PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:
۲۰۲۲۰۱۳۱_۰۷۵۷۲۸.jpg
"پیام جدید تتسویا نومورا و یوشینوری کیتاسه به مناسبت سالگرد 25 سالگی فاینال فنتسی 7 و اشاره به پروژه های جدید"


🔥 بر اساس گفته های تتسویا نومورا بعد از ساخت ریمیک فاینال فنتسی 7 پروژه های جدید بیشتری از فاینال فنتسی 7 ساخته خواهد شد.


🌙 همچنین بنا به گفته ی یوشینوری کیتاسه طی نظر سنجی در تلویزیون ژاپن فاینال فنتسی 7 به عنوان سومین بازی محبوب تاریخ ژاپن انتخاب شد. یوشینوری کیتاسه همچنین به پیشرفت های هیجان انگیزی برای بازی فرست سولجر اشاره کرد.
 
"اخبار جدید درمورد پارت دوم ریمیک؟؟"


کیتاسه امروز در لایو استریم ۲۵مین سالگرد فاینال فانتزی ۷ گفت:
«هومم، اخبار درمورد پارت دوم ریمیک... نمی‌دونم می‌تونیم اخبار جدیدی منتشر کنیم یا نه...» و مردم پاسخ دادن «نمی‌تونید؟؟»


و کیتاسه هم در جواب گفت «خب... فکر کنم در طی همین سال اخبار بیشتری منتشر کنیم!»
 
"اخبار جدید درمورد پارت دوم ریمیک؟؟"


کیتاسه امروز در لایو استریم ۲۵مین سالگرد فاینال فانتزی ۷ گفت:
«هومم، اخبار درمورد پارت دوم ریمیک... نمی‌دونم می‌تونیم اخبار جدیدی منتشر کنیم یا نه...» و مردم پاسخ دادن «نمی‌تونید؟؟»


و کیتاسه هم در جواب گفت «خب... فکر کنم در طی همین سال اخبار بیشتری منتشر کنیم!»
ممنون رضا جان . در کل امید پیج های اف‌اف هستی.
 
تیزر از بخش داستانی فرست سولجر که قرار داخل اور کرایسیس اتفاق بیفته.

بنا به گفته ی تتسویا نومورا امروز اخباری از فاینال فنتسی 7 ریمیک منتشر نخواهد شد. سه کارکتری که توی تیزر دیدید اولین بار در تریلر فرست سولجر حضور داشتن و قرار بخش داستانی در بازی اور کرایسیس داشته باشن. اسم دختری که توی تیزر می بینید Luthia هستش.
 
بالاخره بعد این همه وقت تونستم بازی رو تموم کنم
فقط الان یه سوال برام پیش اومده که این ریمیک برا کسایی بود که نسخه اصلی رو پلی دادن و از داستان خبر دارن یا نه؟
کلا من همش فکر میکردم این ادامه یه گیم دیگس که بعد دیدم نه کلا داستان هر ff جداس و ربطی به هم ندارن
یعنی یه روایت داستانی داشت توی هیچ گیمی تا حالا ندیده بودم
یک دفعه یه کاراکتر نشون میداد تو کات سین فکر کنم توقع داشتن من بدونم این کیه بعد کلا هیج وقت توی این گیم نیومد
این سفیروث هنوز من درست نفهمیدم کیه و چه درگیری ای با این کلاد بیچاره داشت
رسما از اول تا آخرش علامت سوال بود برام 😂
 
بالاخره بعد این همه وقت تونستم بازی رو تموم کنم
فقط الان یه سوال برام پیش اومده که این ریمیک برا کسایی بود که نسخه اصلی رو پلی دادن و از داستان خبر دارن یا نه؟
کلا من همش فکر میکردم این ادامه یه گیم دیگس که بعد دیدم نه کلا داستان هر ff جداس و ربطی به هم ندارن
یعنی یه روایت داستانی داشت توی هیچ گیمی تا حالا ندیده بودم
یک دفعه یه کاراکتر نشون میداد تو کات سین فکر کنم توقع داشتن من بدونم این کیه بعد کلا هیج وقت توی این گیم نیومد
این سفیروث هنوز من درست نفهمیدم کیه و چه درگیری ای با این کلاد بیچاره داشت
رسما از اول تا آخرش علامت سوال بود برام 😂
این ریمیک قراره در چند پارت ارائه بشه الان فقط پارت یکش آمده در بازی اصلی شما کل بازی میرید ولی الان تازه بخش اول بازی ریمیک شده.در پارت بعدی در مورد گذشته کارکتر ها مثل سفیروث یا زک یا خود تیفا و کلود بیشتر توضیح داده میشه البته اگه به نسخه اصلی وفادار باشه ممکنه مثل همین پارت اول تغییراتی نسبت به نسخه اصلی داده بشه احتمالا با توجه به پایان پارت 1 تغییراتی داریم البته نسخه 7- 2 دنباله و پیشینه داره(مثل انیمیشن نجات کودکان یا بازی کراسیس کور که پیش زمینه داستان بازی اصلی البته بخشهاییش به صورت خلاصه توی خود بازی اصلی گفته میشه) و چندین داستان که یکی از دوستان زحمت ترجمش رو در این سایت کشیده بود و میتونید برید بخونیش )
 
آخرین ویرایش:
خب من این عنوان رو بلاخره تجربه کردم و میخام نظرمو بگم: اول بگم که من یه FF فن نیستم و صرفا به خاطر تجربه ی خوبی که از XV داشتم این بازیو تهیه کردم.
اول نکات مثبتو بگم:

از لحاظ داستان کاملا غنی هست و شما میتونی تو کلمه به کلمه ی کارکترها، ساعت ها زمانی که برای اون دایالوگا صرف شده (توسط تیم سازنده) رو بفهمی.

گرافییک بازی من رو خیلی جذب کرد (من روی ps5 نسخه ی ps5 رو بازی کردم) و محیط ها و نور خیلی جذاب طراحی شده بود.

کمبت بازی تنها نکته ای بود که بعد از بازی کردن FF XV تصمیم گرفتم این بازی رو هم بخرم. عاشق نحوه ی کمبت بازی هستم ( البته نه به خاطر کمبت ترکیبی که شما بتونی اشخاص مختلف رو دستور بدی چیکار کنن، بلکه به خاطر نوع کمبتش دوس داشتم که این مدل کمبت توی بازی بتمن هم هست)

و اما نکات منفی از نظر من!

دیالوگ و کات سین های بیش از حد طولانی!
شاید خیلیا بگن، خب این یه JRPG هست و بازیهای ژاپنی و انیمه هاشون بر اساس دایالوگ باشن و... ولی تو XV چنین چیزی نبود. تو چپتر 11 یا 12 (یادم نیس) یه کات سین 2 دقیقه ای پخش شد، بعدش شما پنج قدم با کرکتر راه میری دو باره دو تا کات سین طولانی پخش شد!! به شدت حوصله سر بر بود کات سین ها. چند بار دیگه هم کات سین پخش میشد بعد شما با کارکتر دو قدم راه میرفتی دوباره سه تا کات سین دیگه !! هرکدوم مجزا پخش میشد.
یه مشکل اساسی که من داشتم با بازی این بود که گاهی کرکترت هیییچ فعالیت و حرکتی نمیکنه و باید دایالوگ شخص رو گوش بدی! انگار باید کرکترت فلج بشه تا حرف طرف گفته بشه! به نظرم بهتر بود که طی راه رفتن اشخاص یا انجام کارها دایالوگ ها گفته شه! چون باید هیچ کاری نکنی و گوش بدی ! و برای منی که Hardcore fan نیستم سخت بود!

مشکل بعدی کمبود enemy type هست. به نظرم تو کل بازی بیشتر از 5 مدل مختلف enemy شما نمیبینی و اکثرشون شباهت دارن.
مشکل بعدی به نظرم سخت بودن غیر منطقی بعضی باس فایت ها بود! به طرز عجیب و وحشتناکی Hell house و باس چپتر 7سخت بود. به حدی که مجبور شدم برای یکیشون difficulty رو تغییر بدم (که برای یه گیمر این فحش حساب میشه :D )
به نظرم تیم سازنده باید میدونستن قبل رسیدن به باس Hell house شما چه ایتم هایی داری وچقدر قدرت داری و گذاشتن اون باس اونجا با 4 فاز مختلف که رسما فاز سوم شیلد داشت بی جا بود. (اینو کسی میگه که سکیرو، بلادبورن و دارک سولز و حتی XV رو پلاتینیوم کرده)

یکی دیگه از منفی ترین مسائل بازی چپتر 9 بود! شخصا واسه این چپتر یه نمره کم کردم :D . خیلی تو مخم بود و خسته کننده و اینکه به نظرم باید hardcore fan میبودی تا لذت میبردی.

مجموعا بازی رو دوس داشتم من این سبک رو دوس دارم ولی به نظرم Final fantasy VII remake برای طرفدارای قدیمی این عنوان ساخته شده بود .
یادمه توی XV مینوشت که برای اولین بارها هم مناسبه! ولی برای این بازی ننوشته بود. حقم دارن چون ریمیک هست.
کلا به نظرم اگر دودل هستید برای بازی، یادتون باشه اگر فن بازی نیستید اصلا سمتش نرید. من خودم تا چپتر 14 رفتم و دیگه بعد از اون برام تحملش سخت شد و گذاشتمش کنار
 
IMG_20220408_145402_654.jpg
لایتنینگ برگرفته از کلود یا کلود برگرفته از لایتنینگ؟


مدت هاست که میگن لایتنینگ فرن کلون کلوده، اما ریمیک این قضیه رو برعکس کرده: حالا این کلوده که از روی لایتنینگ ساخته شده.


کسایی که از نسخه ۱۳ بلافاصله ۷ ریمیک رو تجربه میکنن متوجه حالات چهره لایتنینگ، رفتارش و بخصوص ساختار چهرش در کلود میشن.


درواقع کلود ریمیک شبیه لایتنینگ با جزئیات بیشتر، ابرو های کمی کلفت تر، چشم های نوک تیز تر و لب های باریک تره. این شباهت حتی با یک نگاه هم معلومه. حتی طرز ایستادن هاشونم شبیه همه، کلود وقتی تحت تاثیر قرار نگرفته یا از چیزی خوشش نمیاد با یه دست روی کمرش می‌ایسته که دقیقا شبیه لایتنینگه با این تفاوت که اون از دست دیگش استفاده میکرد.


مترجم : Yasamin
 
View attachment 251560
لایتنینگ برگرفته از کلود یا کلود برگرفته از لایتنینگ؟


مدت هاست که میگن لایتنینگ فرن کلون کلوده، اما ریمیک این قضیه رو برعکس کرده: حالا این کلوده که از روی لایتنینگ ساخته شده.


کسایی که از نسخه ۱۳ بلافاصله ۷ ریمیک رو تجربه میکنن متوجه حالات چهره لایتنینگ، رفتارش و بخصوص ساختار چهرش در کلود میشن.


درواقع کلود ریمیک شبیه لایتنینگ با جزئیات بیشتر، ابرو های کمی کلفت تر، چشم های نوک تیز تر و لب های باریک تره. این شباهت حتی با یک نگاه هم معلومه. حتی طرز ایستادن هاشونم شبیه همه، کلود وقتی تحت تاثیر قرار نگرفته یا از چیزی خوشش نمیاد با یه دست روی کمرش می‌ایسته که دقیقا شبیه لایتنینگه با این تفاوت که اون از دست دیگش استفاده میکرد.


مترجم : Yasamin
البته تا جایی که یادمه توی dirge of cerberus هم قیافه و تیپ کلود مثل ریمیک هستش که با توجه به قدیمی تر بودن این بازی نسبت 13 احتمالا همون لایتینگ رو از روی کلود ساختن
64c7926b2ac1029dd58c401994f87298.jpg
 
  • Like
Reactions: Reza.zareei
البته تا جایی که یادمه توی dirge of cerberus هم قیافه و تیپ کلود مثل ریمیک هستش که با توجه به قدیمی تر بودن این بازی نسبت 13 احتمالا همون لایتینگ رو از روی کلود ساختن
View attachment 252556

Lightning رو از روی Cloud ساختن و خود نومورا موقع معرفی FFXIII گفت به نوعی فیمیل ورژن کلاد استرایفه. ضمن اینکه طراحی جدید Cloud برمیگرده به AC که سال 2003 معرفی شد.
 
Lightning رو از روی Cloud ساختن و خود نومورا موقع معرفی FFXIII گفت به نوعی فیمیل ورژن کلاد استرایفه. ضمن اینکه طراحی جدید Cloud برمیگرده به AC که سال 2003 معرفی شد.
ماکان عزیز دمت گرم اون رمان xiii رو بده دیگه 7 تا رمان مونده ترجمه کنیم اون رو بدی میشه 6 تا🙏
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or