PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
? کتاب راهنمای فاینال فانتزی 7 ریمیک در ژاپن منتشر شد و سن اعضای گروه Turks نیز در آن اعلام شد همچنین کارگردان و تهیه کننده بازی نیز اطلاعات جدیدی رو در مورد قسمت های بعدی بازی منتشر کردن که ترجمشونو براتون میزاریم

? سن اعضای گروه Turks:

◻️Rufus – 30 years old

◼️Tseng – 30 years old

◻️Rude – 30 years old

◼️Reno – 28 years old

? یوشینوری کیتاسه، در مصاحبه‌ای درمورد بخش‌های آینده‌ی فاینال فانتزی هفت ریمیک گفت: هاماگوچی (یکی از کارگردانان بازی) به من گفت که می‌خواهد جنگ آخرین باس بازی را در میدگار قرار دهد. بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم چون هنوز داستان را به طور کامل بازگو نکرده‌ایم. صحنه‌ی آخر بازی که یکی از کاراکترهای مهم بازی زنده می‌ماند کلید مهمی در رابطه با معمای این بازی است."

? او در ادامه در مورد تعداد بخش‌های بازی گفت:" به طور تقریبی میدانیم بازی به چند بخش تقسیم شده، ولی به طور دقیق تصمیم گیری نکرده‌ایم. چیزی نیست که بتوانیم به طور قطعی بگوییم. فعلا ممکن است بازی در سه قسمت ارائه شود."

? تتسویا نومورا، یکی دیگر از کارگردانان بازی در مورد بخش دوم گفت:" بستگی به تعداد قسمت‌های بازی دارد. اگر به بخش‌های بزرگ تری تقسیم شود بیشتر کار می‌برد، ولی اگر بخش‌ها کوچیکتر باشند در مدت زمان کمتری میتوانیم آن‌ها را عرضه کنیم. خودم به شخصه ترجیح می‌دهم زودتر بازی را پخش کنیم."
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
? کتاب راهنمای فاینال فانتزی 7 ریمیک در ژاپن منتشر شد و سن اعضای گروه Turks نیز در آن اعلام شد همچنین کارگردان و تهیه کننده بازی نیز اطلاعات جدیدی رو در مورد قسمت های بعدی بازی منتشر کردن که ترجمشونو براتون میزاریم

? سن اعضای گروه Turks:

◻Rufus – 30 years old

◼Tseng – 30 years old

◻Rude – 30 years old

◼Reno – 28 years old

? یوشینوری کیتاسه، در مصاحبه‌ای درمورد بخش‌های آینده‌ی فاینال فانتزی هفت ریمیک گفت: هاماگوچی (یکی از کارگردانان بازی) به من گفت که می‌خواهد جنگ آخرین باس بازی را در میدگار قرار دهد. بیشتر از این نمی‌توانم توضیح دهم چون هنوز داستان را به طور کامل بازگو نکرده‌ایم. صحنه‌ی آخر بازی که یکی از کاراکترهای مهم بازی زنده می‌ماند کلید مهمی در رابطه با معمای این بازی است."

? او در ادامه در مورد تعداد بخش‌های بازی گفت:" به طور تقریبی میدانیم بازی به چند بخش تقسیم شده، ولی به طور دقیق تصمیم گیری نکرده‌ایم. چیزی نیست که بتوانیم به طور قطعی بگوییم. فعلا ممکن است بازی در سه قسمت ارائه شود."

? تتسویا نومورا، یکی دیگر از کارگردانان بازی در مورد بخش دوم گفت:" بستگی به تعداد قسمت‌های بازی دارد. اگر به بخش‌های بزرگ تری تقسیم شود بیشتر کار می‌برد، ولی اگر بخش‌ها کوچیکتر باشند در مدت زمان کمتری میتوانیم آن‌ها را عرضه کنیم. خودم به شخصه ترجیح می‌دهم زودتر بازی را پخش کنیم."

این چه مسخره بازی واقعا؟ یعنی واقعا میخوان یه داستان معمولی که تو ان تا بازی RPG دیگه مشابهش رو دیدیم و واقعا چیز بیشتری رو نداره و به بهانه های واهی 4 5 اپیزود کوتاه کنن و با قیمت یه بازی کامل بفروشن؟
 
  • Like
Reactions: Reza.zareei

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
این چه مسخره بازی واقعا؟ یعنی واقعا میخوان یه داستان معمولی که تو ان تا بازی RPG دیگه مشابهش رو دیدیم و واقعا چیز بیشتری رو نداره و به بهانه های واهی 4 5 اپیزود کوتاه کنن و با قیمت یه بازی کامل بفروشن؟
یه عده می گفتن اون سکانس زنده بودن زک فلش بک الان که دیگه خودشون رسما گفتن زندس نمی دونم تو قسمتای بعدی چه بلایی سر بازی قرار بیاد
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
When I requested a scenario to Nojima, I first thought: If I am to create the Final Fantasy VII Remake, I would like to do it this way.” Said Director and Character Designer Tetsuya Nomura. “During that phase, I planned to make this be more than just a mere “Remake.” For example, the battle system this time around is in real time instead of using an ATB gauge, and with that, the story itself took a turn that isn’t just the basic Final Fantasy VII, but something new. That’s the kind of story I wanted to create.”
“As for me,” added Story and Scenario Writer Kazushige Nojima. “I knew that even though at the very core, this story is about Cloud, the works from the Compilation of Final Fantasy VII have greatly increased [over the years], and I wanted to make something that takes all of those works and combine it into one. Each person who played the original version also has their own vision of the world of Final Fantasy VII, and I wanted to preserve that too. The results of those feelings are shown within the Remake’s story. These were all ideas I had, so in the beginning I would initially show it to Nomura-san, and I tried my best to explain them clearly to make sure he didn’t reject them (laughs).”

بفرماید نوجیما گفته نومورا بهش گفته این بخش های عجیب غریب داستانی اظافه شه می دونستم همش کار نوموراس
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,643
نام
mohammad
When I requested a scenario to Nojima, I first thought: If I am to create the Final Fantasy VII Remake, I would like to do it this way.” Said Director and Character Designer Tetsuya Nomura. “During that phase, I planned to make this be more than just a mere “Remake.” For example, the battle system this time around is in real time instead of using an ATB gauge, and with that, the story itself took a turn that isn’t just the basic Final Fantasy VII, but something new. That’s the kind of story I wanted to create.”
“As for me,” added Story and Scenario Writer Kazushige Nojima. “I knew that even though at the very core, this story is about Cloud, the works from the Compilation of Final Fantasy VII have greatly increased [over the years], and I wanted to make something that takes all of those works and combine it into one. Each person who played the original version also has their own vision of the world of Final Fantasy VII, and I wanted to preserve that too. The results of those feelings are shown within the Remake’s story. These were all ideas I had, so in the beginning I would initially show it to Nomura-san, and I tried my best to explain them clearly to make sure he didn’t reject them (laughs).”

بفرماید نوجیما گفته نومورا بهش گفته این بخش های عجیب غریب داستانی اظافه شه می دونستم همش کار نوموراس
139210
 
  • Like
Reactions: bigboss12

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,948
نام
امین پاشاپور
سلام اساتید، تو بازی امکان تغییر لباس کاراکتر هست یا نه، من الان چپتر 8 هستم و جایی برا تغییر لباس ندیدم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
سلام اساتید، تو بازی امکان تغییر لباس کاراکتر هست یا نه، من الان چپتر 8 هستم و جایی برا تغییر لباس ندیدم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk

کلا یک لباس هست و اکسسوری و سلاح قابل تغییر هست.

آپدیت برای مشکلات بازی دادن؟(تکسچرها، دوربین، درجه سختی) می خوام بازی رو چند روز دیگه شروع کنم.

اپدیت فعلا چیزی نیومده. در کل بازی آسون هست برای یک بار تموم کردن. ولی برای پلات و گرفتن کامل تروفی‌ها، بازی سخت و خسته کننده میشه.
 
  • Like
Reactions: .Amirone

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,948
نام
امین پاشاپور
دوستان من تو نرمال بازی میکنم و باس فایت ها به نظرم سخت هستن،
1، این سیستم دفاع اصلا به درد میخوره یا نه، انگار کلا به درد نمیخوره، جاخالی هم زیاد کارایی خوبی نداره،
نمیدونم چرا اکشن بازی یکم برام بد قلق میاد،
احتمالا چون بعد از nioh2 اومدم سراغش هنوز به سیستم مبارزات بازی عادت نکردم،
اگه راهنمایی و پیشنهادی برا مبارزه ها دارین برام بگین،
ولی کلا عاشق بازی های این مدلی هستم،

2، سوال دوم این ATB تا آخر بازی همون 2 تا میمونه، نمیشه اپگرید کرد و زیاد شد
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
When I requested a scenario to Nojima, I first thought: If I am to create the Final Fantasy VII Remake, I would like to do it this way.” Said Director and Character Designer Tetsuya Nomura. “During that phase, I planned to make this be more than just a mere “Remake.” For example, the battle system this time around is in real time instead of using an ATB gauge, and with that, the story itself took a turn that isn’t just the basic Final Fantasy VII, but something new. That’s the kind of story I wanted to create.”
“As for me,” added Story and Scenario Writer Kazushige Nojima. “I knew that even though at the very core, this story is about Cloud, the works from the Compilation of Final Fantasy VII have greatly increased [over the years], and I wanted to make something that takes all of those works and combine it into one. Each person who played the original version also has their own vision of the world of Final Fantasy VII, and I wanted to preserve that too. The results of those feelings are shown within the Remake’s story. These were all ideas I had, so in the beginning I would initially show it to Nomura-san, and I tried my best to explain them clearly to make sure he didn’t reject them (laughs).”

بفرماید نوجیما گفته نومورا بهش گفته این بخش های عجیب غریب داستانی اظافه شه می دونستم همش کار نوموراس

جالبی داستان اینجاست که عملا میشه گفت بازی سیکوعله، نه ریمیک. یعنی علی رغم اینکه گفته میشه گیمرهای جدید هم میتونن لذت ببرن، اما من فکر میکنم اتفاقا برعکس بازی برای کسایی ساخته شده که شناخت خیلی کامل و جامعی از FFVII و متعلقاتش دارن، بخصوص AC که خیلی تاثیر زیادی تو داستان داره، در غیر این صورت فکر میکنم اساسا مخاطب جدید درک نمیکنه داستان چی به چیه!

من به عنوان یه ریمیک به شدت مخالف داستانم، اما به عنوان یه سیکوعل، میتونه جالب باشه. به شرطی که تئوری ها و چیزهایی که حدس میزنیم درست باشن. من خودم شخصا چندتا راز کشف کردم جالب بودن:D ولی به هر حال به شدت برام سواله مخاطب جدید چطور وقایع آخر بازی رو درک میکنه؟
 
  • Like
Reactions: Cait Sith and Z-fan

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
دوستان من تو نرمال بازی میکنم و باس فایت ها به نظرم سخت هستن،
1، این سیستم دفاع اصلا به درد میخوره یا نه، انگار کلا به درد نمیخوره، جاخالی هم زیاد کارایی خوبی نداره،
نمیدونم چرا اکشن بازی یکم برام بد قلق میاد،
احتمالا چون بعد از nioh2 اومدم سراغش هنوز به سیستم مبارزات بازی عادت نکردم،
اگه راهنمایی و پیشنهادی برا مبارزه ها دارین برام بگین،
ولی کلا عاشق بازی های این مدلی هستم،

2، سوال دوم این ATB تا آخر بازی همون 2 تا میمونه، نمیشه اپگرید کرد و زیاد شد

ببین اگه حوصله زیادی نداری توصیه مکنم حتما ایزی بری. چون اساسا دفاع به شکلی که توی ذهنت هست تو کامبت این بازی کاربرد نداره. تو حالت نرمال یا بدتر هارد، برای اینکه بتونی باس هارو بزنی، یا دشمن های سخت، باید تکتیکال مبارزه کنی، یعنی اول از همه به شدت خوب اکیوپ کنی شخصیت هارو. باید بدونی اتک های هر باس چیه، و بر مبنا اونها متریا لازم و سلاح کاربردی تر رو داشته باشی. مثلا بگی تو کدوم باس گیر کردی بهت راهنمایی میکنم که راحت بزنیش. اگه درست تجهیز شده باشی و مهم تر از همه متریا ها خوب آپگرید شده باشن، مشکل زیادی نخواهی داشت. رمز کار هم درک المنت هاس، مثلا یه دشمن مجیک میزنه و تمرکزش روی آتیشه، باید تجهیزاتت بر این اساس باشن و به این ترتیب میتونی دمیج کمی بخوری. و با سلاح و اتک مناسب راهت بزنی استگرش کنی.

مساله بعدی اینه که عوض خیلی دفاع کردن کارکترها رو باید مدام سوییچ کنی، تا دیدی یه دشمن گیر داده به یه کارکتر باید سریع سوییچ کنی، حواسش رو پرت کنی و به اون کارکتر قبلی فرصت نفس کشیدن بدی. سعی هم بکن به شکل ترکیبی بزنیشون.

باز میگم بگو تو کدوم باس گیر کردی بهت بگم چطور بزنیش.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,948
نام
امین پاشاپور
ببین اگه حوصله زیادی نداری توصیه مکنم حتما ایزی بری. چون اساسا دفاع به شکلی که توی ذهنت هست تو کامبت این بازی کاربرد نداره. تو حالت نرمال یا بدتر هارد، برای اینکه بتونی باس هارو بزنی، یا دشمن های سخت، باید تکتیکال مبارزه کنی، یعنی اول از همه به شدت خوب اکیوپ کنی شخصیت هارو. باید بدونی اتک های هر باس چیه، و بر مبنا اونها متریا لازم و سلاح کاربردی تر رو داشته باشی. مثلا بگی تو کدوم باس گیر کردی بهت راهنمایی میکنم که راحت بزنیش. اگه درست تجهیز شده باشی و مهم تر از همه متریا ها خوب آپگرید شده باشن، مشکل زیادی نخواهی داشت. رمز کار هم درک المنت هاس، مثلا یه دشمن مجیک میزنه و تمرکزش روی آتیشه، باید تجهیزاتت بر این اساس باشن و به این ترتیب میتونی دمیج کمی بخوری. و با سلاح و اتک مناسب راهت بزنی استگرش کنی.

مساله بعدی اینه که عوض خیلی دفاع کردن کارکترها رو باید مدام سوییچ کنی، تا دیدی یه دشمن گیر داده به یه کارکتر باید سریع سوییچ کنی، حواسش رو پرت کنی و به اون کارکتر قبلی فرصت نفس کشیدن بدی. سعی هم بکن به شکل ترکیبی بزنیشون.

باز میگم بگو تو کدوم باس گیر کردی بهت بگم چطور بزنیش.
ممنون راهنمایی خوبی بود، این سوییچ کردن بین کاراکتر برا حواس پرتی باس ها خیلی عالی بود نمیدونستم، اطلاعاتم کاملتر شد، تو باس خواصی نموندم، معمولا تو باس ها بار دوم یا سوم شکست میدم، و قلقشون رو یاد میگیرم،
فقط اینم بگو،
این نوار ATB تا اخر همون دو تا میمونه یا بیشتر میشه،
الان مرحله 8 رو تموم کردم، هرچی جلوتر میرم بیشتر عاشقش میشم
تصمیم گرفتم پلاتش کنم،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر