Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
سلام دوستان يه سوال فني
من نسخه goty بازي رو دارم كه رجين يكه...اكانتي كه بازيو توش انجام دادم رجين دو...
ميخواستم ببينم الان كد dlc ها رو تو يه اكانت رجين يك بزنم و اون اكانتو اكتيو پرايمري كنم ميتونم تو اكانت رجين دو dlc ها رو داشته باشم؟ يا بايد از اول بازيو رو رجين ١ انجام بدم و اون همه پيشروي حيف و ميل ميشه؟
 
سلام دوستان يه سوال فني
من نسخه goty بازي رو دارم كه رجين يكه...اكانتي كه بازيو توش انجام دادم رجين دو...
ميخواستم ببينم الان كد dlc ها رو تو يه اكانت رجين يك بزنم و اون اكانتو اكتيو پرايمري كنم ميتونم تو اكانت رجين دو dlc ها رو داشته باشم؟ يا بايد از اول بازيو رو رجين ١ انجام بدم و اون همه پيشروي حيف و ميل ميشه؟

سلام دوست من.
بله، به همین شکلی که فرمودید باید قابل انجام باشه.
من خودم سر نسخه عادی بازی، برای خرید و اضافه کردن DLC ها همین کار رو کردم و همه چی اوکی بود.
 
  • Love
Reactions: Capitan_shepard
تاپیک رو از زیر خاک بکشم بیرون.
بالاخره بعد از سال ها، بسته الحاقی فار هاربر رو بازی کردم.
فالوت ۴ رو یه ۳۰۰ ساعتی روش وقت گزاشته بودم.
و کلا به دلیل کامبت بسیار خوب(در قیاس با قبلی ها) شخصی سازی عالی و دنیای بزرگ که حس اکسپلور کردن رو کاملا ارضا میکنه، شخصا خیلی لذت بردم ازش ولی وقتی میزاریمش کنار نیو وگاس، ورد دیزاین و کوئست دیزاین بسیار سطح پایین تر، روایت غیرمنسجم تر و عمق کمتر نقش افرینی کاملا تو چشم میزد.
اما این Far Harbour عجب چیزی بود!!!
همه اون چیزی بود که دوست داشتم بازی اصلی هم باشه ولی نبود.
داستان جذاب، روایت بهتر، شخصیت های به یادموندنی تر و فکشن های خیلی خیلی جذاب تر از بازی اصلی.
در کنار اتمسفر عالی مپ جدید، دشمنان جذاب جدید و غیر خطی بودن نسبی کوئست دیزاین ها که البته باز هم به عمق نیو وگاس نبود ولی خیلی خیلی از بازی اصلی جلو تر بود.
کوئست های فرعی هم واقعا جذاب بودن. مثل کوئست پیدا کردن قاتل در هتل...
انگار جاش سویر و کریس اولان موقتا به بتزدا اضافه شدن، اینو ساختن و باز رفتن بیرون از شرکت.
خلاصه خیلی عالی بود. کاش بازی اصلی هم با همین دقت دیزاین و ساخته میشد.
نو کا ورد هم به زودی میرم ولی این واقعا منو راضی کرد.

بتزدا ثابت کرد اگه بخواد میتونه مسیر درستی به فالوت بده ولی متاسفانه نمیخواد انگار!
این یکی هم احتمالا به دلیل اعتراض فن ها تصمیم گرفتن درست و اصولی کار کنن تا یه کم راضیشون کنن...
 
Far Harbor نشونه کامبک زدن خفیف BGS بود ولی خوب سر F76 نشون دادن پول حرف اول رو میزنه ده پله پسرفت کردن حالا دوباره اومدن اپدیت دادن (Wastelanders) مثلا یکم درستش کنن سر عنوان ها بعدی بتزدا هم شک ندارم این مدلی باز میخوان گند بزنن بعد بیان درستش کنن میشه قضیه یوبی که سر ادیسه برا اینکه ملت رو واسه XP Boster ها قلقلک بده تا تونسته بود کلی المان لایو سرویس و اونت زمانی و کوفت و زهرمار چپونده بود تو بازی خیلی از این المان ها رو حذف میکرد کیفیت بازی بالاتر از این حرفا میرفت ولی خوب یوبی خیلی وقته کمیت رو به کیفیت ترجیه داده الانم خیلی خوب بخوایم نگاه کنیم بتزدا چه سر یانگ بلاد چه سر ریج 2 و چه سر Doom اخری این المان ها رو امتحان کرد سر بازی بعدی BGS هم باز تکرارش میکنه و صد درصد مطمئن باشید سنگ تموم میزاره تو این قضیه چون منبع درامد اصلیش عناوین این استدیو هستش و باید تا خرخره از خدمتش در بیاد
 
Far Harbor نشونه کامبک زدن خفیف BGS بود ولی خوب سر F76 نشون دادن پول حرف اول رو میزنه ده پله پسرفت کردن حالا دوباره اومدن اپدیت دادن (Wastelanders) مثلا یکم درستش کنن سر عنوان ها بعدی بتزدا هم شک ندارم این مدلی باز میخوان گند بزنن بعد بیان درستش کنن میشه قضیه یوبی که سر ادیسه برا اینکه ملت رو واسه XP Boster ها قلقلک بده تا تونسته بود کلی المان لایو سرویس و اونت زمانی و کوفت و زهرمار چپونده بود تو بازی خیلی از این المان ها رو حذف میکرد کیفیت بازی بالاتر از این حرفا میرفت ولی خوب یوبی خیلی وقته کمیت رو به کیفیت ترجیه داده الانم خیلی خوب بخوایم نگاه کنیم بتزدا چه سر یانگ بلاد چه سر ریج 2 و چه سر Doom اخری این المان ها رو امتحان کرد سر بازی بعدی BGS هم باز تکرارش میکنه و صد درصد مطمئن باشید سنگ تموم میزاره تو این قضیه چون منبع درامد اصلیش عناوین این استدیو هستش و باید تا خرخره از خدمتش در بیاد
این ها همه تقصیر شرکت های مثل ea و بیلزارد هست که با ساختن بازی که فقط انلاین هستن و از استراتژی pay to win استفاده میکنن مردم هی پول میدن بتسدا تا دید مردم با بازی فورتنایت و اورواچ و این جور بازی های انلاین حال میکنن و بابت micro transaction پول میدن از فرصت استفاده کرد اما خوش بختانه با f76 خوب درسی گرفت

امیدوارم تا چند سال دیکه این ترند بازی های انلاین و این micro transaction ریشه کن بشه که شرکت ها رو نابود کردن
 
خب نوکا ورد دو هم رفتم و واقعا افتضاح بود.
به مراتب پایین تر از فار هاربر و حتی بازی اصلی.

اتفاقا خیلی خوب استارت خورد و نوید به بسته خوبو میداد ولی واقعا بد بود‌.
داستان بازی سر سوزنی کشش ایجاد نمیکرد!!!

۸۰ درصد بازی پاکسازی بخش های مختلف پارک بود. خیلی مسخره است واقعا این شیوه دیزاین برا یه بازی نقش افرینی. چه فکری کردن پیش خودشون؟
بعد واقعا موقع ساخت این بسته نفهمیدن خیلیا هستن که با همراهی با raider ها مشکل دارن و احتمالا تصمیم میگیرن که بجنگن باهاشون؟
بعد روشی که پیش پای این دسته از گیمرا گزاشتن این بود که یه اسلحه دست بگیرن و تک تک ریدر های پارک رو قتل عام کنن؟ اخه چرا اینقدر احمقن طراح های بتسدا؟
واقعا نمیتونستن یه حق انتخاب دیگه ای بزارن پیش پامون؟
مثلا برده هارو ازاد کنیم که شورش کنن؟
بریم با یکی از فکشن های بازی اصلی متحد شیم بر علیه ریدر ها؟
یه جوری گنگ های مختلف رو بشورونیم علیه هم؟

اما نه. همه اینا رو ول کردن گفتن اگه دوست ندارید با ریدر ها همراهی کنید تنها راهش اینه همه رو بکشید خودتون دست تنها!!!

بعد واقعا چه منطقیه که ما به عنوان رئیس کل، مجبور باشیم دست تنها تک تک قسمت های پارک رو ازاد کنیم اخه؟

و این ازاد کردن ها ۸۰ درصد مراحل بازی رو تشکیل بده.
دیگه واقعا اوج افتضاح کوئست دیزاین بود این بسته الحاقی!!!
برو ۱۰ تا رسیپی مختلف گیر بیار
برو ۳۵ تا بورد گیر بیار تا یه پاور ارمور ازاد کنی
برو ۵ تا بخش مختلف پارک رو ازاد کن
برو ۳ تا رییس گنگ رو بکش!!!


اتفاقا دیزاین محیطی بازی عالی بود.
یه سری از بخش های پارک خیلی جالب بودن

خود محیط نوکا ورد که بزرگترین ستلمنت بازیه خیلی قشنگ بود
و پر جزییات
و زنده


ولی اینقدر داستان و روایت و کوئست دیزاین افتضاح بود که در کل یه تجربه ملال اور و خسته کننده شد برام.
حتی بازی اصلی با همه ایرادات ریز و درشتش خسته کننده نبود برام ولی این یکی بود واقعا.


هیچ امیدی به اینده فالوت که یکی از محبوب ترین فرنچایز هامه ندارم زیر دست بتسدا
کاش ورشکست شن بلکه یکی دیگه بخره این ای پی رو ازشون.
 
دوستان این بازی نسخه goty 3 دلاره ..من هیچوقت فالوت بازی نکردم بنظرتون لذت بخشه بگیرمش ؟ خسته کننده نیست وسطاش ؟
اگه rpg علاقه داری حتما بگیر
به نظر من که گیم شاهکار بود فقط اوایلش یه مقدار طول میکشه بیوفتی تو داستان بازی
 
Fallout 4_20211118001526-min.jpg
بعد از چند سال دوباره هوس كردم بازی كنم..
البته حقیقتا هیچ وقت بازی رو ول نكردم.. هر سال شده یه 10 20 ساعتی میرفتم سراغش یه سری كاراشو میرسیدم( ادامه سیو گیم 2015-16).. اما این دفعه با هدف نهایی DLC ها، بازی رو برای ریجن 1 دوباره گرفتم و از اون جایی که سیوگیم بین ریجن ها متفاوته... از اول و خام شروع کردم که هم 3 4 تا تروفی باقی مونده رو بگیرم و پلت شه.. و هم در نهایت DLC هارو برم 100% کنم (اون 3 4 تا تروفی از بازی اصلی رو برای همین نگه داشته بودم که روزی از اول دوباره شروع کنم ).

پلی ترو جدیدم تا اینجا که هنوز کلی کار دارم برای مثال 15 16 لول دیگه فقط باید اپ شم برای لول 50... زده بالای 170 ساعت که در مجموع با قبلی میشه نزدیک 270 ساعت.. خدا میدونه تا اتمام DLC ها(رو PS5) چند صد ساعت دیگه بهش اضافه میشه.

دفعه قبلی که بازی رو رفتم یعنی برای بار اول.. تمرکزم رو گذاشته بودم رو کوئست ها و روایت، به شدت حواسم بود اگه یک کوئست یا روایت Failed شد، از سیو گیم های قبلیم استفاده کنم تا کار همه ی فکشن هارو انجام بدم.. یه جورایی مجبور شدم ار پی جی رو خیلی خشک ولی در عوض به شدت کامل پیش ببرم تا همه چی رو تجربه کنم.. خب اولین بار بود و نمیخواستم چیزی از دستم در بره.

اما این سری کاملا باز و ازاد بازی رو شروع کردم.. دیگه خیالم از تروفی های داستانی هم برای مثال راحته و روایت خاصی نیست که در جریانش نباشم و پلی ترو اول تجربه نکرده باشم (که عملا یک مولتی پلی ترو بود اینقدر که سیو هارو جلو عقب کردم)، از همین رو این دفعه تونستم بدون نگرانی هر طوری که میخوام بازی رو پیش ببرم.

دروغ چرا.. یکی دو ماه پیش که بازی رو این دفعه برای ریجن US گرفتم.. نهایتا فکر میکردم یه 10 20 ساعتی بازی میکنم و به یه جایی میرسونم، و بعد ولش میکنم تا رو PS5 ادامه بدم، اما اشتباه میکردم.. جادوی BGS یک بار دیگه منو گرفت و حقیقتا تو این یکی دو ماه، خیلی کم به سرم زد برم سراغ بازی دیگه ای و یک سره دارم تو فال اوت 4 بالا پایین میکنم.. چقدر حیف که بازی اون اوایل برای پرفورمنس کلی ضربه خورد.. چقدر حیف که گان پلی به شدت بروز شده و خفن بازی اون طوری که باید تو اذهان مطرح نشد.. حیرت انگیزه.. مپ بازی شاید به نسبت Fallout3 لوکیشن های سمبلیک و نمادین نداشته باشه و این یذره تو ذوق بزنه.. اما اکسپلوریشن خیلی خوبی داره.. محیط های قابل دسترس مثل ساختمون های قابل دسترس و ورود به شدت زیاد شدند.. چیزی که مثلا تو سایبرپانک هم دیده میشه.. شاید مپ خیلی بزرگ نباشه.. اما در مجموع با محیط هایی که بهشون دسترسی داریم از جمله ساختمون ها تونل ها استیشن ها .. نهایتا محتوای بسیار زیادی در دسترس قرار داره.. طوری که من تا میخوام به یک کوئست برسم ممکنه یک یا دو روز واقعی طول بکشه، به این دلیل که بیش از اندازه در مسیر محیط ها و ساختمون های قابل دسترس و گرایند وجود داره.. منم که حساسیت دارم باید اوپن ورد هارو شخم بزنم و هیچ چی در نهایت رو مپ نمونه.. دیگه خودتون تصور کنید چی میشه... حتی جاهایی مثل سوپردوپرمارت که بعد یه مدت دوباره تسخیر میشه هم نمیذارم تسخیر باقی بمونه و تا اون تگ Cleared میره کنار... میرم سراغش و دوباره Clear میکنم... بازی جلوی وگاس و از اون بزرگ تر 3 کم میاره.. اما به عنوان یک فال اوت مدرن، به نظرم وظیفه اش رو انجام داده. پیشرفت بازی نسبت به وگاس و 3 برای من به شدت لذت بخشه.

اگه دوست دارید این چند تا عکس از Stats پلی ترو اخیرم رو ببینید تا قشنگ معلوم باشه از چی حرف میزنم.. در نظر بگیرید اینا در حالیه که استوری شاید30-40% تکمیل شده باشه.. و اور ال منهای استوری هم در همین حدود حالا یه ذره اکسپلوریشن بیشتر و جلوتر از استوری.... یعنی در واقع اینا در حالیه که حداقل 50% از کارم هنوز مونده.

بازی رو Very Hard میرم.. یه درجه بیشتر هم داره(Survival) که فرق اصلیش میشه نبود فست ترول و سیو شدن فقط هنگام Sleep.. حقیقتا مشکلی با سیو شدن هنگام اسلیپ ندارم.. کلا هم اینقدر خودمو از همه نظر قوی کردم تو بازی که وری هارد هم برام خیلی روون شده.. اما نبود هیچ گونه فست ترولی کار رو خراب میکنه.. حالا من خودم عاشق پیاده اکسپلور کردنم و خیلی وقتا پیاده از این سر مپ میرم اون ور.. اما اگه هیچ گونه فست ترولی نباشه، با این سبکی که من بازی میکنم فکر کنم 1000 ساعت طول بکشه تا به اون چیزی که میخوام برسم...

در نهایت یک سری شات هم از بازیم میذارم که به عنوان خاطره اینجا بمونه.. و بعدش برم سراغ کار و زندگیم تو commonwealth :D
(عکس ها فشرده و همگی از پلی ترو اخیرم یعنی 2 ماه اخیر هستند... من بیان خیلی خوبی ندارم.. فکر کنم تصاویر بیشتر گویا باشند...)

به امید موفقیت هرچه بیشتر استارفیلد... و در نهایت...
War... War Never Changes
Fallout 4_20211007160150-min.jpg
 
بعد از چند سال دوباره هوس كردم بازی كنم..
البته حقیقتا هیچ وقت بازی رو ول نكردم.. هر سال شده یه 10 20 ساعتی میرفتم سراغش یه سری كاراشو میرسیدم( ادامه سیو گیم 2015-16).. اما این دفعه با هدف نهایی DLC ها، بازی رو برای ریجن 1 دوباره گرفتم و از اون جایی که سیوگیم بین ریجن ها متفاوته... از اول و خام شروع کردم که هم 3 4 تا تروفی باقی مونده رو بگیرم و پلت شه.. و هم در نهایت DLC هارو برم 100% کنم (اون 3 4 تا تروفی از بازی اصلی رو برای همین نگه داشته بودم که روزی از اول دوباره شروع کنم ).

پلی ترو جدیدم تا اینجا که هنوز کلی کار دارم برای مثال 15 16 لول دیگه فقط باید اپ شم برای لول 50... زده بالای 170 ساعت که در مجموع با قبلی میشه نزدیک 270 ساعت.. خدا میدونه تا اتمام DLC ها(رو PS5) چند صد ساعت دیگه بهش اضافه میشه.

دفعه قبلی که بازی رو رفتم یعنی برای بار اول.. تمرکزم رو گذاشته بودم رو کوئست ها و روایت، به شدت حواسم بود اگه یک کوئست یا روایت Failed شد، از سیو گیم های قبلیم استفاده کنم تا کار همه ی فکشن هارو انجام بدم.. یه جورایی مجبور شدم ار پی جی رو خیلی خشک ولی در عوض به شدت کامل پیش ببرم تا همه چی رو تجربه کنم.. خب اولین بار بود و نمیخواستم چیزی از دستم در بره.

اما این سری کاملا باز و ازاد بازی رو شروع کردم.. دیگه خیالم از تروفی های داستانی هم برای مثال راحته و روایت خاصی نیست که در جریانش نباشم و پلی ترو اول تجربه نکرده باشم (که عملا یک مولتی پلی ترو بود اینقدر که سیو هارو جلو عقب کردم)، از همین رو این دفعه تونستم بدون نگرانی هر طوری که میخوام بازی رو پیش ببرم.

دروغ چرا.. یکی دو ماه پیش که بازی رو این دفعه برای ریجن US گرفتم.. نهایتا فکر میکردم یه 10 20 ساعتی بازی میکنم و به یه جایی میرسونم، و بعد ولش میکنم تا رو PS5 ادامه بدم، اما اشتباه میکردم.. جادوی BGS یک بار دیگه منو گرفت و حقیقتا تو این یکی دو ماه، خیلی کم به سرم زد برم سراغ بازی دیگه ای و یک سره دارم تو فال اوت 4 بالا پایین میکنم.. چقدر حیف که بازی اون اوایل برای پرفورمنس کلی ضربه خورد.. چقدر حیف که گان پلی به شدت بروز شده و خفن بازی اون طوری که باید تو اذهان مطرح نشد.. حیرت انگیزه.. مپ بازی شاید به نسبت Fallout3 لوکیشن های سمبلیک و نمادین نداشته باشه و این یذره تو ذوق بزنه.. اما اکسپلوریشن خیلی خوبی داره.. محیط های قابل دسترس مثل ساختمون های قابل دسترس و ورود به شدت زیاد شدند.. چیزی که مثلا تو سایبرپانک هم دیده میشه.. شاید مپ خیلی بزرگ نباشه.. اما در مجموع با محیط هایی که بهشون دسترسی داریم از جمله ساختمون ها تونل ها استیشن ها .. نهایتا محتوای بسیار زیادی در دسترس قرار داره.. طوری که من تا میخوام به یک کوئست برسم ممکنه یک یا دو روز واقعی طول بکشه، به این دلیل که بیش از اندازه در مسیر محیط ها و ساختمون های قابل دسترس و گرایند وجود داره.. منم که حساسیت دارم باید اوپن ورد هارو شخم بزنم و هیچ چی در نهایت رو مپ نمونه.. دیگه خودتون تصور کنید چی میشه... حتی جاهایی مثل سوپردوپرمارت که بعد یه مدت دوباره تسخیر میشه هم نمیذارم تسخیر باقی بمونه و تا اون تگ Cleared میره کنار... میرم سراغش و دوباره Clear میکنم... بازی جلوی وگاس و از اون بزرگ تر 3 کم میاره.. اما به عنوان یک فال اوت مدرن، به نظرم وظیفه اش رو انجام داده. پیشرفت بازی نسبت به وگاس و 3 برای من به شدت لذت بخشه.

اگه دوست دارید این چند تا عکس از Stats پلی ترو اخیرم رو ببینید تا قشنگ معلوم باشه از چی حرف میزنم.. در نظر بگیرید اینا در حالیه که استوری شاید30-40% تکمیل شده باشه.. و اور ال منهای استوری هم در همین حدود حالا یه ذره اکسپلوریشن بیشتر و جلوتر از استوری.... یعنی در واقع اینا در حالیه که حداقل 50% از کارم هنوز مونده.

بازی رو Very Hard میرم.. یه درجه بیشتر هم داره(Survival) که فرق اصلیش میشه نبود فست ترول و سیو شدن فقط هنگام Sleep.. حقیقتا مشکلی با سیو شدن هنگام اسلیپ ندارم.. کلا هم اینقدر خودمو از همه نظر قوی کردم تو بازی که وری هارد هم برام خیلی روون شده.. اما نبود هیچ گونه فست ترولی کار رو خراب میکنه.. حالا من خودم عاشق پیاده اکسپلور کردنم و خیلی وقتا پیاده از این سر مپ میرم اون ور.. اما اگه هیچ گونه فست ترولی نباشه، با این سبکی که من بازی میکنم فکر کنم 1000 ساعت طول بکشه تا به اون چیزی که میخوام برسم...

در نهایت یک سری شات هم از بازیم میذارم که به عنوان خاطره اینجا بمونه.. و بعدش برم سراغ کار و زندگیم تو commonwealth :D
(عکس ها فشرده و همگی از پلی ترو اخیرم یعنی 2 ماه اخیر هستند... من بیان خیلی خوبی ندارم.. فکر کنم تصاویر بیشتر گویا باشند...)

به امید موفقیت هرچه بیشتر استارفیلد... و در نهایت...
War... War Never Changes
پیشرفت نسبت به نیو وگاس از چه نظر؟
چون کامبت بازی پیشرفت داشت و درسته این حرف ولی تقریبا تو تمام موارد دیگه از جمله ورلد دیزاین(اصلا جهان عمیق و carefully crafted) نیو وگاس قابل قیاس نیست با جهان فالوت ۴ که فقط بزرگ بود به نسبت، رایتینگ و روایت(اینم هم قیاسش کلا باطله. فالوت ۴ ضعیف ترین دیالوگ نویسی فرنچایز و ضعیف ترین فکشن های فرنچایز رو داشت.)، کوئست دیزاین(۴ پر از فچ‌کوئست. نیو وگاس کلاس درسی طراحی کوئست) و از همه مهمتر عمق نقش افرینی همه جوره عقبگرد داشت نسبت به نیو وگاس.

کلا جهان وسیعه و اکسپلوریشن لذت بخشه و ... ولی خب در قیاس با نیو وگاس واقعا کم میاره بازی.

این رو به عنوان کسی میگم که یه ۴۰۰ ساعتی ۴ رو بازی کردم و اصلا هیترش نیستم(علارقم اون حس عصبانیت اولیه بعد از بازی کردن نوکا ورلد)
 
پیشرفت نسبت به نیو وگاس از چه نظر؟
چون کامبت بازی پیشرفت داشت و درسته این حرف ولی تقریبا تو تمام موارد دیگه از جمله ورلد دیزاین(اصلا جهان عمیق و carefully crafted) نیو وگاس قابل قیاس نیست با جهان فالوت ۴ که فقط بزرگ بود به نسبت، رایتینگ و روایت(اینم هم قیاسش کلا باطله. فالوت ۴ ضعیف ترین دیالوگ نویسی فرنچایز و ضعیف ترین فکشن های فرنچایز رو داشت.)، کوئست دیزاین(۴ پر از فچ‌کوئست. نیو وگاس کلاس درسی طراحی کوئست) و از همه مهمتر عمق نقش افرینی همه جوره عقبگرد داشت نسبت به نیو وگاس.

کلا جهان وسیعه و اکسپلوریشن لذت بخشه و ... ولی خب در قیاس با نیو وگاس واقعا کم میاره بازی.

این رو به عنوان کسی میگم که یه ۴۰۰ ساعتی ۴ رو بازی کردم و اصلا هیترش نیستم(علارقم اون حس عصبانیت اولیه بعد از بازی کردن نوکا ورلد)
میدونم هیتر نیستی و خیلی فرنچایز رو دوست داری..

خودمم اشاره كردم كه در نهایت جلو وگاس و 3 كم میاره و با مواردی كه گفتی موافقم به خصوص فكشن.

وقتی گفتم پیشرفت نسبت به قبلی ها منظور اورال و بخصوص گیم پلی بود. بستر بازی به نظرم پیشرفت خوبی كرده و كارشو انجام داده. جزئیات هم حق با شماست.
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
اینقد ویدئو رو یوتیوب دیدم 300-400 ماد نصب کردن روش متحول کردن همه چیزشو، ماد پکی چیزی پیدا نمیشه یک جا بریزه آدم خلاص شه؟ :دی
میدونم اکثرا لیست ماداش و لینکشو گذاشتن ولی آدم باید تک تک دانلود کنه و نمیدونی کدوم مهمه کدوم نیست اگه یک جا بشه بریزی رو گیم خیلی خوبه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or