PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:
نه اخه هر تکسچری نیست، بله تکسچرهای بزرگ یا نه چندان تو دید قابل درکه کیفیت خوبی نداشته باشن اما در خونه کلود که کلا تو چشم مخاطب هست و حجم زیادی نداره مشخصه یه مشکل و باگ هست و خیلی این مدل اشیا.
روی pro هم همینطوره ؟
 
? حالت آسون گیم پلی ریمیک فاینال فانتزی ۷ بیش از حد آسونه!

?در حالت کلی، بازی ۳ حالت داره:

?حالت کلاسیک که یه گیم پلی ترن بیس شبیه بازی اصلی داره.

?حالت نرمال که هم از ترن بیس و هم از سبک جنگی اکشن بهره میبره.

?حالت آسون برای کسایی که حالت نرمال رو چالش بر انگیز میدونن.

?اما چیزی که موجب اعتراض طرفدار ها شده، آبکی بودن و بی چالش بودن حالت آسونه، که انگار برای کسی ساخته شده که فقط میخواد بتل ها رو رد کنه و به خط داستانی برسه.

?البته توجه داشته باشید که شما هر زمانی که دلتون بخواد میتونید بین این حالت ها سوئیچ کنید، یعنی اگه وسط بازی دلتون چالش بیشتری خواست یا توی بتلی به مشکل برخوردید، تنها کافیه حالت بازی رو عوض کنید.
 
? تاکاهیرو ساکورایی، صداگذار کاراکتر کلود تو ریمیک فاینال فانتزی ۷، در مصاحبه ای اعلام کرد که بین تیفا و اریث، تیفا رو ترجیح میده!

?به مناسبت انتشار ریمیک فاینال فانتزی ۷، مجله ی فامیتسو تعدادی از صفحات خود رو به این بازی اختصاص داده که در بین این محتویات، مصاحبه ای با صدا گذار با تجربه و محبوب کاراکتر کلود، تاکاهیرو ساکورایی هم به چشم میخوره.

? قبل از این که تاکاهیرو صداگذاری کلود را در کینگدام هارتس یک به عهده بگیرد, صداگذار کاراکتر "Sion Barzahd" در بازی "The bouncer" بود, بازیی که از لمس هنری تتسویا بهره برده. از همین طریق بود که تاکاهیرو با اسکوئر اینکس آشنا میشود و به آن میپیوندد.

?در این مصاحبه ی جالب, تاکاهیرو نظر خودش رو در مورد ریمیک اعلام کرد: در کل, محتویات زیادی که ریمیک برای ارائه کردن داره تاکاهیرو رو تحت تاثیر قرار داده, مخصوصا سیستم جنگی منحصر به فرد این بازی که حرف نداره.

? در توسعه ی بازی های ژاپنی, دوبله ها تقریبا زودتر از هر چیز دیگری ضبط میشوند, پس میتوان فهمید که تاکاهیرو واقعا چیز زیادی از توسعه ی بازی ندیده. حرف هایی که او زده کاملا بر اساس اسکریپت هایی هست که دیده, و بقیه ی اطلاعاتی که از بازی داره رو از طریق محتویات تبلیغاتی به دست آورده, درست مثل بقیه ی ما. او به این اشاره کرد که فقط با خوندن اسکریپت ها متوجه شد که داستان ریمیک چقدر متفاوت تر و خارق العاده تر از بازی اصلی هست.

?در بقیه ی مصاحبه, تاکاهیرو به تفاوت نسخه های مختلف کلود اشاره کرد: بازی اصلی, ریمیک, نجات کودکان, کینگدام هارتس... خلاصه, تاکاهیرو گفت که همه ی این نسخه ها تفاوت های زیادی دارند, بخاطر همین هم تلاش کرد که صدا های متفاوتی برای هر کدوم در نظر بگیره. درست مثل تتسویا که در مصاحبه ای اعلام کرد که تو ریمیک, کاراکتر کلود از اون حالت خیلی باحال در اومده و برت هم هایپر شده.

? و اینم باحال ترین قسمت مصاحبه که تا الان منتظرش بودید:

?فامیتسو: "در ریمیک, بازی کن ها کلود رو تو گشت و گذار ها کنترل میکنن, ولی تو جنگ میتونن از بقیه ی کاراکتر ها هم استفاده کنن. تو از کدوم کاراکتر بیشتر از همه استفاده خواهی کرد؟ فکر کنم کلود باشه, درسته؟"

?تاکاهیرو: "نه....فکر کنم از تیفا استفاده کنم?. از تیفا خوشم میاد"

?فامیتسو: "بین اریث و تیفا کدوم یکی رو بیشتر دوست داری؟"

?تاکاهیرو: "معلومه که تیفا?. از همون بازی اصلی, همیشه تیفا رو بیشتر از همه دوست داشتم. البته, همچین چیزی رو به مایا (صدا گذار اریث) اعتراف نمیکنم?. تو ریمیک, تیفا حتی از قبل هم قوی تره, در حالی که اریث از همیشه زنونه تر و ظریف تره, بنظرم بین این دو تا کاراکتر تضاد جالبی وجود داره.
 
