Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023
درباره بهترین کمپین من تو مدت 2 3 هفته اخیر هر سه تا نسخه رو تموم کردم و کمپین نسخه چهارم هم 7 8 ماه پیش و انتخاب واقعا سخته. ولی به نظرم چیزی که واضح و مبرهم از نسخه اول تا سه هرچقدر اپیک جلوتر میره از لحاظ تنوع مراحل، روایت داستانی و شخصیت پردازی و جلوه های بصری پیشرفت میکنه. متن حاوی شدید اسپویله

درباره نسخه اول یکی از دوستان تو تلگرام حرف قشنگی زد و گفت کل ستینگ سری گیرز از همون اول بنا شده و جوری نبوده که یک نسخه ساخته باشن و ببینند موفق شده و خب حالا بیایم دنیای گیرز رو بسط بدیم. نه واقعا اینجوری نبوده چون از همون نسخه اول کلی رفرنس به نسخه های بعدی پیدا میشه و پیش زمینه داستانی آدام فنیکس و جنگ های قبل از E day و ماهیت شکل گیری Cog و مسیری که قراره پیش بره (استفاده از سلاح های کشتار جمعی که تو سه به چشم میبینیم چه فاجعه ای رخ داده) از همون اول در نظر سازنده ها بوده (حتی بازم برای بعد از پایان سه گانه) و گیرز یک از این لحاظ دوست دارم

ولی گیرز 2 به نظرم خشن ترین و خفن ترین کمپین سری رو داره، به قول دوستمون از توپ و تانک و سخنرانی اول پرسکات که مو به تن سیخ میکنه و مراحلی که میزنیم به دل مقر لوکاست ها و کشتار گسترده گیرزها و زن دام :( و بارون شیشه که یکی از سخت ترین مراحل سری هست به نظرم و یکی از به یاد موندگارترین مراحلی که تا به حال تجربه کردم یعنی داخل شکم کرم که میرفتیم شاهرگ های قلبش رو میزدیم، کارماین (این بنده خدا چه طوری هر سری میمیره و برمیگرده؟!) و مراحلی که روی دریاچه یخ تانک سورای میکنیم، و مرحله یکی مونده به اخر بازی brumak و ... یک موردی یادم نره حس ترس تو گیرز2 نسبت به باقی نسخه ها خیلی خیلی بیشتره مخصوصا وقتی میریم ازمایشگاه مایلز (قبل از بارون شیشه)
ولی خب گیرز 2 یک ایرادی که داره از لحاظ کمپین روی درجه سختی نرمال خیلی اسونه! برای مثال با اسنایپ روی نرمال فرق نداره به هر جا بزنی لوکاست ها میمیرن ولی تو سه اینجوری نیست و کلا گیرز2 گیمپلی اسون تری داره نسبت به باقی نسخه ها

ولی ولی گیرز 3 رو من یکجورایی COD سوم شخص میدونم (نه از جهت بد بلکه خوب) و پیشرفت وحشتناک گرافیکی که مراحل اخر رسما یکجوایی بازی اوایل نسل هشتمی هم میتونه حساب بشه و چیزی کم نداره. تو گیرز3 بازی به دنبال مسیر گیرز2 از لحاظ روایت داستانی و شخصیت پردازی خیلی خیلی خفن پیش میره تا جایی میرسه که مرگ دام همراه با قطعه موزیک mad world قطعا جزه به یاد موندنی ترین مرگ های کل بازیهای ویدیویی هست. حتی راحت میتونه جز تاپ top 3 هم قراره بگیره. و اخر بازی لعنتی وقتی که آدام فنیکس تو دستای مارکوس به خاکستر تبدیل میشه و مارکوس در عین حال که گیرزها جشن و شادی به پا کردند اول سلاح ش رو میندازه، بعد ارمور سنگینش رو میکنه و میره لب ساحل میشه و به افق خیره و در جواب آنیا میگه چه چیزی برامون مونده؟ خیلی حس سنگینی داره که بعد از این همه کشت و کشتار و نبرد نهایی و نابودی همه لوکاست ها حس شکست داشته باشی و آنیا میگه: فردا، ما فردا رو داریم مارکوس (تریلر tomorrow گیرز4 رو به خاطر بیارین) خیلی خوبه و به نظرم انتهای گیرز3 بی نهایت به MGS3 نزدیک هست. سرباز وظیفه ای که یک ماموریت غیرممکن رو به پایان میرسونه و از دست اخر جز حس شکست چیزی براش باقی نمونده جز خشم و حس و دلتنگی

درباره گیرز3 خیلی و گیمپلی ش هم میشه خیلی صحبت از جاهایی که شش نفره شاهد نبردهای خیلی عظیم هستیم، از اینکه چقدر آنیا رو با دقت وارد جریان کردند که جای خالی دام رو به درستی پر کنه، از لوکاست های که موقع مرگ مثل بمب منفجر میشن و گیمپلی بازی رو دیوانه وار شلوغ کرده (از جهت خفن ش) و مراحلی که صرفا قدم میزنیم و خاسکتر سفت شده مردم رو میبینیم که میفهمیم با سلاحی به این عواقب دچار شدن که ما برای کاگ تهیه کردیم و ...

اما درباره گیرز4 اول از همه بگم برخلاف بسیاری (البته بیشتر فن های پلی استیشن) که معتقد هستند سری گیرز با نسخه سه باید در اوج تموم میشد باید بگم واقعا نههههه نباید اینجوری باشه و اینقدر دنیای این سری عظیم و گسترده هست که سوالات بسیاری باقی مونده. به کمیک ها نمیخوام رجوع کنم که درباره دو نوع کرم دیگه صحبت میشه و ... میخوام درباره هم خود سری صحبت کنم که اخر گیرز3 ادام فنیکس به مارکوس و رفقا میگه که از وقوع e day خبر داشته و تمام پیش زمینه هایی که تو نسخه اول بوده و ... باید پاسخ داده بشه و کاملا حامی ساخت گیرز4 هستم. داستان گیرز4 واقعا خوبه و حتی میشه گفت ولی مشکلی که داره کارگردان بازی (که از کوالیشن جدا شده) درک و فهم درستی از سنگینی اتمسفر سری نداشته و زمانی که مادر کیت و پدره JD دزدیده شدند این دو به دنبال جوک تعریف کردن هستند، به جای اینکه عصبانی، خشمگین و هیستریک عمل کنند. ولی خب تقابل و دیالوگ های پینگ پونگی جی دی و مارکوس که از سر ناسازگاری باهم دارند خوب بود. در کل برای گیرز4 باید شرایط استدیو افرادی که تا به حال روی مجموعه کار نکردند هم در نظر بگیریم و به نظرم بازی آبرومند خوبی دراوردند که ستینگ خفن بازی رو برای نسخه بعدی اماده میکنند. یک مشکلی هم هست شخصیت del خیلی بیخورده و برخلاف برید و کول نسخه قبلی، پیش زمینه و نقاط قوت خودش رو نداره.

در کل من تو نظرسنجی به چهار رای دادم ولی خب نظر اصلیم بین قسمت دوم و سوم میچرخه :D

اینم اضافه کنم تو این مدت ریپلی سه نسخه اصلی حدود 200 تا اسکرین شات گرفتم که خیلی دوست داشتم بذارمشون ولی امکان پذیر نیست و صرفا به این بسنده میکنم سری گیرز جدا از گیمپلی و داستان خفن ش از لحاظ معماری ساختمون و محیط ها، طراحی خاص سلاح ها، وسائل نقلیه متنوع (هم برای انسانها و هم برای لوکاست ها) و این موارد خیلی قویه
صرفا نیامدند یکسری محیط واقعی رو به محیط سه بعدی طراحی کنند و بلکه تمام این موارد رو از پایه خلق کردند که تو نسخه چهارم کمی کم رنگ تر شده بود
 
آخرین ویرایش:
برای من کمپین گرز2 بهترین هست
رفتن توی شکم اون کرم و پاره کردن شاهرگ هاش با لنسر بهترین خاطره سری هست
نسخه سوم به نظرم در عین اینکه گرافیک به شدت خوبی داره ولی لول دیزاین و محیط بازی اون حس ترس و وحشت گرز2 رو نمیده
لول دیزاین و جو گرز2 خیلی سنگینه
 
جاتون خالی دیشب بعد از تموم کردن گیرز 4 ، سریع شماره 3 رو استارت زدم
تنها دلیل هم این بود که می خواستم واقعا حس کنم تفاوت کار اپیک رو با کوالیشن
چیزی که برام جالب بود سرعت گیم پلی بود
شاید بتونیم بگیم لول دیزاین بازی تو شماره چهار پیشرفت کرده بود (اینم برای من قابل بحثه ) اما گیم پلی بازی گیج میزد برام تو شماره 4 و بعد از سال ها بازی کردن این شماره تازه متوجه این موضوع شدم در صورتی که شماره 3 تو کشتار و و شوتینگ و سرعت همه این کار ها یه سر و گردن از همه شماره ها خصوصا شماره 4 بالاتره
چیز دیگه ای که خیلی مسخره به نظرم اومد پیشرفت نکردن هوش مصنوعی کلا تو این نسل بود تو هیچ کدوم از فرانچایز های این نسل با نسل قبل انگار تفاوتی حاصل نشده
لب کلام چیه حالا
کوالیشن تمام استاندارد های گیرز رو داره تو شماره چهار ولی همه چیز تغییر یافته شماره های قبل بوده مثلا dropshot همون digger ولی از بالا سرت میاد ، حالا این مثال رو تعمیم بدین به بقیه چیزا
در صورتی که بلیزنزسکی از تمام پتانسیل یونیورس گیرز استفاده می کرد و برای همین هم تو شماره 2 و هم تو شماره 3 هزاران نوآوری داریم که باعث شده هر کدوم از شماها یک جور خاطره با بازی داشته باشید بعضی ها شماره 2 رو بهترین بدونن بعضی ها شماره 3 رو
اما چیزی که توذوق من میزنه اینه که فرگوسن و تیمش همه چیز رو در اختیار دارن ولی چون این دنیا و داستان رو به ارث بردن و خلقش نکردن نمی دونن چطور توش نوآوری کنن که با همون خشونت و درد حس نفرت و جنگ و دشمنی رو به صورت تجربه جدید به مخاطب ارائه کنن
امکان نداره کسی گیرز باز باشه و بگه من از مراحل اول شماره 4 لذت میبرم ( اگه نخواد ساز مخالف بزنه :D )
نکته آخر هم پیشرفت گرافیکی سری هست که مهمه
خب من هر دو بازی رو با وان اکس بازی کردم
شماره چهار واقعا گرافیک نا برابری داره یعنی یک جاهایی از بازی فک میفته ولی یه جایی یه تکسچر میبینی که انگار از کانتر 1.6 اومده تو بازی ، اما تو شماره 3 مخصوصا به لطف X گرافیک بازی خیلی دوست داشتنی هست
نمی گم از شماره 4 بهتره اما گیرز اپیک هر شماره یه شوکیس گرافیکی بود ، شماره یک که اصلا تعریفی از نسل جدید بود شماره دو خیلی زود اومد و از لحاظ گرافیکی واقعا یه شاهکار بود در زمان خودش و اما شماره 3 که تو هر مرحله اش با توجه به تغییر لوکیشن بازی یا تغییر زمان از روز و شب و صحرا و دریا و شهر و ساحل با افکت های انفجار لمبنت ها کلا احساس نسل بعدی رو منتقل کرد که در زمان خودش با غول گرافیکی مث Uncharted 3 مقایسه میشد
حالا باید نشست دید که آیا کوالیشن خواسته بالاخره نحوه کاری اپیک رو هم به ارث ببره و در پیش بگیره یا هنوزم انگار از سر تحمیل داره بازی میسازه
گیرز 5 اگر آخرین گیرز این نسل هست باید از لحاظ لول دیزاین گرافیک هوش مصنوعی احساس نسل بعد رو ارائه بده
این تیم قوی ترین کنسول نسل حاضر رو در اختیار داره و در مقابل رقیب هم چیزی کم نداشته چه از لحاظ وقت چه نیروی کاری ، باید دید کوالیشن بالاخره خودش رو میاره تو جمع بزرگان یا ما هنوزم باید منتظر باشیم ببینیم یه تیم یا استدیو قوی مث انیشیتیو این کارو می کنه ؟!
 
جاتون خالی دیشب بعد از تموم کردن گیرز 4 ، سریع شماره 3 رو استارت زدم
تنها دلیل هم این بود که می خواستم واقعا حس کنم تفاوت کار اپیک رو با کوالیشن
چیزی که برام جالب بود سرعت گیم پلی بود
شاید بتونیم بگیم لول دیزاین بازی تو شماره چهار پیشرفت کرده بود (اینم برای من قابل بحثه ) اما گیم پلی بازی گیج میزد برام تو شماره 4 و بعد از سال ها بازی کردن این شماره تازه متوجه این موضوع شدم در صورتی که شماره 3 تو کشتار و و شوتینگ و سرعت همه این کار ها یه سر و گردن از همه شماره ها خصوصا شماره 4 بالاتره
چیز دیگه ای که خیلی مسخره به نظرم اومد پیشرفت نکردن هوش مصنوعی کلا تو این نسل بود تو هیچ کدوم از فرانچایز های این نسل با نسل قبل انگار تفاوتی حاصل نشده
لب کلام چیه حالا
کوالیشن تمام استاندارد های گیرز رو داره تو شماره چهار ولی همه چیز تغییر یافته شماره های قبل بوده مثلا dropshot همون digger ولی از بالا سرت میاد ، حالا این مثال رو تعمیم بدین به بقیه چیزا
در صورتی که بلیزنزسکی از تمام پتانسیل یونیورس گیرز استفاده می کرد و برای همین هم تو شماره 2 و هم تو شماره 3 هزاران نوآوری داریم که باعث شده هر کدوم از شماها یک جور خاطره با بازی داشته باشید بعضی ها شماره 2 رو بهترین بدونن بعضی ها شماره 3 رو
اما چیزی که توذوق من میزنه اینه که فرگوسن و تیمش همه چیز رو در اختیار دارن ولی چون این دنیا و داستان رو به ارث بردن و خلقش نکردن نمی دونن چطور توش نوآوری کنن که با همون خشونت و درد حس نفرت و جنگ و دشمنی رو به صورت تجربه جدید به مخاطب ارائه کنن
امکان نداره کسی گیرز باز باشه و بگه من از مراحل اول شماره 4 لذت میبرم ( اگه نخواد ساز مخالف بزنه :D )
نکته آخر هم پیشرفت گرافیکی سری هست که مهمه
خب من هر دو بازی رو با وان اکس بازی کردم
شماره چهار واقعا گرافیک نا برابری داره یعنی یک جاهایی از بازی فک میفته ولی یه جایی یه تکسچر میبینی که انگار از کانتر 1.6 اومده تو بازی ، اما تو شماره 3 مخصوصا به لطف X گرافیک بازی خیلی دوست داشتنی هست
نمی گم از شماره 4 بهتره اما گیرز اپیک هر شماره یه شوکیس گرافیکی بود ، شماره یک که اصلا تعریفی از نسل جدید بود شماره دو خیلی زود اومد و از لحاظ گرافیکی واقعا یه شاهکار بود در زمان خودش و اما شماره 3 که تو هر مرحله اش با توجه به تغییر لوکیشن بازی یا تغییر زمان از روز و شب و صحرا و دریا و شهر و ساحل با افکت های انفجار لمبنت ها کلا احساس نسل بعدی رو منتقل کرد که در زمان خودش با غول گرافیکی مث Uncharted 3 مقایسه میشد
حالا باید نشست دید که آیا کوالیشن خواسته بالاخره نحوه کاری اپیک رو هم به ارث ببره و در پیش بگیره یا هنوزم انگار از سر تحمیل داره بازی میسازه
گیرز 5 اگر آخرین گیرز این نسل هست باید از لحاظ لول دیزاین گرافیک هوش مصنوعی احساس نسل بعد رو ارائه بده
این تیم قوی ترین کنسول نسل حاضر رو در اختیار داره و در مقابل رقیب هم چیزی کم نداشته چه از لحاظ وقت چه نیروی کاری ، باید دید کوالیشن بالاخره خودش رو میاره تو جمع بزرگان یا ما هنوزم باید منتظر باشیم ببینیم یه تیم یا استدیو قوی مث انیشیتیو این کارو می کنه ؟!
نظر جالب و خوبي دادي افرين.
دقيقا تو ٤ انقدر بد شروع شد كه من اصلا ادامه ندادم بعد همين دو سه هفته پيش التيميت اديشن رو بازي كردم واقعا خوب و باحال بود.
يك و دو و سه رو هم چون ميدونم از نظر گرافيكي تو ذوقم ميزنه بازي نميكنم منتهي بنظره من عين هيلو مستر چيف بايد تو گيرز هم هر سه نسخه رو ريمستر مي كردن.
مشكل به نظر من فقط وارث بودن نيست چون ٣٤٣ هم بنيانگذار هيلو نيست ولي از نظر من هيلو ٤ بهترين بود ( البته تو كاميونيتي ٣ رو خيلي دوست دارن).
منتهي كلا ٣٤٣ و كواليشن تو اين نسل گيج كار كردن و در حقيقت نتونستن موفقيت اين دوتا اي پي رو براي نسل هشت ادامه بدن
كلا موافق نظرت بودم
 
  • Like
Reactions: p990_judi
نظر جالب و خوبي دادي افرين.
دقيقا تو ٤ انقدر بد شروع شد كه من اصلا ادامه ندادم بعد همين دو سه هفته پيش التيميت اديشن رو بازي كردم واقعا خوب و باحال بود.
يك و دو و سه رو هم چون ميدونم از نظر گرافيكي تو ذوقم ميزنه بازي نميكنم منتهي بنظره من عين هيلو مستر چيف بايد تو گيرز هم هر سه نسخه رو ريمستر مي كردن.
مشكل به نظر من فقط وارث بودن نيست چون ٣٤٣ هم بنيانگذار هيلو نيست ولي از نظر من هيلو ٤ بهترين بود ( البته تو كاميونيتي ٣ رو خيلي دوست دارن).
منتهي كلا ٣٤٣ و كواليشن تو اين نسل گيج كار كردن و در حقيقت نتونستن موفقيت اين دوتا اي پي رو براي نسل هشت ادامه بدن
كلا موافق نظرت بودم
خب اول که توصیه می کنم سه گانه رو با وان اکس تجربه کنی
اما راجع به دو استدیو به نظرم حرفت کاملا درسته این استدیو ها هستن که گیج میزنن
و ضعف بازی ها ربطی به اسپنسر و متریک نداره
343 از نظر من ابن نسل عملا فعالیت نداشته
درسته هیلو 4 واقعا خوب کار شده بود ولی شماره 5 در واقع در فاصله میان نسلی ساخته شد
در حالی که استدیو مثل پلی گراند از ابتدای نسل قوی شروع کرد و در واقع همون بیسی که توسط هورایزن 2 بنا شد منجر به موفقیت شماره 4 شد
 
جاتون خالی دیشب بعد از تموم کردن گیرز 4 ، سریع شماره 3 رو استارت زدم
تنها دلیل هم این بود که می خواستم واقعا حس کنم تفاوت کار اپیک رو با کوالیشن
چیزی که برام جالب بود سرعت گیم پلی بود
شاید بتونیم بگیم لول دیزاین بازی تو شماره چهار پیشرفت کرده بود (اینم برای من قابل بحثه ) اما گیم پلی بازی گیج میزد برام تو شماره 4 و بعد از سال ها بازی کردن این شماره تازه متوجه این موضوع شدم در صورتی که شماره 3 تو کشتار و و شوتینگ و سرعت همه این کار ها یه سر و گردن از همه شماره ها خصوصا شماره 4 بالاتره
چیز دیگه ای که خیلی مسخره به نظرم اومد پیشرفت نکردن هوش مصنوعی کلا تو این نسل بود تو هیچ کدوم از فرانچایز های این نسل با نسل قبل انگار تفاوتی حاصل نشده
لب کلام چیه حالا
کوالیشن تمام استاندارد های گیرز رو داره تو شماره چهار ولی همه چیز تغییر یافته شماره های قبل بوده مثلا dropshot همون digger ولی از بالا سرت میاد ، حالا این مثال رو تعمیم بدین به بقیه چیزا
در صورتی که بلیزنزسکی از تمام پتانسیل یونیورس گیرز استفاده می کرد و برای همین هم تو شماره 2 و هم تو شماره 3 هزاران نوآوری داریم که باعث شده هر کدوم از شماها یک جور خاطره با بازی داشته باشید بعضی ها شماره 2 رو بهترین بدونن بعضی ها شماره 3 رو
اما چیزی که توذوق من میزنه اینه که فرگوسن و تیمش همه چیز رو در اختیار دارن ولی چون این دنیا و داستان رو به ارث بردن و خلقش نکردن نمی دونن چطور توش نوآوری کنن که با همون خشونت و درد حس نفرت و جنگ و دشمنی رو به صورت تجربه جدید به مخاطب ارائه کنن
امکان نداره کسی گیرز باز باشه و بگه من از مراحل اول شماره 4 لذت میبرم ( اگه نخواد ساز مخالف بزنه :D )
نکته آخر هم پیشرفت گرافیکی سری هست که مهمه
خب من هر دو بازی رو با وان اکس بازی کردم
شماره چهار واقعا گرافیک نا برابری داره یعنی یک جاهایی از بازی فک میفته ولی یه جایی یه تکسچر میبینی که انگار از کانتر 1.6 اومده تو بازی ، اما تو شماره 3 مخصوصا به لطف X گرافیک بازی خیلی دوست داشتنی هست
نمی گم از شماره 4 بهتره اما گیرز اپیک هر شماره یه شوکیس گرافیکی بود ، شماره یک که اصلا تعریفی از نسل جدید بود شماره دو خیلی زود اومد و از لحاظ گرافیکی واقعا یه شاهکار بود در زمان خودش و اما شماره 3 که تو هر مرحله اش با توجه به تغییر لوکیشن بازی یا تغییر زمان از روز و شب و صحرا و دریا و شهر و ساحل با افکت های انفجار لمبنت ها کلا احساس نسل بعدی رو منتقل کرد که در زمان خودش با غول گرافیکی مث Uncharted 3 مقایسه میشد
حالا باید نشست دید که آیا کوالیشن خواسته بالاخره نحوه کاری اپیک رو هم به ارث ببره و در پیش بگیره یا هنوزم انگار از سر تحمیل داره بازی میسازه
گیرز 5 اگر آخرین گیرز این نسل هست باید از لحاظ لول دیزاین گرافیک هوش مصنوعی احساس نسل بعد رو ارائه بده
این تیم قوی ترین کنسول نسل حاضر رو در اختیار داره و در مقابل رقیب هم چیزی کم نداشته چه از لحاظ وقت چه نیروی کاری ، باید دید کوالیشن بالاخره خودش رو میاره تو جمع بزرگان یا ما هنوزم باید منتظر باشیم ببینیم یه تیم یا استدیو قوی مث انیشیتیو این کارو می کنه ؟!

درود چون که Gears 4 خیلی کوبیده شد دوست داشتم بگم که با یکسری صحبت هات موافقم مثل اینکه گرافیک Gears 4 یکدست نبود و یکسری جاها کم و زیاد میشد ولی خب یکسری موارد رو شدید مخالفم

از اخر برم بالا:
طی تجربه من براساس کل سری روی درجه سختی نرمال، Gears 4 قطعا بهترین هوش مصنوعی سری رو داره (در اصل یکی از بهترین های نسل). از بی رحم بودن swarm ها گرفته که چه طوری با تاکتیک عمل میکنند تا همکاری موثر هم تیمی ها. مخصوصا اینکه گیرز یک گیمپلی تکنیک محور داره و صرفا ابزاری برای روایت داستان نیست.

برای مقایسه این ویدیو رو از U4 ببین که GOTY همون سال محسوب میشه:


به اصطلاح مخفی کاری یکی از ویژگی های جدید و متحول کننده U4 حساب میشه ولی تو همین ویدیو میتونی ببینی چقدر سرسری تو بازی پیاده شده. نیتن صرفا در یک نقطه مخفی شده و هوش مصنوعی محدود بازی که واکنش هاش به محیط تک خطی هست چه طوری در دام میافته نه یکبار، بلکه 5 بار پشت سرهم و تصویر کمیک زیر رو به وجود میاره. در همین حین میتونی مشاهده کنی که دشمن ها به حضور sam شخصیت همراه نیتن چقدر بی تفاوت هستند.

Untitled.png

حالا این ویدیو رو مقایسه کن با هوش مصنوعی Gears 4 و مثالی که بالاتر زدی از سلاح دراپ شات. swarm های هیکلی تر که توانایی حمل دراپ شات رو دارند چه طوری اخر صحنه نبرد جا میگیرند و از عقب به شما فشار میارند، چون نیازی به حضور احمقانه اشون در وسط میدون نبرد نیست. و یا مقایسه کن به تعداد بارهایی که تو گیمپلی شما کیت رو از دست اسنچر ها نجات دادی و تعداد دفعاتی که کیت شما رو از دست اسنچر ها رهایی بخشیده

پ ن: در ضمن تو همین ویدیو به راحتی متوجه میشی که این 5 تا سرباز نگون بخت هرکدوم روی یک نقطه متفاوت فرود امدند ولی نیتن (گیمر) بدون اینکه موقعیت مکانی ش رو تغییر بده دکمه فینشر رو میزنه و این سرباز ها هستند که از نقاط مختلف فرود امده سر میخورند به مکانی که نیتن هست و باقی انیمیشن های اسکریپ شده اجرا میشه. دقیقا یکی از نقدهایی که به Gears 4 در قیاس با باقی بازی های سوم شخص (مشخصا انحصاری های سونی) میشد همین انیمیشن ها بود ولی خب کو چشم بینا؟

مورد بعدی (چقدر این یکی بحث هوش مصنوعی طولانی شد به نوعی) د کوالیشن قدرتمندترین کنسول تاریخ که هیچ از اون بهتر قویترین پی سی های تاریخ هم زیردستش هست ولی خب اول و اخر اینستال بیس اصلی بازی X1 2013 هست. متاسفانه این نسل ضعف سخت افزاری وان پایه بدجور گربیان گیر استدیوهای مایکروسافت شده.

در کل چهار درسته یکسری ضعف ها داشت (قطعا نسبت به استاندارد سری منظورم هست) ولی موارد مثبت خیلی زیاد داشت مثل همین که حس ترس و دلهره رو تاحدی خواستند به سری برگردونند (گیرز 3 عملا این حس رو کشت)، هوش مصنوعی خارق العاده بازی که کمبت بازی رو واقعا دلچسب میکرد و جزه معدود بازیهای داستانی نسل بود که دشمن ها واقعا سد راه شما قرار میگرفتند. داستان کلی بازی واقعا خوبه و ...

قطعا د کوالیشن از سر بی میلی در طول دوسال همچین بازی نساخته
 
هوش مصنوعی گرز 4 فک کنم کپی بوده از گرز 3 و 2 ... حرکت بات ها مخصوصا و حماقتی که تو نوع حرکتشون میشه دید ...

من خودم کمپین گرز و هاردکور رفتم، واقعا چیز خاصی ندیدم ... ولی دروغ نگم درجه سختی Insane اش جالب بود. باید واقعا استراتژی آدم میداشت. بخاطر نوع طراحی مپ و قرار گرفتن دشمنا ...

ولی یه یادی کنیم از این جونور که واقعا استرس میداد به آدم. شیلد و میگرفت و آروم آروم میومد جلو با گُرزش :fearful: بازم دمه اپیک گیمز گرم ...

112765

یا این جونور که سرش ضد ضربه بود و باید آدم میرفت تهش :coldsweat:

112766

یا این که یا باید هدشاتش میکردی یا قاطی میکرد :fearscream:


112767

Berserker و که دیگه نگم :fearscream:
112768

...

ای تو روح این کوالیشن با این بازی ساختنش ... اصلا داغ دلم تازه شد با اون کمپین مزخرف گرز 4 ...
 
درود چون که Gears 4 خیلی کوبیده شد دوست داشتم بگم که با یکسری صحبت هات موافقم مثل اینکه گرافیک Gears 4 یکدست نبود و یکسری جاها کم و زیاد میشد ولی خب یکسری موارد رو شدید مخالفم

از اخر برم بالا:
طی تجربه من براساس کل سری روی درجه سختی نرمال، Gears 4 قطعا بهترین هوش مصنوعی سری رو داره (در اصل یکی از بهترین های نسل). از بی رحم بودن swarm ها گرفته که چه طوری با تاکتیک عمل میکنند تا همکاری موثر هم تیمی ها. مخصوصا اینکه گیرز یک گیمپلی تکنیک محور داره و صرفا ابزاری برای روایت داستان نیست.

برای مقایسه این ویدیو رو از U4 ببین که GOTY همون سال محسوب میشه:


به اصطلاح مخفی کاری یکی از ویژگی های جدید و متحول کننده U4 حساب میشه ولی تو همین ویدیو میتونی ببینی چقدر سرسری تو بازی پیاده شده. نیتن صرفا در یک نقطه مخفی شده و هوش مصنوعی محدود بازی که واکنش هاش به محیط تک خطی هست چه طوری در دام میافته نه یکبار، بلکه 5 بار پشت سرهم و تصویر کمیک زیر رو به وجود میاره. در همین حین میتونی مشاهده کنی که دشمن ها به حضور sam شخصیت همراه نیتن چقدر بی تفاوت هستند.

View attachment 112757

حالا این ویدیو رو مقایسه کن با هوش مصنوعی Gears 4 و مثالی که بالاتر زدی از سلاح دراپ شات. swarm های هیکلی تر که توانایی حمل دراپ شات رو دارند چه طوری اخر صحنه نبرد جا میگیرند و از عقب به شما فشار میارند، چون نیازی به حضور احمقانه اشون در وسط میدون نبرد نیست. و یا مقایسه کن به تعداد بارهایی که تو گیمپلی شما کیت رو از دست اسنچر ها نجات دادی و تعداد دفعاتی که کیت شما رو از دست اسنچر ها رهایی بخشیده

پ ن: در ضمن تو همین ویدیو به راحتی متوجه میشی که این 5 تا سرباز نگون بخت هرکدوم روی یک نقطه متفاوت فرود امدند ولی نیتن (گیمر) بدون اینکه موقعیت مکانی ش رو تغییر بده دکمه فینشر رو میزنه و این سرباز ها هستند که از نقاط مختلف فرود امده سر میخورند به مکانی که نیتن هست و باقی انیمیشن های اسکریپ شده اجرا میشه. دقیقا یکی از نقدهایی که به Gears 4 در قیاس با باقی بازی های سوم شخص (مشخصا انحصاری های سونی) میشد همین انیمیشن ها بود ولی خب کو چشم بینا؟

مورد بعدی (چقدر این یکی بحث هوش مصنوعی طولانی شد به نوعی) د کوالیشن قدرتمندترین کنسول تاریخ که هیچ از اون بهتر قویترین پی سی های تاریخ هم زیردستش هست ولی خب اول و اخر اینستال بیس اصلی بازی X1 2013 هست. متاسفانه این نسل ضعف سخت افزاری وان پایه بدجور گربیان گیر استدیوهای مایکروسافت شده.

در کل چهار درسته یکسری ضعف ها داشت (قطعا نسبت به استاندارد سری منظورم هست) ولی موارد مثبت خیلی زیاد داشت مثل همین که حس ترس و دلهره رو تاحدی خواستند به سری برگردونند (گیرز 3 عملا این حس رو کشت)، هوش مصنوعی خارق العاده بازی که کمبت بازی رو واقعا دلچسب میکرد و جزه معدود بازیهای داستانی نسل بود که دشمن ها واقعا سد راه شما قرار میگرفتند. داستان کلی بازی واقعا خوبه و ...

قطعا د کوالیشن از سر بی میلی در طول دوسال همچین بازی نساخته
نمیخوام تاپیک گیرز5 به آف تاپیک بکشه ولی خب شما اینجا هم تلاش خودت رو میکنی که انحصاری های سونی رو یه جوری خراب و بد جلوه بدی عجیبه این همه هیت البته بدون منطق
شما با این جور نظری که دادی یا U4 رو کلا بازی نکردی یا طبق معمول میخوای یه ترولی کرده باشی لازم نی برا بالا بردن گیرز4 و هر بازی دیگه ای بقیه بازی ها رو بکوبی
اول اینکه این چیزی که شما گذاشتی نتیجه گشتن در یوتیوب هست برا پیدا کردن یه باگ و نکته منفی


دوم اینکه اینجا مشخصا رو درجه سختی Very Easy انجام شده که یجورایی چون سطح هوش مصنوعی خیلی میاد پایین اینجا باگ به وجود اومده و مشخصه که فقط به قصد ترول گذاشته شده چیزی که مشابهش رو برا تمام بازی ها به راحتی میشه در یوتیوب پیدا کرد مثلا :



میبینی چقدر راحته پیدا کردن این چیزا ؟ نمیخوام تو این تاپیک راجب هوش مصنوعی U4 بحث کنم ولی دوست داشتی بگو چیزایی بهت نشون بدم که از این توهم بدی که داری بیای بیرون
در مورد انیمیشن هم مرسی که شما این چشم بینا رو داری و هیچکس نداره ولی راجب هر چی بخوای ترول کنی راجب انیمیشن واقعا تصورش هم خنده داره اونم چه بازی رو مثال زدی ! مورد هست بعضی انیمیشن های میلی اتک TLOU و U4 رو خیلی ها بعد سه چهار بار تموم کردن بازم ندیدن ! اسکریپ شده lol

کو چشم بینا :


get a life

-------------------------------------------------------------------------
ببخشید که مجبور شدم اینجا کامنت مقایسه ای مربوط به یه بازی دیگه بدم و یکم آف تاپیک بشه
در نظرسنجی هم به شماره 3 رای دادم و بهترین تجربه گیرز برا من بود
 
نمیخوام تاپیک گیرز5 به آف تاپیک بکشه ولی خب شما اینجا هم تلاش خودت رو میکنی که انحصاری های سونی رو یه جوری خراب و بد جلوه بدی عجیبه این همه هیت البته بدون منطق
شما با این جور نظری که دادی یا U4 رو کلا بازی نکردی یا طبق معمول میخوای یه ترولی کرده باشی لازم نی برا بالا بردن گیرز4 و هر بازی دیگه ای بقیه بازی ها رو بکوبی
اول اینکه این چیزی که شما گذاشتی نتیجه گشتن در یوتیوب هست برا پیدا کردن یه باگ و نکته منفی


دوم اینکه اینجا مشخصا رو درجه سختی Very Easy انجام شده که یجورایی چون سطح هوش مصنوعی خیلی میاد پایین اینجا باگ به وجود اومده و مشخصه که فقط به قصد ترول گذاشته شده چیزی که مشابهش رو برا تمام بازی ها به راحتی میشه در یوتیوب پیدا کرد مثلا :



میبینی چقدر راحته پیدا کردن این چیزا ؟ نمیخوام تو این تاپیک راجب هوش مصنوعی U4 بحث کنم ولی دوست داشتی بگو چیزایی بهت نشون بدم که از این توهم بدی که داری بیای بیرون
در مورد انیمیشن هم مرسی که شما این چشم بینا رو داری و هیچکس نداره ولی راجب هر چی بخوای ترول کنی راجب انیمیشن واقعا تصورش هم خنده داره اونم چه بازی رو مثال زدی ! مورد هست بعضی انیمیشن های میلی اتک TLOU و U4 رو خیلی ها بعد سه چهار بار تموم کردن بازم ندیدن ! اسکریپ شده lol

کو چشم بینا :


get a life

-------------------------------------------------------------------------
ببخشید که مجبور شدم اینجا کامنت مقایسه ای مربوط به یه بازی دیگه بدم و یکم آف تاپیک بشه
در نظرسنجی هم به شماره 3 رای دادم و بهترین تجربه گیرز برا من بود

سلام تا وقتی که شما منطقی بحث کنی موردی نداره ولی خب به جای منطقی بحث کردند روی اوردی به گذاشتند ویدیو از Closed Beta گیرز4!!! میخوای ری اکشن هوش مصنوعی گیرز4 تو بازی نهایی رو درک کنی؟ پیشنهاد میکنم ویدیوی زیر رو ببینی:


ویدیو دوم هم متوجه نشدم! عیب و ایرادش چی بود؟ چون شخصیت Del راش داد؟ ممنون میشم ویدیوهای بیشتری بفرستی ولی خب مثل اینکه باید بیشتر بگردی و یا به خودم پیام بده، ویدیو از مشکلات گیرز4 که توسط خودم ضبط شده باشه چنتایی دارم

در کل میدونم ناراحت کننده است و یکسری بازیها براتون مثل بت شده ولی هر عنوانی عیب و نقص های زیادی داره و داخل تاپیک گوتی 2016 بازیسنتر مفصل درباره U4 صحبت شده و مشخص میکنه واقعا این اثر رو تجربه کردم یا نه
درباره ویدیو اخر هم واقعا تبرک الله د کوالیشن با سخت افزار محدود تر X1 نسبت به PS4 چه کرده

پ ن: یادم نره وقت با ارزش زندگی ت رو حروم اینجور پست ها نکن به قول معروف get a life
 
اول از اینکه ویدیو اولت از بتای بازی لول. ویدیو دومت هم کلا ۴۰ تا بازدید داره هیچیم نشون نمیده خودتم احتمالا نفهیمیدی چی هست قشنگ معلومه فقط رفتی گوگل سرچ کردی Gears 4 AI Is Stupid :))
حالا جالبیش اینه ویدیو اولت از بخش مولتی پلیر بازی هم هست. یعنی AI درست کردن برای یک شوتر مولتی به هیچوجه کار راحتی نیست اصلا قابل مقایسه با بخش سینگل نیست و برای همینم هم هست که بیشتر بازیها هیچوقت تو مولتی بات نمیزارن معمولا.
کلا ما عادت کردیم سونی فنایی که هیچوقت بازی نکردن بازیهای Xbox بیان اینجا تز بدن و مقاله در مورد کیفیت بازیهای وان بزارن
استاد من نه مقاله راجب بازی های xbox جونه شما دادم و نه بر عکس کامنت رفیقت تزی دادم ! جواب یه کامنت بی مورد و ترول سطح پایین و غیر واقعی رو به سبک خودش دادم خودمم گفتم که راحته اینجور ویدیوها رو پیدا کردن و منم دقیقا مثل ایشون رفتم سرچ کردم و 2 تا که هیچی 10 تا ویدیو اینطوری هم بیشتر برا هر بازی که فکرش رو کنی هست و نخواستم دیگه تاپیکو خراب کنم و طرفدارهای بازی اینجا فکر کنن دارم ترول میکنم کاری که دو سه تا از شماها استادید درش . ما هم عادت کردیم به تلاش شماها
الانم بیش از این دوست ندارم این بحثو با ویدیو گذاشتن و جواب دادن به آدمای منطقی مثل شما و رفیقت ادامه بدم که بعدا نگید تاپیک گیرز5 رو خراب کردید کسایی که باید بفهمن فهمیدن چی شد
ادم منطقی: ویدیو میزاره از بخش بتای و مولتی بازی :))
اگه متوجه میشدید تعجب میکردم
اون 2 تا ویدیو رو گذاشتم که ببینید کاری نداره بخوای بری بگردی دنبال گلیچ های این مدلی بعد برا خودت نتیجه گیری هم کنی که اونا بدن ما خوبیم
متوجه میشی چی میگم ؟
بهترین بازی های این نسل هم کلی از این ویدیوها دارن دیگه چه برسه به گیرز4 مدیونی فکر کنی کمتر از 20 تا میشه پیدا کرد


شما خوبید ... موفق باشی
 
آخرین ویرایش:
اگر فردا روز بازی کرک داون 3 هم با گاد آو وار مقایسه شد تعجب نکنید ، به هر حال مهم اینه که جفتشون اکشن ادونچر دارن ، اصلا با هم یا با اختلاف یک سال ریلیز شدن ، مهم اینه که با بازیهای بزرگ مقایسشون کنیم ، کی به کیه چند تا ویدئوی ترول هم جور میکنیم تا به توضیحات منطقیمون بخوره :D ، مشخصا انحصاریهای سونی :D رو نمیشه به این شکل ترول کرد ، به زمان ریلیز دارین نزدیک میشین ، صمیمانه آرزو می کنم موفقیتی که انتظارشو میکشین نصیبتون بشه :)
 
کسی اینجا چیزی رو با چیزی مقایسه نکرد. یک مثال زده شد فقط که شما سریع بهتون بر خورد ریختید تو تاپیک از بازیتون دفاع کردید که یوقت خدایی نکرده کسی چیز بدی نگه به بازیتون. ۳۰ سالتونه ته فان زندگیتون اینه بازی انحصاری مقابل برسه به روز ریلیز ترولش کنید
پس اون مقایسه نبود ! ، وقتی یکی میاد به قول شما مثال میزنه و پشت بندش با یه ویدئویی که هیچکس قبولش نداره فکت صادر می کنه (مشخصا انحصاریهای سونی) ، انتظار نداشته باشین که بقیه صرفا با خنده ای ازش رد بشن ، ترول هم ترولرهای قدیم .
شما که اعتماد به نفستون بالاست چرا ترول ؟
 
آخرین ویرایش:
کسی اینجا چیزی رو با چیزی مقایسه نکرد. یک مثال زده شد فقط که شما سریع بهتون بر خورد ریختید تو تاپیک از بازیتون دفاع کردید که یوقت خدایی نکرده کسی چیز بدی نگه به بازیتون. ۳۰ سالتونه ته فان زندگیتون اینه بازی انحصاری مقابل برسه به روز ریلیز ترولش کنید
عزیزم واسه شما اگه این ترول ها فان نیست، بهتره کل وقتتونو به جواب دادن به این ترول ها تلف نکنید
 
  • Smile
Reactions: vaan 2
لوووووووول دوتا ویدیویی که گذاشتی دوباره دومیش از بخش هورد بازیه نه سینگل و اینکه جفت ویدیو ها سختی بازی کژواله. هوش مصنوعی بازی Casual تا Insane زمین تا اسمون فرق میکنه باهم. قشنگ معلوم حتی دست هم نزدی به گیرز ۴. دیگه بیشتر از این خودتو قهوه ای نکن :))
وای چقدر باهوشی خودت بودی گفتی ؟ lol اینو که خودم سر ویدیو انچارتد گفتم برا دیفیکالتی very easy هست بعد به گیرز که رسید فهمیدی برا کژواله و زمین تا آسمون فرق میکنه ؟
دارم میگم ویدیو اینطوری خیلی میشه پیدا کرد برا هر بازی تو چی میگی اصن هی میزنی به در و دیوار ! مگه الان اون ویدیو U4 رو کراشینگ بود استاد ؟ من اگه اینجا 50 تا هم بذارم شما آخرش یه چرندیاتی سره هم میکنی که بگی و مثلا جواب منو بدی . پس حرص نخور قهوه ای هم رنگ مخصوص خودته مخصوصا تو اینجور بحث ها
من نه اینجا ترول کردم نه گفتم گیرز4 بده تا حالا هم تو این تاپیک کامنت نداده بودم و ادامه هم نمیخواستم بدم یه کامنت کاملا ترول بی ربط و غیر واقعی دیدم و جوابشو دادم حالا برو فانتزی بزن که من دستم به الماس نایاب گیرز4 نخورده ولی تو دستت به U4 خورده
خودت دوست داری ادامه بدی بحثو و خوشحال هم میشی که تو این تاپیک بازی های دیگه رو ترول کنن
اون کامنت مخصوصا این تیکش :
" "قیاس با باقی بازی های سوم شخص (مشخصا انحصاری های سونی)" "
کاملا مشخص بود که هدفش فقط ترول هست بعد جالبه میگی کسی مقایسه ای نکرد ! خود اسپنسر اینقدر کینه و حرص نداره که شما و دو سه تا از رفیقات دارید
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or