Epic : موتور Unreal Engine 4 فرمانرواي نسل بعد

T@ntaL 73

کاربر سایت
سلام.

unreal_technology1.jpg



Mike Capps رئيس كمپاني Epic گفت كه انتظار دارد Unreal Engine 4، راهنماي بازار ساخت بازي براي بازيهاي كنسول ها و PC در نسل بعد باشد.

وقتي از او پرسيده شد كه نسخه ي چهارم اين موتور همان نفوذ و تسلطي كه Unreal Engine 3 بر اين نسل داشت, را دارد يا خير, در جوابي به Edge گفت:

"شوخي ميكني؟ چيزي بيشتر از تسلط و نفوذ بهتر! Unreal Engine 3 در اين نسل بسيار قابل توجه و عالي عمل كرد, و فكر ميكنم حدس علمي ما در مورد جايگاه اين تكنولوژي روي كنسول ها و تغيير مسير به سمت كنسول ها در همين زمان, اشتباه بود."

"بنابراين درست در زماني كه همه در حال دست و پنجه نرم كردن با آخرين عنوانهاي PS2 و XBOX بودند ما موتور DX9 خود را داشتيم, آنها به آن نگاه كردند و گفتند:" اه, خداي من, اين واقعا يك جهش و تحول است". آنها به ما و چيزي كه كامل و عالي بود احتياج داشتند. و البته RenderWare ( موتور ساخته شده توسط شركت Criterion Software زيرمجموعه ي EA ) از مساوات و برابري با ما خارج شد, كه از EA نيز بسيار تشكر ميكنيم."

و همچنين اضافه كرد:" فكر ميكنم كه جهش از اين نسل به نسل بعد, موقعيت ديگريست كه براي افراد اهل اين تكنولوژي بسيار خوب است. خوشبختانه شما سرمايه گذاري عظيم آن را انجام نميدهيد, بلكه ]فقط[ به دنبال چيزي كه يك كمپاني مثل Epic خواهد ساخت هستيد."

او همچنين گفت كه از HYPE ي كه پيرامون موتور جديد Crytek يعني CryEngine 3 كه براي تهيه ي Crysis 2 براي كنسول ها و PC است, متعجب است و سورپرايز شده.

"راستش را بخواهيد, من احترام زيادي براي اين افراد قائل هستم; من افراد زيادي را ميشناسم كه در آنجا كار ميكنند – كه تعدادي از آنها را استخدام كردم. ولي براي ما فهميدن وضعيت آنها سخت است. آنها براي خود جايگاهي محكم در نظر گرفتند, طوري كه "ما بازي را به كنسول مياوريم و با يك اشاره بازي براي هر سه پلتفورم عالي ميشود."

"Warhead قرار بود در سال 2008 منتشر شود و اولين بازي بزرگ كنسولي آنها باشد, ولي آنها نسخه ي كنسولي كه در حال ساخت با CE2 بود را كنسل كردند و حالا ميخواهند يك بازي براي X360 عرضه كنند در حالي كه ما پنج سال است كه اين كار را انجام داده ايم. براي من تعجب آور است كه مردم آنها را به عنوان كمپاني crossplatform (همه پلتفورم ها) جدي بگيرند. ما نميدانيم چگونه با كمپاني اي كه هنوز بازي شيپ نكرده (منظور براي كنسول هاست) رقابت كنيم. "


 
آخرین ویرایش:
آخه میدونی ، تو این نسل خیلی زیاد فرمانروا بودن ، بسی خرسند شدیم . حالا نمیشه یه ارفاقی به سایر بازی ها و موتورها بکنن خیلی فرمانروا نشن ؟!
 
لامصب تو هر بازي اي كه بود ، همه چي يه حال و هوا داشت تو FPS ها كه ديگه خيلي محسوس بود. تو خيلي از بازي ها تكسچر هم دير لود ميشد.
مرسي اُميد جان
 
آخه میدونی ، تو این نسل خیلی زیاد فرمانروا بودن ، بسی خرسند شدیم . حالا نمیشه یه ارفاقی به سایر بازی ها و موتورها بکنن خیلی فرمانروا نشن ؟!

اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
 
تحول است
:biggrin1::biggrin1:آخ جون بازم تحول.:biggrin1:
--------------
ولی خوب راستی میگه-واقعا تو این نسل با این موتور فرمانروائی کردن.فقط برای من سوال اینه که چرا اینا گرز 3 رو با unreal 4 نمیسازن؟:confused:
 
فقط برای من سوال اینه که چرا اینا گرز 3 رو با unreal 4 نمیسازن؟

فكر نميكنم براي اين نسل آمده باشه و يا كلا به درد اين نسل بخوره :biggrin1:
اما به بهترين شكل از Unreal 3 استفاده كردن ديگه اين موتور توان براش نمونده :biggrin1:
 
اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
هر موقع شما برای بنده رابطه مستقیم بین کمیت و کیفیت رو توضیح دادی اون موقع بهت اجازه میدم راجع به پست های من اظهار نظر کنی .
 
تو خيلي از بازي ها تكسچر هم دير لود ميشد.

دقیقا ، نمونش هم تو GeoW و Batman و SC و ...


اين همه شرکت بزرگ و کوچک بازی سازی حق استفاده از اين موتور را خريدند,بعد شما ميايی يک پست با چنين محتوايی ميدی!
2023.gif
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟
 
البته ناگفته نماند که EPIC فقط خودش میدونه چجوری از موتورش استفاده کنه!

در هر حال فرمانروایی موتور گرافیکی اونم برای Next Gen جزو رویاپردازی های خوب سازندهاست که بهشون اعتماد بنفس میده.
 
حالا جالب میشه متور بازی رو درست کنن به هیچ کدوم از دستگاه ها سازگاری نداشته باشه این خیلی چیز مهمی هستش :biggrin1: کلی میخندیم .
 
خُب این مشخصه که یه موتور مولتی پلتفرم از نظر بازدهی هیچ وقت نمیتونه به موتورهای اختصاصی برسه. اما فراموش نکنید با همین UE3.0 بازیهای بسیار زیبایی ساخته شده، مثل Bioshock, Mass Effect 2 و ....
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟
منظور اپیک از فرمانروایی دقیقا همون جمله بوده، نه کیفیت!
 
منظور اپیک از فرمانروایی دقیقا همون جمله بوده، نه کیفیت!
پس بابک به نظر تو فله ای بازی ساختن با یه موتور که اگر توش به قول تو دو تا بازی درست درمون مثل Gears of War و Mass Effect 2 نباشه به درد لای جرز دیوار هم نمیخوره ، فرمانروایی محسوب میشه ؟!
کجا این همه بازی که با این موتور ساخته شده صدر جوایز و امتیازات رو به غیر از دو تا بازی تک و توک تسخیر کرده ؟

یه نگاهی به موتور مثلا Rockstar بنداز که باهاش بازی هایی مثل GTA IV یا Red Dead Redemption ساخته میشه یا مثلا Cry Engine 3 ! این آقا اومده به Cry Engine 3 گیر داده ! جالب نیست ؟
 
اگه فرمانروایی در این جمله ای که گفتی تعریف شده باشه ، آره فرمانروایی کرده.
ولی آیا هیچ کدوم از بازیهای ساخته شده باهاش ، کیفیت سایر بازی ها با موتور های مختلف رو داره ؟

مگه بازيهايی که با اين موتور ساخته شده بازيهای بی کيفيتی نسبت به موتور های ديگه بوده؟
نمونش bioshock 1, سری mass effect ,geow ,rainbow six اين اواخر batman و borderlands
اين ها همه بازيهای تاپی بودند و نشون ميده اين موتور در اين نسل وضيعت پايداری داشته
البته بازيهای بی کيفيتی هم بوده کسی منکرش نيست مثل SC:C

هر موقع شما برای بنده رابطه مستقیم بین کمیت و کیفیت رو توضیح دادی اون موقع بهت اجازه میدم راجع به پست های من اظهار نظر کنی .
متأسفانه شما اومدی ترولينگ کردی و ديگه لازم نيست خود نمايی کنيد :smile:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or