ما چیزی که موجب اعتراض طرفدار ها شده، آبکی بودن و بی چالش بودن حالت آسونه،

خوب رو نرمال برن! چه کاریه ایزی بازی کنن بعد شاکی بشن؟

نرمال بازی که تو این چند ساعت واقعا چالش برانگیز بوده. بخصوص اوایل بازی انقدر پارتیکل سیستم بازی خفنه یه مقدار خر تو خر میزنه، عین KH و یکم طول میکشه دستت بیاد دقیقا داری چیکار میکنی:دی اما خیلی فانه بازی. و داستان و رواید سینماتیک ماورای خوبه. حالا بزودی بازی رو تموم میکنم و یه نقد مفصل مینویسم میزارم همینجا:دی
 
? تاکاهیرو ساکورایی، صداگذار کاراکتر کلود تو ریمیک فاینال فانتزی ۷، در مصاحبه ای اعلام کرد که بین تیفا و اریث، تیفا رو ترجیح میده!

?فامیتسو: "در ریمیک, بازی کن ها کلود رو تو گشت و گذار ها کنترل میکنن, ولی تو جنگ میتونن از بقیه ی کاراکتر ها هم استفاده کنن. تو از کدوم کاراکتر بیشتر از همه استفاده خواهی کرد؟ فکر کنم کلود باشه, درسته؟"

?تاکاهیرو: "نه....فکر کنم از تیفا استفاده کنم?. از تیفا خوشم میاد"

?فامیتسو: "بین اریث و تیفا کدوم یکی رو بیشتر دوست داری؟"

?تاکاهیرو: "معلومه که تیفا?. از همون بازی اصلی, همیشه تیفا رو بیشتر از همه دوست داشتم. البته, همچین چیزی رو به مایا (صدا گذار اریث) اعتراف نمیکنم?. تو ریمیک, تیفا حتی از قبل هم قوی تره, در حالی که اریث از همیشه زنونه تر و ظریف تره, بنظرم بین این دو تا کاراکتر تضاد جالبی وجود داره.
hqdefault.jpg

میگم کمیته اخلاق اسکوار دقیقا چی رو اصلاح کرد؟؟؟؟؟ :-":-":lol::lol:



View attachment 136779
احتمالاً فقط همون مورد Bouncing :-"
 
خوب رو نرمال برن! چه کاریه ایزی بازی کنن بعد شاکی بشن؟

نرمال بازی که تو این چند ساعت واقعا چالش برانگیز بوده. بخصوص اوایل بازی انقدر پارتیکل سیستم بازی خفنه یه مقدار خر تو خر میزنه، عین KH و یکم طول میکشه دستت بیاد دقیقا داری چیکار میکنی:D اما خیلی فانه بازی. و داستان و رواید سینماتیک ماورای خوبه. حالا بزودی بازی رو تموم میکنم و یه نقد مفصل مینویسم میزارم همینجا:D
داستان... فک کنم یکم ضدحال بخوری:دی یه چیزایی رو دستکاری کردن متاسفانه
 
136826 136827 معلومه که از جون ودل برای بازی وقت گذاشتن من AERITH دوست دارم معصومیت از دست رفته بهترین کار تغییر سیستم مبارزات بازی در عین روان بودن تنوع زیادی داره به خصوص تو مبارزاتی که همراه داری ادم نمیدونه با کدوم بزنه ولی احتمالا همه کلود انتخاب میکنن
 
حدود ۱۰ ساعت بازی کردم فعلا با انجام تمامی مراحل فرعی، با توجه به اینهمه سال انتظار و صبر فعلا برام ناامید کننده ترین بازی نسل بوده. این بازی خیلی برام شخصی بوده و کسایی که میشناسنم میدونن چقدر مورد انتظارم بوده.
بازی پکیج با کیفیتی هست ولی اصلا و ابدا نمیتونم تو ژانر RPG قرارش بدم چه برسه به JRPG.

امیدوارم در ادامه بهتر بشه اما با توجه به لول دیزاین و گیم پلی کلی بازی کمی تا حدودی بعیده.
مشکلات شدیدی که دیدم علاوه بر اون باگ تکسچرها، دوربین بازی در زمان مبارزات و همچنین آسون بودن بیش از حد بازی در درجه سختی Normal هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or