Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:
خواهشا یکم رو درجه سختی بازی هم کار کنند. Skyrim به شدت و با فاصله بسیار زیاد آسون ترین بازی AAA ای بود که نسل قبل بازی کردم! F3 هم خیلی آسون بود البته نه به اندازه Skyrim ولی خب بازم. نمیگم درجه سختی بازی رو در حد کار های میازاکی ببرن بالا ولی خب حداقل یه چلنجی داشته باشه.

درجه سختی Dragon Age بعنوان مثال راضی کننده بود، نه میازاکی لول بود و نه آبدوغ خیاری.
 
من الان بیشتر هایپ شدم برای 1.شروع بازی که چطور شروع میشه و ماموریت اصلی چیه :d 2.کلا دنیای بازی و اینکه توی چه سالی اتفاق میوفته.... :|
خیلی جالب میشه اگه بازی از vault 111 شروع بشه اما بتونیم به والت برگردیم و بجورایی حکم بیس و ... داشته باشه :d و کلا از والت بزنیم بیرون و بریم دنبال کوئست و ... :d
(can't help it و از اینجور حرفا :d یکم بیش از حد هیجان زده شدم و این خیال پردازی ها اتومات میاد به ذهنم :| :d )
 
بعد از بحث های گرافیکی که تو فروم ها شکل گرفته من تریلر رو ندیدم و زدم نسخه گیمر ساید با حجم 283 مگ دانلود بشه. بعد از دیدن تریلر -> :|

ببینید الان من هیچ بحثی در مورد گیم پلی و ... نمیکنم، چون هیچی نشون ندادن ازش. الان بحث گرافیک هست که واقعا در حد این نسل و بازی های هم سبکش نیست. حتی نزدیکشون هم نیست. مسئله هم اینجاست که وقتی یه شرکت لهستانی با اون محدودیت میاد گرافیکی مثل ویچر 3 تحویل میده، آدم انتظار داره که حداقل نزدیک به اون رو از شرکتی مثل بتسدا ببینه. بازی ای که با اون عظمت محیطش گرافیک واقعا در خورد ارائه داده و از مدعیان گرافیکی نسل 8 هستش. خواهشن هم نگین که بتسدا کی گرافیک زده که این دومیش باشه. وقتی Oblivion اومد، روی PC فکمون رو زمین بود. وقتی Skyrim اومد، روی کنسول ها تعجب میکردیم از گرافیکش. شاید در حد سوپرگرافیک ها نبودن، اما به قدری خوب و زیبا بودن که فک بر زمین بشیم.

همین الان برید و تو یوتـــبوب Fallout 3 Trailer سرچ کنید و ببینید. ببینید کودوم بهتره.

بحث بعدی هم رنگ بندی بازیه. فال آوت همیشه به رنگ مرده و اتمسفر آخرالزمانی مشهور بوده. الان این خیلی شاد و شنگوله. بعضی جاهام آدم احساس میکنه با یه بازی سل شید طرفه. مدلینگ سگ و کاراکتر ها واقعا تو دیوارن. به قول علی، اگه این بخواد گرافیک نهایی باشه، حداقل چیزی که باید داشته باشه، قفل فریم روی 60 ـه. امیداورم بیان بگن که این نسخه pre alpha ـی چیزی بوده.
 
بعضی جاهام آدم احساس میکنه با یه بازی سل شید طرفه

والا اومدم بگم بازی یکمی شبیه Borderlands ها شده گفتم الان میان بهم میگن پست نده و Fallout عرفانیه و مقدسه و ...:|:دی

اون چیزی که من از Fallout یادمه ( مسلما نسخه های بعد نسخه 2 ) اصلا این رنگ بندی قابل قبول نیست. خیلی شاد و شنگول و بازه رنگ هاش خیلی بیشتر شده. اون تم سبز تیره و سیاه هم که اصلا نیست.

خلاصه کلام اینکه من تریلر رو نپسندیدم :دی
 
کسی خبر نداره همون موتور گرافیکی باستانی رو استفاده کردن یا موتور جدید درست کردن ؟
من که میگم Bethesda میاد همون موتور قدیمش رو دوباره کد نویسی مینکنه و یذه آپگریدش میکنه و میگه موتور جدیده ! از این تریلرش که بنظر میومد همون موتور باشه . . .
واقعا زشته بعد این همه انتظار و بعد این همه انتقادی که سر skyrim بهشون شد بازم گرافیک بازیشون اینطوری باشه . . .
 
هر چی فکر کردم یه مثال بزنم در مورد گرافیک چیزی به جز gta به ذهنم نرسید الان بازی بعدیgta همون گرافیک gtav داشته باشه همه میگن این چی بود از راکستار انتظار بیش تری داشتیم این حرفا ولی نمیدونم از شدت هایپ بچه هاست که الان این گرافیک و انیمیشن براشون مهم نیست قبول دارم گیم پلی مهم هست ولی اینا یه دست به سرو صورت بازی نکشیدن که هیچ تم بازی به اون شدتی که دارک و خاکستری بو الان شاد و رنگارنگ شده از خدامه بگن این نمایش پری الفا بوده و بس
 
با این که انتظارم از گرافیک بیشتر بود ولی خوبیش اینجاست که میدونیم گرافیک از اینی که هست پایینتر نمیاد.:d (این یه مورد تو نسل هشت خیلی کم اتفاق میفته!) و این که شما یه گرافیک متوسط رو نشون بدی و تا عرضه ی بازی همین طور بهترش کنی خیلی بهتر از اینکه تریلرایی نشون بدی که ملت کف و خون قاطی کنن ولی بازی نهاییت ابدا در حد و اندازه ی تریلراش نباشه. بعدم با یه عذرخواهی همه چی رو بپوشونی بره پی کارش(اصلا منظورم یه بازی خاص نیست:d)
چیزی که بیشتر از همه تو ذوقم زد اون صحنه ی فرار کردن NPC و راه رفتن فوق مصنوعیشون بود. یه لحظه اول TLOU رو به یاد بیارید بیینید چقدر ترس مردم خوب طراحی شده بود. حالا درسته بازی خیلی وسیعه و ازش انتظار TLOU نمیره ولی حداقل مردم یه واکنشی نشون بدن آخه!
ولی خب با همه ی اینها سازنده بتسداست! همین که تو دنیای بازی غرق شم برام کافیه.:x
 
کلا ایراد به گرافیک تکنیکی بازی های BGS زیاده، اگر با این مورد مشکل دارید کلا شاهکارهای این استدیو رو بزارید کنار، بیخیالش بشید خیلی راحت ....
در مورد مقایسه با ویچر 3 تا جایی که من به یاد دارم CD با ویچر ها تو ضمینه مدعی بوده اون از نسخه دوم و حتی نسخه اول و سوم، مسلما در مورد از این استدیو انتظار میره ولی کسی که کارنامه بتصدا گیم رو دیده باشه با شرایط آشنا هست....
من با گرافیک تکنیکی بازی مشکل ندارم، فقط اگر بتونند لودینگ های پر تعداد بازی رو حذف کنند عالی میشه.
 
شخصا ترجیح میدم گرافیک تکنیکی بازی 100 برابر از این هم بدتر باشه ، ولی مثل بقیه ساخته های BGS اونقدری قوی باشه که فرضا وقتی CDPR خواست سایبرپانک رو بده بیرون بیان بگن آرزشونه یه چیزی مثل Fallout 4 بسازن :>
 
آخرین ویرایش:
شخصا ترجیح میدم گرافیک تکنیکی بازی 100 برابر از این هم بدتر باشه ، ولی مثل بقیه ساخته های BGS اونقدری قوی باشه که فرضا وقتی CDPR خواست سایبرپانک رو بده بیرون بیان بگن آرزشونه یه چیزی مثل Fallout 4 بسازن :>

fanboyـی تو، نظر نده :دی
 
شخصا ترجیح میدم گرافیک تکنیکی بازی 100 برابر از این هم بدتر باشه ، ولی مثل بقیه ساخته های BGS اونقدری قوی باشه که فرضا وقتی CDPR خواست سایبرپانک رو بده بیرون بیان بگن آرزشونه یه چیزی مثل Fallout 4 بسازن :> [2]
 
اینکه ضعف گرافیکی و انیمیشن به چشم بعضی دوستان نمیاد و اگه هم میاد توجیه ش میکنن دلیلش عشقه:d قدیمی ها یه چیز میدونستن میگفتن عشق آدمو کور میکنه:d
پ. ن: خودم فن FO م ولی این تریلر هایپ و مایپ وکلا از سرم پروند امیدوارم نسخه ی نهایی از نظر تکنیکی خیلی بهتر از این تریلر باشه.
 
۲ نکته !
اولی رنگ بندی و تم بازی هست که از اون جو خاکستری و تیره در اومده و بیشتر شبیه بازی های borderlands و rage شده که اینو دوست ندارم و دلم می خواد این جو پسا آخرالزمانی بعد انفجاری بزرگ مثل قبل باشه! تیر و خاکستری و سنگین و افسرده!
یادمه گیرباکس هم وقتی اولین بردرلندز رو می ساخت ابتدا گرافیکی با تمی مشابه فال اوت داشت و بعدش به دلایلی تغییر دادن و سلشیدی کردن که نتیجه ی مثبتش رو هم دیدن ! حالا امیدوارم بتزدا هم مثل گیرباکس متوجه اشتباهش بشه و اون سبک گرافیکی قبلی رو برگردونه!(هر چند بعیده بتزدا این کار رو بکنه چون بازیش رو معرفی کرد)
البته به هر حال بتزدا خودش خیلی بهتر از من می فهمه که چی درسته چی غلط ولی خب به شخصه استایل گرافیکی قبلی رو دوس داشتم!
دوم هم در مورد گرافیک فنی بازی هم به هر حال بتزدا باید خیلی بهتر از این کار کنه و اینکه بازی های بتزدا هیچ وقت دنبال گرافیک خوب نبودن بهونس و دلیلی نمیشه بازی کاملتری عرضه نکنن! هر چند که در آثار قبلیشون مخصوصا سری tes هم کم گرافیک خوب و زیبا نداشتیم!
اگه راک استار هم بازی ای برا ۲۰۱۶ عرضه کنه و از اینور هم فال اوت ۲۰۱۶ بیاد و ناتی داگ هم آنچارتد ۴ رو اون سال بده چه رقابتی میشه!!!!!
 
کسی خبر نداره همون موتور گرافیکی باستانی رو استفاده کردن یا موتور جدید درست کردن ؟
من که میگم Bethesda میاد همون موتور قدیمش رو دوباره کد نویسی مینکنه و یذه آپگریدش میکنه و میگه موتور جدیده ! از این تریلرش که بنظر میومد همون موتور باشه . . .
واقعا زشته بعد این همه انتظار و بعد این همه انتقادی که سر skyrim بهشون شد بازم گرافیک بازیشون اینطوری باشه . . .

از تصاویر که معلومه موتور id tech 5 جان کارمک استفاده شده.رنگ بندی تصاویرم خیلی شبیه rage هستش.
من حرف دو طرفی که بحث میکنن رو قبول دارم.اونایی که میگن گرافیک ضعیفه واقعا درست میگن حالا به مهم بودن و نبودنش کاری ندارم.حرف اوناییم که میگن مهم گیم پلی بازی هستش و گرافیک در اولویت آخر هستش رو هم قبول دارم.به شخصه دوس دارم برای تمام شرکتها گیم پلی و داستان و موسیقی در اولویت باشه تا گرافیک ولی خوب صد در صد اگه گرافیکم بالا میبود آدم لذت بیشتری میبرد.در کل فعلا چیز زیادیم مشخص نیست.ولی این اتمسفر رنگارنگ رو برای fallout دوس ندارم fallout به اتمسفر مرده و مخوفش معروفه.باز میگم با چند دونه عکس نمیشه نظر قطعی داد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or