Forza Motorsport 5

ljbne94mfwwq9f8w92xv.jpg


Forza Motorsport 5 برای کنسول XBOX ONE معرفی شد
معرفی کنسول جدید ماکروسافت با نمایش کوتاهی از بازی ریسینگ معروف استودیو Turn 10 همراه بود ..
هنوز اطلاعات کاملی از این بازی مخابره نشده و به زودی باید شاهد این اطلاعات باشیم..

67yipv1hwekxur1rh5bd.jpg
 
آخرین ویرایش:
یکی نیست جواب مارو بده؟
دقیقا اطلاع ندارم ولی فکر نکنم گرافیک تو قسمت auto vista با داخل مسابقات یکی باشه ولی با این گیم پلی که من ازش دیدم گرافیک داخل مسابقاتش از auto vista نسخه 4 خیلی بالاتره
2950 تومن:dکم کم داریم به خرید mclaren p1 نزدیک میشیم
 
یکی نیست جواب مارو بده؟
چیزی در این مورد نگفتن ولی به احتمال زیاد گرافیک‌شون تفاوت داشته باشه.
سلام.
گیم پلیی از این بازی با حجم حدود 200 تا 250 مگ میخواستم.
حتی sd هم قبوله.:d
e3 gameplay wheel با کیفیت HD و حجم 300 مگ و متاسفانه on screen :|
 
34767728939375946024.jpg



به دونه های رنگ روی بدنه ماشین دقت کردین؟ حتی دونه های رنگ روی ماشینم ساختن! فکر کنم بشه تشخیص داد ماشین رنگ شده یا رنگش فابریکه! :d
 
34767728939375946024.jpg



به دونه های رنگ روی بدنه ماشین دقت کردین؟ حتی دونه های رنگ روی ماشینم ساختن! فکر کنم بشه تشخیص داد ماشین رنگ شده یا رنگش فابریکه! :d
من فعلا به وجود این گرافیک شک دارم . با این وجود که این تصویر در محیط بستس و مسلماً گرافیک دو برابر باید باشه . درست مثله چیزی که توی فورزا 4 دیدیم.:|
 
من فعلا به وجود این گرافیک شک دارم . با این وجود که این تصویر در محیط بستس و مسلماً گرافیک دو برابر باید باشه . درست مثله چیزی که توی فورزا 4 دیدیم.:|

خوب حقم داری! :d

highly recommended: بری تو این لینک فول اسکرین ببینی!

http://www.aparat.com/v/W9BIz

[video=aparat;W9BIz]http://www.aparat.com/v/W9BIz[/video]
 
آخرین ویرایش:
بالاخره نفهمیدیم چک کردن 24 ساعته آنلاین هست یا نه؟ اگه نیست پس چرا crew & nfs rivals باید همیشه آنلاین باشند برای هر دو کنسول؟ کسی اطلاع دقیقی داره. یعنی هم نرم افزاری داره هم سخت افزار! سونی گفته first partyهاش ندارند مایکرو چی گفته اگه نداره بریم تو کار خریدش؟
 
بالاخره نفهمیدیم چک کردن 24 ساعته آنلاین هست یا نه؟ اگه نیست پس چرا crew & nfs rivals باید همیشه آنلاین باشند برای هر دو کنسول؟ کسی اطلاع دقیقی داره. یعنی هم نرم افزاری داره هم سخت افزار! سونی گفته first partyهاش ندارند مایکرو چی گفته اگه نداره بریم تو کار خریدش؟
مایکرو همه چیز رو برداشت
سونی هم نداره
ولی تیرد پارتی ها ممکنه بزارن
شما برو بخر با خیال راحت بازی کن
 
34767728939375946024.jpg



به دونه های رنگ روی بدنه ماشین دقت کردین؟ حتی دونه های رنگ روی ماشینم ساختن! فکر کنم بشه تشخیص داد ماشین رنگ شده یا رنگش فابریکه! :d
دلیلش اینه:
The reason why we can go for 1080p/60, is the reason why we’ve got the graphical fidelity. We went big on materials in this. I don’t know if you’ve heard about our material system, but even the way we build up paint now, we don’t just do a paint colour, we build the paint up on the car like you do in real life. We do a base coat, we do a metallic coat, and each of those interacting with the light differently. And then we do the clear coat on top of it and each of those is interacting with the light, and that’s how you get the depth and richness of the car. But if we just did that, we would have ended up with cars that almost seem too perfect.
In Forza 4, we had cars that looked really good in auto-vista. So shiny and so perfect, but we had to get the touch of the human hand in there. Going in and getting the scratches on the rotors, getting the score of the paint you get when you wax your car, getting the orange peel from the effect of the spray drops hitting the paint. And then we went into our environment, which was the same rendering system, the same lighting system for our cars

The image-based lighting from Forza 4?


No, no, this is new. This is the material system we’ve brought to the Xbox One, where no material has a colour or texture, it has properties and interactions with light. We can literally go in and go ‘This surface is concrete, no, we’re going to make it asphalt, no, we’re going to make it gun metal’, and it just works in the environment. We don’t have to go in and tweak the lighting and the shading like we have in the past; everything works with light the way it’s supposed to.
 
دلیلش اینه:
The reason why we can go for 1080p/60, is the reason why we’ve got the graphical fidelity. We went big on materials in this. I don’t know if you’ve heard about our material system, but even the way we build up paint now, we don’t just do a paint colour, we build the paint up on the car like you do in real life. We do a base coat, we do a metallic coat, and each of those interacting with the light differently. And then we do the clear coat on top of it and each of those is interacting with the light, and that’s how you get the depth and richness of the car. But if we just did that, we would have ended up with cars that almost seem too perfect.
In Forza 4, we had cars that looked really good in auto-vista. So shiny and so perfect, but we had to get the touch of the human hand in there. Going in and getting the scratches on the rotors, getting the score of the paint you get when you wax your car, getting the orange peel from the effect of the spray drops hitting the paint. And then we went into our environment, which was the same rendering system, the same lighting system for our cars

The image-based lighting from Forza 4?


No, no, this is new. This is the material system we’ve brought to the Xbox One, where no material has a colour or texture, it has properties and interactions with light. We can literally go in and go ‘This surface is concrete, no, we’re going to make it asphalt, no, we’re going to make it gun metal’, and it just works in the environment. We don’t have to go in and tweak the lighting and the shading like we have in the past; everything works with light the way it’s supposed to.

حالا رنگا هیچی . اون چرما هیچی . واسم جالبه این نخ های که چرم باهاشون دوخته شده واقعا مثله واقعیته. از طرفی کیفیت اون پیچ و مهره ها اصلا خوب نیست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or