Forza Motorsport 4 (پست اول تاپیک خوانده شود)

اولای بازی تو کلاس چندم مسابقه میدیم؟
اولش کلاس F هست فکر کنم :دی ولی تقریبا همون اوایل بازی کلاس های B و A و S رو هم میشه بازی کرد.
دقیقا منم مثل تو پول دارم ولی دلم نمیاد بدم بره!باز برعکس من دنده ام یا رو MT هست یا رو دنده و کلاچ!(بستگی به نوع ماشین تو واقعیت داره آخه برام خیلی مهمه شبیه ساز باشه!)منم باید سعی کنم این Rewind رو خاموش کنم.دقیقا وقتی خیلی از آسیست هات آف باشه خیلی بیشتر پول میده!به دوستان هم توصیه میکنم کمکم حرفه ای بشن و دونه دونه اسیست ها رو آف کنن و با زحمت بیشتر پول خیلی بیشتر نسبت به زحمتشون بگیرن!
من یه مرضیم زده هی ماشین نمیخرم میرم تو بخش Free Play ماشین میرونم و این خیلی بده و آدم رو از بازی خسته میکنه به دوستان توصیه میکنم به جز برای مسابقات 2 نفره تو اون بخش نرید و گرنه خیلی بد میشه و از بازی لذت کامل نمیبرید!(البته من تو ترکم!):d
من که اصلا نمی توانم با دنده دستی بازی کنم، تا حالا هم هیچ ریسینگی رو بدون دنده اتوماتیک نرفتم :دی Rewind اگه خاموش باشه، فقط آخرای مسابقه اگه مقام اولت رو از دست بدی اعصاب خردکنه ولی بعد از چند بار دیگه عادی میشه واست :دی من خودم اصلا Free Play رو نرفتم، فقط واسه تست یه سری ماشین خاص خوبه ولی بعدش دیگه به درد نمیخوره :دی راستی بخش کینکت بازی رو هم تست کردم و نسبتا جالبه، خصوصا تو Autovista استفاده از کینکت خیلی حال میده :دی
 
به نظرت زیادی عقبش ول نمیره؟؟؟:d
دقیقا منم مثل تو پول دارم ولی دلم نمیاد بدم بره!باز برعکس من دنده ام یا رو MT هست یا رو دنده و کلاچ!(بستگی به نوع ماشین تو واقعیت داره آخه برام خیلی مهمه شبیه ساز باشه!)منم باید سعی کنم این Rewind رو خاموش کنم.دقیقا وقتی خیلی از آسیست هات آف باشه خیلی بیشتر پول میده!به دوستان هم توصیه میکنم کمکم حرفه ای بشن و دونه دونه اسیست ها رو آف کنن و با زحمت بیشتر پول خیلی بیشتر نسبت به زحمتشون بگیرن!
من یه مرضیم زده هی ماشین نمیخرم میرم تو بخش Free Play ماشین میرونم و این خیلی بده و آدم رو از بازی خسته میکنه به دوستان توصیه میکنم به جز برای مسابقات 2 نفره تو اون بخش نرید و گرنه خیلی بد میشه و از بازی لذت کامل نمیبرید!(البته من تو ترکم!):d
همه عشق و حالش به همين كنترل فوق سختش هست!:d
اينقدر با اين ماشين حال كردم كه اون مدل پايينترش رو هم خريدم ولي مث اين ccr نشد!:|
بهترين تنظيمات هم واسه پول بيشتر و هم لذت بهتر اينه كه همه چيو سخت و خاموش كني به غير از اون خط كمكي كه موقع ترمز قبل از پيچ مياد ( اسمش رو يادم نيست:d) چون من بدون اون نميتونم بازي كنم!
درجه سختي خود بازي هم روي هارد و پروفشنال متغير! ( كلاس هاي R زيادي سخت ميشه روي پروفشنال)
الان هم 6 ميليون پول دارم:> دوتا هم خريد بالاي 1 ميليون داشتم( انزو و شلبي كبري )
كلي هم خريد 500 هزارتايي، دركل خدا رو شكر خوب پول ميده:d
مث فورزا سه نيست 100 تا 100 تا پول جمع كنم!
 
اتفاقا من الان LEVEL 40 هستم تازه متوجه شدم مسابقات کلاس F چه هیجانی داره :biggrin1: درسته ماشین های این کلاس خیلی کند هستن ولی وقتی یه ماشین قدیمی انتخاب میکنی و تو پیست ها با سرعت آروم حرکت میکنی تازه میفهمی مسابقات این کلاس عجب چیزی هست :biggrin1: فعلا که دارم با این حال میکنم >:d<
چه عجب یکی اینجا ارزش این ماشین ها رو فهمید ! :دی من که چند بار هم قبلآ گفتم خیلی از ماشین های کلاس های پایین تر و مدل های قدیمی رو به شدت بیشتر از ماشین های کلاس های خیلی بالا دوست دارم ! :دی به آدم یه حس محشری میدن !
 
