فوق العادست اين Autovista
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Further helping increase the realism is a partnership with Pirelli. The tire company provided developers with data on various treads, compounds, widths, sidewall heights, temperatures, and more, allowing Turn10 to throw out all their old data and start anew. Though Greenawalt freely admits that tire simulation is an ever-evolving science, the new data makes virtual racing feel more real than ever.
All of the hard work becomes apparent the second you "get into" a car. The interior of the 2008 Subaru Impreza WRX STI we drove in-game looked so lifelike that it would have been possible to count the stitches on the steering wheel. Once the flag dropped, the benefits of the partnership with Pirelli became apparent. Compared with Forza 3, it's a whole new experience. In Forza 3, you could crank the wheel into a turn under heavy braking and expect the car to turn in. Forza 4's new tire model, however, completely captures what happens if you try that move in real life: understeer. Think you can brake real late while turning to make the carousel at the Nurburgring in an SLS AMG? Wrong, into the wall you go! Think you can brake late turning into the corkscrew at Mazda Raceway Laguna Seca? Wrong again, and off the track you go. The new tire model in Forza 4 helps to realistically capture that "oh $%^" feeling when you screw up on the track and incorporate it into the game. The result is a gaming experience that is not only more realistic, but more fun, too.
The multiplayer experience also is vastly improved. Gamers can start car clubs with their friends the way they can form clans in games like Call of Duty. With your car club, you'll be able to play mini-games like "Top Gear" soccer; take on challenges in Rivals mode where you earn money by beating your friends' fast laps; paint, tune, and modify your friends' cars; and, perhaps best of all, you can share cars. As Greenawalt helpfully points out, "Cars are expensive." Want to buy a Bugatti Veyron and a McLaren F1? In the game, that'll cost you about $3.5 million. So if one of your car club friends buys the Bugatti and another buys the McLaren, the players will be able to use each other's cars in a World Tour Campaign.
Thanks to this combination of upgraded graphics, improved physics, and more immersive gameplay -- plus the massive selection of cars, with something to appeal to fans of everything from Accords to Zondas -- Forza 4 seems destined for success. We're certainly looking forward to spending more time behind the virtual wheel.
آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟
این افت فریمی که میگی دقیقا کدوم قسمتـه؟ چون من که چیزی متوجه نشدم! در ضمن این ویدیو ها 30fpsـه و نمیشه در مورد فریم یه بازی 60fps از روش نظر داد چه برسه بگیم حتی زیر 30 میرسه.آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟این دو تا تریلر رو حتما ببین .
Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay
تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.
افت فریم رویت نشد!:d ... ولی عجیبه موقع تعویض دنده یه جوری انگار در حد چند دهم ـه ثانیه فریز داره!افت فریم هم متاسفانه داره
Indeed ! :d ... بالاخره این قضیه دردسر میشه واسه T10 !:d یه جوری مثل قضیه ی *****ینگِ مصنوعیـه رنگ تو FM3!نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس!
همه ی بخش های صحبتت منطقی بود و قاعدتا کسی نمی تونه انکار کنه ولی این یه تیکه رو ناجور فَن گونه اومدی جلو !:d ... پیستِ مذکور تو GT5 به معنی واقعی ـه کلمه از دو جزء تشکیل شده بود : ( بافت بی کیفیت از نوع آسفالت + کاغذ که البته رنگ بندیش به عهده ی مهد کودک بغل خونه ی یامائوچی اینا بود!:d) ... آخه این حرفه می زنی مردِ حسابی؟!:dجزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
اون بولینگه رو دیدم !آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟ :biggrin1: این دو تا تریلر رو حتما ببین .
Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay
تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!:biggrin1نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.
آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟این دو تا تریلر رو حتما ببین .
Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay
تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.
آره من منظورم همینه .... ولی عجیبه موقع تعویض دنده یه جوری انگار در حد چند دهم ـه ثانیه فریز داره!
Indeed ! :d ... بالاخره این قضیه دردسر میشه واسه T10 !:d یه جوری مثل قضیه ی *****ینگِ مصنوعیـه رنگ تو FM3!
آقا بحث مقایسه ای راه ننداز خواهشاًهمه ی بخش های صحبتت منطقی بود و قاعدتا کسی نمی تونه انکار کنه ولی این یه تیکه رو ناجور فَن گونه اومدی جلو !:d ... پیستِ مذکور تو GT5 به معنی واقعی ـه کلمه از دو جزء تشکیل شده بود : ( بافت بی کیفیت از نوع آسفالت + کاغذ که البته رنگ بندیش به عهده ی مهد کودک بغل خونه ی یامائوچی اینا بود!:d) ... آخه این حرفه می زنی مردِ حسابی؟!:d
http://www.youtube.com/watch?v=9469de5FPxc
آره متاسفانهاون تیکه ای هم که رو چمن طرف داشت به مسیر ادامه می داد بدون کاهش سرعت و با توجه به اینکه چیزی به عرضه نمونده واقعا نگران کننده ـست!
آره این بارتاب نور رو درست کنن عالی میشه . صادقانه بخوام بگم رو اعصابه این رفلکس نورش . چند تا تریلر گیم پلی FM4 رو پشت سر هم دیدم سر درد گرفتم یه کماون بولینگه رو دیدم !
بازتاب نور رو موافقم ولی بچه ها چند تا عکس گذاشتن که توی واقعیت هم بعضی وقتا این طوری میشه هرچند هنوزم به نظرم یه کم زیاده ! :biggrin1:
افت فریم نداشت جدآ ! :biggrin1:
چمن رو ندیدم ولی توی Forza 3 وقتی میرفتی توی خاک و اینا خیلی سریع سرعت ماشین می اومد پایین که یه کم غیرطبیعی بود. نمیدونم توی 4 چطوری شده !
کلآ من این چند روز گیم پلی زیاد از بازی دادم و هیچ مشکل خاصی توش پیدا نکردم ! اگه بخوام خیلی گیر بدم فقط میتونم به دست های راننده گیر بدم که هنوز فرمون رو اون طور که باید نمیگیره ! :biggrin1: