Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
Echoes of the Past رو شروع کردم، خیلی جلو نرفتم ولی همین محتوای اضافه شده تآ اینجا خیلی باحالن؛ قبل از اینم یه اشاره هایی به انکلیو تو بازی بود (مثلا Settlement recruitment beacon radio که در واقع صدای خودته که فراخوان جذب ستلر برای ستلمنت میده، اما در عین حال موسیقی تم انکلیو هم پخش میکنه (که اریجینالی تو فال اوت 3 رادیو انکلیو بود) و همینم عالیه و عاشق اینم که برم سلمنت و اون موسیقی میهنپرست طور سیاسی انقلابی امریکایی رو بشنوم :D از اف 3 عاشقشون بودم و کلا این حال و هوا رو خیلییییییی دوست دارم.... عاشقشم...

اما الان که گوشه کنار بازی میشه پترول های انکلیو رو دید و باهاشون درگیر شد، به شدددددت لذت و حال و هوای بازی باحال تر شده، واقعا این اضافه کردن انکلیو به بازی حرکت خفنی بود، در کنار نیو کلیفورنیا ریپابلیک، واقعا جز خفن ترین و باحال ترین فکشن های سری هستن...

چقدرم سخت هستند پدرسوخته ها :D دولتی هستند دیگه بلاخره :D اف 3 هم همینطور بودن، یعنی هر دفعه باهاشون میجنگم 500 تا کپ حداقل خرجم میشه : ))))))))

وسط های کوئست چیز میز های جدید هم اضافه میشه مثل ایتم های ورکشاپ و اینا که خیلی باحالن، خوشبختانه کلی ستلمنت هنوز مونده که بتونم با اینا بسازمشون...

فقط نفهمیدم اچیومنت اضافه نکردن برای اینا؟ کوئست ها مثلا؟ خیلی باحال میشد اضافه میشد انگیزه بازی رو بیشتر میکرد برای پلیر ها، ولی خب برای من نبودنشون هم فرق خاصی نداره و در هر صورت بازی مهمه که دارم میترکونمش....

خلاصه واقعا ارزش تکرار و بازگشت به بازی بالا رفته و باید یک افرین به بتزدا و مایکرو و کلا دست اندرکاران این اپدیت و همزمانیش با سریال گفت، خود سریال هم که از اون ور فوق العاده با کیفیته (طوریه که وسط هر اپیزود چندین بار دلت میخواد سریال رو پاز کنی یا میشد کنترلر رو بگیری دستت و بری تو گیم پلی سریال که حس بازی کردنت ارضا شه :D)

دمشون گرم و واقعا کاری کردن که بعد 9 سال بعد چندین پلی ترو و صد ها ساعت ترکوندن بازی رو پلتفرم های گوناگون، دوباره به بازی برگردیم و اینطوری ازش لذت ببریم..

*استیم دک وریفاید هم که شده، من در هر صورت دک میگیرم حالا دیگه احتمالا نسل بعدی، خوبه از الان میدونم که بعد ها رو دک هم باید اف 4 رو بزنم و منفجر کنم :D قبل این رو دک خیلی مشکل داشت، ولی الان گویا عادی شده...

بای د وی، با عشق و همراهم کیت هم بهترین رابطه رو داریم :D :p:hide::Thumbup:😌

Fallout 4-2024_05_11-07_59_14-min.png
 
منم تحت جو سريال رفتم از گيم پس بازيو دانلود كردم.
اخرين اجربه فالوت من به نسخه سوم برميگشت.
حالا تعريفا رو همه كردن ولى من باب انتقاد به نظرم توى tes يا هر بازى بعديش بتزدا يكم بايد روى گيم پلى و مكانيزم هاش بيشتر كار كنه.
واقعا ديگه هم قديمى شده هم تكرارى و هم يكمى كلانكى طور واسه اين دوره زمونه گيم پلى بازياش.
استارفيلد هم اين مشكل رو داشت.
بايد روى يوزر فرندلى (!) بودن تجهيزات بيشتر كار كنن.
مديريت آيتم ها بد قلق هست گاهى و شوتينگ و movement هم يه دستى بايد بهش بكشن.
اينا حالا سواى نياز به اپديت تحول انجين گرافيكى هست.
كلا همه چى خلاصه انگاز يه غبار قديمى شدن گرفته و تو هواى نسل هفتم گير كرده.
 
این توییت رو دیدم، که خیلی جالب بود:
Screenshot 2024-05-16 114422.jpg

اولش فکر میکنی داره صرفا توصیف میکنه و خب تا اینجاش مشکلی نیست حتی خوب هم هست، تا ادامه توییت رو میخونی و بعدش مخصوصا پاسخ هایی که به منشن ها داده (ارزش نداشتن دیگه اپلود نکردم) که متوجه میشی فازش چیه و یک هیتر هست یا اگرم نیست، متاسفانه داره از رو نادانی و اطلاعات نادرست، قضاوت میکنه، انگار داره با دیدن یک نیم قسمت، در مورد یک سریال 5 فصلی حرف میزنه، یه مقدمه خونده و یک سری کتاب چند جلدی رو قضاوت میکنه، 2 تا واحد پاس کرده و یک کورس رو زیر سوال میبره، یعنی قشنگ انگار نمیدونن اصن در مورد چی حرف میزنن و صرفا برداشت به شدت اشتباه خودشون رو، با اعتماد بنفسی عجیب، بیان میکنند... حقیقتا عجیب هم نیست، چون بازی های بتزدا عمق زیادی دارند، و طبیعتا اگه فقط در سطح به سر ببری و اب تنی ساده کنی، هیچی از اون 99 درصد محتوای اصلی کف اب و اقیانوس رو نمیبینی که بخوای نظر حداقل درست بدی...

بحث اصلی در مورد ایشونه:

GNeQoxFWgAQSq1u.jpg

Moe Cronin

یک عشق بیس بال یا بهتر بگیم، خاطرات بیس بال تو دایموند سیتی مارکت که خنزر پنزر هم میفروشه، موضوع از اینجا شروع میشه که ایشون، "معتقد" هست که بیس بال یک ورزش به شدت خشن بوده که 2 تیم با چوب های بیس بال تقویت شده مرگ بار، تا سر حد مرگ با هم میجنگند و مثلا حتی دستکش های بیس بال برای گرفتن گلوله بوده :D

یه همچین چیزی، و خب کرکتر ما هم تو بازی میتونه براش توضیح بده که بیس بال واقعی چطوری بوده (چون ما از قبل جنگ اومدیم) و این داداشمونم در پاسخ چی میگه؟ میگه: ناااااه من بیس بال ورژن خودم رو بیشتر دوست دارم :D

یعنی به وضوح، یک بار دیگه، یک کرکتر، یک داستانک، بین ده ها شاید صد ها نکته و داستانک وسط بازی های بتزدا، داره با صنایع ادبی و استعاره و فولان، به ما یک مفهوم رو میرسونه، همین که ملت 200 سال هم نشده، تاریخ رو تحریف میکنند، همین که ملت حتی اگر اطلاعات دقیق هم بهشون داده شه، باز هم رو "اعتقاد" های شخصی شون که طبیعتا ریشه در کودکی و محیط رشد داره، پافشاری میکنند، از صاف بودن زمین تا توطئه بودن واکسن تا پپسی تو ماه...

همونطور که نمونه اش رو در مورد کلیسای فرزندان اتم تو فال اوت 3 و مگاتن دیدیم، که معتقد بودن شکافت اتم زندگی رو پدید اورده پس جنگ اتمی هم باید میلیون ها زندگی جدید پدید اورده باشه (که اورده واقعا) پس نتیجتا اتم و محصولاتش هم باید پرستش بشند...!! یعنی ترکیبی از برداشت علمی که با شبه علم و خرافات در هم امیخته شده، دقیق مثل معتادی که معتقد هست "دارو" مگه میشه بد باشه؟ مگه میشه دارو و اعتیاد بهش مضر باشه؟ (قدیمی تر ها یادشونه تو بلاگ ها در مورد این چرچ اف د چیلدرن اف اتم بحث شده بود)

یا مثل اونایی که تو وگاس، کالت طرفدار الویس داشتند بدون اینکه الویس رو درست بشناسند، خب چی قشنگ تر از این برای نشون دادن ماهیت سلطه پذیری و جهالت و کور و کر بودن یک کالت؟ که حتی نمیدونه چی رو میپرسته ولی فقط میپرسته چون باور داره پرستیدنیه و کورکورانه باید حرف دیگران رو تکرار کنه؟؟


خب شما تصور کن، احتمالا خیلی ها این چیزا هم یک باگ و تناقض حساب میکردن، جدا از اینا، من نمیدونم واقعا گاهی ملت با چه منطقی از عدم وجود "منطق" تو بازی ها ایراد میگیرند، بازی ها اول از همه باید "بازی" باشند، وگرنه اگه میزان واقعگرایی و منطق بیش از حد بشه، اگه هر دنیا "قوانین مخصوص خودش" رو نداشته باشه و مثل دنیای ما یک سری قوانین ثابت و منطقی و جهان شمول تو بازی ها حکم فرما باشه، که دیگه اخه بازی نمیشه، اینطوری حتی میشه از مکانیسم هایی مثل ری استارت هم ایراد گرفت، میشه از "تک تک" شوتر ها و مکانیک های هیلینگ و فیزیک های عجیب غریبشون ایراد گرفت،

و موضوع مختص و محدود به خرده فرهنگ های فال اوت نمیمونه،

خلاصه، بازی های بتزدا فقط یک لوتر شوتر نیستند، بازی های بتزدا سبک خاص خودشون رو دارند، ژانر توصیف کرده اند، در بازی های بتزدا ما چندین خط داستانی و نرتیو داریم که توسط فکشن ها در اختیار پلیر قرار میگیره، یعنی هر کسی میتونه نرتیو و روایت خودش رو بسازه و درش نقش افرینی کنه... همین حالت رو حتی تو سریالش هم دیدیم به شکل پسیو که صرفا کنترلی در دستمون نبود و اتوپایلت بود انگار......

قطعا ایراد هم وجود داره و باید رفع بشه و میشه کمااینکه قدم به قدم تا امروز شده، اما در کل، بازی های بتزدا شاهکار هایی هستند که واقعا نمیشه سطحی مثل یک لوتر شوتر قضاوتشون کرد... ای کاش یادمون نره این بازی های واقعا، مانند درست حسابی در حد خودشون، ندارند مگر انگشت شمار که اونا هم کالچر و فرهنگ همین بتزدا رو دنبال میکنند...
 
دوستان کسی میتونه یکم راهنمایی کنه مارو؟
بازی رو شروع کردم و الان سگ و رو استخدام کردم ٬ بازی به شدت برام گنگ ٬ نمیدونم کجا باید برم دقیقن و چیکار باید بکنم؟
اکثر آیتم هایی که اطراف میبینیم و میتونیم برداریم٬ از قاشق چنگال تا آچار و کلی خرت و پرت ٬ اینارو باید بردارم؟ چیکارشون باید بکنم؟



پ.ن: رو کنسول میشه ماد گرافیک نصب کرد؟
 
چه پسرهایی دارم :x:x>:)

Fallout 4-2024_05_25-13_50_22-min.png

3 تا پسرم در یک قاب :D :

Fallout 4-2024_05_23-15_41_14-min.png

بلاخره پیداش کردم، خارج از بازی در موردش نخونده بودم دقیق و اسپویل نبودم حقیقتا، اما حدس میزدم حتما باید ادونسد ارمور های مدل انکلیو هم به بازی اضافه شده باشه و خب تن انمی های جدید هم میدیدم، دیگه تو یکی از کوئست های جدید در مورد Black Devil پیداش کردم، بلک دویل در مورد یک افسر سابق انکلیو هست از نیروهای ویژه Devil's Hand که به صورت کاملا طبیعی و حماسی در بین نیروهای انکلیو ترفیع پیدا میکنه تا جایی که به نیروهای ویژه میرسه، اما بعد از انجام قتل و ترور های بسیار تحت نام انکلیو و دولت و بعد از کشته شدن پرزیدنت جان هنری ایدن، به مرور اعتقادش رو به انکلیو از دست میده و نهایتا ازشون جدا میشه، نهایتا یک ست ارمور X-02 فوق پیشرفته و سبک که مخصوص انکلیو طراحی و توسعه داده شده، رو میدزده و به سمت Commonwealth فرار میکنه، تا اونجا به عنوان یک Vigilante به زندگی ادامه بدند و با نیرو های شر مبارزه میکنند، دیگه بقیه اش رو اسپویل نمیکنم، ولی نهایتا ما تو کوئست ها میتونیم یک ست ارمور پیشرفته مخصوصشون رو به دست بیاریم، یعنی همین عزیز دل، X-02:

FO4CC_X-02_power_armor_enclave.jpg Fallout4_CC_X02_helmet.jpg

شکل کلیش هم برگرفته از ارمور های انکلیو فال اوت تری هست، اونجا هم اتفاقا از اینا بیشتر خوشم میومد، بَداس تر از برادرهود ها هستند :D به نسبت مدلی که تو همون عکس دوم خودم هست، یعنی هلفایر، نهایتا قوی تره، هلفایر هم با کشتن یک درجه دار انکلیو به دست اوردم، فکر کنم رندوم پترول بود، Pyro... در واقع هلفایر یک مدل استاندارد و پایین تر از ایکس صفر دو حساب میشه که خودش مدل ادونسد X-01 است، جفتشون در واقع بر اساس ارمور های کرییشن کلاب هستند که حالا وارد بازی اصلی شدن، ولی در کل، فوق العاده هستند، X-02 در واقع مخصوص نیرو های ویژه و الیت انکلیو طراحی شده همون دویلز هند... فکر کنم پیشرفته ترین ارمور بازی باشه، عاشقشم طراحی و رنگ خود انکلیو هم بهش زدم که قدرت رو زیاد میکنه... پرک هاشم دارم میگیرم و تا انتها اپگرید میکنم... الان فکر کنم مدل IV باشه...

View attachment Fallout 4-2024_05_25-13_52_58.compressed.mp4

View attachment Fallout 4-2024_05_25-14_17_54.compressed.mp4

برادرهود رو تا وسطا بردم، مینتمن که خیلی پیش بردم و تعداد زیادی ستلمنت دارم الان که همه هم سکیور و پیشرفته شدن، دیگه کم کم میرم سمت انستیتو، داستان هم به همین سمت میره، ریلرود هم این وسطا کم کم راه میندازم، تا نهایتا ببینم سمت کی قرار بگیرم، فعلا رابطه ام با همه خوبه، میمونه اندگیم که حساس میشه و باید انتخاب کنم با کی ادامه بدم... در حال حاضر فکر کنم 35 40 درصد از بازی، اورال، انجام شده باشه... 102 ساعت پلی ترو فعلی...
 
Hellfire هم دوست دارم :x:x چقدر خوشگله خدایی :p:p

Fallout 4-2024_05_29-21_44_31.png
Fallout 4-2024_05_29-21_44_23-min.png

سریع ترین راه پیدا کردنش انجام دادن کوئست Pyromaniac هست، منم از همین گرفتم، البته همونطور که تو پست قبلیم گفتم X-02 نهایتا واقعا قوی تره، اما ایشونم باحاله :D برای تنوع حال میده اینم استفاده کنی :D

View attachment Fallout 4-2024_05_29-21_43_37.compressed.mp4

در مورد گیم پلی بازی، خب بازی 9 سال پیش اومده، نسل قبلیه، طبیعتا نسبت به استاندارد های روز یک مقدار قدیمی در نظر میرسه به صورت کلی، اما به نظرم نباید بیش از حد به این حالت "کلاسیک" بازی گیر داد، تاکید میکنم رو حالت کلاسیک بازی، چون همه میدونیم فال اوت یک دنیایی رو نشون میده که در عین فریز شدن در "گذشته" بسیار خوب و خوش و خرم، اما در عین حال از نظر تکنولوژیک به شدت ادونسد و پیشرفته شده، در واقع دنیا طبیعتا بعد از شروع جنگ اتمی، یک نوع سکته، یک سد، یک سقط، یک بلاک شدید برای رشد تمدن بشری به شکل ادمیزادی و نرمال پیدا کرده، اما در عین حال به دلیل پیشرفت های قبلی و زیرساخت های باقی مونده، از منظر تکنولوژیک همچنان به پیشرفت خودش ادامه داده، ولی هویت و ماهیت و شکل و شمایل کلاسیک خودش رو حفظ کرده چون دنیا اخرزمانی شده، و در دنیای اخرزمانی "رفاه" وجود نداره که شکل و شمایل زندگی رو مدام تغییر بده، "ازادی" وجود نداره که سبک زندگی گسترده و داینامیک پیش بره،

نتیجتا ما با دنیایی روبرو هستیم که از نظر تکنولوژیک در زمینه های گوناگون به شکل عجیبی پیشرفت کرده (چون هم زیرساختش وجود داشته، هم "بقا" ایجابش میکرده) اما از نظر شکل و شمایل و فرهنگ، از نظر پدیده های انتزاعی، انگار یک سال هم جلو نرفته و در همون سال های شروع جنگ (که برگرفته از دوران مدرن-کلاسیک امریکاست) باقی مونده، طبیعی هم هست، چون "جامعه" به شکل قبل وجود نداره که طبیعی پیشرفت کنه، جا و فضایی برای رشد فرهنگی وجود نداره، تولید فرهنگی به شکل قبل وجود نداره، و به جاش یک ابر دیستوپیا وجود داره که صرفا در راستای "بقا" از منظر تکنولوژیک حالا صنعتی و نظامی و پزشکی و....، پیشرفت کرده...

در همین راستا، حقیقتا من همیشه گیم پلی بازی هم دقیقا متناسب با همین جو و هویت بازی در نظر میگرفتم، گیم پلی در بهترین حالت فعلی (فال اوت 4) یک شوتر نقش افرینی OW هست با تمرکز رو ساخت و ساز برای بقا، دقیقا مثل هویت داستانی بازی، گیم پلی هم به شدت پیشرفته است (انواع و اقسام تکنولوژی های Vault-Tec) ولی در عین حال یک حالت کلاسیک و کند و زمخت هم داره، خب این هم به شدت، به شدت، به شدت با هویت داستانی بازی هماهنگه (پیشرفته تکنولوژیک در عین حال با تِم کلاسیک و انالوگ)

و هم در عین حال با سنت نقش افرینی ها که به دلیل گستردگی زیاد، معمولا گیم پلی های به شدت پرجزئیات و زمخت و سنگین به نسبت بازی های دیگر دارند هم هماهنگه... یه جورایی مثل ماشین امریکایی هایی که به نسبت باقی، یک حالت کند و سنگین و ماسل ولی به شدت قوی و باحال دارن...

برای همین، حقیقتا میگم، به نظر من گیم پلی بازی واقعا همین الان خفن و در بهترین حالت ممکنه، مخصوصا با این اپگرید نکست جن و پرفورمنس بهینه بازی (که با بکوارد هم خوب بود ولی الان بهتر شده) و گرافیک بهبود یافته مخصوصا نورپردازی، گیم پلی هم به شکل خیلی بهتری خودش رو نشون میده، میدونین بهتره هر بازی هویت خاص خودش رو داشته باشه، بهتره بازی ها شبیه هم نشن، بهتره فال اوت فال اوت باقی بمونه، نشه مثل نیمه دوم نسل هفت که همه شوتر ها کال اف دیوتیزه شدن و کلی سری بازی هویت اصلی خودشون رو از دست دادن یا همین اواخر که خیلیا ویچریزه شدن، نمیگم توصیف سبک کردن بده ها، خب اسکایریم و سولزبورن هم توصیف سبک کردن و ان عدد کلون دارند، اما خب هویت اصلی بازی هایی که مشخصا خودشون از اول هویت خاص خودشون رو داشتند، بهتره ثابت و اصیل باقی بمونه، به نظرم فال اوت اگرم در نسخه 5 گیم پلیش پیشرفت میکنه که قطعا میکنه و باید بکنه، بهتره در همین راستای هویت و ماهیت اصلی خود فال اوت پیش بره، یعنی پیشرفته و ادونسد در عین و کلاسیک بودن...

گیم پلی متفاوت میخواین؟ بازی جدید بخواین، بازی متفاوت، به همین سادگی... دلیل نمیشه چون سلیقه عده ای(مخصوصا مخاطب جدید( متفاوته، بازی ها هم مدام هویت اصیل خودشون رو تغییر بدن، این البته منافاتی با پیشرفت، تحول، و توسعه در جهات گوناگون و مناسب، نداره، اینا صد درصد لازم هستند و واجب... تا زمانی که هویت بازی رو حفظ کنند...

بازی واقعا خفنه، پر از مکانیسم های جالب و گسترده، نامتناهی و تموم نشدنی، یک جهان باز در بهترین حالت ممکن، به شدت عمیق، یک شوتر به شدت خفن، یک نقش افرینی به شدت باحال، اتمسفر فوق العاده، طراحی دنیا عالی، صداگذاری وحشتناک، یعنی عاشق صدای شلیک اسلحه هام، موهای تنم سیخ میشه وقتی Cell هارو مثلا شلیک میکنم و اون صدای متال و موج الکترونیکی مانند سریعش رو میشنوم... واقعا عاشق این بازیم...

View attachment Fallout 4-2024_05_29-19_32_51.compressed.mp4

View attachment Fallout 4-2024_05_29-21_01_32.compressed.mp4

View attachment Fallout 4-2024_05_28-17_46_47.compressed.mp4
 
خب بعد یه مدت برای 4 بار یه شروع مجدد کردم.
دفعه اول که گیم رو بدن هیچ مادی تموم کردم.
دفعه دوم خودم یه سری ماد به صورت دستی ریختم ولی از اونجایی که مادینگ کار سختیه و هزار تا ریزکاری میخواد. تا وسط های بازی رفتم ولی کرش ها و باگ های متعدد خسته ـم کرد و دیگه نتونستم ادامه بدم.
بار سوم یه مادلیست به اسم Life in the Ruins از wabbajack گرفتم. متاسفانه اینجا هم تا آخر پایان اصلی بازی رفتم ولی چون زیاد از ماد sims settlement 2 استفاده کرده بودم توی تمام settlement هام بازیم همش دچار کرش میشد. اینجا هم ول کردم نصفه کاره.
الان برای بار چهارم یه ماد لیست سنگین به اسم Sandland از Wabbajack به حجم 168 گیگ ریختم که خدا رو شکر تا وسط های بازی چند باری بیشتر کرش نداشتم. سیستمم هم برای همچین ماد لیستی ضعیفه ولی فعلا که مشکلی نداشتم. اصلا سمت Sims settlement نرفتم و به هیچکس هم توصیه نمیکنم بره چون واقعا بازی رو سنگین میکنه و باعث هزار تا باگ و کرش و ... میشه. مادلیست خیلی خوبیه واقعا انگار که کلاً یه بازی جدید دارم بازی میکنم برای منی که تقریباً 3 باری بازی رو تموم کردم. این لینک ماد لیست اگر کسی خواست استفاده کنه.
https://www.wabbajack.org/search/NYA/sandland
N.Y.A-NSFW-Modlist-Skyrim/Sandland-Fallout-4-SFW.md at main · Millionsfrost/N.Y.A-NSFW-Modlist-Skyrim
 
خب کوئست لاین جدید هم تقریبا تموم شد، هرچقدر کوتاه و جمع و جور و در درون بازی اصلی هست و در حد و اندازه فار هاربر نیست (مخصوصا از نظر طراحی کوئست و کلا ابعاد و نوع) اما داستان خوبی داره، شایدم مهم ترین نکته ای که این کوئست لاین جدید رو جذاب میکنه خود انکلیو باشه، بعد از سال ها واقعا روبرو شدن با این فکشن عجیب و مرموز واقعا دلچسب بود، کلا تو فکشن های فال اوت به نظرم اول انکلیو بعد نیو کلیفورنیا رپابلیک و بعد برادرهود... (فکشن های جمع و جور باحال هم زیاد داره البته که بماند) من کلا از بچگی از فضای سیاست و دولت ها خیلی خوشم میومد، از اون موقع عاشق فیلم های سیاسی بودم مثلا امثال جی اف کی یا نیکسون، یا حتی فیلم های نظامی که تم سیاسی هم داشتن مثل وی ور سولجرز یا پلاتون یا بلک هاوک داون، همین + وایب کلاسیک فال اوت از دلایلی هست که باعث میشه عاشق این بازی بشم، و انکلیو و ان سی ار هم که دیگه تهش هستند :D

کوئست لاین جدید رو بهتره اندگیم انجام شه چون لول بالایی دارند، حالا من چون ساید اکتیویتی و کوئست و ستلمنت هارو پاره کردم، دیگه حقیقتش خود به خود بازی برام خیلی روون شده و برای همین تونستم اواسط استوری، کوئست لاین جدید رو تموم کنم، مثلا الان چندییین ستلمنت دارم که حداقل 5 6 تاشون به شدت ادونسد شدن، طوری که در مجموع روزانه +20000 کپ این گیم درامد دارم... دیگه عملا سوپراورپاور شدم و همه چی رو خریدم و ارتقا دادم، پاورارمور هم کاملا اپگرید و های اند شده جت پکم روشه (فقط چون سنگینه برداشتمش و گذاشتم برای جایی که نیاز میشه بیام اسمبلش کنم فقط)

+150 ساعت بازی کردم، انکیو که تموم شد تقریبا، استوری اصلی هم انستیتو رو پیدا کردم و الان در شورعش هستم، دیگه چون پلی ترو چهارم هست و داستان رو حفظم عملا، بازیم و کاراکترم هم ساختارش به شدت پیشرفته شده، دیگه از این به بعد تمرکزم رو F4 نیست و بیشتر رو بازی های دیگه هستم، و F4 رو کم کم تمومش میکنم، برنامه هم دارم که به زودی یک پلی ترو جدید اسکایریم رو شروع کنم.... و ایشونم برای بار انم منفجر کنم..


گاهی اوقت بهتره حد و حدود خودت رو حفظ کنی و از دور نگاه کنی بدون اینکه بین جنگ و جدل و کار بقیه دخالت کنی تا خودشون تکلیف هم رو روشن کنن :D حتی ممکنه اخرشم برای اینکه سرت تو کار خودته و فضولی نمیکنی و با شخصیت و فرهنگ هستی یک جایزه از Mystrious Stranger هم بگیری :D اینم مدرک :D :


View attachment Fallout 4-2024_06_09-06_51_16.compressed-2.mp4

اما خب طبیعتا همیشه اینطوری نیست، چون گاهی مجبوری در دفاع از خودت در مقابل حمله دیگران و ایجاد بازدارندگی در مقابلشون، همون اول وارد شی و پودرشون کنی :D پودر پلاسمایی :D طوری که دیگه حتی فکر حمله بهتم به سرشون نزنه...


View attachment Fallout 4-2024_06_07-15_30_45.compressed.mp4

انصافا در حق شوتینگ این بازی ظلم و ستم میشه، واقعا خفن و مدرنه، در عین حال کلاسیک و الد اسکوله و شخصیت مخصوص خودش رو داره، واقعا بعد این همه سال هنوزم به شکل عجیبی خوبه...


View attachment Fallout 4-2024_07_09-09_11_43.compressed.mp4

اینم اخرین کوئست مهم انکلیو...

View attachment Fallout 4-2024_07_09-09_07_28.compressed-3.mp4

دیگه بگم خدمتتون که فال اوت 3 هم به زودی رو اکس باکس تموم میکنم (الان داریم مقدمات حمله رو میچینیم همراه برادرهود، یعنی اخراشه) و همزمان فال اوت 3 نسخه PS3 هم فقط کالکتیبلش مونده که پلت شه (پلتش رو از سال 2016 شروع کردم، چندین پلی ترو رفتم برای تروفی های مربوط به کارما)

این عزیز دل (فال اوت شلتر) هم برای بار سوم این دفعه رو اکس باکس داره 100 درصد میشه (قبلا 2 بار رو پلی استیشن پلتش کردم) حدود 57 ساعت تا حالا باز یکردم، و فقط 4 5 تا اچیومنت مونده که دیگه به مرور میگیرم... نیاز به گفتن نیست و مشخصه، اما کلا، مطلقا نه ترنزکشن استفاده کردم نه چیت جلو بردن زمان اگه رو اکس باکس اصن شدنی باشه، و 100 درصد Legit بازی کردم مثل همیشه...


View attachment Fallout Shelter-2024_07_11-04_46_54.compressed.mp4

دیگه ایشالا به زودی میرم سراغ اسکایریم و تمرکزم میره اونور، همچنین امیدوارم تس کسلز هم زودتر بیاد که شلتر بنده خدا رو بفرستم مرخصی :D
 
آخرین ویرایش:
Fallout London منتشر شد بالاخره :x

لانچ تریلر:

چه دیتیلی داره محیطا!
پس نشد که با آپدیت جدیده هماهنگش کنن.
باید دانگرید کنیم.
من که اصلا آپگرید نکردم ، بسوزید وقتی که میگفتم آپدیت نکنید :))

کاش بعدا بتونن روی استیم بیارنش مثل GOG.
 
پس نشد که با آپدیت جدیده هماهنگش کنن.
باید دانگرید کنیم.
من که اصلا آپگرید نکردم ، بسوزید وقتی که میگفتم آپدیت نکنید :))

کاش بعدا بتونن روی استیم بیارنش مثل GOG.
ا مگه بیخیالش شدن؟ پس این همه تاخیر واسه چی بود :D

اصلا امکان آوردنش رو استیم هست؟ جوری که من شنیدم میگفتن دلیل عرضش رو Gog سایز زیادش بود که استیم این اجازه رو نمیداد اما Gog چرا.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or