Gartall
کاربر سایت
الان میخواسنم همین تصویر را بزارم
الان میخواسنم همین تصویر را بزارم
چه فرقی داره حالا ! .... فیزیک زیره سوال رفته !وقتی کامل مایل شده یعنی دستی :d
ماشین که مزداست از ارمه رو رینگ معلومه ... من گفتم چون خط لاستیک رو اسفالت از چپ به راست عکس کشیده شده پس ماشین داره به سمته راست حرکت میکنه که خلاف خمه لاستیکه ... بیخیال مهم نیست اصلا ....عکس کاملا درست هست فقط مقداری زاویه ی عکس مشکل داره و مشخصه که عکس از جلوی 458 گرفته شده و چرخ های جلو تازه دارن برای شروع و کنترل حالت دریفت ماشین به سمت مخالف پیچ میپیچن که فشار بار ماشین اکثرش روی یه چرخه عقب ماشین (چرخ عقب سمت چپ بر طبق عکس) و مقداریش هم روی چرخ جلوی همون طرف هست.......(راستی محسن جان شما همیشه ترمز دستی میکشی برای شروع دریفت؟؟؟)
عکس کاملا درست هست فقط مقداری زاویه ی عکس مشکل داره و مشخصه که عکس از جلوی 458 گرفته شده و چرخ های جلو تازه دارن برای شروع و کنترل حالت دریفت ماشین به سمت مخالف پیچ میپیچن که فشار بار ماشین اکثرش روی یه چرخه عقب ماشین (چرخ عقب سمت چپ بر طبق عکس) و مقداریش هم روی چرخ جلوی همون طرف هست.......(راستی محسن جان شما همیشه ترمز دستی میکشی برای شروع دریفت؟؟؟)
الان داشتم گیم پلییه ماسکل کارو میدیدم ... بنظرم بهتر بود برای ماشین هایی که در واقییت تکنولوژی هایی مثل ای بی اسو و زدهرزگردی و اینا ندارن تو بازییم غیره فعال میبود ( نه این که خودمون دست کاریش کنیم ) این جوری سیمو تر بود ... نور پردازیشم منو یاده بتلفیلده 3 میندازه .... پیستا هم که انگار اجر به اجرشونو از اول طراحی کردن .... دمشون گرم
الان داشتم گیم پلییه ماسکل کارو میدیدم ... بنظرم بهتر بود برای ماشین هایی که در واقییت تکنولوژی هایی مثل ای بی اسو و زدهرزگردی و اینا ندارن تو بازییم غیره فعال میبود ( نه این که خودمون دست کاریش کنیم ) این جوری سیمو تر بود ... نور پردازیشم منو یاده بتلفیلده 3 میندازه .... پیستا هم که انگار اجر به اجرشونو از اول طراحی کردن .... دمشون گرم