Epic : موتور Unreal Engine 4 فرمانرواي نسل بعد

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
سلام.

unreal_technology1.jpg



Mike Capps رئيس كمپاني Epic گفت كه انتظار دارد Unreal Engine 4، راهنماي بازار ساخت بازي براي بازيهاي كنسول ها و PC در نسل بعد باشد.

وقتي از او پرسيده شد كه نسخه ي چهارم اين موتور همان نفوذ و تسلطي كه Unreal Engine 3 بر اين نسل داشت, را دارد يا خير, در جوابي به Edge گفت:

"شوخي ميكني؟ چيزي بيشتر از تسلط و نفوذ بهتر! Unreal Engine 3 در اين نسل بسيار قابل توجه و عالي عمل كرد, و فكر ميكنم حدس علمي ما در مورد جايگاه اين تكنولوژي روي كنسول ها و تغيير مسير به سمت كنسول ها در همين زمان, اشتباه بود."

"بنابراين درست در زماني كه همه در حال دست و پنجه نرم كردن با آخرين عنوانهاي PS2 و XBOX بودند ما موتور DX9 خود را داشتيم, آنها به آن نگاه كردند و گفتند:" اه, خداي من, اين واقعا يك جهش و تحول است". آنها به ما و چيزي كه كامل و عالي بود احتياج داشتند. و البته RenderWare ( موتور ساخته شده توسط شركت Criterion Software زيرمجموعه ي EA ) از مساوات و برابري با ما خارج شد, كه از EA نيز بسيار تشكر ميكنيم."

و همچنين اضافه كرد:" فكر ميكنم كه جهش از اين نسل به نسل بعد, موقعيت ديگريست كه براي افراد اهل اين تكنولوژي بسيار خوب است. خوشبختانه شما سرمايه گذاري عظيم آن را انجام نميدهيد, بلكه ]فقط[ به دنبال چيزي كه يك كمپاني مثل Epic خواهد ساخت هستيد."

او همچنين گفت كه از HYPE ي كه پيرامون موتور جديد Crytek يعني CryEngine 3 كه براي تهيه ي Crysis 2 براي كنسول ها و PC است, متعجب است و سورپرايز شده.

"راستش را بخواهيد, من احترام زيادي براي اين افراد قائل هستم; من افراد زيادي را ميشناسم كه در آنجا كار ميكنند – كه تعدادي از آنها را استخدام كردم. ولي براي ما فهميدن وضعيت آنها سخت است. آنها براي خود جايگاهي محكم در نظر گرفتند, طوري كه "ما بازي را به كنسول مياوريم و با يك اشاره بازي براي هر سه پلتفورم عالي ميشود."

"Warhead قرار بود در سال 2008 منتشر شود و اولين بازي بزرگ كنسولي آنها باشد, ولي آنها نسخه ي كنسولي كه در حال ساخت با CE2 بود را كنسل كردند و حالا ميخواهند يك بازي براي X360 عرضه كنند در حالي كه ما پنج سال است كه اين كار را انجام داده ايم. براي من تعجب آور است كه مردم آنها را به عنوان كمپاني crossplatform (همه پلتفورم ها) جدي بگيرند. ما نميدانيم چگونه با كمپاني اي كه هنوز بازي شيپ نكرده (منظور براي كنسول هاست) رقابت كنيم. "


 
آخرین ویرایش:

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
آخه میدونی ، تو این نسل خیلی زیاد فرمانروا بودن ، بسی خرسند شدیم . حالا نمیشه یه ارفاقی به سایر بازی ها و موتورها بکنن خیلی فرمانروا نشن ؟!
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
لامصب تو هر بازي اي كه بود ، همه چي يه حال و هوا داشت تو FPS ها كه ديگه خيلي محسوس بود. تو خيلي از بازي ها تكسچر هم دير لود ميشد.
مرسي اُميد جان
 

poorya_l

کاربر سایت
Jun 27, 2007
293
نام
پوریا
آخه میدونی ، تو این نسل خیلی زیاد فرمانروا بودن ، بسی خرسند شدیم . حالا نمیشه یه ارفاقی به سایر بازی ها و موتورها بکنن خیلی فرمانروا نشن ؟!

اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,108
نام
حسین
تحول است
:biggrin1::biggrin1:آخ جون بازم تحول.:biggrin1:
--------------
ولی خوب راستی میگه-واقعا تو این نسل با این موتور فرمانروائی کردن.فقط برای من سوال اینه که چرا اینا گرز 3 رو با unreal 4 نمیسازن؟:confused:
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
فقط برای من سوال اینه که چرا اینا گرز 3 رو با unreal 4 نمیسازن؟

فكر نميكنم براي اين نسل آمده باشه و يا كلا به درد اين نسل بخوره :biggrin1:
اما به بهترين شكل از Unreal 3 استفاده كردن ديگه اين موتور توان براش نمونده :biggrin1:
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
هر موقع شما برای بنده رابطه مستقیم بین کمیت و کیفیت رو توضیح دادی اون موقع بهت اجازه میدم راجع به پست های من اظهار نظر کنی .
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,676
نام
کیارش
تو خيلي از بازي ها تكسچر هم دير لود ميشد.

دقیقا ، نمونش هم تو GeoW و Batman و SC و ...


اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
البته ناگفته نماند که EPIC فقط خودش میدونه چجوری از موتورش استفاده کنه!

در هر حال فرمانروایی موتور گرافیکی اونم برای Next Gen جزو رویاپردازی های خوب سازندهاست که بهشون اعتماد بنفس میده.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
حالا جالب میشه متور بازی رو درست کنن به هیچ کدوم از دستگاه ها سازگاری نداشته باشه این خیلی چیز مهمی هستش :biggrin1: کلی میخندیم .
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
خُب این مشخصه که یه موتور مولتی پلتفرم از نظر بازدهی هیچ وقت نمیتونه به موتورهای اختصاصی برسه. اما فراموش نکنید با همین UE3.0 بازیهای بسیار زیبایی ساخته شده، مثل Bioshock, Mass Effect 2 و ....
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟
منظور اپیک از فرمانروایی دقیقا همون جمله بوده، نه کیفیت!
 

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,488
نام
Ali
همیشه از "مغرور بودن" و "جو زدگی" بدم میومد ... چون عواقب خوشی نداره !
اوضاع همیشه بر وفق مراد EPIC نمیمونه !
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
منظور اپیک از فرمانروایی دقیقا همون جمله بوده، نه کیفیت!
پس بابک به نظر تو فله ای بازی ساختن با یه موتور که اگر توش به قول تو دو تا بازی درست درمون مثل Gears of War و Mass Effect 2 نباشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره ، فرمانروایی محسوب میشه ؟!
کجا این همه بازی که با این موتور ساخته شده صدر جوایز و امتیازات رو به غیر از دو تا بازی تک و توک تسخیر کرده ؟

یه نگاهی به موتور مثلا Rockstar بنداز که باهاش بازی هایی مثل GTA IV یا Red Dead Redemption ساخته میشه یا مثلا Cry Engine 3 ! این آقا اومده به Cry Engine 3 گیر داده ! جالب نیست ؟
 

poorya_l

کاربر سایت
Jun 27, 2007
293
نام
پوریا
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟

مگه بازيهايی که با اين موتور ساخته شده بازيهای بی کيفيتی نسبت به موتور های ديگه بوده؟
نمونش bioshock 1, سری mass effect ,geow ,rainbow six اين اواخر batman و borderlands
اين ها همه بازيهای تاپی بودند و نشون ميده اين موتور در اين نسل وضيعت پايداری داشته
البته بازيهای بی کيفيتی هم بوده کسی منکرش نيست مثل SC:C

هر موقع شما برای بنده رابطه مستقیم بین کمیت و کیفیت رو توضیح دادی اون موقع بهت اجازه میدم راجع به پست های من اظهار نظر کنی .
متأسفانه شما اومدی ترولينگ کردی و ديگه لازم نيست خود نمايی کنيد :smile:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر