Forza Motorsport 4 (پست اول تاپیک خوانده شود)

از اگزوزه اون نیسانه و کاپوته فیبرکربنی فیات 500 بنظر میاد بخش تیونینگه قطعاتم با پیشرفت های محسوسی روبرو شده ..... حالا دیگه چه چیزایی تو نسخه نهایی رو میشه خدا داند
 
اینT10نقش قتل مارو کشیده میخواد مارو بکشه....دوستان کسی اینجا فرمان forzaرو داره؟؟؟قیمتش چنده؟؟جدید کی میاد؟؟اگه بیاد احتمال قیمتش چنده؟؟
 
فوق العادست اين Autovista
i67573_8snzx.jpg
i67574_ucqy0.jpg
i67575_cr3sa.jpg

i67576_getphoto.ashx253775.jpg
i67577_020.jpg

فک کنم اینها Homepage بازی هستن که میتونید AV رو هم داخلشون داشته باشی ! البته 2 تا عکس آخر از داخل خود پیستها هستش ! :دی طراحی این ماشین واقعاً من رو دیوونه کرده ! خیلی طرح زیبایی داره !



امیدوار بودم این پیست قابل روندن باشه، ولی انگار فقط برای HamePage میشه ازش استفاده کرد ! :|



این هم قسمتی از پیش نمایش motortrend هست از بازی ! گفتن فیزیکش با Forza 3 فرق داره کلاً !
Further helping increase the realism is a partnership with Pirelli. The tire company provided developers with data on various treads, compounds, widths, sidewall heights, temperatures, and more, allowing Turn10 to throw out all their old data and start anew. Though Greenawalt freely admits that tire simulation is an ever-evolving science, the new data makes virtual racing feel more real than ever.


All of the hard work becomes apparent the second you "get into" a car. The interior of the 2008 Subaru Impreza WRX STI we drove in-game looked so lifelike that it would have been possible to count the stitches on the steering wheel. Once the flag dropped, the benefits of the partnership with Pirelli became apparent. Compared with Forza 3, it's a whole new experience. In Forza 3, you could crank the wheel into a turn under heavy braking and expect the car to turn in. Forza 4's new tire model, however, completely captures what happens if you try that move in real life: understeer. Think you can brake real late while turning to make the carousel at the Nurburgring in an SLS AMG? Wrong, into the wall you go! Think you can brake late turning into the corkscrew at Mazda Raceway Laguna Seca? Wrong again, and off the track you go. The new tire model in Forza 4 helps to realistically capture that "oh $%^" feeling when you screw up on the track and incorporate it into the game. The result is a gaming experience that is not only more realistic, but more fun, too.

The multiplayer experience also is vastly improved. Gamers can start car clubs with their friends the way they can form clans in games like Call of Duty. With your car club, you'll be able to play mini-games like "Top Gear" soccer; take on challenges in Rivals mode where you earn money by beating your friends' fast laps; paint, tune, and modify your friends' cars; and, perhaps best of all, you can share cars. As Greenawalt helpfully points out, "Cars are expensive." Want to buy a Bugatti Veyron and a McLaren F1? In the game, that'll cost you about $3.5 million. So if one of your car club friends buys the Bugatti and another buys the McLaren, the players will be able to use each other's cars in a World Tour Campaign.
Thanks to this combination of upgraded graphics, improved physics, and more immersive gameplay -- plus the massive selection of cars, with something to appeal to fans of everything from Accords to Zondas -- Forza 4 seems destined for success. We're certainly looking forward to spending more time behind the virtual wheel.

http://www.motortrend.com/features/consumer/1109_forza_motorsport_4_first_play/

از طراحی و جزئیات کاکپیت در حالت in-game هم تعریف کرده و همچنین از نوع طراحی بخش تکنفره بازی یا Tour World و بخش Rivals هم تعریف کردن ! متن کاملش رو میتونید بخونید خودتون ! :دی این هم معنای مختصر و مفید IBL ! البته توی 2 تا GIF قبلی هم که گذاشته بودم مشخص بود ولی اینجا دیگه تابلو هست. " انعکاسهای داینامیک نورهای محیطی " البته این رو تو Forza 4 محدود کردن بنظرم ! اگر یک نگاه به عکسهای اولیه ای که 2010 دادن بیرون بندازین متوجه حرفم میشین ! این تکنیک بصورت کامل میره برای نسل بعدی خدا بخواد ! :دی

215lwti6pm2kuldac5pv.gif
 
اینم یه عکس از نقاشی Headlight ها ! :دی من اول که عکس رو توی GTPlanet دیدم فکر کردم شاید شوخی باشه ولی بعد دیدم لوگوی FM زیرش خورده ! ایده فوق العاده ای هست و میشه طراحی های خیلی جالبی باهاش انجام داد ! :دی از الآن یه طرح بتمن توی ذهنم دارم ! :دی

آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟ :دی این دو تا تریلر رو حتما ببین .

Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay

تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!:دی) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که
aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.

 
آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟ :دی این دو تا تریلر رو حتما ببین .

Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay

تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!:دی) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که
aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.

این افت فریمی که میگی دقیقا کدوم قسمتـه؟ چون من که چیزی متوجه نشدم! در ضمن این ویدیو ها 30fpsـه و نمیشه در مورد فریم یه بازی 60fps از روش نظر داد چه برسه بگیم حتی زیر 30 میرسه.
در مورد اون ماشینی که وقتی روی چمن حرکت میکنه اتفاقا ماشین بازیباز کم کم بهش میرسه و وقتی که از چمن میاد تو جاده سرعتش بیشتر میشه و جلو میزنه
 
افت فریم هم متاسفانه داره
افت فریم رویت نشد!:d ... ولی عجیبه موقع تعویض دنده یه جوری انگار در حد چند دهم ـه ثانیه فریز داره!

نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس!
Indeed ! :d ... بالاخره این قضیه دردسر میشه واسه T10 !:d یه جوری مثل قضیه ی *****ینگِ مصنوعیـه رنگ تو FM3!
جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
همه ی بخش های صحبتت منطقی بود و قاعدتا کسی نمی تونه انکار کنه ولی این یه تیکه رو ناجور فَن گونه اومدی جلو !:d ... پیستِ مذکور تو GT5 به معنی واقعی ـه کلمه از دو جزء تشکیل شده بود : ( بافت بی کیفیت از نوع آسفالت + کاغذ که البته رنگ بندیش به عهده ی مهد کودک بغل خونه ی یامائوچی اینا بود!:d) ... آخه این حرفه می زنی مردِ حسابی؟!:d
:-$
http://www.youtube.com/watch?v=9469de5FPxc

=========
اون تیکه ای هم که رو چمن طرف داشت به مسیر ادامه می داد بدون کاهش سرعت و با توجه به اینکه چیزی به عرضه نمونده واقعا نگران کننده ـست!
 
شدیدا منتظر این بازی بودم ولی متاسفانه خبر های بدی بهم رسیده
هیچ کدوم از فرمون های Logitech توسط این بازی پشتیبانی نمی شه :-o من شخصا توی فروم T10 اعتراض کردم ... می گن Logitech خودش باید یک فرمون مخصوص این بازی بسازه

این سازنده ها هم گاهی اوقات احمق بازی در میارن ... شدیدا ناراحت شدم =((
 
آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟ :biggrin1: این دو تا تریلر رو حتما ببین .

Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay

تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!:biggrin1:) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که
aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.
اون بولینگه رو دیدم !
بازتاب نور رو موافقم ولی بچه ها چند تا عکس گذاشتن که توی واقعیت هم بعضی وقتا این طوری میشه هرچند هنوزم به نظرم یه کم زیاده ! :دی
افت فریم نداشت جدآ ! :دی
چمن رو ندیدم ولی توی Forza 3 وقتی میرفتی توی خاک و اینا خیلی سریع سرعت ماشین می اومد پایین که یه کم غیرطبیعی بود. نمیدونم توی 4 چطوری شده !
کلآ من این چند روز گیم پلی زیاد از بازی دادم و هیچ مشکل خاصی توش پیدا نکردم ! اگه بخوام خیلی گیر بدم فقط میتونم به دست های راننده گیر بدم که هنوز فرمون رو اون طور که باید نمیگیره ! :دی

لطفآ بحث VS رو هم توی تاپیک مربوطه انجام بدین و اینجا فقط در مورد Forza 4 صحبت کنین !
 
آریا تریلرهای گیم پلی جدید رو دیدی؟ :دی این دو تا تریلر رو حتما ببین .

Bowling HD Gameplay
Mazda Miata HD Gameplay

تریلر بولینگ تو پیست top gear ـه .(با ماشین بولینگ بازی میکنند؟!:دی) نور خیلی رفلکسش روی آسفالت بالاس! دقیقاً مثل شیشه نور رو منعکس میکنه یه کم غیر طبیعیش کرده . افت فریم هم متاسفانه داره جزئیات پیست top gear ـش هم تقریباً با GT5 یه جوره و عالیه.
تریلر دومی از گیم پلی مزدا میاتا هست که
aa به شدت تو ذوق میزنه . خصوصاً فریم یه جاهایی حتی به زیر 30 هم میرسه این با وعده هایی که T10 داده کاملا پارادوکس داره. البته احتمالا تا عرضه بازی حداقل فریم بهتر میشه ولی در حال حاضر اصلاً خوب نیست. یه تیکه ای هم توی تریلر مزدا میاتا بود که ماشین جلویی با اینکه توی چمن بود با سرعت یه ماشین روی آسفالت حرکت میکرد! مثکه قوانین فیزیکی رو به اونصورت رعایت نکردن یا هنوز اعمال نشده.


http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=48447&p=1619291&viewfull=1#post1619291

یک بار دیگه حرفهات رو تکرار کن ! :-b فقط یکبار ! البته تو اون تاپیک ! هر چند تو تاپیک های دیگه علاقه ای ندارم باهات بحث کنم ولی تو این مورد خاص برات استثنا قائل میشم ! >:d<
 
... ولی عجیبه موقع تعویض دنده یه جوری انگار در حد چند دهم ـه ثانیه فریز داره!
آره من منظورم همینه .:دی یه کم قبل از اون پیچ با زوایای دوریبن بیرونی که مزدا رو نشون میده و سر پیچ . اواخر تریلر .
فقط داریم تبادل نظر میکنیم . حتما تو این مورد اشتباه میکنم که دوستان اشاره میکنن که نداره . :دی

Indeed ! :d ... بالاخره این قضیه دردسر میشه واسه T10 !:d یه جوری مثل قضیه ی *****ینگِ مصنوعیـه رنگ تو FM3!

همه ی بخش های صحبتت منطقی بود و قاعدتا کسی نمی تونه انکار کنه ولی این یه تیکه رو ناجور فَن گونه اومدی جلو !:d ... پیستِ مذکور تو GT5 به معنی واقعی ـه کلمه از دو جزء تشکیل شده بود : ( بافت بی کیفیت از نوع آسفالت + کاغذ که البته رنگ بندیش به عهده ی مهد کودک بغل خونه ی یامائوچی اینا بود!:d) ... آخه این حرفه می زنی مردِ حسابی؟!:d
:-$
http://www.youtube.com/watch?v=9469de5FPxc
آقا بحث مقایسه ای راه ننداز خواهشاً:دی من گفتم که عالیه از نظر جزئیات محیطی هم پیست top gear ـه FM4 از GT5 بهتره . تعجبی هم نداره باید بهتر باشه البته پیست top gear در GT5 از مسیرهایی بود که نسل بعدی طراحی شده بود . دیگه اغراق نکن :دی
اون تریلر هم جالب بود تشکر . به بقیه هم پیشنهاد میکنم ببینن از مقایسه پیست top gear در FM4 و GT5 ـه . اون قسمت FM4 ـش از تریلر آف اسکرینِ وگرنه از نظر رنگ بندی که FM4 شاد تره.:دی
اون تیکه ای هم که رو چمن طرف داشت به مسیر ادامه می داد بدون کاهش سرعت و با توجه به اینکه چیزی به عرضه نمونده واقعا نگران کننده ـست!
آره متاسفانه

اون بولینگه رو دیدم !
بازتاب نور رو موافقم ولی بچه ها چند تا عکس گذاشتن که توی واقعیت هم بعضی وقتا این طوری میشه هرچند هنوزم به نظرم یه کم زیاده ! :biggrin1:
افت فریم نداشت جدآ ! :biggrin1:
چمن رو ندیدم ولی توی Forza 3 وقتی میرفتی توی خاک و اینا خیلی سریع سرعت ماشین می اومد پایین که یه کم غیرطبیعی بود. نمیدونم توی 4 چطوری شده !
کلآ من این چند روز گیم پلی زیاد از بازی دادم و هیچ مشکل خاصی توش پیدا نکردم ! اگه بخوام خیلی گیر بدم فقط میتونم به دست های راننده گیر بدم که هنوز فرمون رو اون طور که باید نمیگیره ! :biggrin1:
آره این بارتاب نور رو درست کنن عالی میشه . صادقانه بخوام بگم رو اعصابه این رفلکس نورش . چند تا تریلر گیم پلی FM4 رو پشت سر هم دیدم سر درد گرفتم یه کم:دی
افت فریم رو مثکه اشتباه میکردم انگار:دی اون مورد فیزیک ماشین روی چمن توی تریلر مزدا میاتا هست مثکه نسبت به 3 مثل منعکس شدن نور روی آسفالت زیاده روی کردن!:دی

@Mosen
وای خدای من!نــــه تورو خدا بیا با من بحث کن!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or