میزنم، احتمالا شما منتظر میشید تا دیو کار خودش رو بکنه و از اونجا دفاع میکنید.

بریم سراغ گیم پلی. برخی محیط های نبرد گستردگی داره (حالا مارک کردن توجیه پیدا میکنه). چیزی که جالبه، بازی خودش رو فراموش نکرده، تا یه جایی بازی خطیه مثل گیرز یک (از کلمه پارت استفاده کرد پس طولش مشخص نیست) اما بعد از اینکه کیت و دل شروع میکنند به جستجو (همون تریلر E3 2018) بازی میشه یه گیرز جدید. همین طور فکر کنم گان پلی رو اینطوری توصیف کرده: کلاسیک ولی های پِیس.
در آخر گفته مقایسه با گیرز و متال گیر سالید 5 برای طرف خنده دار بوده. چون مسئله اینکه مواردی که تو بازی گنجانده شده، خیلی به داستان مربوطه.

اینها میتونه از دم دروغ باشه (که بهش نمیخوره) ولی باز سطح هایپ رو کنترل کنید. منظورم این نیست، هایپ نباشید، باشید. این گیرزه لامصب. ولی سر این شایعات هایپ نشید، شاید دروغ باشه. همینطور یه سری لیک قبلی رو هم میزارم که همه چیز، راحت تر به چشم بیاد:

این بابا توی ریست ارا یه سری اطلاعات از گیرز تاکتیک، گیرز 5 و اسکیپ مود بازی ارائه داده که میگه سورسش، دوستشه که از یوتیوبرها و تسترهای بازیه.
من فقط برای گیرز 5ـش رو ترجمه میکنم؛
- ساختمان مراحل تغییر کرده و خیلی به MGS V و GOW شباهت پیدا کرده. این طوریه که یه نقطه مرکزی برای نیروهای COG وجود داره. (همین قدر گنگ!)
- مهم ترین تغییر بازی، تو قسمت مخفی کاریشه. قابلیت قوز کردن و آروم رفتن به بازی اضافه شده. نمیدونه توی قسمت PVP هم استفاده میشه یا نه.
- شخصی سازی تفنگ ها وجود داره. آرمور رو مطمئن نیست.
- داستان از طنز تلخ پره و ادبیات بازی یه ذره خشن تر شده. نسبت به 4.
- توی میدون نبرد این دفعه باید استراتژی داشته باشید. (همین قدر گنگ، دوباره!)
- ضربات Melee از سری بازی های فرام سافتویر الهام گیری شدند.
- تنوع زیادی وجود داره تو گروه دشمن ها.
- خیلی از این گروه دشمن ها، ترکیبی اند حتی. مثالش همون دی بی و سوارم ها با هم قاطی شدند.
- توی میانه Ephyra، نقاطی که قراره قایق سواری بشن، به هم پیوسته ست. (!)
- به چندتا از لوکیشن های سه گانه و حتی نسخه جاجمنت، برخواهید گشت.
این آخری داستانیه، میذارم توی اسپویلر:

ملکه میرا نقش خیلی مهمی در بک گراند بازی داره. تقریبا اسپویل نیست، داستان گیرز 4 رو لو میده.
 
پایپ بمب آوردم براتون! این پست و کاربرش که دوستانش از تسترهای گیرزند، اطلاعات زیادی رو از بازی لیک کرده که شاید درست باشه یا نه ولی اگر باشه، اگر باشه ... نگم براتون، برم سر اصل مطلب.
قبل از اون؛ من فقط اطلاعاتی از کمپین رو ترجمه میکنم (همراه با توضیحات خودم) و نه پلات و داستان رو. اما اگر میخواید هیجان کشف بازی براتون لوس نشه، پست پایین رو نخونید.

- شما در طول کمپین، رباتی رو با خودتون دارید به نام دِیو (کپی جک تو سه گانه. همون جَک، ریپ دَت دور!) این ربات قابل آپگریده و نقش مهمی داره توی پیش برد گیم پلی. چرا؟ اول از همه قابلیت اسکن محیط و یافتن اشیا. علامت گذاری روی دشمن ها، ریوایو کردن کیت و دل توی نبردها با یه شوک برقی و نور انداختن تو محیط. چطوری آپگرید میشه؟ جلوتر میگم.

- کوآلیشن خیلی سختی کشیده. در این حد بدونید که تو سال اخیر، محتوای بازی بارها و بارها ری دیزاین شده تا جلوه مطلوبی پیدا بکنه براشون و به نظر تسترها خیلی اهمیت میدادند. (نظر شخصی: فکر کنم رُس UE4 رو کشیدند)
- با توجه به داشته های منابعش، نقشه بازی سه لایه است. یعنی داره اشتباه میگه، سه جور محیط داریم توی بازی:
  1. محیط هایی که فقط توی روند بخش داستانی به اونها دسترسی دارید و احتمالاً بعد از پایان مرحله نتونید به اونجا برید. (تیپیکال مس ایفکت) خب تا اینجا چیز خاصی نیست، دو گزینه بعدی رو داشته باشید.
  2. محیط های گسترده ای مثل کوه کادار یا صحرا واسگار که میتونید توی اونها به گشت و گذار بپردازید و تنها وسیله نقلیه، اسکی روی یخ نیست! وسیله های دیگری هم وجود دارند.
  3. محیط هایی که یکجورایی مقر فرماندهی یا بِیس اند. یکی اش همون روستایی بود که تو E3 2018 دیدیم، یکی اش شهر نیو افیراست. شما میتونید برید داخل این بِیس ها، با افراد وارد مکالمه بشید و احتمالاً تو اینجاست که شما میتونید تفنگ هاتون رو کاستومازیشن کنید و دیو رو آپگرید کنید. مثلاً تستر این منبع رفته بود به آزمایشگاه بیرد سر زده بود و لحظات فانی بود.
خب با این اوصاف و جمع گزینه 2 و 3، یه سوال جالبی پیش میاد. آیا سری گیرز برای اولین بار تو تاریخش قراره از حالت خطی خارج بشه و مرحله جانبی بگیره؟ بلی! اشاره نشده به نوع مرحله جانبی و به نفع کوآلیشن که محتوای جالبی داشته باشه چون اگه نه، یه چاقو میشه زیر گردنش. یکی از این مراحل این بود که میرید به جایی و قراره چیزی رو تعمیر کنید که توسط باد به فنا رفته. اینجا رو حدس میزنم، احتمالا شما منتظر میشید تا دیو کار خودش رو بکنه و از اونجا دفاع میکنید.

بریم سراغ گیم پلی. برخی محیط های نبرد گستردگی داره (حالا مارک کردن توجیه پیدا میکنه). چیزی که جالبه، بازی خودش رو فراموش نکرده، تا یه جایی بازی خطیه مثل گیرز یک (از کلمه پارت استفاده کرد پس طولش مشخص نیست) اما بعد از اینکه کیت و دل شروع میکنند به جستجو (همون تریلر E3 2018) بازی میشه یه گیرز جدید. همین طور فکر کنم گان پلی رو اینطوری توصیف کرده: کلاسیک ولی های پِیس.
در آخر گفته مقایسه با گیرز و متال گیر سالید 5 برای طرف خنده دار بوده. چون مسئله اینکه مواردی که تو بازی گنجانده شده، خیلی به داستان مربوطه.

اینها میتونه از دم دروغ باشه (که بهش نمیخوره) ولی باز سطح هایپ رو کنترل کنید. منظورم این نیست، هایپ نباشید، باشید. این گیرزه لامصب. ولی سر این شایعات هایپ نشید، شاید دروغ باشه. همینطور یه سری لیک قبلی رو هم میزارم که همه چیز، راحت تر به چشم بیاد:
دستت درست ایول داری
 
  • Like
Reactions: The Fade
از همون اولم گفتم این کوالیشن تیم کار درستیه ... فقط زمان نیاز داشتن ... مود Escape ام کار سونیه که خواسته بازیو بد نشون بده ...

29 روز دیگه تا GOTY ...
 
پایپ بمب آوردم براتون! این پست و کاربرش که دوستانش از تسترهای گیرزند، اطلاعات زیادی رو از بازی لیک کرده که شاید درست باشه یا نه ولی اگر باشه، اگر باشه ... نگم براتون، برم سر اصل مطلب.
قبل از اون؛ من فقط اطلاعاتی از کمپین رو ترجمه میکنم (همراه با توضیحات خودم) و نه پلات و داستان رو. اما اگر میخواید هیجان کشف بازی براتون لوس نشه، پست پایین رو نخونید.

- شما در طول کمپین، رباتی رو با خودتون دارید به نام دِیو (کپی جک تو سه گانه. همون جَک، ریپ دَت دور!) این ربات قابل آپگریده و نقش مهمی داره توی پیش برد گیم پلی. چرا؟ اول از همه قابلیت اسکن محیط و یافتن اشیا. علامت گذاری روی دشمن ها، ریوایو کردن کیت و دل توی نبردها با یه شوک برقی و نور انداختن تو محیط. چطوری آپگرید میشه؟ جلوتر میگم.

- کوآلیشن خیلی سختی کشیده. در این حد بدونید که تو سال اخیر، محتوای بازی بارها و بارها ری دیزاین شده تا جلوه مطلوبی پیدا بکنه براشون و به نظر تسترها خیلی اهمیت میدادند. (نظر شخصی: فکر کنم رُس UE4 رو کشیدند)
- با توجه به داشته های منابعش، نقشه بازی سه لایه است. یعنی داره اشتباه میگه، سه جور محیط داریم توی بازی:
  1. محیط هایی که فقط توی روند بخش داستانی به اونها دسترسی دارید و احتمالاً بعد از پایان مرحله نتونید به اونجا برید. (تیپیکال مس ایفکت) خب تا اینجا چیز خاصی نیست، دو گزینه بعدی رو داشته باشید.
  2. محیط های گسترده ای مثل کوه کادار یا صحرا واسگار که میتونید توی اونها به گشت و گذار بپردازید و تنها وسیله نقلیه، اسکی روی یخ نیست! وسیله های دیگری هم وجود دارند.
  3. محیط هایی که یکجورایی مقر فرماندهی یا بِیس اند. یکی اش همون روستایی بود که تو E3 2018 دیدیم، یکی اش شهر نیو افیراست. شما میتونید برید داخل این بِیس ها، با افراد وارد مکالمه بشید و احتمالاً تو اینجاست که شما میتونید تفنگ هاتون رو کاستومازیشن کنید و دیو رو آپگرید کنید. مثلاً تستر این منبع رفته بود به آزمایشگاه بیرد سر زده بود و لحظات فانی بود.
خب با این اوصاف و جمع گزینه 2 و 3، یه سوال جالبی پیش میاد. آیا سری گیرز برای اولین بار تو تاریخش قراره از حالت خطی خارج بشه و مرحله جانبی بگیره؟ بلی! اشاره نشده به نوع مرحله جانبی و به نفع کوآلیشن که محتوای جالبی داشته باشه چون اگه نه، یه چاقو میشه زیر گردنش. یکی از این مراحل این بود که میرید به جایی و قراره چیزی رو تعمیر کنید که توسط باد به فنا رفته. اینجا رو حدس میزنم، احتمالا شما منتظر میشید تا دیو کار خودش رو بکنه و از اونجا دفاع میکنید.

بریم سراغ گیم پلی. برخی محیط های نبرد گستردگی داره (حالا مارک کردن توجیه پیدا میکنه). چیزی که جالبه، بازی خودش رو فراموش نکرده، تا یه جایی بازی خطیه مثل گیرز یک (از کلمه پارت استفاده کرد پس طولش مشخص نیست) اما بعد از اینکه کیت و دل شروع میکنند به جستجو (همون تریلر E3 2018) بازی میشه یه گیرز جدید. همین طور فکر کنم گان پلی رو اینطوری توصیف کرده: کلاسیک ولی های پِیس.
در آخر گفته مقایسه با گیرز و متال گیر سالید 5 برای طرف خنده دار بوده. چون مسئله اینکه مواردی که تو بازی گنجانده شده، خیلی به داستان مربوطه.

اینها میتونه از دم دروغ باشه (که بهش نمیخوره) ولی باز سطح هایپ رو کنترل کنید. منظورم این نیست، هایپ نباشید، باشید. این گیرزه لامصب. ولی سر این شایعات هایپ نشید، شاید دروغ باشه. همینطور یه سری لیک قبلی رو هم میزارم که همه چیز، راحت تر به چشم بیاد:

از روی توضیحات و تریلرهای اخیر به نظرم برخلاف نسخه های قبلی گیرز که داستان در طول چند روز روایت میشد اینبار کلا قضیه از بیخ متفاوت هست و در طول بازی شاهد گذر زمان زیادی هستیم.
و اگر این درست باشه کلا نسبت به کل سری میتونیم یک تجربه متفاوت از لحاظ داستان داشته باشیم.

در ضمن امیدوارم بازی گیر فچ کوئست ها نیافته
 
به به اطلاعات بسیار هیجان انگیز هستن، خصوصا اینکه محیط های غیر برفی بزرگ و وسایل نقلیه مختلفی وجود داره:دی فقط امیدوارم ریتم بازی به هم نخوره مراحل اصلی همون اکشن به بزن برویی رو داشته باشه
کولیشن استودیو با استعدادی هست، زمانی که مایکروسافت تاسیسش کرد، افراد بسیار با تجربه‌ای رو استخدام کرد و به نظرم تو این نسخه قشنگ نشون میدن چیکاره هستن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or