Multi Platform FIFA 22

سازنده
EA
تاریخ انتشار
2022
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
به نام خدا
IMG_20210709_195810_050.jpg
کمپانی EA در توییتی تاریخ انتشار رسمی فیفا 22 را مشخص کرد.
IMG_20210704_181338_462.jpg
با توجه به اطلاعات لیک شده و با کسب اجازه از ناظمین تاپیک فیفا 22 را ثبت میکنیم.
1624450547655.png
در روزهای گذشته اطلاعات مهمی از جمله تاریخ انتشار بازی لیک شد که بین 2تا 9 مهر ماه خواهد بود.
IMG_20210620_212534_457.jpg
طبق شایعات بازی با موتور گرافیکی جدید دایس منتشر می شود و متاسفانه نسخه نسل بعدی شامل کنسول های نسل هشتمی و pc نمی شود.
امروز لوگوی بازی نیز لیک شد و نیز شاهد دگرگونی کاستوم تاکتیک هستیم.
IMG_20210623_173539_967.jpg
همچنین شاهد اضافه شد آیکون های جدیدی در بازی هستیم.
IMG_20210623_153824_194.jpg

طبق اطلاعاتی که داریم برخی تیم های بتا نیز لیک شده است.
IMG_20210623_160500_702.jpg
طبق منابع لیک شده الکس اسکات به عنوان اولین گزارشگر زن به بازی فیفا 22 اضافه می شود.
IMG_20210626_145141_952.jpg
 

Attachments

  • IMG_20210623_173539_967.jpg
    IMG_20210623_173539_967.jpg
    36.4 KB · مشاهده: 159
آخرین ویرایش:

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
بخشی انیمیشن های ورزشی کمپانی EA چند سالی هستش داره بر روی تکنولوژی ها و سیستم های انیمیشن سازی تعاملی، تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی ( هوش مصنوعی که تولید انیمیشن خودکار میکنه ) که به صورت خود کار اقدام به طراحی انیمیشن میکنه و در بسیاری از بخش های بازی باعث و بانی این میشه که ما شاهد انیمیشن های به شدت متنوع و متفاوتی روبرو باشیم.

FABIO ZINNO مهندس ارشد نرم افزار در EA در بخش توسعه سیستم انیمیشن سازی فیفا توضیح می دهد: من فکر می کنم بزرگترین چالش، طراحی موشن ها وحرکات بازیکنانی است که می توانند مانند انسان رفتار کنند.ما به ایجاد ابزارهای هوشمندتر برای ایجاد محتوا ، از جمله مدل ها و بافت های سه بعدی، زمین، استادیوم ها، انیمیشن های چهره و بدن بسیار متعهد هستیم.

تکنولوژی Deep Learning همچنین می تواند راه حل های جامع تری را برای عملکرد شخصیت فراهم کند و ما در حال کار بر روی مدل هایی هستیم که می توانند از متن کار، به همراه همگام سازی لب و انیمیشن های صورت تولید کنند.همین طور این تکنولوژی می تواند جایگزینی برای سیستم موشن کپچر باشد. همین طور تلاش قابل توجهی برای گرفتن حرکات صورت و بدن از فیلم ها انجام شده است، این فناوری نه تنها حجم بیشتری از انیمیشن ها را در اختیار ما میگذارد، بلکه نتایج ارگانیک و طبیعی بیشتری نیز برای ما فراهم می کند.

همین طور این سیستم انیمیشن پیشرفته جدید باعث میشه که کاراکتر درون بازی نسبت به موانع درون محیط آشنایی کامل تری داشته باشه و از این که بدونه کی و کجا هستش درک بالا تری داشته باشه. در ادامه نحوه رفتاری و حرکات بازیکن درون زمین بسیار گسترده تر و طبیعی تر میشه و باعث یکپارچگی بیشتر انیمیشن ها در بازی میشه.

9999999.PNG

داستان به همین جا ختم نمیشه و EA بر روی چیزی به نام Character Controllers Using Motion VAEs که بخشی از تکنولوژی Deep Learning داره کار میکنه.
و با استفاده از VAE مدلهای تولیدی پایدار تر و با کیفیتی از نحوه حرکتی انسان تولید میشه و بدون حاشیه نویسی و ضبط موشن کپچر و در نهایت بدون پاک سازی خروجی استفاده شده است.

View attachment motion.mp4

به صورت کلی به دوستان بگم که تکنولوژی Motion Matching - Deep Learning - motion capture سه عامل به هم آمیخته هستن که بخش انیمیشن سازی تیم توسعه EA Sport داره روش کار میکنه و چند سالی هستش که در دست توسعه هست.

شاید این hypermotion technology که فقط برای کنسول های نسل بعدی در دست توسعه هستش نام جدیدی از سوی سازندگان فیفا باشه به مجموع این سه عاملی که برای دوستان به صورت خلاصه توضیحاتی دادم. البته باید دید تیم توسعه دهنده فیفا چقدر و با چه کیفیتی بر روی این عوامل کار کرده و خروجی کار به چه صورت هستش. همین طور برای نشان دادن انیمیشن های با کیفیت شما به طراحی و دوباره سازی بخش مدلینگ هم نیازی به شدت اساسی دارید. یعنی به عبارتی یک انیمیشن با کیفیت اگر مدلینگ طراحی شده بد باشه به همین سو باعث میشه که خروجی انیمیشن نهایی بد و بی کیفیت به نظر برسه. سازندگان فیفا باید روی مدلینگ سازی بازی بیش از پیش اهمیت بدن در کنار باز سازی بخش انیمیشن.

هنوز کسی از hypermotion technology اطلاع دقیقی نداره که واقعا چه چیزی هستش. ولی چون در این سال ها یه سری تحقیقات در رابطه با بخش توسعه انیمیشن های فیفا داشتم میکردم به یه سری شواهد و مدارک و منابع دست پیدا کردم و شاید این hypermotion technology مجموعه اون سه عوامل بالا باشه. واقعا اگر حقیقت داشته باشه باید دید خروجی کار در این رابطه به چه صورت هستش و تیم توسعه دهنده فیفا به چه مقدار بر روی انیمیشن های بازی کار کرده که پاشنه آشیل این سری در نسل هشتم بود متاسفانه بر خلاف نسل هفتم که فیفا در بخش انیمیشن ها فوق العاده عمل کرده بود.

در پایان به دوستان باز هم تاکید میکنم و اشاره میکنم که من نمیدونم hypermotion technology دقیقا چی هستش و اصلا اطلاعی هم ندارم که تیم توسعه دهنده اون توضیحات بالایی رو که نوشتم چه بخش هایی رو میخواد در بازی استفاده کنه و چه بخش هایی رو نه و باید بازی به صورت رسمی معرفی بشه و باید دید نسخه فیفا 22 نسل بعدی واقعا میتونه در بخش انیمیشن ها تغییرات بزرگی کنه یا خیر.

همین طور باید بگم نسخه بتایی که در دسترس کاربرا قرار گرفته مثل این که اصلا از تکنولوژی hypermotion technology خبری نبود و مثل این که قرار هستش در نسخه اصلی رونمایی بشه. هایپ و انتظاراتتون رو در حد معقول نگه دارید و اگر از بازی رونمایی شد ( بدبختی اینه تریلر های فیفا همیشه Game Engine هستش و باید گیم پلی رسمی بازی نشون دادن بشه تا از نمای گیم پلی با انیمیشن های بازی روبرو بشیم تا چه کیفیتی داره ولی خب تریلر هم شاید بشه به یه سری مواردی پی برد و همین طور تیم سازنده صد در صد hypermotion technology رو دربارش توضیح میده به صورت ویدئویی ) و چیز خفنی بود که همه ما خوشحال میشیم و اگر هم نه که خب .....
 
آخرین ویرایش:

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
بخشی انیمیشن های ورزشی کمپانی EA چند سالی هستش داره بر روی تکنولوژی ها و سیستم های انیمیشن سازی تعاملی، تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی ( هوش مصنوعی که تولید انیمیشن خودکار میکنه ) که به صورت خود کار اقدام به طراحی انیمیشن میکنه و در بسیاری از بخش های بازی باعث و بانی این میشه که ما شاهد انیمیشن های به شدت متنوع و متفاوتی روبرو باشیم.

FABIO ZINNO مهندس ارشد نرم افزار در EA در بخش توسعه سیستم انیمیشن سازی فیفا توضیح می دهد: من فکر می کنم بزرگترین چالش، طراحی موشن ها وحرکات بازیکنانی است که می توانند مانند انسان رفتار کنند.ما به ایجاد ابزارهای هوشمندتر برای ایجاد محتوا ، از جمله مدل ها و بافت های سه بعدی، زمین، استادیوم ها، انیمیشن های چهره و بدن بسیار متعهد هستیم.

تکنولوژی Deep Learning همچنین می تواند راه حل های جامع تری را برای عملکرد شخصیت فراهم کند و ما در حال کار بر روی مدل هایی هستیم که می توانند از متن کار، به همراه همگام سازی لب و انیمیشن های صورت تولید کنند.همین طور این تکنولوژی می تواند جایگزینی برای سیستم موشن کپچر باشد. همین طور تلاش قابل توجهی برای گرفتن حرکات صورت و بدن از فیلم ها انجام شده است، این فناوری نه تنها حجم بیشتری از انیمیشن ها را در اختیار ما میگذارد، بلکه نتایج ارگانیک و طبیعی بیشتری نیز برای ما فراهم می کند.

همین طور این سیستم انیمیشن پیشرفته جدید باعث میشه که کاراکتر درون بازی نسبت به موانع درون محیط آشنایی کامل تری داشته باشه و از این که بدونه کی و کجا هستش درک بالا تری داشته باشه. در ادامه نحوه رفتاری و حرکات بازیکن درون زمین بسیار گسترده تر و طبیعی تر میشه و باعث یکپارچگی بیشتر انیمیشن ها در بازی میشه.

View attachment 216240

داستان به همین جا ختم نمیشه و EA بر روی چیزی به نام Character Controllers Using Motion VAEs که بخشی از تکنولوژی Deep Learning داره کار میکنه.
و با استفاده از VAE مدلهای تولیدی پایدار تر و با کیفیتی از نحوه حرکتی انسان تولید میشه و بدون حاشیه نویسی و ضبط موشن کپچر و در نهایت بدون پاک سازی خروجی استفاده شده است.

View attachment 216247

به صورت کلی به دوستان بگم که تکنولوژی Motion Matching - Deep Learning - motion capture سه عامل به هم آمیخته هستن که بخش انیمیشن سازی تیم توسعه EA Sport داره روش کار میکنه و چند سالی هستش که در دست توسعه هست.

شاید این hypermotion technology که فقط برای کنسول های نسل بعدی در دست توسعه هستش نام جدیدی از سوی سازندگان فیفا باشه به مجموع این سه عاملی که برای دوستان به صورت خلاصه توضیحاتی دادم. البته باید دید تیم توسعه دهنده فیفا چقدر و با چه کیفیتی بر روی این عوامل کار کرده و خروجی کار به چه صورت هستش. همین طور برای نشان دادن انیمیشن های با کیفیت شما به طراحی و دوباره سازی بخش مدلینگ هم نیازی به شدت اساسی دارید. یعنی به عبارتی یک انیمیشن با کیفیت اگر مدلینگ طراحی شده بد باشه به همین سو باعث میشه که خروجی انیمیشن نهایی بد و بی کیفیت به نظر برسه. سازندگان فیفا باید روی مدلینگ سازی بازی بیش از پیش اهمیت بدن در کنار باز سازی بخش انیمیشن.

هنوز کسی از hypermotion technology اطلاع دقیقی نداره که واقعا چه چیزی هستش. ولی چون در این سال ها یه سری تحقیقات در رابطه با بخش توسعه انیمیشن های فیفا داشتم میکردم به یه سری شواهد و مدارک و منابع دست پیدا کردم و شاید این hypermotion technology مجموعه اون سه عوامل بالا باشه. واقعا اگر حقیقت داشته باشه باید دید خروجی کار در این رابطه به چه صورت هستش و تیم توسعه دهنده فیفا به چه مقدار بر روی انیمیشن های بازی کار کرده که پاشنه آشیل این سری در نسل هشتم بود متاسفانه بر خلاف نسل هفتم که فیفا در بخش انیمیشن ها فوق العاده عمل کرده بود.

در پایان به دوستان باز هم تاکید میکنم و اشاره میکنم که من نمیدونم hypermotion technology دقیقا چی هستش و اصلا اطلاعی هم ندارم که تیم توسعه دهنده اون توضیحات بالایی رو که نوشتم چه بخش هایی رو میخواد در بازی استفاده کنه و چه بخش هایی رو نه و باید بازی به صورت رسمی معرفی بشه و باید دید نسخه فیفا 22 نسل بعدی واقعا میتونه در بخش انیمیشن ها تغییرات بزرگی کنه یا خیر.

همین طور باید بگم نسخه بتایی که در دسترس کاربرا قرار گرفته مثل این که اصلا از تکنولوژی hypermotion technology خبری نبود و مثل این که قرار هستش در نسخه اصلی رونمایی بشه. هایپ و انتظاراتتون رو در حد معقول نگه دارید و اگر از بازی رونمایی شد ( بدبختی اینه تریلر های فیفا همیشه Game Engine هستش و باید گیم پلی رسمی بازی نشون دادن بشه تا از نمای گیم پلی با انیمیشن های بازی روبرو بشیم تا چه کیفیتی داره ولی خب تریلر هم شاید بشه به یه سری مواردی پی برد و همین طور تیم سازنده صد در صد hypermotion technology رو دربارش توضیح میده به صورت ویدئویی ) و چیز خفنی بود که همه ما خوشحال میشیم و اگر هم نه که خب .....
یه چندجا خوندم هایپرموشن تکنولوژی همون پلیر آیدی پیشرفته تر هستش
 
  • Like
Reactions: Romell

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
یه چندجا خوندم هایپرموشن تکنولوژی همون پلیر آیدی پیشرفته تر هستش
واقعا باید دید مجموع عوامل چه چیز هایی هستش !

پلیر ایدی خودش باعث میشه که موشن های حرکتی بازیکن ها در زمین مثل خودشون در واقعیت بشه و اگر چنین چیزی باشه و موشن های رفتاری بازیکن ها بر اساس خودشون باشه که چه بهتر !

ولی باید دید این موشن های حرکتی بر اساس انیمیشن های منسوخ شده نسل قبلی توسعه داده شده یا نسل بعدی ؟! یعنی هایپر موشن اگر به بخش انیمیشن ها ربط داشته باشه و از اساس انیمیشن های بازی رو دچار تغییرات بزرگی کرده باشه میتونه جهشی بزرگی برای این بازی حداقل در بخش انیمیشن ها باشه که یکی از مهم ترین بخش ها هم در بازی های ورزشی هستش و بسیار بسیار مهمه این بخش.

خلاصه منظور اینه دقیقا باید دید این فناوری استفاده شده در نسخه نسل بعدی تا چه حد ریشه ای هستش و چقدر عمق داره ؟! امیدوارم از لحاظ ساختاری یه چیز ریشه ای باشه تا بتونه شکل و شمایل بازی رو به خصوص از نمای گیم پلی به صورت یه بازی فوتبالی نسل نهمی در بیاره و شاهد این باشیم که حرکات و موشن های رفتاری بازیکن ها به واقعیت بیش از پیش نزدیک تر شده باشه.
 

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
696
یکشنبه همه چیز مشخص میشه که ایا امیدی میشه به اینده گیمینگ فوتبال داشت یا نه چون کونامی که با فری 2 پلی کردن رسما گفته فقط انلاین مهمه برای من و بیخیال مستر لیگ.فیفا امیدوارم این کار رو نکنه و به کریر مود بها بده.دستی به گیم پلی بکشه گرافیک رو ارتقا بده
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
بخشی انیمیشن های ورزشی کمپانی EA چند سالی هستش داره بر روی تکنولوژی ها و سیستم های انیمیشن سازی تعاملی، تکنولوژی پیشرفته هوش مصنوعی ( هوش مصنوعی که تولید انیمیشن خودکار میکنه ) که به صورت خود کار اقدام به طراحی انیمیشن میکنه و در بسیاری از بخش های بازی باعث و بانی این میشه که ما شاهد انیمیشن های به شدت متنوع و متفاوتی روبرو باشیم.

FABIO ZINNO مهندس ارشد نرم افزار در EA در بخش توسعه سیستم انیمیشن سازی فیفا توضیح می دهد: من فکر می کنم بزرگترین چالش، طراحی موشن ها وحرکات بازیکنانی است که می توانند مانند انسان رفتار کنند.ما به ایجاد ابزارهای هوشمندتر برای ایجاد محتوا ، از جمله مدل ها و بافت های سه بعدی، زمین، استادیوم ها، انیمیشن های چهره و بدن بسیار متعهد هستیم.

تکنولوژی Deep Learning همچنین می تواند راه حل های جامع تری را برای عملکرد شخصیت فراهم کند و ما در حال کار بر روی مدل هایی هستیم که می توانند از متن کار، به همراه همگام سازی لب و انیمیشن های صورت تولید کنند.همین طور این تکنولوژی می تواند جایگزینی برای سیستم موشن کپچر باشد. همین طور تلاش قابل توجهی برای گرفتن حرکات صورت و بدن از فیلم ها انجام شده است، این فناوری نه تنها حجم بیشتری از انیمیشن ها را در اختیار ما میگذارد، بلکه نتایج ارگانیک و طبیعی بیشتری نیز برای ما فراهم می کند.

همین طور این سیستم انیمیشن پیشرفته جدید باعث میشه که کاراکتر درون بازی نسبت به موانع درون محیط آشنایی کامل تری داشته باشه و از این که بدونه کی و کجا هستش درک بالا تری داشته باشه. در ادامه نحوه رفتاری و حرکات بازیکن درون زمین بسیار گسترده تر و طبیعی تر میشه و باعث یکپارچگی بیشتر انیمیشن ها در بازی میشه.

View attachment 216240

داستان به همین جا ختم نمیشه و EA بر روی چیزی به نام Character Controllers Using Motion VAEs که بخشی از تکنولوژی Deep Learning داره کار میکنه.
و با استفاده از VAE مدلهای تولیدی پایدار تر و با کیفیتی از نحوه حرکتی انسان تولید میشه و بدون حاشیه نویسی و ضبط موشن کپچر و در نهایت بدون پاک سازی خروجی استفاده شده است.

View attachment 216247

به صورت کلی به دوستان بگم که تکنولوژی Motion Matching - Deep Learning - motion capture سه عامل به هم آمیخته هستن که بخش انیمیشن سازی تیم توسعه EA Sport داره روش کار میکنه و چند سالی هستش که در دست توسعه هست.

شاید این hypermotion technology که فقط برای کنسول های نسل بعدی در دست توسعه هستش نام جدیدی از سوی سازندگان فیفا باشه به مجموع این سه عاملی که برای دوستان به صورت خلاصه توضیحاتی دادم. البته باید دید تیم توسعه دهنده فیفا چقدر و با چه کیفیتی بر روی این عوامل کار کرده و خروجی کار به چه صورت هستش. همین طور برای نشان دادن انیمیشن های با کیفیت شما به طراحی و دوباره سازی بخش مدلینگ هم نیازی به شدت اساسی دارید. یعنی به عبارتی یک انیمیشن با کیفیت اگر مدلینگ طراحی شده بد باشه به همین سو باعث میشه که خروجی انیمیشن نهایی بد و بی کیفیت به نظر برسه. سازندگان فیفا باید روی مدلینگ سازی بازی بیش از پیش اهمیت بدن در کنار باز سازی بخش انیمیشن.

هنوز کسی از hypermotion technology اطلاع دقیقی نداره که واقعا چه چیزی هستش. ولی چون در این سال ها یه سری تحقیقات در رابطه با بخش توسعه انیمیشن های فیفا داشتم میکردم به یه سری شواهد و مدارک و منابع دست پیدا کردم و شاید این hypermotion technology مجموعه اون سه عوامل بالا باشه. واقعا اگر حقیقت داشته باشه باید دید خروجی کار در این رابطه به چه صورت هستش و تیم توسعه دهنده فیفا به چه مقدار بر روی انیمیشن های بازی کار کرده که پاشنه آشیل این سری در نسل هشتم بود متاسفانه بر خلاف نسل هفتم که فیفا در بخش انیمیشن ها فوق العاده عمل کرده بود.

در پایان به دوستان باز هم تاکید میکنم و اشاره میکنم که من نمیدونم hypermotion technology دقیقا چی هستش و اصلا اطلاعی هم ندارم که تیم توسعه دهنده اون توضیحات بالایی رو که نوشتم چه بخش هایی رو میخواد در بازی استفاده کنه و چه بخش هایی رو نه و باید بازی به صورت رسمی معرفی بشه و باید دید نسخه فیفا 22 نسل بعدی واقعا میتونه در بخش انیمیشن ها تغییرات بزرگی کنه یا خیر.

همین طور باید بگم نسخه بتایی که در دسترس کاربرا قرار گرفته مثل این که اصلا از تکنولوژی hypermotion technology خبری نبود و مثل این که قرار هستش در نسخه اصلی رونمایی بشه. هایپ و انتظاراتتون رو در حد معقول نگه دارید و اگر از بازی رونمایی شد ( بدبختی اینه تریلر های فیفا همیشه Game Engine هستش و باید گیم پلی رسمی بازی نشون دادن بشه تا از نمای گیم پلی با انیمیشن های بازی روبرو بشیم تا چه کیفیتی داره ولی خب تریلر هم شاید بشه به یه سری مواردی پی برد و همین طور تیم سازنده صد در صد hypermotion technology رو دربارش توضیح میده به صورت ویدئویی ) و چیز خفنی بود که همه ما خوشحال میشیم و اگر هم نه که خب .....
در ادامه این پست که ما صحبت از فناوری Deep Learning کردیم و مابقی توضیحات یک سری فرضیات ( میتونه فرضیاتی واقعی باشه ) دیگه هستش که کمی دربارش صحبت میکنم.

ظاهراً، این قابلیت جدید در FIFA 22 فراتر از PLAYER ID هستش و عملکردی که باعث میشه تقلید از نحوه رفتاری و حرکات بازیکنان مختلف FIFA مانند MBAPPE ، NEYMAR و CRISTIANO RONALDO رو در بازی شبیه سازی کنه. حالا پرسش به وجود میاد این چه فرقی با پلیر ایدی داره ؟

1.jpg

تفاوت PLAYER ID با HYPERMOTION این هستش که PLAYER ID برای یادگیری و تولید مثل حرکات یک فرد خاص به تجهیزات زیادی نیاز دارد ( سازندگان PES راه های میان بری استفاده کردن در این زمینه که فعلا در این بحث آن چنان نمیگنجه ) به عنوان مثال در نسخه FIFA 17 ، یک اتاق خاص با هزاران دوربین و سنسور آماده شده بود برای شبیه سازی پلیر ایدی که به شدت شبیه سازی حرکات بازیکن ها رو برای توسعه دهندگان سخت و طاقت فرسا کرده بود و به همین خاطر یه طورایی سال های بعد توسعه دهندگان این بخش رو رها کردن و آن چنان که باید و شاید رسیدگی بهش نکردن.

2.png

حالا فرضیه Hypermotion چی میتونه باشه ؟! این فناوری باعث میشه که از طریق فیلم های بازی های واقعی یاد گیری کنه برای ضبط حرکات بازیکنان ( پس اگر این طور باشه الگو برداری از بخش Deep Learning هستش ) بنابراین گرفتن و شبیه سازی حرکات بازیکنان آسان تر می شود و این می تواند روی یک بازیکن یا کل تیم تمرکز کند تا حرکت آن بازیکن یا تیم مربوطه را به برنامه نویسی تبدیل کند و بازیکنان را در زمین شبیه سازی کند.

3.png

اجرای فناوری hypermotion اگر در FIFA 22 به خوبی اجرا شود میتواند جهش بزرگی در کیفیت موشن های حرکتی ایجاد می کند و باعث می شود که احساس کنید شاهد تماشای یک بازی واقعی هستید و نه تنها فقط در بخش گرافیک و جلوه های بصری، بلکه برای انواع حرکات نزدیک به واقعیت که تیم و بازیکنان در زمین انجام خواهند داد. هوش مصنوعی که ضبط این حرکات رو انجام میده در بخش هایی مانند شبیه سازی جنگ های نظامی واقعی و شبیه سازی طراحی شهر صورت میگیره.

این هم فرضیه ای دیگر و این صحبت هایی که شد دقیقا به توضیحات اولیه من میتونه به صورت مستقیم ارتباط داشته باشه و از سه بخش Motion Matching - Deep Learning - motion capture به صورت هم زمان در بخش های مختلف بازی میتونه استفاده کنه و صد البته فناوری های Deep Learning و Motion Matching بیشتر کاربرد اساسی دارن و بخش موشن کپچر به نوعی دیگه از اهمیت اساسی برخوردار نیستش و اگر واقعیت داشته باشه میتونه جهش بزرگی رو برای بازی های ورزشی به وجود بیاره.

باز هم دارم میگم این جا فقط بحث و صحبت هایی هستش که رد و بدل میشه و هایپ و انتظارات خودتون رو در حد متوسط و منطقی نگه دارید، تا بازی معرفی بشه و ببینیم تیم توسعه دهنده دقیقا چی کار کرده و چه برنامه ای برای توسعه نسخه نسل بعدی خودشون دارن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر