Gears 2 gameplay on XLM tomorrow

Death Proxy

مدیر انجمن
ماکروسافت اعلام کرد که اولین قسمت از گیم پلی Gears of War 2 ساعت 7 روز May 10(فردا) در Xbox Live Marketplace قرار خواهد گرفت
طرفداران میتونن در این قسمت شاهد صحبت های Cliff Bleszinski کارگردان بازی و دوئل ها و مبارزه با تعداد زیادی Locust باشن
این بازی در November 2008 عرضه خواهد شد
منبع
gow2_double_drip_logo_black_horiz_2.jpg

 
در مورد گرافیک خب هرکسی نظری داره. مثلآ توی فورومهای بیگانه مثل Gamespot یا خود N4G که برین خیلی روش بحث شده که بعضی ها گفتن بعد از 2 سال تفاوتها انقدر زیاد نبوده. بعضی ها گفتن بشین سرجات بازی روشن تر شده. ولی گذشته از همه اینها نورپردازی و میدون دید بازی فوق العاده بهتر شده.
ولی یه چیز دیگه که میشه راحت تر راجع بهش بحث کرد ( فعلآ , چون به احتمال زیاد در آینده بهتر میشه ) تعداد زیاد دشمنها هست که توی تریلر کاملآ مشخصه برای زیباتر شدن بازی دارن راه میرن نه چیز دیگه. به قول یکی از دوستان Gamespot ای وقتی هدف روی اونها میره اصلآ قرمز نمیشه که بخوایم بهشون تیر بزنیم. حالا توی این تریلر که بهشون تیراندازی هم میشه ولی تا جایی که من دیدم ( روی سرعت آهسته هم دیدم ) حتی به مارکوس یه فحش هم نمیدن چه برسه به عکس العمل !
خلاصه من که نظرم رو توی تاپیک GeOW 2 هم گفتم و از الآن بدجور منتظر بازی هستم.
 
به قول یکی از دوستان Gamespot ای وقتی هدف روی اونها میره اصلآ قرمز نمیشه که بخوایم بهشون تیر بزنیم. حالا توی این تریلر که بهشون تیراندازی هم میشه ولی تا جایی که من دیدم ( روی سرعت آهسته هم دیدم ) حتی به مارکوس یه فحش هم نمیدن چه برسه به عکس العمل !
خلاصه من که نظرم رو توی تاپیک GeOW 2 هم گفتم و از الآن بدجور منتظر بازی هستم.
معمولا وقتي هدف از تيررس خارج باشه، يعني تير اون اسلحه نتونه بهش برسه رنگ Aim قرمز نميشه. تو همه بازي اين شكليه ديگه :biggrin1:.

پ.ن. دوست Gamespot ي مون خوشحال بوده يه نمه:biggrin1:.

اگه بتونن گیم پلیش رو هم کمی تغییرات توش بدند و از این حالت کلیشه ای درش بیارن و کمی نواوردی توش به کار ببرن میتونه جزو بهترین بازی های 2008 بشه
:biggrin1: كدوم كليشه!!. يكم اين مسئله كيليشه رو باز كن ببينيم داستان چيه!. بنظر شما چي ميتونن به اين گيم پلي اضافه كنن كه نميكنن؟

پ.ن المان هاي RPG خوبه :biggrin1:.
 
آخرین ویرایش:
معمولا وقتي هدف از تيررس خارج باشه، يعني تير اون اسلحه نتونه بهش برسه رنگ Aim قرمز نميشه. تو همه بازي اين شكليه ديگه :biggrin1:.

پ.ن. دوست Gamespot ي مون خوشحال بوده يه نمه:biggrin1:.
خب اگه تیر اسلحه به اونا نمیرسه پس کلآ یه چیز از قبل رندر شده میشن دیگه ؟! یعنی کار خاصی روی دوش سخت افزار نمی افته.
حالا اگه اونا دور هستن و تیر بهشون نمیرسه چرا توی تریلر بهشون تیر میزنه مارکوس ؟! توی نمایشگاه دست یه آدم معمولی که نبوده که ندونه تیر به اینا نمیخوره. خود سازنده ها تریلر رو ساختن و حتمآ میدونستن وضع از چه قراره و به اون سمت تیراندازی میکنن ولی دریغ از یه ذره عکس العمل.
راستی در مورد اینکه نشونه قرمز نمیشه , اول تریلر که داره به یدونه از این Reaver ها رو میزنه هم نشونه قرمز نمیشه ! با اینکه نزدیکش هست.
 
gears of war 1 پر از نواوری بود و نیاز نیست که در شماره دومش هم یه گله نواوری مثل شماره یکش را انتظار داشته باشی . نواوری هایی هست ولی شما که فکر کنم تریلرها را به خوبی ندیدی
یا اینکه ........این حرف را میزنی نواوری میتونه تو هر زمینه باشه و چیزی که تو این تریلر دیده شد همه چی پیشرفت کرده .
نمی خوام ناراحتت کنم ولی شماره یک هم پر از تقلید بود حتی خودشون هم تایید کردن که مثلاَ دوربین بازی برگرفته از بازی اویل 4 هستش و خیلی چیزای دیگه که میتونید برید مقاله ها رو بخونید البته نو آوری هم داشته ولی اینطوری که می گید نو آوری نه .

چندتا نمونه که میتونه نواوری باشه توبازی گرافیک ,فزیک , محیط نوع جنگ های تن به تن , اسلحه های جدید, تعداد زیاد دشمنها و جنگها بسیار جذابتر و.......................
در مورد گرافیک نمیشه از الان نظر داد چون از نزدیک ندیدم ولی چیزی که در این تریلر واضح بود اینه که بیشتر نور پردازی و رنگ بندی بهتر شده و خود مارکوس از نظر تکسچر فرقی با قبلی نداشت البته توی تریلر ها ... در مورد دشمن زیاد من کلی الان پست ها رو دیدم و فقط یک چیز می گم ما دو دسته دشمن داریم یکی اونایی که هر کدوم با برنامه ریزی خاصی میرن جلو یعنی هر کدوم جدا گانه برای خودشون عمل می کنن که این یعنی پدر برنامه نویس و بازی ساز باید در بیاد تازه اگه همه باهم در یک زمان بخوان کاری رو انجام بدن که دیگه بحثش جداست اما یه نوع دیگه شلوغی جمعیت هم داریم که گله ایی حرکت می کنن درست مثل این چیزی که توی این بازی دیدید و تا این جا 99 درصد بازی های شلوغ اینطوری بودن یعنی برنامه نویس و بازی ساز دسته بندی می کنه که اگه مثلاَ 500 تا دشمن توی این صحنه هستن به دسته های 100 تایی تقسیم بشن و هر دسته یه کار بکنن مشابه هم (البته معمولاَ متنوع تر از 5 گروه هستن این مثاله ) که این کار خیلی کار شاخی نیست و معمولاَ هم اینطوریه دیگه از مبارزه آخر بازی هیونلی سورد که شلوغ تر نیست ، اگه ببینید متوجه میشید .

اولا که مکانیزم بازی عیبی نداره حالا اگه هم داشته باشه شما نمیتونی با یه تریلر دیدن تشخیص بدی این برمیگرده به زمانی که دسته را دستت بگیری و شماره دومش را بازیش کنی و بعد نظر بدی ! نظر دادن حالا حالا ها خیلی زوده در این مورد .
در مورد مکانیزم بازی فقط یه تیکه رو می گم که همه ببینن یه قسمتی از تریلر هستش که مارکوس تکیه میده به کنار و می خواد با حدف گیری یه لوکاست رو بزنه ولی با اینکه حدف روی لوکاست بود و اسلحه بالا اما تیر به بدنه می خوره نه لوکاست و طرف از حولش سر تیر اندازی رو قطع می کنه که کسی متوجه نشه چه افتضاحیه بقیش بماند .

شما اگه کمی واقع بین باشی و خوب فکر کنی تو این تریلر میتونن سطح درجه سختی بازی را روی اسان بزارند پس همینطوری هم لوکاست ها زرتی میتونن بمیرن .

این رو موافقم چون دقیقاَ همینه .
:confused::-" میشه علمی توضیح بدی این قسمت پستت را زیاد درست حسابی متوجه نشدم !
شما اون پیشرفت گرافیکی را ندیدی یا خودت را میزنی اون راه؟! یا اصلا از موتور یا گرافیک gears of war حال نمیکنی . یکم توضیح بده در این مورد .
چندتا بازی با این گرافیک دیدی ؟
وقتی تواین تریلر میبینی چندین موشک رو هوا داه راه میره و دوتا هم غول خیلی بزرگ دنبالت هستند با ماشین نقلیه خیلی بزرگی که شما سوارش هستی با 40 الی 50 تا لوکاست که دنبالت هستند با دشمنان هوایی که دنبالت هستند و با چنین نورپردازی و تکسچری که در بازی به کار بردن با چنین محیط بزرگی و............................. میدونی اینا یعنی چی ؟!
نکنه شما انتظار پیشرفت یه نسل کنسول ها را داری از بازی ؟!
درسته پیشرفت داشته ولی آدم وقتی میبینه بازی ها دارن به چه سطحی میرسن خوب مطمئنن از بازی که گل سرسبد ماکرو هستش انتظار زیادی داره اگه به خون و آتیش های انفجار دقت کنی متوجه میشی که هیچ فرقی نکرده و مثل نسل قبل میمونه .

در کل بازی خوبیه ولی دوست ندارم بیخودی کسی گندش کنه لااقل بیشتر از چیزی که هست مثل یه عده که بشدت اولش جوگیر شده بودن و حتی به بازی می گفتن فیلم سینمایی :-" .
 
نوشته شده توسط Nathan
اگه بتونن گیم پلیش رو هم کمی تغییرات توش بدند و از این حالت کلیشه ای درش بیارن و کمی نواوردی توش به کار ببرن میتونه جزو بهترین بازی های 2008 بشه
من فکر کم منظور این دوستمون برعکس بوده چون داستان سری اول یکم کلیشه ای بود ولی گیم پلی یکی از بهترینها بود.
درسته پیشرفت داشته ولی آدم وقتی میبینه بازی ها دارن به چه سطحی میرسن خوب مطمئنن از بازی که گل سرسبد ماکرو هستش انتظار زیادی داره اگه به خون و آتیش های انفجار دقت کنی متوجه میشی که هیچ فرقی نکرده و مثل نسل قبل میمونه .

در کل بازی خوبیه ولی دوست ندارم بیخودی کسی گندش کنه لااقل بیشتر از چیزی که هست مثل یه عده که بشدت اولش جوگیر شده بودن و حتی به بازی می گفتن فیلم سینمایی
چه جالب چون که من تو هر جایی که رقتم که اکثر کسایی که تریلر رو دیده بودن نوشته بودن:
best looking game ever
از نظر فنی هم چندجا راجب بازی صحبت کردن و همه گفتن که از نظر تکنیکی این صحنه ها بهترین صحنه هایی بودن که تا حالا توی بازیهای کامپیوتری خلق شدن.
در مورد هوش مصنوعی بازی هم تا روزی که این بازی بیاد خیلی فرصت هست توی تریلر های GOW1 هم باگهای زیادی وجود داشت ولی تا زمان عرضه بازی بیشترشون رفع شدن.
پس از الان راجب هوش مصنوعی بازی که هنوز 1 ثانیه هم بازی نکردید نظر دادن اشتباهه.
در مورد گرافیک نمیشه از الان نظر داد چون از نزدیک ندیدم
این دوستمونم راجب همه چیز نظر داده ولی به گراقیک که رسیده نتونسته نظر بده.
جالبه.

خب اگه تیر اسلحه به اونا نمیرسه پس کلآ یه چیز از قبل رندر شده میشن دیگه ؟! یعنی کار خاصی روی دوش سخت افزار نمی افته.
حالا اگه اونا دور هستن و تیر بهشون نمیرسه چرا توی تریلر بهشون تیر میزنه مارکوس ؟! توی نمایشگاه دست یه آدم معمولی که نبوده که ندونه تیر به اینا نمیخوره. خود سازنده ها تریلر رو ساختن و حتمآ میدونستن وضع از چه قراره و به اون سمت تیراندازی میکنن ولی دریغ از یه ذره عکس العمل.
به نظر میرسه که اونا دارن به سمته دیگه ای تو میدون نبرد میرن که مارکوس بهشون شلیک میکنه و اتفاقا وقتی مارکوس به اونها شلیک میکنه یکی دو تاشون که تو مسیر گلوله ها هستن تغییر جهت میدن که بعدش نمای بازی عوض میشه و معلوم نیست چه اتفاقی میوقته.
به هر حال GOW2 داره میاد و چه خوشمون بیاد چه نیاد به اندازه کافی بزرگ و جذاب هست که همه منتقدا ازش تعریف کنن.
 
آخرین ویرایش:
نمی خوام ناراحتت کنم ولی شماره یک هم پر از تقلید بود حتی خودشون هم تایید کردن که مثلاَ دوربین بازی برگرفته از بازی اویل 4 هستش و خیلی چیزای دیگه که میتونید برید مقاله ها رو بخونید البته نو آوری هم داشته ولی اینطوری که می گید نو آوری ن
gears of war تحولی عظيم تو gameplay ايجاد کرد به صورتی که بعد از عرضه شماره 1 اين بازی
بازيهای بی شماری بودن که به سبک تقليد گيم پلی gow روی اوردن.
بعد امدی اينجا داری میگی گيم پلی gow تقليدی از res4 ؟
اگر همش تقليد بوده پس چرا به عنوان بهترين بازی سال شناخته شد؟ چرا تونست کنسول 360 به فروش مليونی برسونه؟
شما بهتره به جای ناديده گرفتن حقايق هميشه واقع بين باشی .
 
آخرین ویرایش:
درسته پیشرفت داشته ولی آدم وقتی میبینه بازی ها دارن به چه سطحی میرسن خوب مطمئنن از بازی که گل سرسبد ماکرو هستش انتظار زیادی داره اگه به خون و آتیش های انفجار دقت کنی متوجه میشی که هیچ فرقی نکرده و مثل نسل قبل میمونه .
اتفاقا انفجار ها تغيير كرده بهتر شده ، اصلا GeoW2 همون نسخه ي يكش هم باشه بازم ميتونه بهترين بازي 2008 بشه !

در مورد اينكه گفتي نسل قبل فقط ميشه خنديد!
 
تنها خوبیش نسبت به نسخه قبل به نظر من اکشنش بود....
می تونم بگم بازیسازها دارن به این موضوع میرسن که محیط جنگ یا همون میدون جنگ شلوغ،خشن و ترسناکه یه Battle field پویا و زنده واقعی تره و کیفش بیشتره . که فکر کنم اولین بار این حرکت تو سری CoD بود که میشه گفت بنیان گذار این حرکت infinity ward بود که تو CoD4 به اوجش رسید و خیلی بازیهای دیگه هم Battlefield هاشون اینطوری شد KillZone2,Metal Gear Solid4,Gears of War2 و....
البته خب قدیما به خاطر محدودیت سخت افزاری این حرکت زیادی عملی نبود (به جز MGS که اصلا بحثش جداست).
تو گرافیکشم که 3 تا چیز نظر منو جلب کرد یکی خود مارکوس بود یکی هم Draw Distance بود،سومی هم این قابلیت جدیدی بود که فکر کنم به UE3 اضافه کردن که تو کنفرانس GDC هم معرفی شد...واکنش طبیعی گوشت و عضلات به شلیک و اینا.
کلا بازیهایی که با UE ساخته میشن گرافیکشون یه ذره تو ذوق میزنه،چطوری بگم حال نمیکنم با شکل و شمایل بعضی چیزا تو این دست از بازیها....
فقط این اذیت کرد که فکر کنم آسون بود! به قول امیر لوکاست ها زود میمردن ، منم اضافه میکنم.... حتی گندشون :cheesygri
 
سلام

گویا این خاصیت جو گیری ایرانی ها توی این تاپیک به اوج خودش رسیده ....... ;)

تریلر رو من دانلود کردم و اتفاقا به نظرمم هم عالی بود اما ........ اما این تریلر هیچ چیز خاص و جدیدی رو نسبت به شماره اول نشون نداد ..... در زمینه گیم پلی که هیچی شاید فقط همون قضیه گروگان گرفتن که باز این موضوع هم یه طرح کاملا خام هست و اصلا معلوم نیست چی از اب در بیاد و...... در کل اساس گیم پلی همون بود و خیلی خیلی شبیه نسخه اول یعنی در واقع همون بود دیگه ..... ولی نکته ای که کاملا مشخصه اینه که اگه سازنده ها همون GeoW 1 رو با مراحل جدید بسازن هم باز خیلی ها میان از بازی تعریف می کنن و کار درستی هم می کنن چون بلاخره GeoW هست دیگه ولی چیزی که باید از شماره دوم بازی انتظار داشت یک تغییر مناسب و درست هست نه یک تقلید محض ....... توی این ترایلر به غیر از یک نور پردازی و سایه زنی بهتر دیگه همه چیز کپی برداری از نسخه اول بود ........ این صحنه ها و ...... هم که به خیل عظیمی لاکوست ها تیر اندازی می کنی و ...هم به قول اریا می تونه از پیش رندر شده باشه و هیچ بعید نیست ...... چون حتی موقعی که به اون ها تیر اندازی می شه نه تنها هیچ عکس العملی نشون نمی دن بلکه تیر ها هیچ اثری روی بدن اون ها هم نمی ذاره . در واقع احتمال خیلی زیاد از پیش رندر شده است .... که البته امیدوارم اینطور نباشه ....

در مورد این قضیه RE 4 و تقلید گرز از این بازی که تقلید کلمه صحیحی نیست چون به قول برخی دوستان گرز خودش تحولی توی گیم پلی بازی ها ایجاد کرده ولی چیزی که مشخصه این نوع تغییر زاویه دوربین موقع تیر اندازی از روی عنوان RE 4 تقلید شده و خود سازندگان هم به این موضوع اذعان داشتند ......... که البته اگه اذعان هم نمی داشتند فرقی نمی کرد و کاملا مشخصه ... :biggrin1:

پ.ن : به هر حال امیدوارم اپیک به فکر تغییرات و نو اوری هایی در گیم پلی بازی باشه و همون گرز یک رو با کمی گرافیک بهتر تحویل ملت نده ...... هر چند که این کارم بکنه باز نمی شه ازش گذشت :biggrin1: ولی جالب نمی شه قضیه .....

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
خب اگه تیر اسلحه به اونا نمیرسه پس کلآ یه چیز از قبل رندر شده میشن دیگه ؟! یعنی کار خاصی روی دوش سخت افزار نمی افته.
حالا اگه اونا دور هستن و تیر بهشون نمیرسه چرا توی تریلر بهشون تیر میزنه مارکوس ؟! توی نمایشگاه دست یه آدم معمولی که نبوده که ندونه تیر به اینا نمیخوره. خود سازنده ها تریلر رو ساختن و حتمآ میدونستن وضع از چه قراره و به اون سمت تیراندازی میکنن ولی دریغ از یه ذره عکس العمل.
راستی در مورد اینکه نشونه قرمز نمیشه , اول تریلر که داره به یدونه از این Reaver ها رو میزنه هم نشونه قرمز نمیشه ! با اینکه نزدیکش هست.
چه ربطی داره." هدف دور = از قبل رندر شده ". عجب فرمولی :biggrin1:.
برای اینکه تعداد NPC های صحنه رو نشون بده.
عکس العمل از فاصله 500 متری هم میتونه چیز جالبی باشه:biggrin1:.
این یه مورد روز باید از Epic بپرسی ولی چیزی که گفتم در تمام بازی ها صدق میکنه.

پ.ن. سر اون قضیه که نور چراغ از سروکله اون جیگر طلاها معلوم بود و دشمنا از 50 سانتی هم کاری نمیکردن چیزی گفتم:cheesygri. خب درست میشه دیگه. در کل حق با شماست اریاجون ;)
Mr Jokemaker, Dear Nobunaga Oda

اصلا فهمیدی چی گفتی :دی. "گیم پلیش تقلیدی از قسمت یک بود" :lol:. نابغه، پس میخواستی چی باشه! مثلا گیم پلی رو "Stealth " کنن برات یا چه میدونم "Tactical" !!. خوشتون نمیاد، خوب نیاد ولی جوک نگید دیگه خواهشا.
 
آخرین ویرایش:
نمی خوام ناراحتت کنم
شما راحت باش من ناراحت نمیشم :)

ولی شماره یک هم پر از تقلید بود حتی خودشون هم تایید کردن که مثلاَ دوربین بازی برگرفته از بازی اویل 4 هستش و خیلی چیزای دیگه که میتونید برید مقاله ها رو بخونید البته نو آوری هم داشته ولی اینطوری که می گید نو آوری نه .
تقلید هست تا تقلید به هر چیزی نمیگن تقلید اینو یادت باشه .پس اونوقت باید گفت اولین بازی fps را کی خلق پس مابقی ازش تقلید کردند ؟! مسئله اینه که کسی خواست حداقل تقلید کنه تو بازی خودش اون را بهبود بده وخیلی بهترش کنه .

همین دوربین بازی که در gears if war میگی از اویل 4 تقلید کرده شما لطف کن این دوتا را باهم مقایسه کن و بعد بیا دوباره حرفت را بزن ولی این دفعه با دقت فقط از لحاظ نمایی که بخوای بهش ثابت نگاه کنی مثل هم میمونن .از لحاظ زاویه هم کلی فرق میکرد و خیلی بهتر بود که میدان دید وسیعی را تو اختیارت میگذاشت . نوع دوربین gears of war یه حالت کاملا سینمایی داره که نمیخوام زیاد توضیح بدم کسانی که بخوان میدونن که نوع دوربین این بازی به چه شکله که یادش بخیر وقتی این بازی شماره 1 ش اومد تو فروم ها کلی در مورد دوربین بازی صحبت میکردند و تو کف مونده بودند .
میبینی چقدر تونسته بود دوربین بازی که مثلا تقلید شده بود را بهبود بده .

گذشته از اینها شما جالبه همین یک مورد را مثال میزنی ولی چندتا نواوری که gears of war داره و همه بازی ها دارن به خوبی ازش تقلید میکنند را نمیگی .

مثلا سیستم سنگر گیری بازی یا مثلا سیستم تعویض سنگر یا پرش از روی سنگر .
پرش ها کاماندویی بازی به طرفین تعویض سلاح ها به صورت سریع و سیستم نارنجک اندازی بسیار دلچسب !
سیستم مبارزه های تن به تن که گفتن نیاز نداره . سیستم خون پاشی سیستم مبازه بسیار سریع و......................در کل یه بازی فوق سریع
که همشون هم هنوز لنگه نداره تو بازی ها
در مورد گرافیک نمیشه از الان نظر داد چون از نزدیک ندیدم ولی چیزی که در این تریلر واضح بود اینه که بیشتر نور پردازی و رنگ بندی بهتر شده و خود مارکوس از نظر تکسچر فرقی با قبلی نداشت البته توی تریلر ها ...
شما میدونید گرافیک به چند دسته تقسیم میشه ؟!!
مهمترین هاش مثلا : نورپردازی , سایه زنی , رنگ بندی , تکسچر , محیط , طراحی............

خوب خودت میگی که از لحاظ نورپردازی و رنگ بندی پیشرفت داره خوب اینا که یکی از مهترین هاشه دوما اگه یکم هم بشینی واقع بینانه تر ببینی از لحاظ محیطی هم خیلی بزرگتر شده و سایه زنی هم که بهتر شده .
طراحی محیط هم که عیبی نداره که بخوان دست بزنن .
از لحاظ شفایت هم که خیلی بهتر شده . افکتها هم کلی بهتر شده بود تو این تریلر که دیدم .
در مورد تکسچر هم که بازی در سطح خیلی بالایی قرار داره بعد شما میای میگی مارکوس فلان و بهمان .
در مورد دشمن زیاد من کلی الان پست ها رو دیدم و فقط یک چیز می گم ما دو دسته دشمن داریم یکی اونایی که هر کدوم با برنامه ریزی خاصی میرن جلو یعنی هر کدوم جدا گانه برای خودشون عمل می کنن که این یعنی پدر برنامه نویس و بازی ساز باید در بیاد تازه اگه همه باهم در یک زمان بخوان کاری رو انجام بدن که دیگه بحثش جداست اما یه نوع دیگه شلوغی جمعیت هم داریم که گله ایی حرکت می کنن درست مثل این چیزی که توی این بازی دیدید و تا این جا 99 درصد بازی های شلوغ اینطوری بودن یعنی برنامه نویس و بازی ساز دسته بندی می کنه که اگه مثلاَ 500 تا دشمن توی این صحنه هستن به دسته های 100 تایی تقسیم بشن و هر دسته یه کار بکنن مشابه هم (البته معمولاَ متنوع تر از 5 گروه هستن این مثاله ) که این کار خیلی کار شاخی نیست و معمولاَ هم اینطوریه دیگه از مبارزه آخر بازی هیونلی سورد که شلوغ تر نیست ، اگه ببینید متوجه میشید .
در مورد این هیچ نظری ندارم چون به واقع من هیچی نتونستم تشخیص بدم که بقیه دارن ازش مثال میزنن ! بازی بیاد بعد .

در مورد مکانیزم بازی فقط یه تیکه رو می گم که همه ببینن یه قسمتی از تریلر هستش که مارکوس تکیه میده به کنار و می خواد با حدف گیری یه لوکاست رو بزنه ولی با اینکه حدف روی لوکاست بود و اسلحه بالا اما تیر به بدنه می خوره نه لوکاست و طرف از حولش سر تیر اندازی رو قطع می کنه که کسی متوجه نشه چه افتضاحیه بقیش بماند .
:-":confused:
این رو موافقم چون دقیقاَ همینه .
چه عجب
درسته پیشرفت داشته ولی آدم وقتی میبینه بازی ها دارن به چه سطحی میرسن خوب مطمئنن از بازی که گل سرسبد ماکرو هستش انتظار زیادی داره اگه به خون و آتیش های انفجار دقت کنی متوجه میشی که هیچ فرقی نکرده و مثل نسل قبل میمونه .
gears of war همون شماره یکش گل سرسبد مایکروسافت هست برای کنسولش .
حالا با شماره دومش هم که این شایستگی را دنبال میکنه هیچ بلکه ....................
شماره دومش هم که با این محیط فوق العاده وحشنتاک و خشن و کاملا سینمایی میخواد بیاد خودنمایی کنه .
شما برو یکم همفروم های خارجی بگرد ببین چی ها میگن در مورد همین تریلر اولش دارن خودکشی میکنن نه اینکه بری چندتا تک توک برامون پیدا کنی .
در مورد نسل قبل گفتند هم فقط میتونم ..........
در کل بازی خوبیه ولی دوست ندارم بیخودی کسی گندش کنه لااقل بیشتر از چیزی که هست مثل یه عده که بشدت اولش جوگیر شده بودن و حتی به بازی می گفتن فیلم سینمایی :-" .
به نظر من لازم نیست شما بگی چطور مردم از بازی خوششون اومده و چطور فکر میکردند .
کسی ندونه فکر میکنه که تو gears of war چه خبره .
gears of war همینطوریش معلومه چه بازی هست و نیاز نداره که ازش تعریف کرد .
 
من دیدم خیلیا این بازی رو با KZ2 مقایسه میکنن واقعا عجیبه.
تا حالا یه گیم پلی درست و حسابی هم از KZ2 نشون ندادن این اواخرم که هر چی نشون دادن off-screen بود یعنی یکی از tv فیلم گرفته بود توی اون تریلر Direct feed هم بازی اصلا گرافیک جالبی نداشت مثلا روی این عکس کلیک کنید:


درسته که این دوتا بازی دوتا سبک جدا هستن ولی از نظر من تو گرافیک و انیمیشن:

GOW2>KZ2​
 
راجع به اون قسمت که تعداد زیادی لوکاست میبینید ، باید بگم که RealTime هستند و اصلا یکی از پیشرفت های UE3 که آپدیت شده همینه .... اینو توی UE3 Tech Demo نشون دادن .

ولی مطمئنا نقشی در بازی ندارن و جزء محیط هستند . به همین دلیل هم هست که نشونه قرمز نمیشه . در واقع از این خاصیت برای شلوغ کردن محیط و هیجان بیشتر استفاده کردن .

راجع به این تریلر هم در زمینه گرافیک چیزی که الان مشخص بود از لحاظ نورپردازی و رنگبندی پیشرفت داشته و تغییر دیگه ای نداشته ، البته GeOW 1 هنوز هم از نظر گرافیک جزء بهترین هاست و عالیه .
موتور بازی هم که همونه بنابراین نباید انتظار دیگه داشت ...

اما به نظر شما بهتر نبود مثلا لباس مارکوس یا هم تیمی ها تغییر میکرد ؟! یا مثلا دشمنان به کل تغییر میکردن و به همون شکل قبلی نبودن ؟!
الان اینی که دیدیم از لحاظ ظاهری به نظر من تغییراتش کمه و اون حس یک بازی جدید با 2 سال اختلاف رو نمیتونه القا کنه !!

از نظر Gameplay هم همون 2 - 3 تا تغییر نسبت به قبل کافیه و نباید انتظار داشته باشیم کلا بازی رو تغییر بدن !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or