سلام چرا ماشینای قدرت بالا
کلاس A به بالا اینقدر هرز گردی یا بکسه باد دارن نمیشه کنترلشون کرد؟
تنظیمی چیزی داره؟
HELP
حالا A که نه ولی من تو کلاسای R3 به بالا سیستمه ضدهرزگردیرو ON میکنم وگرنه گاز دادن حرام میشه !
 
سلام چرا ماشینای قدرت بالا
کلاس A به بالا اینقدر هرز گردی یا بکسه باد دارن نمیشه کنترلشون کرد؟
تنظیمی چیزی داره؟
HELP
عزیز شما میتونی سیستم رو روی حالت:
Traction Control:ON
Stability Control:ON
بزاری و لذت ببری!البته دیگه دیریفت میریفت رو باید بیخیال شی!(ولی کلاس A هنوز زوده ها!!!!)
همه عشق و حالش به همين كنترل فوق سختش هست!:d
اينقدر با اين ماشين حال كردم كه اون مدل پايينترش رو هم خريدم ولي مث اين ccr نشد!:|
بهترين تنظيمات هم واسه پول بيشتر و هم لذت بهتر اينه كه همه چيو سخت و خاموش كني به غير از اون خط كمكي كه موقع ترمز قبل از پيچ مياد ( اسمش رو يادم نيست:d) چون من بدون اون نميتونم بازي كنم!
درجه سختي خود بازي هم روي هارد و پروفشنال متغير! ( كلاس هاي R زيادي سخت ميشه روي پروفشنال)
الان هم 6 ميليون پول دارم:> دوتا هم خريد بالاي 1 ميليون داشتم( انزو و شلبي كبري )
كلي هم خريد 500 هزارتايي، دركل خدا رو شكر خوب پول ميده:d
مث فورزا سه نيست 100 تا 100 تا پول جمع كنم!
من اونو رو حالت نصفه یا فقط خط ترمز یه بار اینو نصفه کن فرقی با کامل نمیکنه و خیلی سخت نیست ولی 5% بهت بیشتر میده!:x
تو World Tour که نمیشه درجه تایین کرد میشه؟؟؟
انشاالاه بیشترم داشته باشی!;;)
اولش کلاس F هست فکر کنم :دی ولی تقریبا همون اوایل بازی کلاس های B و A و S رو هم میشه بازی کرد.

من که اصلا نمی توانم با دنده دستی بازی کنم، تا حالا هم هیچ ریسینگی رو بدون دنده اتوماتیک نرفتم :دی Rewind اگه خاموش باشه، فقط آخرای مسابقه اگه مقام اولت رو از دست بدی اعصاب خردکنه ولی بعد از چند بار دیگه عادی میشه واست :دی من خودم اصلا Free Play رو نرفتم، فقط واسه تست یه سری ماشین خاص خوبه ولی بعدش دیگه به درد نمیخوره :دی راستی بخش کینکت بازی رو هم تست کردم و نسبتا جالبه، خصوصا تو Autovista استفاده از کینکت خیلی حال میده :دی
تایید میشه درحد آتشفشان
 
اینجا کسی از تنظیمات Tune Setup که شامل فشار باد لاستیک و Gearing و Aligment و ... هست استفاده میکنه ؟
من که ازش هیچی سر در نمیارم !

بعدش اینکه Traction Control و Stability Control چیه ؟ فکر کنم یکیش که سیستم کنترل کشش باشه و یکی دیگش جلوگیری از هرزگردی اما نمیدونم کدوم به کدومه !
و اخر هم گزینه Damage , Fuel & Tire Wear رو رو حالت Simulation گذاشتم اما سخت شدن رو حس نکردم . دقیقا چی کار میکنه ؟

Streering رو حالت Simulation باشه بازی چقدر سخت میشه ؟ مثل ABS نباشه که یه بار off کردمش به غلط کردن افتادم :d
 
اینجا کسی از تنظیمات Tune Setup که شامل فشار باد لاستیک و Gearing و Aligment و ... هست استفاده میکنه ؟من که ازش هیچی سر در نمیارم !بعدش اینکه Traction Control و Stability Control چیه ؟ فکر کنم یکیش که سیستم کنترل کشش باشه و یکی دیگش جلوگیری از هرزگردی اما نمیدونم کدوم به کدومه !و اخر هم گزینه Damage , Fuel & Tire Wear رو رو حالت Simulation گذاشتم اما سخت شدن رو حس نکردم . دقیقا چی کار میکنه ؟Streering رو حالت Simulation باشه بازی چقدر سخت میشه ؟ مثل ABS نباشه که یه بار off کردمش به غلط کردن افتادم :d
بله خیلی ها از این تنظیمات برای بهتر شدن ماشین بر اساس سلیقه ی خودشون استقاده میکنن!میتونی برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنی:http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=26783&highlight=forza+motorsport+3
TC=کنترل کشش باعث جلوگیری از هرزگردی میشه و فکر کنم جلوی گشتاور اضافی رو میگیره!
ST=کنترل پایداری که به سر نخوردن ماشین سرپیچ ها کمک میکنه.تنظیمات Damage , Fuel & Tire Wear که از اسمش معلومه , وقتی رو حالت سیمولیشن قرار میگیره , خرابی و از بین رفتن تایر رو شبیه ساز واقعیت میکنه(یه نکته انحرافی اینکه تمام اطلاعات تایر ها در فورتزا 4 از شرکت پیرلی گرفته و مستقیما وارد بازی شده!) و مصرف سوخت هم مثل واقعیت میشه و دمیج هم که تصادفات رو واقعی میکنه مثلا علاوه بر اینکه موقع تصادف به بدنه ماشین صدمه وارد میشه , بلکه به قطعات داخلی مثل شاسی و دیفرانسیل و دیسک ترمز و کمک فنر و گیربکس و...صدمه وارد میشه.(سخت شدن تو این مود موقعی احساس میشه که بری تو باقالی ها!):dنورمال مثل فرمونی هست که تو فورتزا 3 بود و سیمولیشن یه مدی هست که تو این شماره اضافه کردن و فرمون و کنترل رو ماشین رو یه کمی مشکل تر و طبیعی تر میکنه!;)موفقیت!
 
آخرین ویرایش:
دو عامل باعث شده من نتونم غرق forza 4 بشم از اون موقع تا حالا تو بخش sportman هستم یکیش این skyrim هست که ادم اصلا یادش می ره بعضی جاها save کنه باعث می شه توش زندگی کنی و اون یکی عدم وجود برند پورشه هست که باعث می شه من تو بازی احساس خلا و ناامنی کنم8-| طبیعی هم هست جایی که تو بازی قرعه به نام فراری هست و جرمی کلارکسون هم به پورشه headache میگه مخصوصا اتو ویستا تو معرفی mercedes benz sls اینو برتر از gt3 و سایر مدل های پورش قرار میده پورشه نخواسته همکاری کنه ruf هم که یه مدل گزاشتن.دوست داشتم موشک زمینی پورشه یعنی gt2 rs رو تو این بازی تستکی بزنم :-s
 
آخرین ویرایش:
دو عامل باعث شده من نتونم غرق forza 4 بشم از اون موقع تا حالا تو بخش sportman هستم یکیش این skyrim هست که ادم اصلا یادش می ره بعضی جاها save کنه باعث می شه توش زندگی کنی و اون یکی عدم وجود برند پورشه هست که باعث می شه من تو بازی احساس خلا کنم8-| طبیعی هم هست جایی که تو بازی قرعه به نام فراری هست و جرمی کلارکسون هم به پورشه headache میگه مخصوصا اتو ویستا تو معرفی mercedes benz sls اینو برتر از gt3 و سایر مدل های پورش قرار میده پورشه نخواسته همکاری کنه ruf هم که یه مدل گزاشتن.دوست داشتم موشک زمینی پورشه یعنی gt2 rs رو تو این بازی تستکی بزنم :-s
تا اون جایی که من میدونم نبود پورشه به دلیل عدم هم کاری EA وTurn10 هستش
 
این احتمال هم می تونه باشه ولی به نظر من ea که نمی تونه حس مالکیت به پورش رو داشته باشه!
نه عزیز حس مالکیت نداره!لیسانسشو داره!البته احتمال نیست جریان کلا مشخص شد و این بود که EA (فلانفلان شده) به خاطر شیفت ونید فور اسپیدش (مخصوصا آخری که خدارو شکر خیلی هم مزخرف در امده بود) لیسانسش رو به T10 نداد و همکاری نکرد!چون برای FM3 همکاری کرده بود همه فکر میکردیم باشه ولی تو فورتزا 4 همکای نکرد! البته ما هم لیسانس Ferrari رو داریم!وتا زمانی که یه ریسینگ فراری نداره فراری نیست (منظورم شیفت و نید فور اسپیده)
 
آخرین ویرایش:
مثل فورزا 3 میشه نمای کاکپیت رو یکم برد عقب تر ؟ من که منوش رو پیدا نکردم
اگر تو این مسیر نبود پس مطمعنا نیستش:
اول برو My Profile و بعد تنظیمات multiscreen و بعد هم یا باید اولی رو ON کنی یا Off تا بببینی (چون یادم نمیاد باید ON باشه یا Off) تو کدوم حالت میشه درجه زاویه ی دوربین کاکپیت رو تغییر داد...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or