FallOut 3 | PC

fallout3_440.jpg

بازگویی خاطرات :

در سال 2077 " سال پادشاه ما " امریکا و چین توپ خانه های هسته ای معاوضه میکنند . در نیتجه معلوم میشود , جنگ بین حق و باطل پایان جهان نیست . داستان سرایی مثل Ron Perlman در رابطه با این موضوع میگوید : " یک پیش در امد به فصل خونخوار دیگر در وجود یک مرد ... ! "

قبل از جنگ , خیلی از پناه گاه های جستجو شده در انبارهایی عظیم و در زیر زمینهایی به نام Vaults یافت شدند . زمانی که مشخص شد , Vaults به طور دائمی بسته شده است ( هیچ کس نه میتواند وارد شود و نه میتوند خارج شود ) . این دنیای تاریک Fallout است ! بازی که قرار هست در سبک Action-RPG برای سه پلتفرم PC - PS3 - XBOX 360 منتشر شود . سازنده این بازی همان سازنده ی سری بازیهای Elder Scrolls یعنی Bethesda Softworks است ....

اسمان تاریک :

وقایعی که در Fallout 3 رخ میدهد به 200 سال بعد از اینکه بمب ها افت میکنند برمیگردد . شما بازی را در Vault 101 شروع میکنید . یک مکان که سطح بمبگیری واشنگتن را تحت فشار قرار میدهد ( اتفاقی که در نسخه های قبلی Fallout روی داد )
شما به جای اینکه به عنوان یک کاراکتر استاندارد بازی را اغاز کنید Bethesda قانون بازی های Role-Playing را شکست و شما را به عنوان یک کودک نو پا در بازی قرار داد !!!

در طول این مدت , شما راه رفتن را می اموزید , با اسباب بازیها بازی میکنید و برای کلاس کاراکترتان به عنوان یک بزرگسال مقدمات کار را فراهم میکنید . این یک tutorial هست و یک پیش درامد نواورانه .

در سن 19 سالگی , شما از محدوده های Vault 101 بیرون میروید تا پدر خود را پیدا کنید . پدر شما یک دانشمند با نفوذ بود که مدت زیادی است به طرز نامعلومی ناپدید شده است ...

132908-1.jpg


سبک بازی :

به محض خارج شدن از the Vault دشمنان شما مانند مورچه های تنومند و غول پیکر با سرعت به سمت شما درحال حرکت و نزدیک شدن هستند . مانند بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion بازی Fallout 3 به صورت First-Person میباشد ( همچنین دوربین سوم شخص نیز در این بازی وجود دارد ) . با این وجود شما انواع تفنگهای دولول (shotguns ) , تفنگهای دیگر و همچنین اسلحه هایی با قابلیت لیزر را حمل میکنید . Fallout 3 دقیقا یک سبک FPS نیست ... . استراتژی ها و انتخاب های درست نقش اساسی را در موفقیت شما دارند . شما روش های زیادی برای از بین بردن دشمنان دارید . بازی Fallout 3 قبل از هر چیز یک role-playing است . با اینکه سبک اکشن نیز در این بازی وجود دارد اما این بازی هیچ ربطی به بازیهای این سبک مثل Halo ندارد .

انتظار برای انتشار :

این بازی فوق العاده به نظر میرسد و دارای جزییات بیشتر و محیط های بسیار وسیعتر نسبت به بازی Oblivion میباشد . شرکت Bethesda قول داده است که گرافیک این بازی در سه پلتفرم PC – PS3 – XBOX 360 عملا یکسان باشد .
تا پاییز 2008 مدت زیادی مانده اما ما احساس میکنیم که بازی Fallout 3 ارزش این انتظار را دارد .

132908-2.jpg


خب دوستان امیدوارم که از این پیش نمایش راضی باشید .
این اولین پیش نمایشی هست که از این بازی منتشر شده . متاسفانه همانطور که مشاهده کردید اطلاعات چندانی در این بازی در دست نیست ( البته فعلا ) . منتظر اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی Fallout 3 باشید ...
ممنون از مهدی جان
 

FashisT

کاربر سایت
Sep 26, 2005
109
انگار تو اسمش یه کلمه Alien هم داشت!........
خیر دوست عزیز، بهترین سلاح سرد بازی از ترکیب سه وسیله با یک دست قطع شده DeathClaw به دست میاد که خیلیم باحاله(تیکه تیکه میکنه!)

پ.ن:بابا حالم به هم خورد:200 عدد Stimpaks، مقادیر بسیار زیادی مهمات که اصلا نمیدونم چه کارشون بکنم، 14000 Caps، البته دارم هنوزم می گردم و تا به حال بسیاری از مکان های قابل چک رو پاکسازی کردمه، می خوام کل نقشه رو پاکسازی کنم!!!
alien blaster منظورت هست فکر کنم !!
اون بقل جنازه‌اش افتاده میتونی برش داری! :d

4a6440724d5eb59caf969545bf1fcae5d5147865.jpg



فعلا
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
پ.ن:بابا حالم به هم خورد:200 عدد Stimpaks، مقادیر بسیار زیادی مهمات که اصلا نمیدونم چه کارشون بکنم، 14000 Caps، البته دارم هنوزم می گردم و تا به حال بسیاری از مکان های قابل چک رو پاکسازی کردمه، می خوام کل نقشه رو پاکسازی کنم!!!
اين Mod رو DL كن اون وقته كه هر روز اينجا پست مي دي ميگي: "نيازمند ياري استيمپك هاي شما هستيم!" :cheesygri
نگران نباش! چون با اين Mod هر شش ساعت موجودات و NPC هاي جهان respawn ميشن!
شايد به خاطر خريد زياد دارو, كپ هم كم بياري! من كه بدون اين Mod اصلآ Fallout 3 برام خيلي آسون ميشد! :-"
 

PipBoy3000_v2

کاربر سایت
Mar 6, 2009
976
بابا یکی بگه کدوم قبرستونیه!؟ رو نقشه کجا میشه؟
فكر كنم به صورت يك Event هست! چون يكبار ديدم از آسمون يچي خورده زمين! بعد رفتم طرفش ديدم... به به!
وقتي بازي رو كلآ از دو باره رفتم, ايندفه ديدم يجا ديگه فرود اومده!!! (مي شه گفت شانسيه! ممكنه اصلآ در طول بازي نبينيش!)
كلآ وقتي ديدي يچي از آسمون افتاد زمين بورو طرفش! يادت نره مهمات اصلحه رو بايد از رو زمين جمع كني!
 
آخرین ویرایش:

MOSTAFA VI

کاربر سایت
Oct 24, 2007
1,131
دوستان اشکال شرعی نداره اگر عکس محل فرودش رو از روی نقشه بگیرید و بذارید اینجا، می دونم که کاملا اتفاقیه ولی گفتم شاید بشه اینجوری پیداش کرد......
 

Transylvania

کاربر سایت
May 1, 2009
756
نام
شهریار
من DLC opporation Ancorage رو نصب کردم ... باید جای خاصی برم تا فعال بشه ....
در قسمت data files هم گزینه ی مربوط به DLC رو تیک زدم ...
 

Transylvania

کاربر سایت
May 1, 2009
756
نام
شهریار
من الان سه روزه که دارم بازی میکنم و هیچی نیومده ... !!!!
میشه یه دور طریقه ی نصب این DLC رو بگی ؟؟؟ شاید من اشتباه نصب کردم ...

من DLC رو نصب کردم و بعدش در محل نصب DLC یک فولدر به نام Data بود که محتویاتشو توی یه پوشه به همین نام در محل بازی وجود داره کپی کردم ... بعدش Fallout launcher رو باز کردم و از قسمت data files گزینه ی Anchorage.esm رو تیک زدم ...
 

NeverH00D

کاربر سایت
Oct 14, 2007
205
نام
اسفندیار
بابا یکی بگه کدوم قبرستونیه!؟ رو نقشه کجا میشه؟
اگه explorer perk رو داری برو MDPL 13 POWER STATION از دمه درش برو به سمت شمال یه جا پل شکسته از اونجا یه فرکانس جدید اضافه میشه به رادیوت اونو دنبالش کنی UFO رو گیر میاری زیادم دور نیس.
بعضی وقتام شبا که داری تو WASTELAND میچرخی UFO رو میبینی(random) که میخوره زمین اونم دنبالش کنی CRASH SITE رو پیدا میکنی.
 

brain

کاربر سایت
Sep 14, 2007
516
سلام دوستان .
چند سوال :

چه جوری میتونم کسی رو با خودم همراه کنم ؟؟ مثلا یه سگ یا یه ا آدمی چیزی !!!
حداکثر چند نفر رو میتونی به همراه خودت ببری !!؟ اگه بمیره میشه بهش heal داد ؟

وقتی V رو میزنیم ، رو دشمن زوم میکنه و نقاط مختلف بدنشو همراه با یه سری اعداد نشون میده !!
این اعداد نشانگر چی هستند ؟
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
در مورد همراهان عرض كنم كه فكر كنم تعداد محدودي وجود داشته باشن كه در طول بازي همراهيت كنن !
يعني به اون صورت مواردي نيست كه بخواي بگي چند نفر رو ميشه همراه كرد
من خودم يه سگ توي قبرستون ماشينها پيدا كردم و يه روبات كه از يكي از اين فروشنده هاي دوره گرد خريدمش رو با هم همراه داشتم
وقتي كه روشون اينتر ميكني يه سري صحبت مياد كه ميتوني بگي منتظر بمونن تعقيبت كنن و اينكه بهشون جون يا همون Stimpak بدي
جونشون كم باشه با استيمپك خوب ميشن . اما اگر بميرن ديگه اشهد انا لا اله الي الله :biggrin1:
 

Zalamen

کاربر سایت
Mar 15, 2009
472
نام
محسن
سلام من نسخه ی 360 رو بازی میکنم و یکی از طرفدار های متعصب Oblivion بوده و هستم حالا یه سئوال دارم اگه زیاد رادیواکتیوی بشیم اتفاق خاصی میفته؟چون اون زنیکه توی اون شهره که اسمش یادم نیست(اولین شهر بازی که میبینی)میخواد کتالب بنویشه یه کوئست داده خودم یادم نیست دقیقا چی بود ولی ظاهرا اگه زیاد رادیواکتیوی بشم بهتره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر