Epic : ما احساس مغلوب شدن در مقابل انجین های دیگر نمی کنیم .

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
شرکت سازنده انجین Unreal 4 در مصاحبه ای با سایت Vg247 گفته که چرا اونها در مقابل انجینهای دیگه مثل CryEngine 3 و Luminous احساس تهدید نمی کنن. در حقیقت اونا احساس میکنن که سازنده بقیه انجین ها دارن از مسیر اصلیشون خارج میشن و این باعث میشه شرایط برای اونا سخت از رقابت با Unreal بشه .
Chris Wynn از Epic میگه :

" من فکر نمیکنم که ما هرگز مغلوب اونا شده باشیم :|. اما قطعا به انجین های دیگر نگاه می کنیم تا ببینیم اونا چیکار میکنن . شاید این یکمی خودخواهانه باشه اما بعضی وقت ها فکر میکنم بقیه انجین ها دارن سعی میکنن تو مسیر های متفاوتی حرکت کنن تا بتونن از این طریق با Unreal رقابت کنن."

"به نظر میرسه اونا دنبال چیزهای بی نظیر و جدیدن . من دوست دارم بگم اونیکه بیشتر باعث میشه من بگم WoooW انجین Unity ه . چون اونا قادر به انجام این کار شدن . اونا واقعا ابزارهاشون رو متوع تر توسعه دادن و این واقعا جالبه ."

در ادامه میگه :"یادم میاد نگاه میکردم به ابزار های CryEngine و فکر کردم ، که اون واقعا یک دست ویکپارچه س . اونا ابزار های فوق العاده ای هستن . اما ما هرگز نشستیم و بگیم که اونا مارو مغلوب کردن . ما روی مسیر خودمون قرار داریم و قصد داریم که به رقابتمون با اونا ادامه بدیم ."
حالا شروع کنید :d

VG247
 
آخرین ویرایش:

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
18,231
نام
سینا
[h=1]‘we don’t feel beaten by other engines’ – Epic[/h]Soon...
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,910
نام
امیرحسین
جون هرکی دوست داری تو خبر ها شکلک نزار:D
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
13,351
نام
حسین
اپیک موتور کاربردیتریه ولی موتورهای دیگه احتمالا قویترن.
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
در ادامه میگه :"یادم میاد نگاه میکردم به ابزار های CryEngine و فکر کردم ، که اون واقعا یک دست ویکپارچه س . اونا ابزار های فوق العاده ای هستن . اما ما هرگز نشستیم و بگیم که اونا مارو مغلوب کردن . ما روی مسیر خودمون قرار داریم و قصد داریم که به رقابتمون با اونا ادامه بدیم ."
حالا شروع کنیدVG247
رقابت سالم به این میگن ... نه تخریب میکنه و نه کم میاره ....بخاطر همین 100 % موفق میشن ...
 

ravi

کاربر سایت
Nov 20, 2008
1,499
Unreal Engine همین که اسمش بیاد آدم دلش قرص میشه که بازی از گرافیک قابل قبولی برخورداره.....>:d<

البته من خودم طرفدار آنریل انجین هستم ولی استدیو های مختلف با این انجین کار کردند و هر کدوم هم فضای متفاوتی خلق کردند که این خودش نشون دهنده گستردگی امکانات و ویژگی ها و البته قابلیت استفاده اون در بازی های مختلفه.....
 

Empyrium

کاربر سایت
May 9, 2011
1,081
نام
Mehran
خب شما احساس نمی کنید مشکل از شماست:D
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
ولی من فکر میکنم اونا واقعا احساس خطر کردن ، وگرنه دلیلی نداشت که در موردش بیان مصاحبه کنن .:| اونا میتونستن با یه Tech Demo جدید همه چیز رو به نفع خودشون عوض کنن نه اینکه بیان فقط حرف بزنن !
بعدشم ، اسم Unity رو اورده درحالی که این انجین اصلا تو دعوای بین اینا هیچ نقشی نداره ، تو این جور مواقع طرفی که کم میاره بحث رو از مسیر اصلی منحرف میکنه و "میگه فلانی هم خوبها ..../:)" در واقعا این جوری میخاد بگه که ما اهل تعریف از دیگران هم هستیم منتها از شما تعریف نمی کنیم ( Cryengin و ..)8-|البته این نظر منه
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,063
نام
morteza
اگه دوباره سیاست های UE3 رو در پیش بگیرن، به طوری که بیشتر بازی های نسل بعد با UE4 ساخته بشن، حق هم دارن احساس خطر نکنن! :D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,444
برخلاق کرایتک که سعی میکنه با تخریب و تحقیر انچین حرف خودش رو بزرگ نشون بده، اینها خیلی منطقی و باکلاس دارن حرف میزنن :D.
 

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
تا زمانی که بازی ای روی Unreal Engine 4 پیاده نشده باشه ،نمیشه زیاد در مورد این انجین صحبت کرد ولی با یه نگاه مختصر به Unreal Engine 3 و نسخه های ارتقا یافته اش خیلی راحت میشه گفت این انجین هیچ وقت در نسل حاضر بهترین نبود و از مشکلات زیادی رنج میبرد . ولی در عوض ویژگی ای داشت که بسیاری از موتور ها از اون بی بهره بودن و اونم راحت اجرا شدنش روی اکثر سیستم ها و سنگین نبودنش بود !!! امتیازی که CryEngine و RED Engine و... ازش بی بهره اند!!!!!

شخصا فقط سه IP که با این موتور ساخته شده رو از نظر گرافیکی موفق میدونم :

Gears Of War Trilogy (که بهترین استفاده رو از این موتور در جهت گرافیک فنی برد به خصوص شماره 3 که بهترین عملکرد این موتور رو به رخ میکشید)

Bioshock 1-2 (بهترین استفاده رو از این موتور در جهت گرافیک هنری برد .گرافیک هنری این بازی ، بینظیر بود.Bioshock Infinite به قدری استادانه روی این موتور پیاده شده که شخصا با دیدن نمایش هاش ،زبونم بند اومده بود )

Batman Arkham Series (به خصوص شماره City که ثابت کرد میشه با UE3 یه بازی Open World با کیفیت بالا ساخت )

در سایر عناوین به علت عدم شناخت کافی سازندگان از این موتور و عدم تواناییشون در پوشاندن ایراد های این موتور ، مشکلات پایه ای این موتور بیشتر به چشم میومد(کیفیت پایین و حالت کدر گونه بافت ها در اطراف و محیط های نه چندان دور) و همین باعث میشد که UE3 با وجود پر استفاده بودنش در صنعت گیم ، هیچ وقت بهترین نباشه .

به هر حال اگه UE4 فاقد این مشکلات پایه ای باشه ،میتونه در رقابت با سایرین حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه !!!!!!!

(دوستان فن این موتور خواهشا اگه یه کم نسبت به این نظر شخصی من منطقی رفتار کنید بیخودی این تاپیک به بحث های بی ربط کشیده نمیشه)
 
آخرین ویرایش:

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,938
نام
وحيد
تا زمانی که بازی ای روی Unreal Engine 4 پیاده نشده باشه ،نمیشه زیاد در مورد این انجین صحبت کرد ولی با یه نگاه مختصر به Unreal Engine 3 و نسخه های ارتقا یافته اش خیلی راحت میشه گفت این انجین هیچ وقت در نسل حاضر بهترین نبود و از مشکلات زیادی رنج میبرد . ولی در عوض ویژگی ای داشت که بسیاری از موتور ها از اون بی بهره بودن و اونم راحت اجرا شدنش روی اکثر سیستم ها و سنگین نبودنش بود !!! امتیازی که CryEngine و RED Engine و... ازش بی بهره اند!!!!!

شخصا فقط سه IP که با این موتور ساخته شده رو از نظر گرافیکی موفق میدونم :

Gears Of War Trilogy (که بهترین استفاده رو از این موتور در جهت گرافیک فنی برد به خصوص شماره 3 که بهترین عملکرد این موتور رو به رخ میکشید)

Bioshock 1-2 (بهترین استفاده رو از این موتور در جهت گرافیک هنری برد .گرافیک هنری این بازی ، بینظیر بود.Bioshock Infinite به قدری استادانه روی این موتور پیاده شده که شخصا با دیدن نمایش هاش ،زبونم بند اومده بود )

Batman Arkham Series (به خصوص شماره City که ثابت کرد میشه با UE3 یه بازی Open World با کیفیت بالا ساخت )

در سایر عناوین به علت عدم شناخت کافی سازندگان از این موتور و عدم تواناییشون در پوشاندن ایراد های این موتور ، مشکلات پایه ای این موتور بیشتر به چشم میومد(کیفیت پایین و حالت کدر گونه بافت ها در اطراف و محیط های نه چندان دور) و همین باعث میشد که UE3 با وجود پر استفاده بودنش در صنعت گیم ، هیچ وقت بهترین نباشه .

به هر حال اگه UE4 فاقد این مشکلات پایه ای باشه ،میتونه در رقابت با سایرین حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه !!!!!!!

(دوستان یه کم منطقی رفتار کنن تا بیخودی این تاپیک به بحث فن ها اختصاص پیدا نکنه)
در واقع یکی از بزرگ ترین و بارز ترین و واضح ترین مکشلات انجین UE3 با تمام خوبی هاش دیر رندر کردن بافت ها و تکسچر ها بود !! عملا این مشکل در تمامی بازی های ساخته شده با این انجین دیده میشد ( در GeOW ها به نسبت کمتر )
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,064
نام
Afshin
من فکر نمیکنم که ما
هرگز مغلوب اونا شده باشم
مطابقت نهاد با فعلی ,چیزی...
یکپارچه س
یکپارچست.
واقعا جالبه! نمیشه چیزی از حرفاش دراورد سرش دعوا کرد/:)درخت هرچه پربارتر ...
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,910
نام
امیرحسین
لی در عوض ویژگی ای داشت که بسیاری از موتور ها از اون بی بهره بودن و اونم راحت اجرا شدنش روی اکثر سیستم ها و سنگین نبودنش بود !!! امتیازی که CryEngine و RED Engine و... ازش بی بهره اند!!!!!
ببخشیدا.ولی من نمیدونم کی این شایعه رو پخش کرده:|
این سیستمو میبینی؟:
VGA:GT9800
CPU:Core2Quad Q6600
Ram:4GIG DDr2
بقیه زیاد مهم نیست.
این تونست Crysis 2 تو رزولوشن 1280x720 یعنی رزولوشنی که PS3 نتونست اونو اجرا کنه بازی رو روی بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنه.برای من این یه فکت ثابت شدست که Crysis 2 راحت تر از تمام بازی های این نسل اجرا میشه.واقعا بازی عالی فریم میداد.واقعا عالی
هر کی که سیستمش شبیه منه(برای 4 سال پیشه یعنی:D)و کرایسیس 2 رو داره یه تست کنه ببینه درست میگم یا نه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