Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
خوب من هم بازی رو برای PS4 گرفتم.:bighug:علاوه بر اون یک Gift Card PSN هم گرفتم تا Season Passش رو سریعا بگیرم:bighug:
الان داره بازی رو نصب میکنه روی PS4.جالبیش هم اینجاست که در هنگام نصب سری ویدیو های S.P.E.C.I.A.L رو نشون میده
خیلی حرکت جالبیه:d
اگه کسی هم Vault Tec Bobbleheadی تا به الان پیدا کرده لطفا مکانش رو با عکس بزاره.با تشکر:d
 
اگه کسی هم Vault Tec Bobbleheadی تا به الان پیدا کرده لطفا مکانش رو با عکس بزاره.با تشکر:d
نارحت نشی ولی کل جذابیت بازی به همینه که خودت بگردی و یک دفعه پیداش کنی . اگه بدونی جاش کجاست که اون لذت گردش تو بازی رو برای خودت کشتی.
 
سیستم دیالوگش تو ذوق نمیزنه؟
ساده نشده؟
سیستم دیالوگ سری های قبلی مثلا ی گزینه ای با اینتلجنس وا میشد یهکی با استرنس و کاریزما اینا . این و حذف کردن؟
 
مثل ویچر اونقدر جذاب هست که منو بیشتر از 100 ساعت سرگرم کنه؟
اره کلی ماموریت اصلی و فرعی داره جدای از اون بخش ساخت پایگاه داره که باید برای افرادت تخت بسازی امکان تهیه غذا درست کنی شخصی سازی بالایی داره تو مپ هم خودمچندجا به مردم کمک کردم بعدش میتونی بخوای ازشون که به پایگاهت ملحق بشن.خیلی متنوعه هرچی بگم کم گفتم

- - -ویرایش - - -

سیستم دیالوگش تو ذوق نمیزنه؟
ساده نشده؟
سیستم دیالوگ سری های قبلی مثلا ی گزینه ای با اینتلجنس وا میشد یهکی با استرنس و کاریزما اینا . این و حذف کردن؟
نه خوبه توی مخ نیست.با هرکی صحبت میکنی میتونی راحت به اخر مطلب برسی و چیزی که اون میخوادو بهش بگی یا نه بپیچونیش و ازش حرف بکشی یا کلا تو فاز نه گفتن باشی اینا

 
@Phantom Thief
بیا توضیح بده که کار کار خودت ـه :x فقط بیا :d
والا من تازه شروع کردم به خاطر همین ممکنه خیلی از خوبی ها و بدیاش رو ندیده باشم ولی به هر حال اون چیز هایی که تا به الان رو دیدم میگم
اول از همه انیمیشن های شخصیت ها و گرافیک:d
یک مقدار توضیحاتم تو این قسمت خر تو خره.امیدوارم منظورم رو بفهمید
دوستانی که بازی های BGS انحام دادند حتما میدونند بازی های قبلی این شرکت هیچ Cutsenceی نداشت ولی در عوض انیمیشن های خیلی کم داشت که اون انیمیشن ها به راه رفتن و مبارزات محدود میشد و بد تر از اون هم این انیمیشن ها و انیمیشن صورت های NPC ها(مثل خوشحالی یا عصبانی) خیلی خشک بود ولی به لطف کنسول های نسل بعد F4 اصلا این جوری نیست
همون طور که تو تریلر ها دیدیم F4 از نظر انیمیشن ها سعی کرده که مثل یک FPS خطی باشه تا بقیه ی عنوان های RPG Open World
بزارید یک خورده حرفم رو دقیق تر بگم.مثلا تو فلان COD،شخصیت اصلی تو یک اداره دولتی هست و بازیکن هم داره شخصیت اصلی رو کنترل میکنه.در حین این که دارید بازی میکنی،انیمیشن های مختلفی از NPC ها میبینی.مثلا یک کارمند رو میبینید که داره با کامپیوتر کار میکنه یا یکی داره اسناد دولتی رو ورق میزنه و میخونه.از این جور انیمیشن های رو میشه تو یک عنوان FPS خطی در حین گیم پلی بازی دید و خبری هم از Cut Sence نیست
ولی بازی هایی RPG Open Worldی مثل Witcher 3 و Dragon Age Inqusition انیمیشن های شخصیت هاش که تو گیم پلی میبینیم به مبارزات و راه رفتن محدود میشه و بقیه ی انیمیشن ها مثل حرف زدن و صحنه های سینمایی و این جور چیزا فقط توی Cut Sence هست
حالا F4 با این که تقریبا هیچ Cut Sence نداره،انیمیشن های زیادی رو میشه تو گیم پلی بازی دید.
مثلا یک جا بود که یکی اروم با کلافگی راه میره.یکی هم از ترس نشته روی زمین و مطمینم خیلی چیزای دیگه هست که فعلا ندیدم
انیمیشن های F4 خیلی طبیعی تر از بازی های قبلی BGS کار شده البته این طور که معلومه BGS برای 90 درصد این انیمیشن ها از Motion Capture استفاده نکرده(اون 10 درصدی هم که از Motion Capture استفاده کرده برای حالت صورت شخصیت های بازیه)
حالا چیزی که برام جالب تره موقعی هست که شخصیت اصلی داره با NPC های بازی حرف میزنه.مثلا بازیکن تو اسکاریم وقتی با چند نفر حرف میزد،مثل Mass Effect نبود که بازیکن میتونست همزمان با چند نفر حرف بزنه.
تو این مورد، اسکاریم مثلا وقتی NPC اولی میومد باهات حرف بزنه تو موقع حرف زدنش نه میتونستی تکون بخوری و نه میتونستی حالت دوربین رو عوض کنی.فقط باید همون جایی که بودی وایمیستادی. وقتی حرف زدن NPC اولی تموم میشد،باز میتونستی تکون بخوری و حالت دوربین رو عوض کنی.ولی بعدش NPC دومی نزدیکت میومد و باهات حرف میزد و دوباره همون قصه قبلی اتفاق می افته.اصلا نمیتونستی همزمان با چند نفر صحبت کنی
ولی F4 اصلا این جوری نیست و از Witcher و Dragon Age و Mass Effect هم تو این مورد بهتر عمل کرده
مثلا تو این بازی موقع حرف زدن با NPC ها هم دوربین در سه حالته.حالت اولی اون چیزیه که تو تریلر های بازی دیدیم.تو این حالت شخصیت اصلی نمیتونه تکون بخوره.ولی حالت دومی و سومی به صورت سوم شخص و اول شخصه،بازیکن میتونه هم تکون بخوره و هم با NPC ها حرف بزنه و از انیمیشن های چهره های عالی NPC ها لذت ببره!اصلا هم خبری از Cut Sence و این حرفا نیست

در مورد گرافیک هم بگم که با شناختی که از سابقه ی بازی های BGS بر روی کنسول های سونی داشتم واقعا تعجب کردم که بازی همچین کیفیتی روی کنسول PS4 داره
گرافیک روی PS4 خیلی خوب کار شده و تکسچر ها هم خیلی بهتر از اون چیزیه که توی تصاویر فشرده ایه که قبلا دیدیم.تنها مشکل تو گرافیکش یکی Draw Distance هاش هست که اصلا خوب کار نشده(البته در حد اعصاب خرد کردن هم نیست) و یکی دیگه هم افت فریم(که اون هم خیلی کم اتفاق می افته)
چند تا تصویر از بازی برای اون چیزایی که مثال زدم با استفاده از سیستم Share پلی استیشن عکس گرفتم فقط نمیدونم چه جوری تو یک سایت دیگه اپلود کنم
اگه کسی میدونه چه جوری از PS Share تو سایت دیگه این عکس ها رو اپلود کنم لطفا بگه که من این تصاویر رو اپلود کنم و بزارم این جا:d

گیم پلی که دوستان هم توضیح قبلا اینجا توضیح دادند.از اون جایی که تیم سازنده Doom روی Gunplay این بازی کار کرده،باعث شده گیم پلی اکشن تر بشه و جذابیت بیشتری داشته باشه.
یک نکته ی جالب هم که این جاست بازی سیستم کاور گیری داره.البته مثل GTA V نیست که یک دکمه بزنه و یک جا پناه ببری.این سیستم بیشتر شبیه بازی های FPS مثل COD و Crysis هستش.مثلا وقتی پشت دیوار هستی و دکمه هدف گیری رو میزنی شخصیت اصلی از پشت دیوار میاد بیرون.وقتی هم دکمه هدف گیری رو ول کنی برمرگرده پشت دیوار

شخصیت های که تا به الان دیدم از نظر شخصیت پردازی خیلی خوب کار شده و مثل بازی های قبلی BGS شخصیت پردازی خشکی ندارند

بازی چند تا باگ اعصاب خرد کن هم داره که احتمال میدم با پچ رو اول بعضی هاش درست بشه

در کل تا اونجایی بازی کردم خیلی لذت بردم و احتمالا با ادامه دادن بازی لذتش چند برابر میشه:bighug:

نارحت نشی ولی کل جذابیت بازی به همینه که خودت بگردی و یک دفعه پیداش کنی . اگه بدونی جاش کجاست که اون لذت گردش تو بازی رو برای خودت کشتی.
نه عزیز چرا ناراحت بشم:d
حرف شما کاملا قابل درکه ولی مشکل این جاست وسعت بازی در حد اسکاریم هست و مکان های زیادی برای گشت و گذر وجود داره که ادم توش گم میشه
پیدا کردن یک چیز کوچیکی مثل Vault Tec Bubblehead تو این نقشه واقعا سخته.تازشم هم ممکنه مثل F3 بعضی از این Vault Tec Bubblehead به قول خارجی ها Missable باشه و بعدا نتونید بدستشون بیارید
بازی به جز Vault Tec Bubblehead ها خیلی چیز های دیگه برای پیدا کردن وجود داره.اگه بدونیم مکان این Vault Tec Bubblehead ها کجاست مسلما لذت بازی برای گشت و گذر برای کسی کشته نمیشه

سیستم دیالوگش تو ذوق نمیزنه؟
ساده نشده؟
سیستم دیالوگ سری های قبلی مثلا ی گزینه ای با اینتلجنس وا میشد یهکی با استرنس و کاریزما اینا . این و حذف کردن؟
اره سیستم دیالوگ ها یک مقدار ساده تر شده
مثلا تو PS4 در هنگام انتخاب دیالوگ،دکمه ی مثلث شخصیت اصلی یک سوال میکنه.دکمه ی X شخصیت اصلی محترمانه جواب میده.دکمه ی مربع حالت Natural داره و در اخر دکمه ی دایره شخصیت اصلی خشن جواب میده
والا تا جایی که بازی کردم چیزی در این مورد اخری ندیدم
ولی سیستم متقاعد کردن همچنان تو بازی هست.
وقتی میخوای یکی رو متقاعد کنی که جواب سوالت رو بده،مقدار شانس موفقیتت رو با رنگ نشون میده(مثل F3 نیست که با درصد نشون بده)
مثلا وقتی رنگ سبز باشه احتمال شانست تو این کار زیاده.زرد باشه شانست متوسطه و اگه نارنجی باشه شانست خیلی کمه.
برای این که تو متقاعد کردن کسی شانست بالا بره باید مقدار Charisma شخصیتت بالا باشه


واقعا سورپرایز شدم...
جای خالی سیستم کاور گیری واقعا احساس میشد، همین چند روز پیش که در مورد شوتینگ بازی صحبت می شد من شدیدا از نبود سیستم کاور گیری شاکی بودم، با این ویژگی جذابیت مبارزه ها حداقل برای چند برابر میشه، من نبرد تاکیکی رو بیشتر دوست دارم...
در مورد این بخش، میشه پشت ماشین ها یا موانع هم کاور گرفت؟ شلیک کور هم داره؟
اگر وقت کردی در مورد این بخش یه مقدار بیشتر توضیح بده خیلی هیجان زده شدم :دی

والا من همون جور که گفتم بازی رو تازه گرفتم.یک مقدار طول میکشه به کنترل شخصیت اصلی عادت کنم و بتونم بیشتر در این مورد صحبت کنم ولی تا اون جایی که میتونم براتون توضیح میدم
ببینید سیستم کاور گیریش مثل COD و Crysis و بقیه ی بازی های FPS خیلی روون نیست و خیلی ساده کار شده(حداقل شاید فقط من باشم که باهاش راحت نیستم و احتمالش هم هست بعدا بهش عادت کنم)
مشکل این جاست که سایز ماشین ها و این جور موانع به قدری بزرگ نیستش که پشتش کاور گرفت.هر چه من سعی کردم پشت این موانع پناه بگیرم نتونستم پناه بگیرم
این طور که معلومه برای کاورگیری فقط میشه از دیوار استفاده کرد
متاسفانه خبری هم شلیک کور نیست.هر چند به نظرم احتمالش هست که با DLC همچین قابلیتی به بازی اضافه کنند
 
آخرین ویرایش:
یک نکته ی جالب هم که این جاست بازی سیستم کاور گیری داره.البته مثل GTA V نیست که یک دکمه بزنه و یک جا پناه ببری.این سیستم بیشتر شبیه بازی های FPS مثل COD و Crysis هستش.مثلا وقتی پشت دیوار هستی و دکمه هدف گیری رو میزنی شخصیت اصلی از پشت دیوار میاد بیرون.وقتی هم دکمه هدف گیری رو ول کنی برمرگرده پشت دیوار
واقعا سورپرایز شدم...
جای خالی سیستم کاور گیری واقعا احساس میشد، همین چند روز پیش که در مورد شوتینگ بازی صحبت می شد من شدیدا از نبود سیستم کاور گیری شاکی بودم، با این ویژگی جذابیت مبارزه ها حداقل برای چند برابر میشه، من نبرد تاکیکی رو بیشتر دوست دارم...
در مورد این بخش، میشه پشت ماشین ها یا موانع هم کاور گرفت؟ شلیک کور هم داره؟
اگر وقت کردی در مورد این بخش یه مقدار بیشتر توضیح بده خیلی هیجان زده شدم :دی

والا من همون جور که گفتم بازی رو تازه گرفتم.یک مقدار طول میکشه به کنترل شخصیت اصلی عادت کنم و بتونم بیشتر در این مورد صحبت کنم ولی تا اون جایی که میتونم براتون توضیح میدم
ببینید سیستم کاور گیریش مثل COD و Crysis و بقیه ی بازی های FPS خیلی روون نیست و خیلی ساده کار شده(حداقل شاید فقط من باشم که باهاش راحت نیستم و احتمالش هم هست بعدا بهش عادت کنم)
مشکل این جاست که سایز ماشین ها و این جور موانع به قدری بزرگ نیستش که پشتش کاور گرفت.هر چه من سعی کردم پشت این موانع پناه بگیرم نتونستم پناه بگیرم
این طور که معلومه برای کاورگیری فقط میشه از دیوار استفاده کرد
متاسفانه خبری هم شلیک کور نیست.هر چند به نظرم احتمالش هست که با DLC همچین قابلیتی به بازی اضافه کنند
ای کاش رو این ویژگی کار کرده باشند، به نظرم سیستم کاور گیری FC خیلی خوبه اگر در اون حد باشه خیلی عالی میشه...
ممنون بابت توضیحات.
 
آخرین ویرایش:


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or