Epic : ما احساس مغلوب شدن در مقابل انجین های دیگر نمی کنیم .

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
شرکت سازنده انجین Unreal 4 در مصاحبه ای با سایت Vg247 گفته که چرا اونها در مقابل انجینهای دیگه مثل CryEngine 3 و Luminous احساس تهدید نمی کنن. در حقیقت اونا احساس میکنن که سازنده بقیه انجین ها دارن از مسیر اصلیشون خارج میشن و این باعث میشه شرایط برای اونا سخت از رقابت با Unreal بشه .
Chris Wynn از Epic میگه :

" من فکر نمیکنم که ما هرگز مغلوب اونا شده باشیم :|. اما قطعا به انجین های دیگر نگاه می کنیم تا ببینیم اونا چیکار میکنن . شاید این یکمی خودخواهانه باشه اما بعضی وقت ها فکر میکنم بقیه انجین ها دارن سعی میکنن تو مسیر های متفاوتی حرکت کنن تا بتونن از این طریق با Unreal رقابت کنن."

"به نظر میرسه اونا دنبال چیزهای بی نظیر و جدیدن . من دوست دارم بگم اونیکه بیشتر باعث میشه من بگم WoooW انجین Unity ه . چون اونا قادر به انجام این کار شدن . اونا واقعا ابزارهاشون رو متوع تر توسعه دادن و این واقعا جالبه ."

در ادامه میگه :"یادم میاد نگاه میکردم به ابزار های CryEngine و فکر کردم ، که اون واقعا یک دست ویکپارچه س . اونا ابزار های فوق العاده ای هستن . اما ما هرگز نشستیم و بگیم که اونا مارو مغلوب کردن . ما روی مسیر خودمون قرار داریم و قصد داریم که به رقابتمون با اونا ادامه بدیم ."
حالا شروع کنید :d
Unreal.jpg

VG247
 
آخرین ویرایش:

DON MICHAEL

کاربر سایت
Jun 4, 2012
390
نام
علیرضا
ببخشیدا.ولی من نمیدونم کی این شایعه رو پخش کرده:|
این سیستمو میبینی؟:
VGA:GT9800
CPU:Core2Quad Q6600
Ram:4GIG DDr2
بقیه زیاد مهم نیست.
این تونست Crysis 2 تو رزولوشن 1280x720 یعنی رزولوشنی که PS3 نتونست اونو اجرا کنه بازی رو روی بالاترین گرافیک ممکن اجرا کنه.برای من این یه فکت ثابت شدست که Crysis 2 راحت تر از تمام بازی های این نسل اجرا میشه.واقعا بازی عالی فریم میداد.واقعا عالی
هر کی که سیستمش شبیه منه(برای 4 سال پیشه یعنی:D)و کرایسیس 2 رو داره یه تست کنه ببینه درست میگم یا نه.

اگه به حرفم دقت کنی متوجه میشی نگفتم CryEngine 3 ، گفتم CryEngine . اگه یه کم یادی از Crysis 1 بکنی ، یاد سنگینیش میفتی .این بر میگرده به بهینه نبودن موتور . CryEngine 3 واسه کنسول ها بهینه شده بود و همین باعث میشد روی PC هم بهتر حواب بده!!!
 

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
اگه به حرفم دقت کنی متوجه میشی نگفتم CryEngine 3 ، گفتم CryEngine . اگه یه کم یادی از Crysis 1 بکنی ، یاد سنگینیش میفتی .این بر میگرده به بهینه نبودن موتور . CryEngine 3 واسه کنسول ها بهینه شده بود و همین باعث میشد روی PC هم بهتر حواب بده!!!
گذشته ها گذشته:D
کسی هم منکر سنگینی C1 نمیشه:Dخعلی سنگین بود:D
این لحنتو کمی دوستانه تر کن فقط:D
آدم احساس میکنه داری با آدم دعوا میکنه
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
در واقع یکی از بزرگ ترین و بارز ترین و واضح ترین مکشلات انجین UE3 با تمام خوبی هاش دیر رندر کردن بافت ها و تکسچر ها بود !! عملا این مشکل در تمامی بازی های ساخته شده با این انجین دیده میشد ( در GeOW ها به نسبت کمتر )
سیاوش جان (مدیر انجمن) قبلا توضیح دادن این موضوع رو که به علت نداشتن رم کافی در کنسولها این مشکل پیش میاد. Epic ام تا جا داشته به این مورد رسیدگی کرده. حرف شما درسته ولی نه تا این حد که اینو یه ایراد اساسی بدونیم چون اگر بود این همه سازنده لایسنس UE3 رو نمیخریدن.
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
سیاوش جان (مدیر انجمن) قبلا توضیح دادن این موضوع رو که به علت نداشتن رم کافی در کنسولها این مشکل پیش میاد. Epic ام تا جا داشته به این مورد رسیدگی کرده. حرف شما درسته ولی نه تا این حد که اینو یه ایراد اساسی بدونیم چون اگر بود این همه سازنده لایسنس UE3 رو نمیخریدن.
اولا این مشکلی که عرض کردم مطمئنا مشکل بزرگی نبوده که اینهمه بازساز های مختلف از این موتور خوب و بهینه استفاده کردند ولی خب میشه بگی بزرگترین نقطه ضعف این موتور همین مشکل دیر لود کردن بافت ها هست .

دوما شما دارید میگید این مشکل بخاطر پایین بودن رم کنسول ها هست ولی خب انجینی که مخصوص یک کنسول بخصوص درسته و بهینه میشه ( X360 ) مطمئنا نباید همچین مشکلی داشته باشه . البته UE3 از همون اول هم با کنسول PS3 مچ و هماهنگ نبود و خود سازنده هاش هم به این مورد ذکر کردند ولی وقتی رو بیس کنسول انجاین همچین مشکلاتی دیده میشه دیگه نباید بزاریم پای کنسول ها !! این دیر لود شدن بافت واقعا معضل بود و این مشکل حتی در X360 هم به وفور دیده میشد و بد ترین بازی هایی هم به این مشکل رو خیلی داشتند یکی Enslaved بود و دیگری هم Bulletstorm بود . البته در بازی های Batman ، GeOW و حتی Bioshock هم این مشکل دیده میشه ولی خب بدلیل زحمت زیاد سازنده ها این مشکل رو خیلی رفع کردند و البته در دو نسخه اخیر GeOw آین مشکل خیلی کم بود ولی باز بود .

وقتی خود سازنده و طراح انجین بازیش هر چقدر هم کم این مشکل رو داره دیگه مطمئنا از صعف های اصلی طراحی و برنامه نویسی انجین هست وگرنه خود سازنده باید بهترین رفلکس رو بده ( بازم میگم نسبت به تمامی بازی هایی که با ue3 ساخته شد سری GeOW واقعا بی عیب و ایراد بود ) .

در کل حرف اخر این هست که حتما حتما باید این مشکل واضح و بدیهی در UE4 حل و فصل بشه تا با یه انجین کامل و سالم طرف باشیم .
 

GreenLeaf

کاربر سایت
Jul 12, 2010
338
نام
Hamed
راجع به یونیتی راست گفته طرف :D و راجع به بقیه هم راست گفته چون حقیقت اینه که کرایتک قصدش جلو زدن از UE ـه به طرق مختلف :>
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
این مشکل دیر لود شدن در هنگام بازی نبود و تقریبا دو ثانیه بعد از شروع بازی رفع می شد مثلا به این حالت نبود که وسط بازی سرت رو برگردونی ببینی بافت ها دارن لود میشن..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر