
شایعات پیرامون مرگ کنسولهای نسل فعلی تا حد زیادی اغراق آمیز به نظر میرسد! با توجه به صحبتهای جیم براون سرپرست قسمت "طراحی مراحل" از شرکت Epic و ویلون برینک کارگردان هنری از شرکت People Can Fly: بازی Gears of war Judgment نشان دهنده یک جهش کوانتومی از نظر گرافیک و قدرت (تکنیکی) هست و استودیوها میتوانند با وارد کردن فشار بیشتر دستاوردهای بیشتری از سخت افزار در آینده به دست بیارن.
براون در مراسم معرفی این بازی به OXM گفت: "من تلاش میکنم به یاد بیاورید تفاوتی که بین Gears 1 و Gears 2 و یا بین Gears 2 و Gears 3 بود , یک میلیون تغییرات در آنریل انجین 3 به وجود آمد تا به اون نقطه رسیدیم"
"وقتی ما اولین Geras of war رو ساختیم , یکی از اولین واکنشها , مردمی بودن که میگفتن " وووآ !! اونها دارن Xbox رو به سمت محدودیتهاش میبرن , اونها دارن کار دیوانه کننده ای انجام میدن" و هر وقت که ما خواستیم قدم دیگه ای بر داریم زوایای دیگه ای در 360 پیدا کردیم که هیچ کس از اونها آگاه نبود و زمینه های بیشتری رو جهت پیشرفت برای ما فراهم کرد"
Xbox 360 News: Xbox 360 isn't maxed out yet, says Epic - "there'll always be something more we can figure out" - Xbox 360 - The Official Magazine