Multi Platform FIFA 23

سازنده
EA
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
بازی FIFA 23 به صورت رسمی رونمایی شد.

Screenshot 2022-07-21 012945.png


فناوری HyperMotion 2

Screenshot 2022-07-21 233622.png

Electronic Arts تایید کرد که سیستم HyperMotion که برای اولین بار در FIFA 22 شاهد استفاده از آن بودیم، حالا چند پله قدمی رو به جلو برداشته و اکنون با نام «HyperMotion 2» شناخته شده و با این فناوری پیشرفته بیش از 6000 انیمیشن باکیفیت که توسط بازیکنان واقعی دنیای فوتبال از دوربین برُدکست استادیوم ضبط حرکات شده اند. همین طور EA وعده داده که یک سیستم «مکانیک ریسک و پاداش جدید در رابطه با بخش شوت زنی» را ارائه می‌دهد و ضربه آزاد‌ها، پنالتی‌ها و کرنرها نیز متحول شده‌اند. پیشرفت در فناوری HyperMotion2 و سیستم فیزیک FIFA 23، قفل بسیاری از محدودیت ها را باز کرده است. ویژگی های جدید، تجربه بازی را فراگیرتر از همیشه می کند و روند حرکتی تیم و بازیکنان در سراسر زمین پاسخگوتر، باهوش تر و معتبرتر از همیشه است. چه در بازی مقابل یک مدافع و چه نبرد در توپ هوایی به عنوان دروازه بان در برابر مهاجم همه چیز سیال تر و پویا تر به نظر می رسد. بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر یک سیستم دریبلینگ هوشمند جدید، انتقال طبیعی‌ تر و روان‌ تر انیمیشن ها در هنگام حرکات پا به توپ و دریبل زنی باشند.

fifa-23-pic11.jpg photo_2022-07-21_00-19-12.jpg photo_2022-07-21_00-19-14.jpg photo_2022-07-21_00-19-22.jpg photo_2022-07-21_00-19-26.jpg

می توانید اولین تریلر بازی را در این لینک مشاهده کنید.

FX9gYPGX0AMM3FL.jpg

تریلر گیم پلی FIFA 23 منتشر شد و سازندگان در این تریلر جدید توضیحاتی فنی در رابطه با فناوری هایپر موشن 2 داده اند و همین طور ویژگی های جدیدی که به بخش گیم پلی بازی اضافه شده است را همراه با توضیحات فنی از سوی تیم توسعه دهنده می توانید در این لینک مشاهده کنید.

FYmY-RMXgAAibJb.png

توضیحات نوشتاری Gameplay Deep Dive را می توانید در سه بخش تقسیم بندی شده بخوانید.

Screenshot 2022-08-02 174009.png
Gameplay Deep Dive Part 1
Gameplay Deep Dive Part 2
Gameplay Deep Dive Part 3

CROSS-PLAY

photo_2022-07-22_12-23-16.jpg
کمپانی Electronic Arts با انتشار تریلری از بازی FIFA 23 رونمایی کرد و تایید کردند که قابلیت Cross-Play در تمامی حالت‌های 1v1 از جمله FIFA Ultimate Team ،Online Seasons و Online Friendlies در دسترس و حالت Cross-Play برای هر نسل مجزا خواهد بود. بنابراین نسخه‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، Stadia و رایانه‌های شخصی FIFA 23 با یکدیگر سازگار خواهند بود و نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در FIFA 23 با یکدیگر سازگار خواهند بود.

جام جهانی فوتبال

f23-features-16x9-worldcup.png.adapt.1456w.png
اوج فوتبال بین‌المللی را با جام جهانی 2022 قطر و جام جهانی FIFA زنان استرالیا و نیوزلند 2023 به عنوان به‌ روز رسانی‌های محتوای پس از عرضه بدون هزینه اضافی تجربه کنید.

معرفی فوتبال باشگاهی زنان

f23-features-16x9-womensfc.png.adapt.1456w.png
برای اولین بار در تاریخ EA SPORTS به عنوان تیم های باشگاهی زنان بازی کنید و Barclays FA Women's Super League و Division 1 Arkema در زمان انتشار به FIFA 23 می آیند. به‌علاوه، از ضبط اختصاصی HyperMotion2 در نسل نهم لذت ببرید و باعث می شود تا حرکات منحصر به‌ فرد زنان را در FIFA 23 را به صورتی واقع گرایانه شبیه سازی کند.

کاور های رسمی FIFA 23

D8nQey6UwAAn61X.jpg FX9ffc_WIAAQxWd.jpg FYCGBlOWYAAaOWg.jpg
کاور نسخه استاندارد FIFA 23 با حضور Samantha Kerr از تیم چلسی فوتبال زنان رونمایی شد و همین طور کاور نسخه رسمی التیمیت و کاور جهانی هم رونمایی شده است.​
 
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
FIFA 23 GMEPLAY DEEP DIVE

PART 2


232015-709286d39923e0932b6aab374a0d51d0.png

🔷 ضربات پنالتی

همراه با ضربات آزاد و کرنر، ضربات پنالتی را نیز در FIFA 23 به روز کردیم. ما می‌خواهیم کاری کنیم که زدن ضربات پنالتی بیشتر از قبل احساس رضایت کنید و آرامش بازیکن تمرکز زیادی در هنگام زدن ضربه پنالتی دارد.

حالا وقتی به توپ ضربه بزنید، شما یک «حلقه صفت خونسردی» در حال کوچک شدن را می بینید که بر اساس ویژگی Composure بازیکن شما است. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید ضربه خود را زمانی که حلقه در کوچک‌ترین حالت خود است، زمان‌بندی کنید، تا ضربه پنالتی را با دقت و قدرت بسیار بالا به هدف شلیک کنید.

View attachment FIFA_23_Pitch_Notes_Penalty_Kicks_STqGynn8sVM_135.mp4

عوامل اصلی که باید در هنگام گرفتن پنالتی در نظر گرفته شوند عبارتند از:

🔷 حلقه صفت خونسردی

  • مهارت صفت خونسردی : آرامش و خونسردی نقش مهمی در سرعت کوچک شدن حلقه و بزرگی پنجره زمان بندی هدفمند دارد.
  • زمان بندی «حلقه صفت خونسردی» برای نگه داشتن ضربه شما روی هدف و حفظ دقت ضروری است.

🔷 دقت شلیک در شوت زنی
  • مهارت پنالتی زدن : بر کیفیت قرارگیری شوت تاثیر می گذارد.
  • ویژگی قدرت شوت : بر قدرت ضربه و اینکه یک شوت تا چه حد می تواند به سمت دروازه برسد را تحت تاثیر قرار می دهد.
    • مراقب باشید، غلبه بر یک ضربه می تواند به معنای از دست دادن کامل دروازه باشد.
  • ما پایان زمان بندی شده را از پنالتی ها حذف کردیم، بنابراین دیگر نیازی به فشار دادن دکمه دوم پس از قفل کردن ضربه شما نیست.
🔷 غوطه وری بیشتر در دنیای فوتبال

در راستای هدف ما برای آوردن تنوع بیشتر از ورزش فوتبال در دنیای واقعی به زمین فوتبال در دنیای مجازی، بسیاری از جنبه های موجود بازی را گسترش دادیم. بیایید به بهبودهای اصلی گیم پلی و مکانیک های جدید بپردازیم.

🔷 مکانیزم ها در زمان حمله

🔸 شوت زدن

در FIFA 23 ما بر روی مکانیزم های شوت زنی تمرکز زیادی کردیم.

علاوه بر شوت های قدرتی، در اینجا برخی از مهم ترین به روز رسانی های دیگر را برای شما بازگو می کنیم :

  • شوت های «Semi Assisted» بازسازی شده :
    • هدف گیری شوت از فواصل نزدیک تر و درون محوطه جریمه با دقت بسیار، بهبود یافته است. در حالی که هدف گیری شوت های از راه دور باعث از دست دادن کامل رسیدن توپ به تور می شود.
    • دقت بر اساس میزان خوب هدف گیری شما است و می تواند تا دو برابر دقت یک «Assisted Shot» در همان موقعیت باشد.
    • هدف ما از این کار مجدد این است که بازیکنان با مهارت بالا را قادر کنیم تا با شوت های «Semi Assisted» با موفقیت بازی کنند و کنترل بیشتری بر ضربات خود داشته باشند.

  • شوت های زمینی یا ارتقاع کم ( Low Shots ) : این شوت ها تنها زمانی رخ می دهند که بازیکن قصد داشته باشد اقدام به زدن یک شوت زمینی یا به صورت کلی یک شوت ارتقاع کم داشته باشد.
    • برای زدن شوت های زمینی، تا 40 درصد از Power Bar را پر کنید.
    • این مکانیزم با regular shots - Finesse Shots و Power Shots کار می کند.
    • مکانیزم قبلی برای Low Driven Shots دیگر در دسترس نیست، زیرا اکنون این ویژگی در هنگان زدن شوت های قدرتی ( Power Shots ) استفاده می شود.

  • ضربات بیرون پا در صورت اقدام به چنین ضربه ای (Outside Of The Foot on Demand):
    • اکنون می توان با استفاده از «تریگر های L2» می توانید اقدام به شوت های بیرون پا کنید.
    • اگر هنگام زدن شوت های Flair Shots اشتراک گذاری با شوت های بیرون پا شود، احتمال وقوع یک انیمیشن خاص را افزایش می دهد.
    • اولویت ضربات بیرون پا ( Outside Of The Foot Shots ) برای بازیکنانی با ویژگی «Outside Of The Foot» افزایش می یابد. ( شما هر وقت دلتان خواست با فشردن LT میتوانید با بیرون پا شوت یا پاس بدهید، ولی دقت هدف گیری چنین ضربه هایی به این بستگی دارد که بازیکن شما Outside of the Foot Trait رو دارد یا خیر ! )

  • انواع شوت زنی : شوت های شیب دار (Dipping shots )، شوت های رو به پایین ( downward shots )، شوت های بقل پا ( side foot shots )، شوت های لغزنده (sliding shots ) و bouncing shots بیشتر در FIFA 23 ظاهر می شوند.
  • Refreshed Diving Header : انیمیشن های جدید «Diving Header» اضافه شده اند و می توانند بیشتر و در موقعیت های مناسب تری رخ دهند.

  • پیشرفت انیمیشن ها در بخش شو زنی
    • شوت های «والی» جدید اضافه شده، با ده ها انیمیشن جدید، از جمله شوت های آکروباتیک جدید.
    • اضافه شدن شوت های قدرتی بیرون پا در هنگام دویدن که اقدام به شوت های بیرون پا قدرتی می کنید.

🔷 ضربات/کنترل حفظ توپ ترکیبی [NG]

با پشتیبانی از Composed Ball Striking به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در موقعیت‌های شوت زنی خاصی که نیاز به کنترل توپ در ابتدا دارند، راحت‌تر حرکت کنند. هدف ما از Compposed Ball Striking این است که برای اولین بار شوت‌ های قدرتی و همچنین سایر شوت های سر ضرب (first time shots) و هر ضربه‌ای که به توپ‌هایی که در هوا حرکت می‌کنند انجام می‌شود را درخشان تر از قبل نشان دهیم.

View attachment FIFA_23_Pitch_Notes_Composed_Ball_Striking_0FdA2zCJ7U0_135.mp4

انیمیشن‌های جدیدی که منجر به سیستم Composed Ball Strike می‌شوند، توسط Advanced Match Capture ما فعال شدند، و این کنترل توپ ترکیبی قبلاً در FIFA 22 است معرفی شده بود که در FIFA 23 ما باز اقدام به اصلاح و بهبود آن کردیم.

🔷 پاس دادن

برای پاس در FIFA 23 می خواهیم گزینه ها و انواع پاس های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. در اینجا مهم ترین تغییرات وجود دارد:

  • پاس های رقابتی :
    • پاس های «Semi Assisted Through Passes» بهبود یافته
    • در موارد خاص کمک کمتری وجود دارد، عمدتا اگر هدف بازیکن بیش از حد دقیق باشد یا به اندازه کافی دقیق نباشد، کنترل بیشتری می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد امکانات جدیدی پیدا کنند.
  • نیمه کمکی از طریق پاس‌ها :
    • این یک تنظیم جدید است که هدف بازیکن را بیشتر از «assisted Lobbed Through Passes» در نظر می‌گیرد.
    • Lobbed Through Passes را نیز می توان در صورت وجود روی Manual یا Assisted تنظیم کرد.
  • Semi Assisted Lobs :
    • این یک تنظیم جدید است که بیشتر از assisted Lobs، هدف بازیکن را در نظر می گیرد.
  • Pass Receiver Lock Setting: Power Up :
    • این یک تنظیم جدید است که با رها شدن دکمه عبور یا زمانی که نوار پاور به قدرت کامل برسد، هر کدام که زودتر بیاید، گیرنده پاس را انتخاب می کند.
  • Extended Crossing Zone : نوعی سانتر های regular crossing هستند که از مناطقی که در عکس پایین مشاهده می کنید ارسال سانتر هایی به نقاط کور محوطه جریمه فرستاده می شوند و سانتر هایی بسیار خطر ساز هستند.
این الهام گیری از بازیکنان کلاس جهانی مانند «سون هیونگ مین» است که سانترهای خطرناکی را برای هم تیمی های خود از این منطقه انجام می دهند.

crossing-zone.png.adapt.1456w.png

  • پاس های بیرون پاس در صورت درخواست ارسال
    • اکنون می توان با استفاده از تریگر L2 پاس های خارج از پا را استفاده کرد.
      • به اشتراک گذاری پاس های Flair Passes + پاس های Outside Of The Foot احتمال وقوع یک انیمیشن خاص را افزایش می دهد.
  • دقت پاس های بیرون پا ( Outside Of The Foot Pass ) : برای بازیکنانی با ویژگی Outside of the Foot افزایش می یابد. ( شما هر وقت دلتان خواست با فشردن LT میتوانید با بیرون پا شوت یا پاس بدهید، ولی دقت هدف گیری چنین ضربه هایی به این بستگی دارد که بازیکن شما Outside of the Foot Trait رو دارد یا خیر ! )
  • پاس دروازه بان با پا : دروازه بان ها در انجام پاس ها حتی با ویژگی ها و مهارت های پاس کوتاه/بلند کمتر، سازگارتر هستند.
  • انیمیشن‌های جدید : صدها انیمیشن جدید برای پاس‌ های والی، پاس‌ های جدید پشت پا و باسن (شما درست خواندید)، پاس های بیرون پا با قدرت بالا، Outside of Foot Lobs، پاس‌های سریع/گسترده، و پاس ها در ضربات شروع مجدد اضافه شد.

🔷 Skill Moves

ما چهار حرکت مهارتی ( Skill Moves ) جدید به FIFA 23 و سه «Fake Shots» جدید اضافه کردیم. از جمله یک شوت «explosive Fake Shot» جدید، که می تواند توسط بازیکنانی مانند «امباپه» با حداقل «چهار Skill Moves» استفاده شود. ما همچنین حرکات مهارتی پای چپ را «left footed Skill Moves» را در بازی گنجاندیم.

View attachment FIFA_23_Pitch_Notes_Skill_Moves_OHOb9NoxAU0_135.mp4

🔷 Skill Moves های جدید


Screenshot 2022-07-29 224745.png

🔷 New Fake Shots


Screenshot 2022-07-29 224848.png

🔷 Skill Move Input Changes

Screenshot 2022-07-29 225308.png

🔷 Skill Moves برای بازیکنان چپ پا


بازیکنان چپ پا اکنون از پای قوی خود برای مهارت های زیر استفاده می کنند:

Screenshot 2022-07-29 225642.png

🔷 موقعیت یابی حمله

در اینجا مهم‌ترین به‌ روزرسانی‌های موقعیت هجومی که با هدف ارتقای تنوع تهاجمی بیشتر برای FIFA 23 انجام داده‌ایم، آمده است:

  • پشتیبانی دو هم تیمی :
    • برای حمایت از توپ، بیش از 1 هم تیمی خود را نزدیک صدا کنید.
    • این حمایت از هم تیمی ها را می توان با دو بار ضربه زدن R1 درخواست کرد.
  • آموزش Deep Liing Playmaker Player :
    • ما یک دستورالعمل جدید برای هافبک‌ها اضافه کردیم تا دائما توپ بخواهند و به سمت بازیکنان پا به توپ نزدیک شوند.
    • فقط برای هافبک های دفاعی ( CDM ) قابل اعمال است.
player-instructions.png.adapt.1456w.png
  • آگاهی بهتر از آفساید [NG]
    • بازیکنان کمتر احتمال دارد در آفساید دریفت شوند و خود را بیشتر نگه می دارند تا در تله آفساید گرفتار نشوند.
    • بازیکنان سعی می کنند در هنگام فرار، پشت بازیکن پا به توپ بمانند.
  • اجراهای جدایی بیشتر [NG]
  • بازیکنانی که دقیقاً علامت‌گذاری شده‌اند، در صورتی که ویژگی مهارتی جایگیری 85+ داشته باشند، می‌توانند با تغییر جهت دویدن خود، از مدافعان فضا ایجاد کنند.

  • Pin Down Defenders [NG]
    • بازیکنانی با خصوصیات فردی بازیکن هدف ( Target Man Player ) و یا یا بازیکنانی که از نظر بدنی قوی هستند ( physically strong players ) (ویژگی مهارتی قدرت 85+ داشته باشند) اکنون سعی می کنند در داخل محوطه جریمه به مدافعان برگردند.
    • شما می توانید از این رفتار برای خارج کردن موثرتر مدافع پس از دریافت توپ استفاده کنید یا به یک هم تیمی یک پاس lay off انجام دهید.
  • A.I تاکتیکی به روز شده [NG] - این به‌ روزرسانی از ثابت ماندن و ایستا بودن بازیکنان برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند و تنوع بیشتری به حرکت بازیکنان و جریان مسابقه اضافه می‌کند.
  • پشتیبانی هجومی بیشتری به بازیکن پا به توپ در داخل محوطه جریمه حریف و در حین جریان بازی ارائه می شود.

ادامه دارد ...
 
آخرین ویرایش:

Amir09

کاربر سایت
Aug 10, 2008
1,679
نام
امیر
FIFA 23 GMEPLAY DEEP DIVE

PART 2


View attachment 266450

🔷 ضربات پنالتی

همراه با ضربات آزاد و کرنر، ضربات پنالتی را نیز در FIFA 23 به روز کردیم. ما می‌خواهیم کاری کنیم که زدن ضربات پنالتی بیشتر از قبل احساس رضایت کنید و آرامش بازیکن تمرکز زیادی در هنگام زدن ضربه پنالتی دارد.

حالا وقتی به توپ ضربه بزنید، شما یک «حلقه صفت خونسردی» در حال کوچک شدن را می بینید که بر اساس ویژگی Composure بازیکن شما است. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید ضربه خود را زمانی که حلقه در کوچک‌ترین حالت خود است، زمان‌بندی کنید، تا ضربه پنالتی را با دقت و قدرت بسیار بالا به هدف شلیک کنید.

View attachment 266437

عوامل اصلی که باید در هنگام گرفتن پنالتی در نظر گرفته شوند عبارتند از:

🔷 حلقه صفت خونسردی

  • مهارت صفت خونسردی : آرامش و خونسردی نقش مهمی در سرعت کوچک شدن حلقه و بزرگی پنجره زمان بندی هدفمند دارد.
  • زمان بندی «حلقه صفت خونسردی» برای نگه داشتن ضربه شما روی هدف و حفظ دقت ضروری است.

🔷 دقت شلیک در شوت زنی
  • مهارت پنالتی زدن : بر کیفیت قرارگیری شوت تاثیر می گذارد.
  • ویژگی قدرت شوت : بر قدرت ضربه و اینکه یک شوت تا چه حد می تواند به سمت دروازه برسد را تحت تاثیر قرار می دهد.
    • مراقب باشید، غلبه بر یک ضربه می تواند به معنای از دست دادن کامل دروازه باشد.
  • ما پایان زمان بندی شده را از پنالتی ها حذف کردیم، بنابراین دیگر نیازی به فشار دادن دکمه دوم پس از قفل کردن ضربه شما نیست.
🔷 غوطه وری بیشتر در دنیای فوتبال

در راستای هدف ما برای آوردن تنوع بیشتر از ورزش فوتبال در دنیای واقعی به زمین فوتبال در دنیای مجازی، بسیاری از جنبه های موجود بازی را گسترش دادیم. بیایید به بهبودهای اصلی گیم پلی و مکانیک های جدید بپردازیم.

🔷 مکانیزم ها در زمان حمله

🔸 شوت زدن

در FIFA 23 ما بر روی مکانیزم های شوت زنی تمرکز زیادی کردیم.

علاوه بر شوت های قدرتی، در اینجا برخی از مهم ترین به روز رسانی های دیگر را برای شما بازگو می کنیم :

  • شوت های «Semi Assisted» بازسازی شده :
    • هدف گیری شوت از فواصل نزدیک تر و درون محوطه جریمه با دقت بسیار، بهبود یافته است. در حالی که هدف گیری شوت های از راه دور باعث از دست دادن کامل رسیدن توپ به تور می شود.
    • دقت بر اساس میزان خوب هدف گیری شما است و می تواند تا دو برابر دقت یک «Assisted Shot» در همان موقعیت باشد.
    • هدف ما از این کار مجدد این است که بازیکنان با مهارت بالا را قادر کنیم تا با شوت های «Semi Assisted» با موفقیت بازی کنند و کنترل بیشتری بر ضربات خود داشته باشند.

  • شوت های زمینی یا ارتقاع کم ( Low Shots ) : این شوت ها تنها زمانی رخ می دهند که بازیکن قصد داشته باشد اقدام به زدن یک شوت زمینی یا به صورت کلی یک شوت ارتقاع کم داشته باشد.
    • برای زدن شوت های زمینی، تا 40 درصد از Power Bar را پر کنید.
    • این مکانیزم با regular shots - Finesse Shots و Power Shots کار می کند.
    • مکانیزم قبلی برای Low Driven Shots دیگر در دسترس نیست، زیرا اکنون این ویژگی در هنگان زدن شوت های قدرتی ( Power Shots ) استفاده می شود.

  • ضربات بیرون پا در صورت اقدام به چنین ضربه ای (Outside Of The Foot on Demand):
    • اکنون می توان با استفاده از «تریگر های L2» می توانید اقدام به شوت های بیرون پا کنید.
    • اگر هنگام زدن شوت های Flair Shots اشتراک گذاری با شوت های بیرون پا شود، احتمال وقوع یک انیمیشن خاص را افزایش می دهد.
    • اولویت ضربات بیرون پا ( Outside Of The Foot Shots ) برای بازیکنانی با ویژگی «Outside Of The Foot» افزایش می یابد. ( شما هر وقت دلتان خواست با فشردن LT میتوانید با بیرون پا شوت یا پاس بدهید، ولی دقت هدف گیری چنین ضربه هایی به این بستگی دارد که بازیکن شما Outside of the Foot Trait رو دارد یا خیر ! )

  • انواع شوت زنی : شوت های شیب دار (Dipping shots )، شوت های رو به پایین ( downward shots )، شوت های بقل پا ( side foot shots )، شوت های لغزنده (sliding shots ) و bouncing shots بیشتر در FIFA 23 ظاهر می شوند.
  • Refreshed Diving Header : انیمیشن های جدید «Diving Header» اضافه شده اند و می توانند بیشتر و در موقعیت های مناسب تری رخ دهند.

  • پیشرفت انیمیشن ها در بخش شو زنی
    • شوت های «والی» جدید اضافه شده، با ده ها انیمیشن جدید، از جمله شوت های آکروباتیک جدید.
    • اضافه شدن شوت های قدرتی بیرون پا در هنگام دویدن که اقدام به شوت های بیرون پا قدرتی می کنید.

🔷 ضربات/کنترل حفظ توپ ترکیبی [NG]

با پشتیبانی از Composed Ball Striking به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در موقعیت‌های شوت زنی خاصی که نیاز به کنترل توپ در ابتدا دارند، راحت‌تر حرکت کنند. هدف ما از Compposed Ball Striking این است که برای اولین بار شوت‌ های قدرتی و همچنین سایر شوت های سر ضرب (first time shots) و هر ضربه‌ای که به توپ‌هایی که در هوا حرکت می‌کنند انجام می‌شود را درخشان تر از قبل نشان دهیم.

View attachment 266438

انیمیشن‌های جدیدی که منجر به سیستم Composed Ball Strike می‌شوند، توسط Advanced Match Capture ما فعال شدند، و این کنترل توپ ترکیبی قبلاً در FIFA 22 است معرفی شده بود که در FIFA 23 ما باز اقدام به اصلاح و بهبود آن کردیم.

🔷 پاس دادن

برای پاس در FIFA 23 می خواهیم گزینه ها و انواع پاس های بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار دهیم. در اینجا مهم ترین تغییرات وجود دارد:

  • پاس های رقابتی :
    • پاس های «Semi Assisted Through Passes» بهبود یافته
    • در موارد خاص کمک کمتری وجود دارد، عمدتا اگر هدف بازیکن بیش از حد دقیق باشد یا به اندازه کافی دقیق نباشد، کنترل بیشتری می‌کند و به بازیکنان امکان می‌دهد امکانات جدیدی پیدا کنند.
  • نیمه کمکی از طریق پاس‌ها :
    • این یک تنظیم جدید است که هدف بازیکن را بیشتر از «assisted Lobbed Through Passes» در نظر می‌گیرد.
    • Lobbed Through Passes را نیز می توان در صورت وجود روی Manual یا Assisted تنظیم کرد.
  • Semi Assisted Lobs :
    • این یک تنظیم جدید است که بیشتر از assisted Lobs، هدف بازیکن را در نظر می گیرد.
  • Pass Receiver Lock Setting: Power Up :
    • این یک تنظیم جدید است که با رها شدن دکمه عبور یا زمانی که نوار پاور به قدرت کامل برسد، هر کدام که زودتر بیاید، گیرنده پاس را انتخاب می کند.
  • Extended Crossing Zone : نوعی سانتر های regular crossing هستند که از مناطقی که در عکس پایین مشاهده می کنید ارسال سانتر هایی به نقاط کور محوطه جریمه فرستاده می شوند و سانتر هایی بسیار خطر ساز هستند.
این الهام گیری از بازیکنان کلاس جهانی مانند «سون هیونگ مین» است که سانترهای خطرناکی را برای هم تیمی های خود از این منطقه انجام می دهند.

View attachment 266440

  • پاس های بیرون پاس در صورت درخواست ارسال
    • اکنون می توان با استفاده از تریگر L2 پاس های خارج از پا را استفاده کرد.
      • به اشتراک گذاری پاس های Flair Passes + پاس های Outside Of The Foot احتمال وقوع یک انیمیشن خاص را افزایش می دهد.
  • دقت پاس های بیرون پا ( Outside Of The Foot Pass ) : برای بازیکنانی با ویژگی Outside of the Foot افزایش می یابد. ( شما هر وقت دلتان خواست با فشردن LT میتوانید با بیرون پا شوت یا پاس بدهید، ولی دقت هدف گیری چنین ضربه هایی به این بستگی دارد که بازیکن شما Outside of the Foot Trait رو دارد یا خیر ! )
  • پاس دروازه بان با پا : دروازه بان ها در انجام پاس ها حتی با ویژگی ها و مهارت های پاس کوتاه/بلند کمتر، سازگارتر هستند.
  • انیمیشن‌های جدید : صدها انیمیشن جدید برای پاس‌ های والی، پاس‌ های جدید پشت پا و باسن (شما درست خواندید)، پاس های بیرون پا با قدرت بالا، Outside of Foot Lobs، پاس‌های سریع/گسترده، و پاس ها در ضربات شروع مجدد اضافه شد.

🔷 Skill Moves

ما چهار حرکت مهارتی ( Skill Moves ) جدید به FIFA 23 و سه «Fake Shots» جدید اضافه کردیم. از جمله یک شوت «explosive Fake Shot» جدید، که می تواند توسط بازیکنانی مانند «امباپه» با حداقل «چهار Skill Moves» استفاده شود. ما همچنین حرکات مهارتی پای چپ را «left footed Skill Moves» را در بازی گنجاندیم.

View attachment 266441

🔷 Skill Moves های جدید


View attachment 266422

🔷 New Fake Shots


View attachment 266423

🔷 Skill Move Input Changes

View attachment 266424

🔷 Skill Moves برای بازیکنان چپ پا


بازیکنان چپ پا اکنون از پای قوی خود برای مهارت های زیر استفاده می کنند:

View attachment 266425

🔷 موقعیت یابی حمله

در اینجا مهم‌ترین به‌ روزرسانی‌های موقعیت هجومی که با هدف ارتقای تنوع تهاجمی بیشتر برای FIFA 23 انجام داده‌ایم، آمده است:

  • پشتیبانی دو هم تیمی :
    • برای حمایت از توپ، بیش از 1 هم تیمی خود را نزدیک صدا کنید.
    • این حمایت از هم تیمی ها را می توان با دو بار ضربه زدن R1 درخواست کرد.
  • آموزش Deep Liing Playmaker Player :
    • ما یک دستورالعمل جدید برای هافبک‌ها اضافه کردیم تا دائما توپ بخواهند و به سمت بازیکنان پا به توپ نزدیک شوند.
    • فقط برای هافبک های دفاعی ( CDM ) قابل اعمال است.
View attachment 266442
  • آگاهی بهتر از آفساید [NG]
    • بازیکنان کمتر احتمال دارد در آفساید دریفت شوند و خود را بیشتر نگه می دارند تا در تله آفساید گرفتار نشوند.
    • بازیکنان سعی می کنند در هنگام فرار، پشت بازیکن پا به توپ بمانند.
  • اجراهای جدایی بیشتر [NG]
  • بازیکنانی که دقیقاً علامت‌گذاری شده‌اند، در صورتی که ویژگی مهارتی جایگیری 85+ داشته باشند، می‌توانند با تغییر جهت دویدن خود، از مدافعان فضا ایجاد کنند.

  • Pin Down Defenders [NG]
    • بازیکنانی با خصوصیات فردی بازیکن هدف ( Target Man Player ) و یا یا بازیکنانی که از نظر بدنی قوی هستند ( physically strong players ) (ویژگی مهارتی قدرت 85+ داشته باشند) اکنون سعی می کنند در داخل محوطه جریمه به مدافعان برگردند.
    • شما می توانید از این رفتار برای خارج کردن موثرتر مدافع پس از دریافت توپ استفاده کنید یا به یک هم تیمی یک پاس lay off انجام دهید.
  • A.I تاکتیکی به روز شده [NG] - این به‌ روزرسانی از ثابت ماندن و ایستا بودن بازیکنان برای مدت طولانی جلوگیری می‌کند و تنوع بیشتری به حرکت بازیکنان و جریان مسابقه اضافه می‌کند.
  • پشتیبانی هجومی بیشتری به بازیکن پا به توپ در داخل محوطه جریمه حریف و در حین جریان بازی ارائه می شود.

ادامه دارد ...
این پیشرفت هایی که هر سال فیفا روش مانور میده انگار کل بازی رو تو یک ماه میسازن! اصلا این پیشرفت ها گفتن نداره.
 
  • Like
Reactions: db07

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,074
نام
M o h A M a d
تا زمانی که هسته و طراحی مدلینگ بازیکنان و گرافیک بصری بازی همانند نسخه های قبل هست نمیشه انتظار تحولات آنچنانی داشت.

شما فکر کن همون فیفا ۲۲ رو یه مقدار رنگ و لعاب بیشتری بهش دادن شده فیفا ۲۳ .

ولی اینکه توقع داشته باشی بتونی یک فوتبال کاملا نسل بعدی بازی کنی سخت در اشتباهی .
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
FIFA 23 GMEPLAY DEEP DIVE

FINAL PART

Screenshot 2022-07-28 180236.png


🔷 دفاع کردن

Kinetic Goalkeeper vs Header Battles

[NG]

در FIFA 23 ما نبردهای هوایی را تقویت می کنیم تا تعامل و پویایی بیشتری بین دروازه بان و بازیکنان در هنگام زدن ضربه سر ایجاد کنیم. ما ده‌ها تعامل جدید را معرفی کرده‌ایم که به دروازه‌بان اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری برای گرفتن یک سانتر بپرند و به بازیبازان این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته باشند تا دروازه‌بان توپ را در کنترل خود بگیرند. این انیمیشن ها می توانند هنگام تعامل با حریف یا هم تیمی به وجود بیایند.

🔷 دروازه بان ها

🔸بیایید در سال جاری برخی از به روز رسانی هایی که برای دروازه بان ها صورت گرفته را به شما توضیح دهیم :
  • خط دید دروازه بان ها ( Goalkeeper Line of Sight ) : در صورتی که دید آنها توسط بازیکنان مسدود شود می توانند کندتر واکنش نشان دهند.
    • هدف از این تغییر این است که موقعیت‌های دید مسدود به روش‌های معتبرتری اجرا شوند و به طور بالقوه چالش‌های جدیدی را برای دروازه‌بان‌ها ایجاد کنند.
      ویژگی‌های رفلکس ( Reflex ) و واکنش ( Reaction ) بر میزان تأثیر خط دید بر توانایی مهارتی saving ability دروازه‌بان تأثیر می‌گذارد.​
  • GK Throws : افزایش سرعت پرتاب، بهبود دقت و اضافه کردن مسیرهای موثرتر.​
  • GK Driven Roll - R1 + X
    • دروازه بان ها می‌توانند یک Driven Roll، مشابه پرتاب Driven موجود انجام دهند.​
  • بهبود حالت Be-A-Goalkeeper با تمام آخرین پیشرفت های انجام شده در دروازه بان ها.​
  • چندین انیمیشن سیو جدید( save animations ) در Advanced Match Capture [NG] اضافه شد، مانند reflex saves و knee saves.​
  • ژست‌های جدید برای افزایش شخصیت اضافه شده است، مانند تنظیم دستکش، دادن دستورالعمل به هم تیمی‌ها، انیمیشن‌های جدید پس از سیو کردن، conceded reactions جدید، near miss shot reactions و غیره.​

🔷 موقعیت یابی دفاعی

🔸با بهبود رفتار هوش مصنوعی خود، ما تغییرات موثری در موقعیت‌ یابی دفاعی به همراه مکانیک جدیدی برای اضافه کردن به جعبه ابزار شما ایجاد کرده‌ایم:
  • Partial Team Press (PTP)
    • روی R1 دو ضربه سریع بزنید و آن را نگه دارید.​
    • Partial Team Press دو بازیکن شما را می فرستد تا گزینه های پاس حریف را از نزدیک علامت گذاری کنند.
      • در حالی که PTP می تواند پاداش دهنده باشد، اما اگر هنگام استفاده از آن مراقب نباشید، به طور بالقوه خطر می کند که بازیکنان شما را از موقعیت خارج کند.​
  • هم تیمی ها تا زمانی که از R1 استفاده شود و در نهایت Contain Stamina تمام شود، به علامت زدن ادامه می دهند.​
  • تغییرات تاکتیکی - تاکتیک های عمقی
    • ما بین هر دو حد عمق تاکتیکی تمایز بیشتری قائل شده ایم.
      • تیم‌های با عمق بالاتر خط دفاعی را بالا نگه می‌دارند و وقتی حریف عقب‌نشینی می‌کند سریع‌تر زمین را بالا می‌برند.​
      • تیم‌های با عمق پایین‌تر عمیق‌تر به عقب خواهند نشست و به بالا فشار نمی‌آورند.​
  • سرعت آگاهی دفاعی [NG]
    • ویژگی آگاهی دفاعی تأثیر می گذارد که اگر مدافعان در خارج از منطقه ای که قصد پوشش آن را دارند، سریعاً به موقعیت خود بازگردند.​
    • به طور کلی، مدافعان دارای نمرات قدرتی و کیفی بالاتر به راحتی فضاها را بازیابی و بسته می کنند.​

🔷اقدامات دفاعی

🔸برای اینکه به بازیکنان فرصت های بیشتری برای نشان دادن قدرت دفاعی خود و ترویج تعاملات manual بیشتر در هنگام دفاع بدهیم، ما عناصر بیشتری را به جعبه ابزار دفاعی اضافه می کنیم.


🔷 مسدود کردن (Blocking ) :

Reflex blocks یک سیستم مسدود کننده جدید و طبیعی است که زمانی فعال می شود که مدافع زمان کافی برای یک block کنترل شده نداشته باشد.

🔸در اینجا پیشرفت هایی است که ما در block های automatic و manual برای بازیبازان کنترل شده توسط یوزر و هوش مصنوعی انجام داده ایم را بازگو می کنیم :
  • block ها اکنون دارای سه محدوده اصلی مجزا هستند.
    • block های manual توسط یوزر اداره می شود : ~ 1.8 متر (6 فوت).​
    • یک block دستی را می توان زدن دکمه O درخواست کرد.​
  • block های automatic که توسط یوزر اداره می شود : ~ 1.4 متر (4.5 فوت).​
  • block هایی که توسط هوش مصنوعی اداره می شوند: ~ 1 متر (3 فوت).​
  • همه block ها دارای یک کاهش محدوده مقیاس برای تغییرات جهت شدید هستند.
    • یک بازیکن متحرک می‌تواند به فاصله مسدود کردن کامل مقابل خود برسد، اما فاصله مسدود کردن در جهت مخالف به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.​
    • سرعت و جهت حرکت بازیکن تعیین می‌کند که چه مقدار دسترسی block در جهت مخالف کاهش می‌یابد​
🔷 تکل زدن

امسال با تکل زدن، می‌خواهیم راه‌های بیشتری برای دفاع در برابر مهاجمان پیشرو به شما ارائه دهیم و باعث شود که گیم‌پلی تدافعی برای تصمیم‌گیری درست، پاداش بیشتری به شما بدهد.

Hard Slide Tackles که به عبارتی به اسلاید تکل های خشن گفته می شود، یک نوع تکل کشویی جدید است که برای موقعیت های فوری تر در نظر گرفته شده است که می خواهید مهاجم را هر طوری شده از کار بیندازید، اما لزوما سعی نمی کنید توپ را در کنترل خود بکنید و به نوعی توپ و بازیکن را با هم می زنید !

View attachment FIFA 23 Pitch Notes- Hard Slide Tackles.mp4
  • تکل های سخت اسلاید را می توان با فشار دادن «R1 + مربع» انجام داد​
  • ویژگی‌های مقابله با اسلاید، آگاهی دفاعی و پرخاشگری در موفقیت‌آمیز بودن نتیجه مقابله با اسلاید سخت نقش دارند.​

⚠️تکل های از پشت جدید ( New Backheel Tackles ) موفقیت بالقوه درخواست های تکل دیرهنگام را برای مدافعان با رتبه بالا بهبود می بخشد.
  • برای راه اندازی این تکل ها، مدافعان باید دارای آگاهی دفاعی بالا و ویژگی مهارتی «Standing Tackle» باشند.​
🔸در اینجا برخی از تغییرات اضافی ایجاد شده در تکل ها آورده شده است :
  • نتایج تکل برای پاداش دادن به بازیکنانی در نظر گرفته شده است که جهت حرکت و سایر حرکات را به صورتی دقیق پیش‌بینی می‌کنند.​
  • Slide tackles اکنون بخشی از سیستم Active Touch با افزایش پاسخگویی و نتایج بهبود یافته در تکل هستند.​
  • Standing Tackles گاهی هنگام گرفتن توپ سعی می کنند بدن مدافع را در مقابل مهاجم قرار دهند.​
  • بازیکن های نامید شده، پس از از دست دادن توپ دیگر تلاشی برای انجام تکل ناخواسته انجام نمی دهد.​

🔷 مکانیزم حرکتی/جنبشی بازیکنان در زمین
  • افزایش سرعت بالای بازیکن
    • علاوه بر این، حداکثر سرعت ممکن را برای همه بازیکنان افزایش داد تا از نزدیک جریان بازی معتبرتر را منعکس کند، همراه با این هدف که بازیکنان از فضای بیشتری برای رسیدن به حداکثر سرعت خود استفاده کنند.​
  • نماد شخصیتی استایل دویدن جدید​
  • اضافه شدن 5 نماد شخصیتی استایل دویدن جدید : نورس، داشر، ال پاتو، کاپیتان و ستاره در حال ظهور.​
  • می توان برای آواتارها در حالت شغلی، Pro Clubs و VOLTA اعمال کرد.​
  • سبک های اجرا امضای ستاره جدید
    • Signature Run Styles جدید برای بازیکنان ستاره، همان طور که در لیست زیر مشاهده می کنید اضافه شده است :​
    • کیلیان امباپه، سام کر، کریستین پولیشیچ، وینیسیوس جونیور، آلفونسو دیویس، پِدری و غیره.​
  • اکنون بیش از 130 بازیکن از نماد شخصیتی استایل دویدن جدید (به جای سبک دویدن معمولی خود) استفاده می کنند تا با حرکات واقعی خود مطابقت بیشتری داشته باشند.​

🔷 فیزیک

🔸پیشرفت‌های بیشتر در فیزیک ما به ما این امکان را داده است که تعدادی تعامل جدید در زمین ایجاد کنیم کهاز لحاظ قوانین فیزیک به دنیای واقعی شباهت بیشتری پیدا کرده است.
  • فیزیک برخورد پیشرفته [NG]
    • بلوک از مدافعان اکنون می تواند منجر به انحراف چرا شود.​
    • پاها و پای بازیکنان وقتی توپ به آن برخورد می کنند واکنش طبیعی از خود نشان می دهند، به شرطی که ضربه سرعت و نیروی کافی داشته باشد.​
    • بازوها، دست ها و انگشتان دروازه بان پس از انحراف و سیو توسط توپ تحت فشار قرار می گیرند و به عقب رانده می شوند.
      • این روی نتیجه سیو های دروازه بان ها تاثیری نخواهد داشت، این فقط یک تغییر بصری است.​
  • فیزیک واکنش پذیر تور دروازه
    • تورهای دروازه اکنون به حرکت بازیکنان در حال دویدن، سر خوردن یا افتادن در آنها واکنش نشان می دهند.​
    • فیزیک واکنش پذیر تور دروازه در سطحی بالا [NG] : شکل و واکنش تور دروازه ها در نسخه‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، پی سی و Stadia نسخه‌های FIFA 23 بیشتر اصلاح شده است و چند قدم به جلو سوق داده شده است.​
  • آگاهی بازیکن : بازیکنان اکنون هوشمندانه تر عمل می کنند و از برخورد با حریف در سناریوهای متعدد، اجتناب می کنند.​
  • Authentic Falls : بازیکنان در حال سقوط اکنون سرعت خود را حفظ می کنند و پس از فرود روی چمن، بیشتر می پرند. هنگامی که بازیکنان در حال بلند شدن هستند سرعت نیز حفظ خواهد شد.​
  • تلو تلو خوردن - ما انیمیشن‌های جدیدی اضافه کردیم و ویژگی‌های فیزیکی اکنون بر میزان تلو خوردن بازیکنان و سرعت بهبودی آنها پس از برخورد ها تاثیر می‌گذارد.​
  • افزودن رفتارهای جدید برای حفظ خود، از جمله واکنش‌هایی که هنگام برخورد توپ به بازیکن و دروازه‌بان‌هایی که در مقابل تیرک دروازه قرار می‌گیرند.
    • هنگامی که تنظیمات رقابتی ( Competitive Settings ) فعال است، برخی از رفتارها غیرفعال شده اند.​
🔷 هوش مصنوعی CPU

تلاش‌های ما برای بهبود تجربه بازی در برابر هوش مصنوعی CPU ادامه دارد و امسال ما هیجان‌ زده هستیم که چندین به‌ روزرسانی را به اشتراک بگذاریم.

🔷 آگاهی تاکتیکی

حریفان با هوش مصنوعی CPU اکنون می‌توانند به موقعیت‌های داخل زمین چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بازی‌های فرعی واکنش بهتری نشان دهند و در طول مسابقه آرایش و سبک بازی خود را به‌روزرسانی کنند. هوش مصنوعی در درجه سختی بازی، رتبه در لیگ و مسابقات، نوع مسابقه، زمان بازی و بازیکنان موجود روی نیمکت را تجزیه و تحلیل می‌کند تا رویکرد آنها را مانند یک مربی دنیای واقعی تغییر دهد. هوش مصنوعی CPU همچنین موقعیت های ترجیحی بازیکنان خود را خارج از نقش اصلی آنها و همچنین سمت بازی ترجیحی آنها را در نظر می گیرد.​

ما انتظار داریم که این تاثیر قابل توجهی بر روی مسابقاتی که در سراسر بازی با هوش مصنوعی انجام می‌دهید، از مد کریر گرفته تا FUT داشته باشد، زیرا برای مثال، CPU ممکن است بازیکنان مهاجم بیشتری را در صورت نیاز به گلزنی وارد کند و به ترکیبی تهاجمی‌ تر تبدیل شود.

🔷ویژگی های جدید فقط مختص به هوش مصنوعی CPU را شامل می شود ( Traits ها برای سی پی یو )

  • Round the Keeper : بازیکنی با این ویژگی تمایل دارد در موقعیت‌های تک به تک در اطراف دروازه‌بان دریبل بزند و در این رفتار نسبت به بازیکنان بدون این ویژگی مؤثرتر است.​
  • First Time Shots : بازیکنی با این ویژگی ترجیح می دهد بلافاصله در هنگام دریافت توپ شوت بزند و دقت ضربه آنها در هنگام انجام این کار بهبود می یابد. توجه داشته باشید که این ویژگی تضمین نمی کند که بازیکن همیشه اولین ضربه را انجام دهد.​

🔷 به روز رسانی عمومی هوش مصنوعی CPU

🔸در اینجا برخی از تاثیرگذارترین به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی CPU که در FIFA 23 با هدف ایجاد تجربه‌ ای روان‌ تر و واقعی‌ تر هنگام بازی در برابر آنها ساخته‌ایم، آورده شده است :
  • هوش مصنوعی CPU می تواند تمایل بیشتری به انجام خطاها، سانترها و ضد حملات خطرناک تر داشته باشد.​
  • هوش مصنوعی CPU کمتر به دریبل‌های عقب متکی است و می‌تواند بیشتر از روزنه ها و فضا های تنگ و به طور کلی انتقال‌های دریبل نرم‌تر و ریز تر استفاده کند و دربیل های رو به جلو خواهد داشت.​
  • هوش مصنوعی CPU به احتمال زیاد پاس‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد و در پاس دادن متنوع تر عمل می کند و همچنین کمتر به پاس‌های تک ضرب متکی است.​
  • سبک‌های بازی جدید برای تیم‌ها : تیم‌ها اکنون می‌توانند روی جنبه‌های فیزیکی بیشتر دفاع تمرکز کنند یا محافظه‌کارانه‌تر بازی کنند.​
  • Player Based Difficulty اکنون روی درجه سختی Legendary/Ultimate کار می کند.​
    • بازیکنانی که تحت تأثیر «Player Based Difficulty» قرار می‌گیرند، وقتی روی توپ هستند، در تمام ویژگی‌ها +10 تقویت می‌شوند.​
 
آخرین ویرایش:

amf

کاربر سایت
Mar 8, 2017
232
FIFA 23 GMEPLAY DEEP DIVE

FINAL PART

View attachment 266515


🔷 دفاع کردن

Kinetic Goalkeeper vs Header Battles

[NG]

در FIFA 23 ما نبردهای هوایی را تقویت می کنیم تا تعامل و پویایی بیشتری بین دروازه بان و بازیکنان در هنگام زدن ضربه سر ایجاد کنیم. ما ده‌ها تعامل جدید را معرفی کرده‌ایم که به دروازه‌بان اجازه می‌دهد با اطمینان بیشتری برای گرفتن یک سانتر بپرند و به بازیبازان این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته باشند تا دروازه‌بان توپ را در کنترل خود بگیرند. این انیمیشن ها می توانند هنگام تعامل با حریف یا هم تیمی به وجود بیایند.

🔷 دروازه بان ها

🔸بیایید در سال جاری برخی از به روز رسانی هایی که برای دروازه بان ها صورت گرفته را به شما توضیح دهیم :
  • خط دید دروازه بان ها ( Goalkeeper Line of Sight ) : در صورتی که دید آنها توسط بازیکنان مسدود شود می توانند کندتر واکنش نشان دهند.
    • هدف از این تغییر این است که موقعیت‌های دید مسدود به روش‌های معتبرتری اجرا شوند و به طور بالقوه چالش‌های جدیدی را برای دروازه‌بان‌ها ایجاد کنند.
      ویژگی‌های رفلکس ( Reflex ) و واکنش ( Reaction ) بر میزان تأثیر خط دید بر توانایی مهارتی saving ability دروازه‌بان تأثیر می‌گذارد.​
  • GK Throws : افزایش سرعت پرتاب، بهبود دقت و اضافه کردن مسیرهای موثرتر.​
  • GK Driven Roll - R1 + X
    • دروازه بان ها می‌توانند یک Driven Roll، مشابه پرتاب Driven موجود انجام دهند.​
  • بهبود حالت Be-A-Goalkeeper با تمام آخرین پیشرفت های انجام شده در دروازه بان ها.​
  • چندین انیمیشن سیو جدید( save animations ) در Advanced Match Capture [NG] اضافه شد، مانند reflex saves و knee saves.​
  • ژست‌های جدید برای افزایش شخصیت اضافه شده است، مانند تنظیم دستکش، دادن دستورالعمل به هم تیمی‌ها، انیمیشن‌های جدید پس از سیو کردن، conceded reactions جدید، near miss shot reactions و غیره.​

🔷 موقعیت یابی دفاعی

🔸با بهبود رفتار هوش مصنوعی خود، ما تغییرات موثری در موقعیت‌ یابی دفاعی به همراه مکانیک جدیدی برای اضافه کردن به جعبه ابزار شما ایجاد کرده‌ایم:
  • Partial Team Press (PTP)
    • روی R1 دو ضربه سریع بزنید و آن را نگه دارید.​
    • Partial Team Press دو بازیکن شما را می فرستد تا گزینه های پاس حریف را از نزدیک علامت گذاری کنند.
      • در حالی که PTP می تواند پاداش دهنده باشد، اما اگر هنگام استفاده از آن مراقب نباشید، به طور بالقوه خطر می کند که بازیکنان شما را از موقعیت خارج کند.​
  • هم تیمی ها تا زمانی که از R1 استفاده شود و در نهایت Contain Stamina تمام شود، به علامت زدن ادامه می دهند.​
  • تغییرات تاکتیکی - تاکتیک های عمقی
    • ما بین هر دو حد عمق تاکتیکی تمایز بیشتری قائل شده ایم.
      • تیم‌های با عمق بالاتر خط دفاعی را بالا نگه می‌دارند و وقتی حریف عقب‌نشینی می‌کند سریع‌تر زمین را بالا می‌برند.​
      • تیم‌های با عمق پایین‌تر عمیق‌تر به عقب خواهند نشست و به بالا فشار نمی‌آورند.​
  • سرعت آگاهی دفاعی [NG]
    • ویژگی آگاهی دفاعی تأثیر می گذارد که اگر مدافعان در خارج از منطقه ای که قصد پوشش آن را دارند، سریعاً به موقعیت خود بازگردند.​
    • به طور کلی، مدافعان دارای نمرات قدرتی و کیفی بالاتر به راحتی فضاها را بازیابی و بسته می کنند.​

🔷اقدامات دفاعی

🔸برای اینکه به بازیکنان فرصت های بیشتری برای نشان دادن قدرت دفاعی خود و ترویج تعاملات manual بیشتر در هنگام دفاع بدهیم، ما عناصر بیشتری را به جعبه ابزار دفاعی اضافه می کنیم.


🔷 مسدود کردن (Blocking ) :

Reflex blocks یک سیستم مسدود کننده جدید و طبیعی است که زمانی فعال می شود که مدافع زمان کافی برای یک block کنترل شده نداشته باشد.

🔸در اینجا پیشرفت هایی است که ما در block های automatic و manual برای بازیبازان کنترل شده توسط یوزر و هوش مصنوعی انجام داده ایم را بازگو می کنیم :
  • block ها اکنون دارای سه محدوده اصلی مجزا هستند.
    • block های manual توسط یوزر اداره می شود : ~ 1.8 متر (6 فوت).​
    • یک block دستی را می توان زدن دکمه O درخواست کرد.​
  • block های automatic که توسط یوزر اداره می شود : ~ 1.4 متر (4.5 فوت).​
  • block هایی که توسط هوش مصنوعی اداره می شوند: ~ 1 متر (3 فوت).​
  • همه block ها دارای یک کاهش محدوده مقیاس برای تغییرات جهت شدید هستند.
    • یک بازیکن متحرک می‌تواند به فاصله مسدود کردن کامل مقابل خود برسد، اما فاصله مسدود کردن در جهت مخالف به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.​
    • سرعت و جهت حرکت بازیکن تعیین می‌کند که چه مقدار دسترسی block در جهت مخالف کاهش می‌یابد​
🔷 تکل زدن

امسال با تکل زدن، می‌خواهیم راه‌های بیشتری برای دفاع در برابر مهاجمان پیشرو به شما ارائه دهیم و باعث شود که گیم‌پلی تدافعی برای تصمیم‌گیری درست، پاداش بیشتری به شما بدهد.

Hard Slide Tackles که به عبارتی به اسلاید تکل های خشن گفته می شود، یک نوع تکل کشویی جدید است که برای موقعیت های فوری تر در نظر گرفته شده است که می خواهید مهاجم را هر طوری شده از کار بیندازید، اما لزوما سعی نمی کنید توپ را در کنترل خود بکنید و به نوعی توپ و بازیکن را با هم می زنید !

View attachment 266517
  • تکل های سخت اسلاید را می توان با فشار دادن «R1 + مربع» انجام داد​
  • ویژگی‌های مقابله با اسلاید، آگاهی دفاعی و پرخاشگری در موفقیت‌آمیز بودن نتیجه مقابله با اسلاید سخت نقش دارند.​

⚠️تکل های از پشت جدید ( New Backheel Tackles ) موفقیت بالقوه درخواست های تکل دیرهنگام را برای مدافعان با رتبه بالا بهبود می بخشد.
  • برای راه اندازی این تکل ها، مدافعان باید دارای آگاهی دفاعی بالا و ویژگی مهارتی «Standing Tackle» باشند.​
🔸در اینجا برخی از تغییرات اضافی ایجاد شده در تکل ها آورده شده است :
  • نتایج تکل برای پاداش دادن به بازیکنانی در نظر گرفته شده است که جهت حرکت و سایر حرکات را به صورتی دقیق پیش‌بینی می‌کنند.​
  • Slide tackles اکنون بخشی از سیستم Active Touch با افزایش پاسخگویی و نتایج بهبود یافته در تکل هستند.​
  • Standing Tackles گاهی هنگام گرفتن توپ سعی می کنند بدن مدافع را در مقابل مهاجم قرار دهند.​
  • بازیکن های نامید شده، پس از از دست دادن توپ دیگر تلاشی برای انجام تکل ناخواسته انجام نمی دهد.​

🔷 مکانیزم حرکتی/جنبشی بازیکنان در زمین
  • افزایش سرعت بالای بازیکن
    • علاوه بر این، حداکثر سرعت ممکن را برای همه بازیکنان افزایش داد تا از نزدیک جریان بازی معتبرتر را منعکس کند، همراه با این هدف که بازیکنان از فضای بیشتری برای رسیدن به حداکثر سرعت خود استفاده کنند.​
  • نماد شخصیتی استایل دویدن جدید​
  • اضافه شدن 5 نماد شخصیتی استایل دویدن جدید : نورس، داشر، ال پاتو، کاپیتان و ستاره در حال ظهور.​
  • می توان برای آواتارها در حالت شغلی، Pro Clubs و VOLTA اعمال کرد.​
  • سبک های اجرا امضای ستاره جدید
    • Signature Run Styles جدید برای بازیکنان ستاره، همان طور که در لیست زیر مشاهده می کنید اضافه شده است :​
    • کیلیان امباپه، سام کر، کریستین پولیشیچ، وینیسیوس جونیور، آلفونسو دیویس، پِدری و غیره.​
  • اکنون بیش از 130 بازیکن از نماد شخصیتی استایل دویدن جدید (به جای سبک دویدن معمولی خود) استفاده می کنند تا با حرکات واقعی خود مطابقت بیشتری داشته باشند.​

🔷 فیزیک

🔸پیشرفت‌های بیشتر در فیزیک ما به ما این امکان را داده است که تعدادی تعامل جدید در زمین ایجاد کنیم کهاز لحاظ قوانین فیزیک به دنیای واقعی شباهت بیشتری پیدا کرده است.
  • فیزیک برخورد پیشرفته [NG]
    • بلوک از مدافعان اکنون می تواند منجر به انحراف چرا شود.​
    • پاها و پای بازیکنان وقتی توپ به آن برخورد می کنند واکنش طبیعی از خود نشان می دهند، به شرطی که ضربه سرعت و نیروی کافی داشته باشد.​
    • بازوها، دست ها و انگشتان دروازه بان پس از انحراف و سیو توسط توپ تحت فشار قرار می گیرند و به عقب رانده می شوند.
      • این روی نتیجه سیو های دروازه بان ها تاثیری نخواهد داشت، این فقط یک تغییر بصری است.​
  • فیزیک واکنش پذیر تور دروازه
    • تورهای دروازه اکنون به حرکت بازیکنان در حال دویدن، سر خوردن یا افتادن در آنها واکنش نشان می دهند.​
    • فیزیک واکنش پذیر تور دروازه در سطحی بالا [NG] : شکل و واکنش تور دروازه ها در نسخه‌های پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S، پی سی و Stadia نسخه‌های FIFA 23 بیشتر اصلاح شده است و چند قدم به جلو سوق داده شده است.​
  • آگاهی بازیکن : بازیکنان اکنون هوشمندانه تر عمل می کنند و از برخورد با حریف در سناریوهای متعدد، اجتناب می کنند.​
  • Authentic Falls : بازیکنان در حال سقوط اکنون سرعت خود را حفظ می کنند و پس از فرود روی چمن، بیشتر می پرند. هنگامی که بازیکنان در حال بلند شدن هستند سرعت نیز حفظ خواهد شد.​
  • تلو تلو خوردن - ما انیمیشن‌های جدیدی اضافه کردیم و ویژگی‌های فیزیکی اکنون بر میزان تلو خوردن بازیکنان و سرعت بهبودی آنها پس از برخورد ها تاثیر می‌گذارد.​
  • افزودن رفتارهای جدید برای حفظ خود، از جمله واکنش‌هایی که هنگام برخورد توپ به بازیکن و دروازه‌بان‌هایی که در مقابل تیرک دروازه قرار می‌گیرند.
    • هنگامی که تنظیمات رقابتی ( Competitive Settings ) فعال است، برخی از رفتارها غیرفعال شده اند.​
🔷 هوش مصنوعی CPU

تلاش‌های ما برای بهبود تجربه بازی در برابر هوش مصنوعی CPU ادامه دارد و امسال ما هیجان‌ زده هستیم که چندین به‌ روزرسانی را به اشتراک بگذاریم.

🔷 آگاهی تاکتیکی

حریفان با هوش مصنوعی CPU اکنون می‌توانند به موقعیت‌های داخل زمین چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بازی‌های فرعی واکنش بهتری نشان دهند و در طول مسابقه آرایش و سبک بازی خود را به‌روزرسانی کنند. هوش مصنوعی در درجه سختی بازی، رتبه در لیگ و مسابقات، نوع مسابقه، زمان بازی و بازیکنان موجود روی نیمکت را تجزیه و تحلیل می‌کند تا رویکرد آنها را مانند یک مربی دنیای واقعی تغییر دهد. هوش مصنوعی CPU همچنین موقعیت های ترجیحی بازیکنان خود را خارج از نقش اصلی آنها و همچنین سمت بازی ترجیحی آنها را در نظر می گیرد.​

ما انتظار داریم که این تاثیر قابل توجهی بر روی مسابقاتی که در سراسر بازی با هوش مصنوعی انجام می‌دهید، از مد کریر گرفته تا FUT داشته باشد، زیرا برای مثال، CPU ممکن است بازیکنان مهاجم بیشتری را در صورت نیاز به گلزنی وارد کند و به ترکیبی تهاجمی‌ تر تبدیل شود.

🔷ویژگی های جدید فقط مختص به هوش مصنوعی CPU را شامل می شود ( Traits ها برای سی پی یو )

  • Round the Keeper : بازیکنی با این ویژگی تمایل دارد در موقعیت‌های تک به تک در اطراف دروازه‌بان دریبل بزند و در این رفتار نسبت به بازیکنان بدون این ویژگی مؤثرتر است.​
  • First Time Shots : بازیکنی با این ویژگی ترجیح می دهد بلافاصله در هنگام دریافت توپ شوت بزند و دقت ضربه آنها در هنگام انجام این کار بهبود می یابد. توجه داشته باشید که این ویژگی تضمین نمی کند که بازیکن همیشه اولین ضربه را انجام دهد.​

🔷 به روز رسانی عمومی هوش مصنوعی CPU

🔸در اینجا برخی از تاثیرگذارترین به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی CPU که در FIFA 23 با هدف ایجاد تجربه‌ ای روان‌ تر و واقعی‌ تر هنگام بازی در برابر آنها ساخته‌ایم، آورده شده است :
  • هوش مصنوعی CPU می تواند تمایل بیشتری به انجام خطاها، سانترها و ضد حملات خطرناک تر داشته باشد.​
  • هوش مصنوعی CPU کمتر به دریبل‌های عقب متکی است و می‌تواند بیشتر از روزنه ها و فضا های تنگ و به طور کلی انتقال‌های دریبل نرم‌تر و ریز تر استفاده کند و دربیل های رو به جلو خواهد داشت.​
  • هوش مصنوعی CPU به احتمال زیاد پاس‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد و در پاس دادن متنوع تر عمل می کند و همچنین کمتر به پاس‌های تک ضرب متکی است.​
  • سبک‌های بازی جدید برای تیم‌ها : تیم‌ها اکنون می‌توانند روی جنبه‌های فیزیکی بیشتر دفاع تمرکز کنند یا محافظه‌کارانه‌تر بازی کنند.​
  • Player Based Difficulty اکنون روی درجه سختی Legendary/Ultimate کار می کند.​
    • بازیکنانی که تحت تأثیر «Player Based Difficulty» قرار می‌گیرند، وقتی روی توپ هستند، در تمام ویژگی‌ها +10 تقویت می‌شوند.​
عزیز میشه راهنمایی کنید من کجا بازیهای pc یا اکانتام رو میتونم بفروشم..........
 

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
بعد از 2-3 سال اومدم سیزن انلاین بازی کردم.استراتژی حداقل 90 درصد پلیرها روی سرعت و گاز دادنه.فقط Psg بردارن امباپه و نیمارو بگیرن گاز بدن یا لیورپول بردارن با صلاح و مانه عین موشک برن
از وسط مدافعان یهو میندازن گاز میدن دفاع جا میمونه
امیدوارم تو نسخه 23 این مشکل رو برطرف بکنن
میای از بازی لذت ببری فقط باید وایسی جلوی گاز دادنشون رو بگیری
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,357
نام
بابک
بعد از 2-3 سال اومدم سیزن انلاین بازی کردم.استراتژی حداقل 90 درصد پلیرها روی سرعت و گاز دادنه.فقط Psg بردارن امباپه و نیمارو بگیرن گاز بدن یا لیورپول بردارن با صلاح و مانه عین موشک برن
از وسط مدافعان یهو میندازن گاز میدن دفاع جا میمونه
امیدوارم تو نسخه 23 این مشکل رو برطرف بکنن
میای از بازی لذت ببری فقط باید وایسی جلوی گاز دادنشون رو بگیری
علاوه بر اینا باگ زدن با R1
امیدوار نباش داداش هرسال بازی عملا بغیر از چهار تا انیمیشن پیشرفتی نمیکنه این کار باعث شده که بازی خود آدمم خراب بشه چون اگر از این هربه ها استفاده نکنی بازنده ای
توی همین ویدیو معرفی ویژگی های بازی برو ببین چقدر همین شوت باگ استفاده میکردن
 
  • Like
Reactions: ehsas1

miladxyz

کاربر سایت
Feb 3, 2019
84
گرف
علاوه بر اینا باگ زدن با R1
امیدوار نباش داداش هرسال بازی عملا بغیر از چهار تا انیمیشن پیشرفتی نمیکنه این کار باعث شده که بازی خود آدمم خراب بشه چون اگر از این هربه ها استفاده نکنی بازنده ای
توی همین ویدیو معرفی ویژگی های بازی برو ببین چقدر همین شوت باگ استفاده میکردن
گرافیک که واقعا آنچنان تغییری نکرده هیکل بازیکن ها همچنان تاریخ مصرف گذشته در حد فیفا ۱۱ حتی نمیان آب و هوای رئال تایم اضافه کنن که یه آپشن جدید باشه
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
منوی جدید

FZFYIzeWAAITOqh.jpg

ادیت کیت سوم و دروازه بان

FZFZ2LSWYAAsqq4.jpg

برا منی که فقط کزید منیجر میزنم خوب نبود و هنوز pitch notes ندادن
قابلیت highlight رو نشون دادن که میتونید وقتی simulate رو زدی سیستم مشخص میکنه موقعیتهای حمله و دفاع رو و شما تو اون بازه ها وارد بازی میشی.تو منیجر میتونی مشخص کنی که فقط تو زمان های لایت تهاجمی وارد بازی بشی یا در تمام حالتها
تو پلیر مشخص میکنی که توتمام های لایتهای تیمت وارد بشی یا فقط های لایتهای خودت
___________
بهش میگه ai جدید ولی همون هندیکپ جدید هست
میگه زمانی که تیم حریف عقب میوفته یک یا دو گل ، شروع به آوردن بازیکنهای هجومی میکنه تا گل بزنه.
_________________
یه بخش تو player career mode اومده شامل تصمیمات، مالی و خریده

FZFYjajXEAEey6j.jpg

تو قسمت خرید غیر از بخشهای درآمدزایی، یه microfinance داره که به عنوان کارآفرینی پول سرمایه گزاری میکنی، جزییاتی نیومده. صرف یه منو ساده و تزیینی هست یا خیر
__________________
بجز کات سین های جدید.
مسابقات پیش فصل شدن 8 تیمه که بودن و فقط سه مسابقه میدی و فقط برنده مسابقات جایزه میبره، مسابقات پیش فصل به رقابتهای آغاز فصل نزدیکتر شدن، مثل مسابقاتی که قبلا باشگاهها بزرگ انجام میدادن
تعداد سیوها به 17 افزایش یافته
____________________________
شما میتونی از بین ، بیشاز 350 مربی ، مربی تیمتو انتخاب کنی که بیش از 30 تاشون فیسشون اسکن شده
____________________________________
یه بخش جدید گذاشته آنالیز ترنسفر
که بعد از معامله از a تا f بهت نمره میده و مشخص میکنه بازیکنه چجوری میتونه جانشین بازیکنات باشه که فکر کنم
برا خرید براساس قیمتی که باشگاه میخواد بفروشه و شما خریدین نمره میده
برا قرضی براساس درصد حقوق توافق شده
و در فروش بازیکن براساس قیمتی که باشگاه خودتون میخواد و شما فروختید
گفتن scout ها هم اطلاعات بیشتری اعم از رقم درخواست باشگاه میده
___________________
یه قابلیت آورد tension meter
تو نقل و انتقالات وقتی پیشنهاد شما از درخواستی اونا کمتر باشه این پر میشه و هر چی زیادتر باشه فاصله، این سریعتر پر میشه و با پر شدن میرن سراغ کارشون
______________________
تو ساخت باشگاه میتونید قد، وزن ، اسم و موقعیت بازیکن و ظاهر و ... رو تغییر بدید
_______________________________
اسلایدری که باهاش wage و مبلغ نقل و انتقالاتو تنظیم میکردیم حذف شده
_______________________________________
بقیش ماله player هست
 
آخرین ویرایش:

yar_66

کاربر سایت
Sep 24, 2011
1,508
نام
مهدی
چرا پلیرها نسبت به هندیکپ و باگهای مسخره بازی اعتراض نمیکنن؟؟ خدایی کسی که اصلا فوتبال سرش نمیشه با این هوش مصنوعی و اسکریپ های مسخره برات کری میخونه 😐 حداقل یه امضا جمع کنیم بازی اعصاب خورد کن نباشه من خیلی دارم تحمل میکنم دسته تو تلویزیون نگویم 😬😬
 
  • Like
Reactions: db07

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
علاوه بر اینا باگ زدن با R1
امیدوار نباش داداش هرسال بازی عملا بغیر از چهار تا انیمیشن پیشرفتی نمیکنه این کار باعث شده که بازی خود آدمم خراب بشه چون اگر از این هربه ها استفاده نکنی بازنده ای
توی همین ویدیو معرفی ویژگی های بازی برو ببین چقدر همین شوت باگ استفاده میکردن
برای من مهم نیست ببازم و رنک 1 برم یا 3 بمونم.مهم اینه 4نفرو این وسط پیدا بکنم از بازی لذت ببرم
دیشب با یه اسرائیلی بازی کردم دقیقه 50 2-1 جلو افتاد و تا دقیقه 80 جلوی دروازه خودش پاسکاری میکرد اخرش زدم لفت دادم.یه قرون هم بازی بلد نبود
خدایی بازی میکنین اینطوری نباشین.واقعا حق داشتم 2-3 سال فقط کریر زدم.امسالم پلاس اکسترا خریدم وسوسه شدم بزنم
حالا برای رفع این مورد بنظرتون مدافعین رو بکشم عقب بمونن یا بیارم نزدیک وسط زمین؟هرچن بک هام رو گفتم عقب بمونن.بیشتر از وسط دفاع سوراخ میکنن میرن.2تا هافبک دفاعیم گذاشتم ولی فایده نداره
منوی جدید

View attachment 266750

ادیت کیت سوم و دروازه بان

View attachment 266751

برا منی که فقط کزید منیجر میزنم خوب نبود و هنوز pitch notes ندادن
قابلیت highlight رو نشون دادن که میتونید وقتی simulate رو زدی سیستم مشخص میکنه موقعیتهای حمله و دفاع رو و شما تو اون بازه ها وارد بازی میشی.تو منیجر میتونی مشخص کنی که فقط تو زمان های لایت تهاجمی وارد بازی بشی یا در تمام حالتها
تو پلیر مشخص میکنی که توتمام های لایتهای تیمت وارد بشی یا فقط های لایتهای خودت
___________
بهش میگه ai جدید ولی همون هندیکپ جدید هست
میگه زمانی که تیم حریف عقب میوفته یک یا دو گل ، شروع به آوردن بازیکنهای هجومی میکنه تا گل بزنه.
_________________
یه بخش تو player career mode اومده شامل تصمیمات، مالی و خریده

View attachment 266753

تو قسمت خرید غیر از بخشهای درآمدزایی، یه microfinance داره که به عنوان کارآفرینی پول سرمایه گزاری میکنی، جزییاتی نیومده. صرف یه منو ساده و تزیینی هست یا خیر
__________________
بجز کات سین های جدید.
مسابقات پیش فصل شدن 8 تیمه که بودن و فقط سه مسابقه میدی و فقط برنده مسابقات جایزه میبره، مسابقات پیش فصل به رقابتهای آغاز فصل نزدیکتر شدن، مثل مسابقاتی که قبلا باشگاهها بزرگ انجام میدادن
تعداد سیوها به 17 افزایش یافته
____________________________
شما میتونی از بین ، بیشاز 350 مربی ، مربی تیمتو انتخاب کنی که بیش از 30 تاشون فیسشون اسکن شده
____________________________________
یه بخش جدید گذاشته آنالیز ترنسفر
که بعد از معامله از a تا f بهت نمره میده و مشخص میکنه بازیکنه چجوری میتونه جانشین بازیکنات باشه که فکر کنم
برا خرید براساس قیمتی که باشگاه میخواد بفروشه و شما خریدین نمره میده
برا قرضی براساس درصد حقوق توافق شده
و در فروش بازیکن براساس قیمتی که باشگاه خودتون میخواد و شما فروختید
گفتن scout ها هم اطلاعات بیشتری اعم از رقم درخواست باشگاه میده
___________________
یه قابلیت آورد tension meter
تو نقل و انتقالات وقتی پیشنهاد شما از درخواستی اونا کمتر باشه این پر میشه و هر چی زیادتر باشه فاصله، این سریعتر پر میشه و با پر شدن میرن سراغ کارشون
______________________
تو ساخت باشگاه میتونید قد، وزن ، اسم و موقعیت بازیکن و ظاهر و ... رو تغییر بدید
_______________________________
اسلایدری که باهاش wage و مبلغ نقل و انتقالاتو تنظیم میکردیم حذف شده
_______________________________________
بقیش ماله player هست
منم از تغییرات کریر راضی نبودم جز فیس واقعی مربی ها
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
چرا پلیرها نسبت به هندیکپ و باگهای مسخره بازی اعتراض نمیکنن؟؟ خدایی کسی که اصلا فوتبال سرش نمیشه با این هوش مصنوعی و اسکریپ های مسخره برات کری میخونه 😐 حداقل یه امضا جمع کنیم بازی اعصاب خورد کن نباشه من خیلی دارم تحمل میکنم دسته تو تلویزیون نگویم 😬😬
یکی از دلایل هندیکپ نگه داشتن تازه واردها و زده نشدن از بازیه.شما به چی اعتراض کنی، مدرک قاطع داری، داره هندیکپ میشه.
میدونی کی داره هندیکپ میشه تا ازش مدرک بگیری. یه زمانی ایراد میگیری از نداشتن یکسری ویژگی، واضحه تو بازی.
بعد امضا فایده نداره،قبلا با امضا جمع کردن اعتراض زیاد صورت گرفته و فایده نداشته.
تنها راه نتیجه گرفتن ترند تو توییتر و کامیونیتی فیفا هستتا ea مجبور بشه جواب بده
برای من مهم نیست ببازم و رنک 1 برم یا 3 بمونم.مهم اینه 4نفرو این وسط پیدا بکنم از بازی لذت ببرم
دیشب با یه اسرائیلی بازی کردم دقیقه 50 2-1 جلو افتاد و تا دقیقه 80 جلوی دروازه خودش پاسکاری میکرد اخرش زدم لفت دادم.یه قرون هم بازی بلد نبود
خدایی بازی میکنین اینطوری نباشین.واقعا حق داشتم 2-3 سال فقط کریر زدم.امسالم پلاس اکسترا خریدم وسوسه شدم بزنم
حالا برای رفع این مورد بنظرتون مدافعین رو بکشم عقب بمونن یا بیارم نزدیک وسط زمین؟هرچن بک هام رو گفتم عقب بمونن.بیشتر از وسط دفاع سوراخ میکنن میرن.2تا هافبک دفاعیم گذاشتم ولی فایده نداره

منم از تغییرات کریر راضی نبودم جز فیس واقعی مربی ها
امسال بیشتر روی کریر پلیر مانور دادن تا کریر مربی و تغییرات زیادی اون بخش کرده و صرفا به یکسری بهبود بسنده کردن که امیدوارم بهبودهایی هم تو چیدمان ترکیب و امتیازگیری تیمها و ... داده باشن.
شایدم بیشتر تیم دارن رو کریر مود آنلاین کار میکنن. شایعش رو بسیاری از لیکر ها گفتن که تو مراحل ساخته و یکسری گفتن، بازی جداسست.
____________
به مدت 5 سال اسپانسر ea sports شد و اسمش به la liga ea sports تغییر کرد.از لیگ 2023
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ehsas1

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
EA اسپانسر اصلی لالیگا از سال 2023-24 خواهد بود.

این قرارداد شامل حقوق نامگذاری «La Liga EA Sports» برای لیگ در قراردادی به ارزش 205 میلیون دلار در مدت پنج سال خواهد بود.

Screenshot 2022-08-02 230511.png
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر