FIFA 13 | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

HACKBOTER

کاربر سایت
Jul 3, 2008
1,076
نام
M o h A M a d
استادیوم جدیدی که جایگزین استادیوم نیوکمپ شده برای بازیهای خانگی بارسلونا : :))

فکرشو بکن یادت بره ورزشگاه خانگی بارسلونا توی بازی این باشه : :d

65504242166358683956.jpg
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
Fifa 13 تجریه واقعی تر از قبل را به شما نشان می دهد!!

FIFA13.jpg


نقد و بررسی مختصر و مفید من از نسخه دمو !


نمای کلی و منوی بازی


بعد از اینکه برای بار اول وارد بازی می شوید سریعا متوجه تغییرات جذاب منو و ظاهر گرافیکی و هنری بازی می شوید. منو و ظاهر بازی به خوبی طراحی شده و همین امر باعث میشه از شکل اولیه بازی خوشتون بیاد.بعد از رسیدن به بخش منوی انتخاب تیم با یک تغییر عظیم مواجه می شوید و اونم مشاهده بخش Match day در این قسمت است.سازندگان بازی به خوبی یک Option در اختیار بازی باز قرار داده اند که خود در اینکه این بخش را می خواهد یا نه تصمیم بگیرد.


Match day ، تغییر عظیم Fifa 13


همانطور که عرض کردم این مورد به Fifa 13 اضافه شده که به هیچ وجه نمیشه از کنارش ساده گذشت.با زدن دکمه RB می توانید در حین انتخاب تیم ، تک تک موارد مربوط به اتفاقات واقعی تیمها را مشاهده کنید از جمله لیست مصدومان، لیست محرومان ، لیست افراد دعوت شده به تیم ملی و ... . پس بدین ترتیب اتفاقات بازیهای واقعی دنیای فوتبال در بازی شما و تیمهای مورد علاقه شما تاثیر کاملا مستقیم می گذارد.به عنوان مثال در تیم منچستر سیتی جوهارت در بازی هفته پیش مصدوم می شود و پزشکان تیم تخمین میزنند این بازیکن یک ماه از میادین دور است.در چنین حالتی جو هارت در لیست مصدومین بخش Match day قرار می گیرد و شما قادر به استفاده از این بازیکن نیستید اما دوستان این پایان کار نیست چون این که چیزی نیست این چیزی که الان میخوام بگم مهمه!! منچستر سیتی در آخرین لحظه بازی گل قهرمانی رو میزنه و قهرمان میشه و قطعا روحیه بازیکنان شما به نسبت افزایش می یابد حال بعد از این قهرمانی حال میده یه دست فیفا بازی کردن درسته؟! بعد از اینکه دیسک فیفا را بر روی کنسول قرار می دهید وارد بازی می شوید و به سرور EA کانکت می شوید و در بخش انتخاب تیم منچستر سیتی رو انتخاب می کنید شاهد می باشید که یک سری علامت های سبز رنگ در کنار قدرت بازیکنان تیم درج شده است و روحیه تیم نیز به شدت افزایش یافته است و حالا شما با هر تیمی بازی کنید به خوبی شاهد نشاط در تیمتان خواهید بود و کسی جلودار شما نیست!بر عکس همین لحظه هر کی با منچستر یونایتد که در آخرین لحظات جام را از دست داده است بازی کند شاهد بدترین منچستر زندگی اش خواهد بود!! به همین منوال در تک تک تیمها هر گونه بحرانی که در واقعیت بر تیم اعمال شود ، در تیم موجود در Fifa 13 هم اعمال می شود.با این حال EA این توان را در اختیار بازی باز گذاشته است که در صورت عدم علاقه به این بخش این قسمت را با انتخاب گزینه OFF خاموش کند.به عنوان تجریه من وقتی دمو رو بازی میکنم وقتی گزینه Match day رو ON میکنم قدرت کلی تیم منچستر سیتی افزایش می یابد و برعکس میلان به شدت افت می کند! جالبه نه؟!

انیمیشن و نمای بازی

بعد از اینکه این موارد را در فیفای جدید دیدم سریعا منچستر سیتی رو انتخاب کردم و حریفم رو میلان گذاشتم.تصاویر و انیمیشن های شروع بازی تغییر زیادی با Fifa 12 نداشت اما تا حدی مطلوب تر شده است.اما چیزی که به خوبی مشخص است اضافه شدن انیمیشن های جدید در حین انجام بازی بر جذابیت آن افزوده است.مثلا در صحنه ای با Tevez موقعیت تک به تک رو خراب کردم که همین لحظه شاهد انیمیشنی از افسوس جو هارت شدم!! بسی خوشمان امد!


گیم پلی


گیم پلی بازی در یک کلام همان اسکلت خودش در Fifa 12 را حفظ کرده و تغییر زیادی نکرده است تنها کمی روان تر و ملموس تر شده است.عدم تغییر زیاد در این بخش قابل پیش بینی بود چون واقعا گیم پلی Fifa 12 نقص زیادی نداشت و مشکلش وجود چند باگ در این بخش بود که خوشبختانه به نظر می رسد در Fifa 13 برطرف شده است.به جز یک مورد باگ که در ادامه عرض میکنم.یک سری از مشکلات بسیار جزئی مربوط به گیم پلی نیز برطرف شده که از آن جمله می توان به ضرباتی که با گرفتن دکمه RB می زدیم و معمولا گل می شد اشاره کرد که اصلاح شده است.با این حال هر چه بیشتر بازی کرد بیشتر می توان در این زمینه اظهار نظر کرد اما تا بدین لحظه از دیشب تا حالا که دارم بازی می کنم باگی رو در این بخش ندیدم که حتی اگر باگی نیز وجود داشته باشد نمی توان زیاد ایرادی گرفت چون معمولا نسخه دموی بازیها پر از باگهای عجیب و غریب است و در نسخه نهایی برطرف می شود.تنها یک چیز منو ناراحت کرد اونم اینه که اون مشکلی که در Fifa 12 بود که دروازبان پاس می داد و مهاجم توپ رو می تونست راحت بگیره هنوز به خوبی برطرف نشده و راحت می تونید از این فرصت استفاده کنید و توپ رو از دروازبان بگیرید.این به نظرم یکی از باگها بود که برطرف نشده است.امید است این ایراد تا زمان نسخه نهایی به گوش مسئولین EA برسد!


موزیک و صداگذاری

این بخش نیز مانند همیشه بسیار عالی و جذاب است.موزیکهای شادی که به مانند Fifa 12 همیشه دوست دارید در حین منو آنها را گوش دهید.گزارشگر بازی هم بسیار جذاب بازی را گزارش می کند و البته در مورد این بخش باید در نسخه نهایی نظر دقیق رو داد.



در آخر نتیجه گیری من این است که Fifa 13 انتظارات را برآورده خواهد کرد و جزئیات بسیار زیادی که در بخش کریر مود، آلتیمت و لایو این بازی در نسخه نهایی خواهید دید شما را دیوانه خودش می کند.هر چند که من از همین الان با نسخه دمو دیوانه اش شده ام!!


نمره من به نسخه دمو: 9.8/10 >>> فوق العاده خوب
 
آخرین ویرایش:

Madison

کاربر سایت
Jul 16, 2012
776
نام
شهاب
دوستان میشه یه توضیحی بدین وقتی فایل ها رو دانلود کردیم چه طوری اجرا کنیم ؟

یه لینک خوب که بچه ها تو همین تاپیک گذاشتن هم معرفی کنید .
 

sadeghbb

کاربر سایت
Sep 10, 2009
240
نام
S@D3GHBB
داوری پیشرفتی نداشته ؟ بعد انیمیشن های جدیدی هم اضافه شده و یکی اینکه استپ توپ که میگفتن تغییر کرده چه طور شده ؟؟؟:>

هم داوری پیشرفت داشته هم درگیری های فیزیکی !

داور تکل های درست رو دیگه خیلی کمتر خطا میگیره... درگیری های فیزیکی بهتر شده و داور در حین حرکت هم خطا میگیره(تنه زدن و گرفتن بازیکن)

خیلی باید تو دفاع باهوش عمل کرد چون پاس های تو عمق دقت بیشتری پیدا کردن و سرعت بالاتر رفته...

جالبه...

انیمه های تعویض عوض شده و جالبن...(دیدین مثلا دوربین یکم پرش داره چطوره؟ )

استپ توپ دیگه مثل قبل نیست که توپ به پای بازیکن چسبیده باشه ! و هر بازیکن بسته به مهارتش توپ رو میگیره !

بازیکن های ضعیف و معمولی نمیتونن یا به سختی میتونن توپ رو در حین حرکت بگیرن و استارت بزنن !


تا بازی نکنید درکش یه مقدار سخته... :d
 
آخرین ویرایش:

fifa12

کاربر سایت
Apr 29, 2011
489
نام
پیمان
با سلام یه باگی که از همه باگها منو بیشتر آزار میداد موقع کریر مود وقتی دو تا مهاجم سرعتی داشتی با هر حمله و یک دو راحت گل میزدی یعنی در کل هوش مدافعان خوب شده در این مورد یا نه راهنمایی کنید؟
 
آخرین ویرایش:

PAUSE

کاربر سایت
Jun 9, 2008
3,631
نام
سعید
بازی خیلی خوب شده توی خیلی چیز ها .. نمونه اش نرم شدن بازی نسبت به 12 هست .. اما توپ سبک شده متاسفانه .. یه چیزی هم که خیلی رو مخ هست استوپ کردن بازیکناس .. خیلی این مشکل برام پیش اومد که وقتی توپ رو به یه بازیکن پاس میدم وقتی میخواد استوپ کنه توپ خیلی از پاش فاصله میگیره! ..
 

daniel45

کاربر سایت
Dec 25, 2008
521
نام
دانیال
بازی خیلی خوب شده توی خیلی چیز ها .. نمونه اش نرم شدن بازی نسبت به 12 هست .. اما توپ سبک شده متاسفانه .. یه چیزی هم که خیلی رو مخ هست استوپ کردن بازیکناس .. خیلی این مشکل برام پیش اومد که وقتی توپ رو به یه بازیکن پاس میدم وقتی میخواد استوپ کنه توپ خیلی از پاش فاصله میگیره! ..
این مشکل نیست دوست عزیز. سیستم First Touch Control هستش که قبل انتشار بازی EA خیلی هم بابتش تبلیغ کرد و اون رو از ویژگی‌های کلیدی این نسخه خوند. به نظر من با وجود اینکه شاید یکم کار رو واسمون سخت کنه ولی طبیعی‌تره و به فوتبال واقعی نزدیک‌تر شده. ضمن اینکه گل زدن رو آسون‌تر کرده به نظر من.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر