سلام.
Mike Capps رئيس كمپاني Epic گفت كه انتظار دارد Unreal Engine 4، راهنماي بازار ساخت بازي براي بازيهاي كنسول ها و PC در نسل بعد باشد.
وقتي از او پرسيده شد كه نسخه ي چهارم اين موتور همان نفوذ و تسلطي كه Unreal Engine 3 بر اين نسل داشت, را دارد يا خير, در جوابي به Edge گفت:
"شوخي ميكني؟ چيزي بيشتر از تسلط و نفوذ بهتر! Unreal Engine 3 در اين نسل بسيار قابل توجه و عالي عمل كرد, و فكر ميكنم حدس علمي ما در مورد جايگاه اين تكنولوژي روي كنسول ها و تغيير مسير به سمت كنسول ها در همين زمان, اشتباه بود."
"بنابراين درست در زماني كه همه در حال دست و پنجه نرم كردن با آخرين عنوانهاي PS2 و XBOX بودند ما موتور DX9 خود را داشتيم, آنها به آن نگاه كردند و گفتند:" اه, خداي من, اين واقعا يك جهش و تحول است". آنها به ما و چيزي كه كامل و عالي بود احتياج داشتند. و البته RenderWare ( موتور ساخته شده توسط شركت Criterion Software زيرمجموعه ي EA ) از مساوات و برابري با ما خارج شد, كه از EA نيز بسيار تشكر ميكنيم."
و همچنين اضافه كرد:" فكر ميكنم كه جهش از اين نسل به نسل بعد, موقعيت ديگريست كه براي افراد اهل اين تكنولوژي بسيار خوب است. خوشبختانه شما سرمايه گذاري عظيم آن را انجام نميدهيد, بلكه ]فقط[ به دنبال چيزي كه يك كمپاني مثل Epic خواهد ساخت هستيد."
او همچنين گفت كه از HYPE ي كه پيرامون موتور جديد Crytek يعني CryEngine 3 كه براي تهيه ي Crysis 2 براي كنسول ها و PC است, متعجب است و سورپرايز شده.
"راستش را بخواهيد, من احترام زيادي براي اين افراد قائل هستم; من افراد زيادي را ميشناسم كه در آنجا كار ميكنند – كه تعدادي از آنها را استخدام كردم. ولي براي ما فهميدن وضعيت آنها سخت است. آنها براي خود جايگاهي محكم در نظر گرفتند, طوري كه "ما بازي را به كنسول مياوريم و با يك اشاره بازي براي هر سه پلتفورم عالي ميشود."
"Warhead قرار بود در سال 2008 منتشر شود و اولين بازي بزرگ كنسولي آنها باشد, ولي آنها نسخه ي كنسولي كه در حال ساخت با CE2 بود را كنسل كردند و حالا ميخواهند يك بازي براي X360 عرضه كنند در حالي كه ما پنج سال است كه اين كار را انجام داده ايم. براي من تعجب آور است كه مردم آنها را به عنوان كمپاني crossplatform (همه پلتفورم ها) جدي بگيرند. ما نميدانيم چگونه با كمپاني اي كه هنوز بازي شيپ نكرده (منظور براي كنسول هاست) رقابت كنيم. "
Mike Capps رئيس كمپاني Epic گفت كه انتظار دارد Unreal Engine 4، راهنماي بازار ساخت بازي براي بازيهاي كنسول ها و PC در نسل بعد باشد.
وقتي از او پرسيده شد كه نسخه ي چهارم اين موتور همان نفوذ و تسلطي كه Unreal Engine 3 بر اين نسل داشت, را دارد يا خير, در جوابي به Edge گفت:
"شوخي ميكني؟ چيزي بيشتر از تسلط و نفوذ بهتر! Unreal Engine 3 در اين نسل بسيار قابل توجه و عالي عمل كرد, و فكر ميكنم حدس علمي ما در مورد جايگاه اين تكنولوژي روي كنسول ها و تغيير مسير به سمت كنسول ها در همين زمان, اشتباه بود."
"بنابراين درست در زماني كه همه در حال دست و پنجه نرم كردن با آخرين عنوانهاي PS2 و XBOX بودند ما موتور DX9 خود را داشتيم, آنها به آن نگاه كردند و گفتند:" اه, خداي من, اين واقعا يك جهش و تحول است". آنها به ما و چيزي كه كامل و عالي بود احتياج داشتند. و البته RenderWare ( موتور ساخته شده توسط شركت Criterion Software زيرمجموعه ي EA ) از مساوات و برابري با ما خارج شد, كه از EA نيز بسيار تشكر ميكنيم."
و همچنين اضافه كرد:" فكر ميكنم كه جهش از اين نسل به نسل بعد, موقعيت ديگريست كه براي افراد اهل اين تكنولوژي بسيار خوب است. خوشبختانه شما سرمايه گذاري عظيم آن را انجام نميدهيد, بلكه ]فقط[ به دنبال چيزي كه يك كمپاني مثل Epic خواهد ساخت هستيد."
او همچنين گفت كه از HYPE ي كه پيرامون موتور جديد Crytek يعني CryEngine 3 كه براي تهيه ي Crysis 2 براي كنسول ها و PC است, متعجب است و سورپرايز شده.
"راستش را بخواهيد, من احترام زيادي براي اين افراد قائل هستم; من افراد زيادي را ميشناسم كه در آنجا كار ميكنند – كه تعدادي از آنها را استخدام كردم. ولي براي ما فهميدن وضعيت آنها سخت است. آنها براي خود جايگاهي محكم در نظر گرفتند, طوري كه "ما بازي را به كنسول مياوريم و با يك اشاره بازي براي هر سه پلتفورم عالي ميشود."
"Warhead قرار بود در سال 2008 منتشر شود و اولين بازي بزرگ كنسولي آنها باشد, ولي آنها نسخه ي كنسولي كه در حال ساخت با CE2 بود را كنسل كردند و حالا ميخواهند يك بازي براي X360 عرضه كنند در حالي كه ما پنج سال است كه اين كار را انجام داده ايم. براي من تعجب آور است كه مردم آنها را به عنوان كمپاني crossplatform (همه پلتفورم ها) جدي بگيرند. ما نميدانيم چگونه با كمپاني اي كه هنوز بازي شيپ نكرده (منظور براي كنسول هاست) رقابت كنيم. "
آخرین ویرایش: