Epic Games :ساخت بازي هاي نسل بعد 2 برابر بازي هاي اين نسل بودجه مي خواهد !
Tim Sweeneyدر جریان همایش بین الملی بازی سازان در شهر مونترال کانادا عنوان کرده است كه دو برابر شدن بودجه ي ساخت بازي هاي نسل
بعد مبلغي منصفانه خواهد بود!
اگر يادتان باشد Epic در سال 2011 يك دموي تبليغاتي از موتور نسل بعدش را نمايش داد حال Sweeney توضيحاتي در مورد ساخت آن مي دهد:
.وي همچنين در مورد تاثيراتي كه اين مشكلات بر روي عناوين free-to-play خواهد گذاشت هشدار داد:اين كليپ 3 دقيقه اي موسوم به Samaritan ما را به شدت در مورد هزينه ي ساختش نگران كرده بود.
براي ساخت اين دمو 30 نفر از كاركنان به مدت 4 ماه بر روي آن كار مي كردند و اگر ما بخواهيم در دراز مدت همچنين پروژه هايي را در دست بگيريم برايمان به صرفه نخواهد بود.
اگر ما هزينه ي ساخت اين گونه بازي ها را با بازي هاي فعلي مقايسه كنيم بودجه ي ساخت آنها بايستي 3تا4 برابر و يا حتي5 برابرشود و البته كه اين غير قابل قبول خواهد بود.
Sweeneyهمچنين اشاره كرد كه Epic Games هميشه با مديريت موثري كه برهزينه ي ساخت عناوين و نرم افزار هاي فني اش داشته تا حدودي توانسته اين هزينه ها را كم كند
اگر بازيباز بخواهد بين يك بازي free-to-play كه در سطح جهاني و به صورت حرفه اي بر رويش كار شده و يك بازي 60 دلاري كه بصورت ديسك در فروشگاه ها
قابل تهيه است يكي را انتخاب كند قطعا عناوين free-to-play را انتخاب خواهد كرد.
بنابراين ما بايد حسابي حواسمان جمع باشد تا بازي هايي بسازيم كه علاوه بر سودآور بودن در مقابل هكرها و piracy مقاوم باشد.
منبع
آخرین ویرایش: