F.E.A.R. 2 : Project Origin

اطلاعات جدید از شماره دوم بازی بزرگ F.E.A.R به نام Project Origin منتشر شده به شرح زیر:

ادامه بازی از آنجایی آغاز میشود که شما خود را در راه روی بیمارستان با حالتی بد و وخیم از آن سقوط میبینید و دکتر روی سر شما با کوشش فراوان در حال بازگزدانی شما با شک های متوالی میباشد اما عملیات با موفقیت انجام نمیشود و شما ناگهان در فضایی تاریک میرودید که سایه دخترک قرمز پوش بار دیگر ترس را بر جان شما هدیه میکند!
28 روز از مردن شما میگذرد اما جسم مرده شما به کمک نیرویی مرموز دوباره لباس بر تن میکند و از کانال دریچه تهویه بیمارستان به داخل سالن اصلی وارد میشود...
همانطور که در یکی از تصاویر مشاهده میکنید واکنش های فیزیکی بعد از شلیک از اسلحه همانند fireball خواهدبود یعنی رشته های گرمایی آتش به اطراف پرتاب میشود این اولین تکنیک خاص ارتقا یافته در شماره دوم میباشد.
در این عنوان سعی شده از رنگ grey یا خاکستری در افکت های تصویری استفاده ریزکارانه و فنی انجام شود و این خود نیز یافته ای در دنیای بازی سازی برای حس اسلومیشن تصویری رنگی و سیاه و سفید میباشد.
در Project Origin همه شهر به رنگ Auburn یعنی تقریبا قرمز مایل به زرد دیده میشود و این نوعی تلفیق رنگ بندی جدید نسبت به واقع آتشین و حادثه ای بازی و القا حس ترس در بازی میباشد.
در این عنوان به طور پی در پی شاهد gloomy playgrounds ( زمینه بازی و محیط افسرده و غمناک ) خواهید بود.
از ابداعات جدید افزوده شده به این عنوان میتوان به cover گیری در پشت هر وسیله به مانند عنوان Gears Of War باشیم یا در طول حرکت در راهرو به صورت داینامیک و متعدد از روی اشیا بلند پرش و سر خرد.
سیستم شبیه سازی مبارزه hand-to-hand دقیقا همانند عنوان COD در این بازی اعمال شده است.
health system یا سیستم بهبود سلامتی بازی نیز به صورت خودکار و در گذشت چند ثاتیه بهبود میابد و باز هم برای نمونه عنوان سری COD مثال زده شده است.

Asset.aspx


Asset.aspx


Asset.aspx


Asset.aspx


Asset.aspx


Asset.aspx


ممنون از رضا
 

Death Proxy

مدیر انجمن
Mar 7, 2006
3,685
نام
محمد طالبیان
دیهی ترین تفاوتی که در این بازی وجود داره و بازیکنان رو شوکه میکنه به کار بردن تکنولوژی چگالی بصری در محیط بازی هستش ( جرم حجمی)
اون میگه fear واقعا عالی به نظر میرسید، اما در جایی که fear در یک اتاق برای انتقال حس وسعت و مساحت به بازیکننده دوازده شیئ رو قرار میداد، project origin پنج برابر اون جزئیات را به شما نمایش خواهد داد.
البته این بیشتر به این معنیه که در حین درگیری ها در مراحل جدید اجسام بیشتری خواهند شکست، خاک و خاشاک و آثار خرابی بیشتر، افزایش ذرات معلق در هوا در حین خرابی که در بخش تصویر آهسته (slow motion ) خیلی زیبا به نظر میرسه . البته هنوز P O در مواردی مثل پیوند سنگین بازی با حس ترس و وجود اسلحه های پیشرفته در بازی پیرو fear قبلی هستش .
mulkey میگه خوشبختانه تفاوت دیگر بازی جدید با بازیه قبلی رفتار دشمنان هستش که خیلی پیشرفت کرده.اون میگه ما داریم در این موارد مطالعات بیشتری میکنیم:دشمنان و محیط بازی و راههای جدید برای نفوذ دشمنان ،اضافه کردن دشمنان جدید با تاکتیکهای جنگی تازه، افزایش شدت برخورد گلوله در اسلحه های بازی، ایجاد کردن محیطهای بازتر در بازی و اجازه دادن به بازیکنان برای اینکه در محیط بازی بتونن سنگر گیری کنن مثل همون کاری که دشمنانشون میکنن.
این بازی برای نیمه دوم امسال بر روی pc .360. ps3 برنامه ریزی شده.
با تشکر بابت ترجمه های قبلی از بچه های سایت معذرت میخواهم سعی میکنم روز به روز بهتر بشم.
158908-1-1.jpg

ممنون از رسول
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
مطمئناً بيشتر كساني كه از طرفداران ژانر ترسناك مي باشند با نام F.E.A.R آشنا مي باشند. بازيي كه تحولي در ژانر ترسناك به حساب مي آمد. Monolith در نمايشگاه E3 امسال درباره پروژه ي جديد خود يعني F.E.A.R Project Origin اخباري جديد در اختيار عموم قرار داد. به علت آماده نبودن نسخه PC اين بازي ، Monolith مجبور به نمايش نسخه Xbox 360 اين بازي شد. گرافيك نسخه 360 آن چنان جالب به نظر نمي آمد و هنوز احتياج به پيشرفت داشت. اگر بخواهيم آن را به طور فرضي با نسخه PC مقايسه كنيم گرافيكي در حد Medium نسخه PC مي بود. چرا نام اين بازي را F.E.A.R 2 نگذاشته اند ؟ به علت برخي درگيري ها ميان Monolith و شركت پخش كننده قبلي بعني Vivendi نام بازي به F.E.A.R Project Origin تغيير كرد.


Project Origin دقيقاً از انتهاي بازي F.E.A.R شروع مي شود. اگر هنوز F.E.A.R را بازي نكرده ايد حتماً‌ بايد اين كار را انجام دهيد تا بتوانيد داستان جديد را متوجه شويد. ديگر لازم نيست براي پر كردن جان خود از بسته هاي كمك اوليه استفاده كنيد. سيستم بازيابي جان شما ، به سيستمي مانند سيستم بازيابي جان Call of Duty و Halo تغيير كرده است. همچنين يكي از تغييرات بسيار خوب بازي بهبود سيستم نگهداري اسلحه ها مي باشد. در شماره قبلي شما تنها مي توانتستيد حداكثر تا 3 اسلحه را با خود حمل كنيد كه بسياري از بازيباز ها را از امتحان كردن اسلحه هاي جديد مي ترساند ، اما حالا مي توانيد تعداد بيشتري را با خود حمل كنيد.


هسته اصلي بازي خيلي شبيه شماره اولي مي باشد اما داراي بهبود هاي بسيار خوبي نيز مي باشد. شايد بهترين آن ها پيشرفت سيستم جليقه ي حفاظتي شما مي باشد ، كه به شما شانس زنده ماندن بيشتري مي دهد. همچنين پيشرفت مهم ديگر سيستم سنگر گرفتن شما مي باشد. حالا شما مي توانيد ميز ها و ساير وسايل را به زمين انداخته و پشت آن ها سنگر بگيريد. اگر فكر مي كنيد كه اين تغييرات موجب خارج شدن Project origin از داستان اصلي و وفادار نماندن به F.E.A.R اولي مي باشد اشتباه مي كنيد. F.E.A.R Project origin هنوز همان حالت اصلي خود را حفظ كرده است و شما مي توانيد هر جور كه دوست داريد بازي كنيد. Bullet Time يا همان صحنه هاي آهسته بازي هنوز وجود دارد و همچنان دشمناني با هوش مصنوعي ،‌ حتي بالاتر از شماره قبلي ، منتظر شما مي باشند.


موتور بازي تقويت شده است و پيشرفت خوبي داشته است . نه تنها در گرافيك بلكه در گيم پلي هم تغييرات خوبي به وجود آورده است. همان جور كه گفته شد هوش مصنوعي بازي بسيار بالا رفته است. فيزيك بازي بهبود يافته است و همچنين مي توانيد شاهد جزييات بيشتري ، بدون كوچكترين افت فريمي در صحنه هاي بازي باشيد. ما نمي دانيم نسخه PC بازي چه قدر با نسخه 360 تفاوت دارد اما Monolith قول داده است كه PC بازها از رندرينگ بسيار بالاي بازي خوشحال خواهند شد.


يكي از نگراني ها شديد اين است كه آيا در نسخه هاي كنسول بازي شاهد گرافيك و جزييات بسيار پاييني خواهيم بود ؟ جوابي كه براي شما داريم خير است. اگر از گرافيك و جزييات شماره اول بازي خوشتان آمد حتماً ‌از اين شماره نيز لذت مي بريد. Project Origin بر روي PC متولد شده است و بالاترين قدرت را بر روي PC دارد اما تيمي كه روي نسخه هاي كنسول كار مي كند قول خوب بودن آن را مي دهد. هنوز تاريخ عرضه اي براي بازي در نظر گرفته نشده است اما احتمالاً بازي در پاييز امسال منتشر مي شود. ( تاريخ عرضه احتمالي : 2008-10-01 )​

منبع
موفق باشيد...
 

Neo

کاربر سایت
Sep 27, 2005
1,542
نام
احسان
واقعا پکیدن دشمنا در این بازی معنی میشه . من قبلی هارو هم بازی کردم ولی وستا یکم خسته کننده میشد .وخیلی هم ترسناک که حوصله ی آدرنالین نداشتم بی خیال شدم . AI هم عالی بود یه چیزایی از این NPC هش دیدم که کورکوپرم ریخته :eek:
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
خیلی بد شد که کمپانیش اجازه ی استفاده از اسم F.E.A.R رو نداره این بازی در اصل فیر 2 هستش!!!
بالاخره این اجازه رو بدست آورد !
اسم تاپیک رو هم به F.E.A.R. 2 : Project Origin تغییر دادم.
 

McAfeex

کاربر سایت
Sep 24, 2008
1,015
نام
maziar
واقعا يک شاهکار بی رقيب، عالی. برای ایکس باکس هم مياد؟ چون پی سی های ما اینارو نميکشه اجرا کنه
من قبليشو ديسک ارجينال دارم. شاهکاره. گرافيک هنوز هم برام خيره کنده هست. هوش مصنوعی مثل این هم هنوز تو بازی ديگه ای خداييش نديدم. آدم کف ميکنه . وحشتناکی هم که ديگه نگو. هفته ای يک مرحله تمام ميکردم. هی ميترسيدم ميامدم بيرون :D
 

Insomniac

کاربر سایت
Sep 5, 2007
1,397
نام
امیر حسین
سیستم مورد نیازش هنوز اعلام نشده؟
[ltr]Min spec
- CPU: P4 2.8GHz (3.2GHz Vista)/Athlon 64 3000+ (3200+ Vista)
- GPU: Fully DX9-compliant graphics card with 256MB (SM 2.0b). NVidia 6800 or ATI X700.
- Memory: 1GB (1.5GB Vista)
- HDD: 12GB
- OS: Windows XP SP2/Vista SP1
- DirectX: 9.0c
- Sound: DX9.0c compliant
- Optical drive: DVD (boxed only)
- Internet: Broadband

Recommended Spec
- CPU: Core 2 Duo 2.2GHz processor family/Athlon 64 X2 4400+ (required for MP host)
- GPU: Fully DX9-compliant graphics card with 512MB (SM 3.0). NVidia 8600 GTS or ATI HD 2900 XT.
- Memory: 1.5GB
- HDD: 12GB
- OS: Windows XP SP3/Vista SP1
- DirectX: 9.0c
- Sound: DX9.0c compliant
- Optical drive: DVD (boxed only)
- Internet: Broadband (768kbit/sec upstream required to host 16 players)[/ltr]
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
یه چیز توی تریلر جدید این بازی دیدم که اینجوری شدم:eek:
fuxugn.jpg

ببخشید عکس رو تا جایی که میشد کوچیک کردم که حجم نگیره;)
یکی منو تفهیم کنه که این چیزا تو بازیه FEAR چیکار میکنه؟
نکنه آلما بزرگ شده رفته تو بار شغل گرفته؟:laughing:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر