Multi Platform FIFA 23

سازنده
EA
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
بازی FIFA 23 به صورت رسمی رونمایی شد.

Screenshot 2022-07-21 012945.png


فناوری HyperMotion 2

Screenshot 2022-07-21 233622.png

Electronic Arts تایید کرد که سیستم HyperMotion که برای اولین بار در FIFA 22 شاهد استفاده از آن بودیم، حالا چند پله قدمی رو به جلو برداشته و اکنون با نام «HyperMotion 2» شناخته شده و با این فناوری پیشرفته بیش از 6000 انیمیشن باکیفیت که توسط بازیکنان واقعی دنیای فوتبال از دوربین برُدکست استادیوم ضبط حرکات شده اند. همین طور EA وعده داده که یک سیستم «مکانیک ریسک و پاداش جدید در رابطه با بخش شوت زنی» را ارائه می‌دهد و ضربه آزاد‌ها، پنالتی‌ها و کرنرها نیز متحول شده‌اند. پیشرفت در فناوری HyperMotion2 و سیستم فیزیک FIFA 23، قفل بسیاری از محدودیت ها را باز کرده است. ویژگی های جدید، تجربه بازی را فراگیرتر از همیشه می کند و روند حرکتی تیم و بازیکنان در سراسر زمین پاسخگوتر، باهوش تر و معتبرتر از همیشه است. چه در بازی مقابل یک مدافع و چه نبرد در توپ هوایی به عنوان دروازه بان در برابر مهاجم همه چیز سیال تر و پویا تر به نظر می رسد. بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر یک سیستم دریبلینگ هوشمند جدید، انتقال طبیعی‌ تر و روان‌ تر انیمیشن ها در هنگام حرکات پا به توپ و دریبل زنی باشند.

fifa-23-pic11.jpg photo_2022-07-21_00-19-12.jpg photo_2022-07-21_00-19-14.jpg photo_2022-07-21_00-19-22.jpg photo_2022-07-21_00-19-26.jpg

می توانید اولین تریلر بازی را در این لینک مشاهده کنید.

FX9gYPGX0AMM3FL.jpg

تریلر گیم پلی FIFA 23 منتشر شد و سازندگان در این تریلر جدید توضیحاتی فنی در رابطه با فناوری هایپر موشن 2 داده اند و همین طور ویژگی های جدیدی که به بخش گیم پلی بازی اضافه شده است را همراه با توضیحات فنی از سوی تیم توسعه دهنده می توانید در این لینک مشاهده کنید.

FYmY-RMXgAAibJb.png

توضیحات نوشتاری Gameplay Deep Dive را می توانید در سه بخش تقسیم بندی شده بخوانید.

Screenshot 2022-08-02 174009.png
Gameplay Deep Dive Part 1
Gameplay Deep Dive Part 2
Gameplay Deep Dive Part 3

CROSS-PLAY

photo_2022-07-22_12-23-16.jpg
کمپانی Electronic Arts با انتشار تریلری از بازی FIFA 23 رونمایی کرد و تایید کردند که قابلیت Cross-Play در تمامی حالت‌های 1v1 از جمله FIFA Ultimate Team ،Online Seasons و Online Friendlies در دسترس و حالت Cross-Play برای هر نسل مجزا خواهد بود. بنابراین نسخه‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، Stadia و رایانه‌های شخصی FIFA 23 با یکدیگر سازگار خواهند بود و نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در FIFA 23 با یکدیگر سازگار خواهند بود.

جام جهانی فوتبال

f23-features-16x9-worldcup.png.adapt.1456w.png
اوج فوتبال بین‌المللی را با جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی FIFA زنان استرالیا و نیوزلند 2023 به عنوان به‌ روز رسانی‌های محتوای پس از عرضه بدون هزینه اضافی تجربه کنید.

معرفی فوتبال باشگاهی زنان

f23-features-16x9-womensfc.png.adapt.1456w.png
برای اولین بار در تاریخ EA SPORTS به عنوان تیم های باشگاهی زنان بازی کنید و Barclays FA Women's Super League و Division 1 Arkema در زمان انتشار به FIFA 23 می آیند. به‌علاوه، از ضبط اختصاصی HyperMotion2 در نسل نهم لذت ببرید و باعث می شود تا حرکات منحصر به‌ فرد زنان را در FIFA 23 را به صورتی واقع گرایانه شبیه سازی کند.

کاور های رسمی FIFA 23

D8nQey6UwAAn61X.jpg FX9ffc_WIAAQxWd.jpg FYCGBlOWYAAaOWg.jpg
کاور نسخه استاندارد FIFA 23 با حضور Samantha Kerr از تیم چلسی فوتبال زنان رونمایی شد و همین طور کاور نسخه رسمی التیمیت و کاور جهانی هم رونمایی شده است.​
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,442
Electronic Arts تایید کرد که سیستم HyperMotion که برای اولین بار در FIFA 22 شاهد استفاده از آن بودیم، حالا چند پله قدمی رو به جلو برداشته و اکنون با نام «HyperMotion 2» شناخته شده و با این فناوری پیشرفته بیش از 6000 انیمیشن باکیفیت که توسط بازیکنان واقعی دنیای فوتبال از دوربین برُدکست استادیوم ضبط حرکات شده اند. همین طور EA وعده داده که یک سیستم «مکانیک ریسک و پاداش جدید در رابطه با بخش شوت زنی» را ارائه می‌دهد و ضربه آزاد‌ها، پنالتی‌ها و کرنرها نیز متحول شده‌اند.

پیشرفت در فناوری HyperMotion2 و سیستم فیزیک FIFA 23، قفل بسیاری از محدودیت ها را باز کرده است. ویژگی های جدید، تجربه بازی را فراگیرتر از همیشه می کند و روند حرکتی تیم و بازیکنان در سراسر زمین پاسخگوتر، باهوش تر و معتبرتر از همیشه است. چه در بازی مقابل یک مدافع و چه نبرد در توپ هوایی به عنوان دروازه بان در برابر مهاجم همه چیز سیال تر و پویا تر به نظر می رسد. بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر یک سیستم دریبلینگ هوشمند جدید، انتقال طبیعی‌ تر و روان‌ تر انیمیشن ها در هنگام حرکات پا به توپ و دریبل زنی باشند.
  • لازم ذکر است گفته شود که در فیفا 22 با فناوری هایپر موشن 1 بیش از «4000 انیمیشن» به بازی اضافه شده بود و در فیفا 23 با فناوری هایپر موشن 2 بیش از «6000 انیمیشن» به بازی اضافه شده است.​

View attachment 265465
این یعنی ۲۰۰۰ انیمیشن بیشتر نسبت به ۲۲ ؟
یا کلا ۶۰۰۰ انیمیشن جدید اضافه شده؟؟
در مورد چمن از دید گیمپلی هم بنظرم بهتر شده و اون حالت موکتیش کمتره البته ویدیو های از گیمپلی خیلی کوتاه بود
در کل کونامی که از دست رفت اون دوتا فوتبال دیگه هم که مالی نیستن و فقط همین EA Sports مونده مجبوریم با همین بگذرونیم
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
این یعنی ۲۰۰۰ انیمیشن بیشتر نسبت به ۲۲ ؟
یا کلا ۶۰۰۰ انیمیشن جدید اضافه شده؟؟
در مورد چمن از دید گیمپلی هم بنظرم بهتر شده و اون حالت موکتیش کمتره البته ویدیو های از گیمپلی خیلی کوتاه بود
در کل کونامی که از دست رفت اون دوتا فوتبال دیگه هم که مالی نیستن و فقط همین EA Sports مونده مجبوریم با همین بگذرونیم
کلا بیش از 6000 انیمیشن کاملا جدید اضافه شده و دلیل این که در یک سال تونستن این همه انیمیشن به بازی اضافه کنن به دلیل فناوری هایپر موشن 2 هستش که ضبط حرکات بازیکنا رو توسط دوربین برودکست استادیوم ( تی وی ) گرفتن و مربوط به فناوری Depp Learning هستش که من سال پیش درباره این فناوری توضیحاتی و درباره Deep Learning توضیحاتی داده بودم. EA سال قبل با لباس های Xsens اقدام به ضبط حرکات از یه بازی 90 دقیقه فوتبال می کرد و داده ها و حرکات بازیکن ها رو ضبط می کرد به طبع این کار زمان بر هستش. تو این سال ها EA داشت روی فناوری اصلی Depp Learning کار می کرد تا ضبط حرکات بازیکنا رو از دوربین استادیوم ( تی وی ) انجام بده و به کار باهاش رو یاد بگیره. 4 الی 5 سالی هم هستش که بخش ورزشی EA Sport داره روی این فناوری کار میکنه.
  • این فناوری ده برابر بزرگ تر شده و اکنون به تیم توسعه اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین های استادیوم، ( منظور دوربین و نمایی هستش که بازی تیم ها رو مشاهده می کنید ) انیمیشن هایی از فوتبالیست های واقعی در مسابقات واقعی ضبط کند و دیگر حتی نیاز به لباس های Xsens نیست.​
  • از سوی طراحان بازی ادعا شد که این تغییر، منجر به این شده است که تیم توسعه دهنده بتواند بیش از 100 برابر داده های بیشتری را در یک فصل لیگ ثبت کند.​
  • همین طور سازندگان فیفا گفته بودن که فناوری Hypermotion به مدت 10 سال مورد بهره برداری قرار میگیره و سال به سال استفاده از این فناوری عمیق تر و پیشرفته تر خواهد شد.​
View attachment FIFA 22 - Page 6 - انجمن های بازی سنتر.mp4

در مورد چمن بازی هم واقعا بهتر شده. چمن فیفا 22 واقعا افتضاح بود. نمای نزدیک یه فیلتر تار بلور روی چمن گذاشته بودن و واقعا نمیدونم برای چی این کار رو کرده بودن. کیفیت بافت های چمن هم که اصلا خوب نبود و ...

توی فیفا 23 با توجه به ویدیو هایی که دیدیم از نمای نزدیک خیلی خیلی بهتر شده و از نمای دور هم بهبود توش دیده میشه ( باید روی تی وی 4K دید خروجی رو تا بهبود اصلی چمن بازی رو متوجه بشیم همون طور که خودت میدونی )
View attachment FIFA 23 Reveal Trailer - The World’s Game - Segment1(00_01_09.320-00_01_16.640).mp4

کونامی هم که پرونده PES رو برای همیشه بست. مابقی بازی های فوتبالی هم که همون طور که خود شما گفتی اصلا کیفیت مناسبی ندارن. همین فیفا مونده و خوشبختانه فیفا یه تکونی به خودش داد و بازی بهتر شد در نسخه فیفا 22 با تمامی مشکلاتی که بازی هنوز باهاش دست و پنجه نرم میکنه. بازی مشکلات هنوز زیاد داره ولی امیدوارم نسخه فیفا 23 بازم یه پیشرفت اساسی کرده باشه. فیفا بخواد از اون فاجعه فیفای نسل هشت خودش رو بکنه، مدتی زمان میبره. تیم توسعه دهنده EA هم از اون دسته سازنده ها نیستن ( مدیران عالی رتبه EA نمیذارن ) که بخوان بازی رو از صفر بسازن ولی خب این هایپر موشن واقعا فناوری پیشرفته ای هستش. متاسفانه بازی تو بخش آنلاین ( به خصوص التیمیت ) اون دسته از گیمر هایی که به دنبال یه بازی شبیه ساز هستن رو نا امید میکنه، ولی بازی تو حالت آفلاین با تنظیمات اسلایدر قابل قبوله بازی کردنش.

خلاصه صحبت زیاده و امیدوارم فیفا 23 بازم پیشرفت های خوبی بکنه؛ همین یک بازی فوتبالی برامون مونده.​
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
Screenshot 2022-07-21 233622.png

فناوری Hypermotion 2 یک سیستم ضبط حرکت و انیمیشن جدید برای تغییرات بنیادین در همه چیز است و با ورود به گیم پلی، مهمترین تغییر امسال مربوط به HyperMotion 2 است، تکامل سیستم ضبط حرکت و انیمیشن های بازیکنان معرفی شده در سال گذشته که با آن EA Sports می خواهد همه چیز را از نظر گیم پلی تغییر دهد و پایه های قسمت بعدی را بنیان بگذارد. همانطور که قبلاً گفتیم، عنوان بعدی این کمپانی با نام EA Sports FC خواهد بود.

به لطف مزایای ضبط حرکت و تکامل انیمیشن‌های HyperMotion 2 ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود. به عنوان مثال، در زمان دریبل کردن سیستمی برای دریبل زدن و انجام اقدامات مختلف با توپ برای عبور کردن از حریف طراحی شده و باعث شده حرکاتی نرم‌تر، واقع‌بینانه‌تر و با فاکتور تمایز قوی‌تر بازیکنان نسبت به یکدیگر در بازی دارای یک عامل تمایز قوی بین هر نوع بازیکن است و مشکلات سال‌های دیگر را برطرف می‌کند. به طور مثال احساس لیز خوردن یا سر خوردن بازیکنان روی زمین هنگام دریبل زدن، اکنون در این نوع حرکات پایدارتر و واقعی تر به نظر می رسند.

سیستم «شتاب» بازیکنان ارتباط نزدیکی با دریبلینگ دارد. پیش از این کاملا آسان بود که در بازی پیش بینی کنیم که کدام بازیکن قرار است زود تر به توپ برسد (اساسا بازیکنی که بیشترین سرعت را دارد) اما اکنون انواع جدیدی اضافه می شوند. در طول اولین نگاه به فیفا 23 سازندگان برای ما مثالی زدند: امباپه، بازیکن بسیار انفجاری در فواصل کوتاه، و ویرژیل وندایک مدافع میانی لیورپول که علیرغم اینکه در هنگام استارت زنی شروع قدرتمندی نداشت، در مسافت های طولانی به دلیل گام های بلندش می تواند به سرعت بالایی برسد، این دو بازیکن یعنی امباپه و ویرژیل وندایک بازیکنانی هستند که می توانند سریع باشند اما با شکل و شمایل و الگوهای متفاوت و همه اینها اکنون در بازی در نظر گرفته می شود تا واقع گرایی بیشتری در تعقیب یک بازیکن، مبارزات برای گرفتن یک توپ و یا توانایی بریدن توپ های ارسالی گوناگون را به همراه داشته باشد.

FIFA 23 همچنین شوت های تقویت شده را معرفی می کند که با فشار دادن دکمه های L1 و R1 یا LB و RB به همراه دکمه شوت زنی شلیک می شوند و بسیار قدرتمند و دقیق خواهند بود و اگر از بازیکنانی مانند مسی استفاده کنیم یک سلاح کشنده است، هرچند که اگر بخواهیم موفقیت آمیز باشند، دانستن اینکه چگونه از آنها استفاده کنیم بسیار مهم است و زدن این گونه شوت ها نیاز به فضای مناسب و زمان محدودی برای ما در بر خواهد داشت.

همین طور نسبت به سال های گذشته مهارت بازیکنان در کنترل توپ نیز اصلاح و تنظیم شده است و واکنش دروازه بان ها در هنگام بیرون آمدن یا هنگام برخورد با مهاجمی که قصد ضربه زدن به توپ را دارد طبیعی تر، هوش مندانه تر و متنوع تر خواهد بود.​
 

pourya.x

کاربر سایت
Feb 25, 2015
143

فناوری Hypermotion 2 یک سیستم ضبط حرکت و انیمیشن جدید برای تغییرات بنیادین در همه چیز است و با ورود به گیم پلی، مهمترین تغییر امسال مربوط به HyperMotion 2 است، تکامل سیستم ضبط حرکت و انیمیشن های بازیکنان معرفی شده در سال گذشته که با آن EA Sports می خواهد همه چیز را از نظر گیم پلی تغییر دهد و پایه های قسمت بعدی را بنیان بگذارد. همانطور که قبلاً گفتیم، عنوان بعدی این کمپانی با نام EA Sports FC خواهد بود.

به لطف مزایای ضبط حرکت و تکامل انیمیشن‌های HyperMotion 2 ما شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود. به عنوان مثال، در زمان دریبل کردن سیستمی برای دریبل زدن و انجام اقدامات مختلف با توپ برای عبور کردن از حریف طراحی شده و باعث شده حرکاتی نرم‌تر، واقع‌بینانه‌تر و با فاکتور تمایز قوی‌تر بازیکنان نسبت به یکدیگر در بازی دارای یک عامل تمایز قوی بین هر نوع بازیکن است و مشکلات سال‌های دیگر را برطرف می‌کند. به طور مثال احساس لیز خوردن یا سر خوردن بازیکنان روی زمین هنگام دریبل زدن، اکنون در این نوع حرکات پایدارتر و واقعی تر به نظر می رسند.

سیستم «شتاب» بازیکنان ارتباط نزدیکی با دریبلینگ دارد. پیش از این کاملا آسان بود که در بازی پیش بینی کنیم که کدام بازیکن قرار است زود تر به توپ برسد (اساسا بازیکنی که بیشترین سرعت را دارد) اما اکنون انواع جدیدی اضافه می شوند. در طول اولین نگاه به فیفا 23 سازندگان برای ما مثالی زدند: امباپه، بازیکن بسیار انفجاری در فواصل کوتاه، و ویرژیل وندایک مدافع میانی لیورپول که علیرغم اینکه در هنگام استارت زنی شروع قدرتمندی نداشت، در مسافت های طولانی به دلیل گام های بلندش می تواند به سرعت بالایی برسد، این دو بازیکن یعنی امباپه و ویرژیل وندایک بازیکنانی هستند که می توانند سریع باشند اما با شکل و شمایل و الگوهای متفاوت و همه اینها اکنون در بازی در نظر گرفته می شود تا واقع گرایی بیشتری در تعقیب یک بازیکن، مبارزات برای گرفتن یک توپ و یا توانایی بریدن توپ های ارسالی گوناگون را به همراه داشته باشد.

FIFA 23 همچنین شوت های تقویت شده را معرفی می کند که با فشار دادن دکمه های L1 و R1 یا LB و RB به همراه دکمه شوت زنی شلیک می شوند و بسیار قدرتمند و دقیق خواهند بود و اگر از بازیکنانی مانند مسی استفاده کنیم یک سلاح کشنده است، هرچند که اگر بخواهیم موفقیت آمیز باشند، دانستن اینکه چگونه از آنها استفاده کنیم بسیار مهم است و زدن این گونه شوت ها نیاز به فضای مناسب و زمان محدودی برای ما در بر خواهد داشت.

همین طور نسبت به سال های گذشته مهارت بازیکنان در کنترل توپ نیز اصلاح و تنظیم شده است و واکنش دروازه بان ها در هنگام بیرون آمدن یا هنگام برخورد با مهاجمی که قصد ضربه زدن به توپ را دارد طبیعی تر، هوش مندانه تر و متنوع تر خواهد بود.​
دوست عزیز سیستم موردنیاز بازی هم اعلام شد و سیستم پیشنادیش 1660 هست به نظرت امکان داره بازم نسخه پی سی همون نسل قبل باشه ولی خودشون گفتن که پی سی و ps5 و سریز ایکس باهم میتونن آنلاین بازی کنن
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
دوست عزیز سیستم موردنیاز بازی هم اعلام شد و سیستم پیشنادیش 1660 هست به نظرت امکان داره بازم نسخه پی سی همون نسل قبل باشه ولی خودشون گفتن که پی سی و ps5 و سریز ایکس باهم میتونن آنلاین بازی کنن
نسخه پی سی FIFA 23 کاملا نسل بعدیه و هیچ فرقی با کنسول های نسل نهمی نداره و این خبر به صورت رسمی از سوی تیم سازنده اعلام شده. پس خیال شما از این بابت کاملا جمع باشه.

اصلا به همین خاطر نسخه پی سی امسال میشه به صورت کراس پلتفرم با کنسول های نسل نهمی بازی کرد. چون وقتی پای کراس پلتفرم میاد وسط، تمامی هسته گیم پلی بازی پلتفرم های گوناگون باید یکی باشه تا مشکلی در اجرای کراس-پلی بودن بازی پیش نیاد.
 

amf

کاربر سایت
Mar 8, 2017
232
عزیزان یکی از دوستان این حرف رو زده میخوام بدونم یعنی چی.....مارکت یعنی چی.....اینجوری باشه چه ایرادی داره مگه......مشکلش چیه........
----------یه چیز مسخره که نمیدونم چرا ea باید همچین کاری بکنه اینه که ps4/5 xbox one/series و stadia داخل FUT از یک مارکت استفاده میکنن ولی pc با سوئیچ مارکت مشترک داره!!!چرا آخه؟----------
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
3,626
عزیزان یکی از دوستان این حرف رو زده میخوام بدونم یعنی چی.....مارکت یعنی چی.....اینجوری باشه چه ایرادی داره مگه......مشکلش چیه........
----------یه چیز مسخره که نمیدونم چرا ea باید همچین کاری بکنه اینه که ps4/5 xbox one/series و stadia داخل FUT از یک مارکت استفاده میکنن ولی pc با سوئیچ مارکت مشترک داره!!!چرا آخه؟----------
مشکلی که نداره.فقط تو FUT قسمت ترنسفر مارکت،اونایی که گفتم مشترکه ولی کامپیوتر با سوئیچ مشترکه فقط.فرقش اینه که تعداد ترنسفرها تو اون قسمت مثلا 2-3 میلیون هست ولی طرف pc مثل الان حدود 300-400 هزار که خب رو قیمت ها تاثیر میذاره.فکر کنم(مطمئن نیستم)اینطوری قیمتهای بازیکنها تو pc باید بیشتر باشه.
 

Locker

کاربر سایت
Aug 29, 2009
346
مشکلی که نداره.فقط تو FUT قسمت ترنسفر مارکت،اونایی که گفتم مشترکه ولی کامپیوتر با سوئیچ مشترکه فقط.فرقش اینه که تعداد ترنسفرها تو اون قسمت مثلا 2-3 میلیون هست ولی طرف pc مثل الان حدود 300-400 هزار که خب رو قیمت ها تاثیر میذاره.فکر کنم(مطمئن نیستم)اینطوری قیمتهای بازیکنها تو pc باید بیشتر باشه.
pc مستقله و سوئیچ هم مستقله. باهم مشترک نیستن
 
  • Like
Reactions: hamid_barca

Sampler

کاربر سایت
Nov 30, 2008
1,656
نام
محمد
July 27: New Gameplay Features & HYPERMOTION2
August 1: Career Mode
August 5: Matchday Experience
August 8: Pro Clubs & VOLTA
August 11: Ultimate Team
_______________
برنامه معرفی قابلیتهای جدید هست
چهارشنبه 5 مرداد هایپر موشن و گیممپلی
دوشنبه10 مرداد کریر مود
جمعه 14 مرداد، این جدیده تو تریلر هم مشخص بود کات سنس ورود تماشاگر و ...، احتمالا مربوط به هموناست
دوشنبه 17 مرداد ولتا و پرو کلاب
پنج شنبه 20 مرداد التیمیت
__________
تو آگوست هم قراره closed بتا باشه.
میزان اهمیت و اولویت‌بندیه بخشای مختلف بازی برای ea هم دقیقا به همین ترتیبه
اول آلتیمیت
آخر گیمپلی
 
  • Like
Reactions: Tatsumaru

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
Screenshot 2022-07-25 035432.png
تنها با 5 فیفا متوالی با فناوری قدیمی سنتی موشن کپچر امکان پذیر است تا 10000 انیمیشن به بازی اضافه کنید و Hypermotion 2 توانسته در 2 فیفا به این میزان از انیمیشن دست یابد.

4000 انیمیشن در فیفا 22 و 6000 انیمیشن در فیفا 23 = 10000 انیمیشن با فناوری هایپر موشن !

با پیش نمایش هایی که توسط سایت ها صورت گرفته مطبوعات Hypermotion 2 را پسندیده اند. این تعداد انیمیشن با موشن کپچر تنها با 5 فیفا متوالی امکان پذیر است. فناوری Machine Learning که حرکات بازیکنان را در یک مسابقه 90 دقیقه ای فوتبال ضبط می کند و راندمان کاری انیماتور ها را به حداکثر می‌رساند، زیرا Machine Learning انیمیشن‌ها را در زمان واقعی بر اساس داده‌های واقعی ایجاد می‌کند.

هنگامی که Hypermotion به 100 درصد از انیمیشن ها در گیم پلی برسد، این جهش حتی بیشتر قابل مشاهده خواهد بود. Hypermotion تا EAFC 32 پیش می رود.​
 
آخرین ویرایش:

SixBox

کاربر سایت
Mar 24, 2022
409
هی میگن انیمیشن جدید بعد خودشون عکس میدن بیرون هر 4نفر تو دیوار دفاعی یک نوع انیمیشن دارن و یک نوع ایستادن

خودشون عکس میدن تو یک باکس با حضور 7بازیکن فقط دو نوع انیمیشن دوندگی رویت میشه

انیمیشن شاید منظورشون برای مسی و رونالدو هست وعلا مابقی باید عین همدیگه رفتار کنن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر