Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
دوستان.
بازی 3 تا پایان داره اولین پایانش کجاست ؟
چون نمیتونم بکاپ سیو انجام بدم باید 3 بار بازی رو تموم کنم
پایان ۶ تا داره اگه اشتباه نکنم اما ۳ تاش فکر کنم تروفی دارن.
برای گرفتن پایان ها باید کوئست npc ی مربوط به اون پایان رو انجام بدی. بعد همه رو بعد از زدن باس آخر بازی می تونی بگیری اما همونطوری که خودت گفتی نیاز به بک آپ سیو داره وگرنه باید وارد ng+ بشی برای هر پایان.
 
دوستان.
بازی 3 تا پایان داره اولین پایانش کجاست ؟
چون نمیتونم بکاپ سیو انجام بدم باید 3 بار بازی رو تموم کنم
پایان که 6تاست و همه رو بعد از مبارزه با باس آخر میتونی ببینی.
فقط قبلش باید همه کوئستهای npc هارو انجام داده باشی که چندتایی رو آنلاک کنی.
فقط همونطور که گفتی اگه نخوای با سیو بازی رو گول بزنی باید 3دور تموم کنی.

بهترین کار اینه که قبل باس آخر همه چی و همه جارو گشته باشی و همه کوئستهای npcهارو تموم کنی.
بعدش این پیج رو داشته باش که ببینی چطور میتونی ببینیشون چون دیگه چیزی نیست که برات اسپویل شه برای دورهای بعد.
Endings - Elden Ring Guide - IGN
 
دوستان یه یارو الافی همون اوایل بازی توی بوته ها هی صدا میکنه منم پیداش نمیکنم . الان دارم میرم باس آکادمی رو بزنم هر دفعه رد میشم میره رو اعصابم
ایستگام رو گرفته یا واقعیه؟
 
این رو قبلا برای بازی اصلی گذاشته بودم:
View attachment 343324
https://assetsio.reedpopcdn.com/elden-ring-level-map-4k.jpg

=================
اینهم برای اکسپنشن:
View attachment 343323
https://assetsio.gnwcdn.com/elden-ring-shadow-of-the-erdtree-dlc-area-order.jpg

=========
رو لینکها کلیک کن با کیفیت 4k میاره.
تو صفحات قبل برای دوستانی که تازه شروع میکنن این نقشه رو فرستاده بودم برای مسیر پیشرفت تو مپ و اینکه چه لولی داشته باشیم و... .
امروز این رو دیدم که خیلی بهتر بود و به صورت 3d کامل توضیح میده که از کدوم مسیر و با چه لول و... بهتره که مپ رو کامل کنیم:


دوستان یه یارو الافی همون اوایل بازی توی بوته ها هی صدا میکنه منم پیداش نمیکنم . الان دارم میرم باس آکادمی رو بزنم هر دفعه رد میشم میره رو اعصابم
ایستگام رو گرفته یا واقعیه؟
کاشی تغییر قیافه داده.
همونجا ها رو اتک بده.
 
دوستان یه یارو الافی همون اوایل بازی توی بوته ها هی صدا میکنه منم پیداش نمیکنم . الان دارم میرم باس آکادمی رو بزنم هر دفعه رد میشم میره رو اعصابم
ایستگام رو گرفته یا واقعیه؟
اون باک سیمستر هست که خودشو شکل یه بوته کرده. یکم رنگ بوتش با بقیه فرق داره. سبز خوش رنگ نیست. رول بده توش تا حالش جا بیاد!
 
دوستان چرا من هر وقت از بازی میام بیرون فردا که میرم تو بازی یخورده جابجا میشه میرم مثلا یخورده عقب تر از اونجایی که بودم خارج شدم و چیزهایی رو هم که گرفتم دوباره باید بگیرم تو همون محدوده یا لول اپ میکنم برمیگردم میبینم برگشته دوباره باید انجام بدم
 
سخت ترین کار تو دی ال سی زدن باس آخر با بیلد مجیک هست. 200 ساعت با بیلد مجیک بازی کردم رسیدم سر باس آخر دی ال سی و کم کم داشتم به این نتیجه میرسیدم که باید بیلد رو عوض کنم چون اصلا فایده ای نداشت. طرف اصلا اجازه اسپل کست رو نمیده!!! تمام یوتیوب هم پر شده از ویدئوهای چیز کردن با بیلد سپر و نیزه! اما زیربار نرفتم. یک مجیک باز تا آخر سر عهدی که داره میمونه. بالاخره بعد از کلی استراتژی چیدن و انتخاب اسپل مناسب و چیدمان فلاسک و wondrous physick بدردبخور مخصوص این باس تونستم با بیلد خودم بزنمش. فکر کنم با بیلد faith راحت تر بشه این باس رو شکست داد اما با بیلد int واقعا نفس آدم در میاد.
 
دوستان چرا من هر وقت از بازی میام بیرون فردا که میرم تو بازی یخورده جابجا میشه میرم مثلا یخورده عقب تر از اونجایی که بودم خارج شدم و چیزهایی رو هم که گرفتم دوباره باید بگیرم تو همون محدوده یا لول اپ میکنم برمیگردم میبینم برگشته دوباره باید انجام بدم
این باگی بود که قبل از انتشار اکسپنشن وجود داشت ، پس هنوز هم پیش میاد.
رو چی بازی میکنی؟
 
  • Like
Reactions: Arios 22
دوستان چرا من هر وقت از بازی میام بیرون فردا که میرم تو بازی یخورده جابجا میشه میرم مثلا یخورده عقب تر از اونجایی که بودم خارج شدم و چیزهایی رو هم که گرفتم دوباره باید بگیرم تو همون محدوده یا لول اپ میکنم برمیگردم میبینم برگشته دوباره باید انجام بدم
احیانا موقع خارج شدن از بازی quit می کنی یا مستقیم از منو ps4 می بندیش؟
 
منم همین‌طور که شما فرمودید عقیده دارم که الدن رینگ در بحث بالانسینگ ضعف داره و این موضوع در DLC بازی متاسفانه به نهایت خودش رسیده و به نوعی شاهد جنون و دیوانگی طراحان بازی هستیم :D.
فلسفه طراحی باس های بازی‌های میازاکی و فرام‌ سافتور همیشه بر یک اساس تاکید داشت؛ یادگیری الگوی مبارزات و واکنش در لحظه مناسب. به این امر پیش‌زمینه داستانی و موسیقی متن هم اضافه می‌شد که در کنار هم یک معجون شگفت‌انگیز می‌ساختند.
در DLC بازی به غیر از Bayle به همراه Midra و Metyr برای من بقیه باس‌ها رنگ و بوی این معجون نداشتند. هرچند که حتی همین باس‌ها هم از مشکل دوربین رنج می‌بردند.
نمی‌خوام بگم که این اولین بار که در عناوین سولزبورن شاهد طراحی و بالانس فاجعه هستیم، نه، در گذشته هم شاهد فاجعه‌ای مثل Witch Of Hemwick بودیم ولی این موضوع در الدن‌ رینگ اساس و فلسفه طراحی بازی های میازاکی و فرام‌سافتور زیر سوال برده.
در بحث داستانی هم کاملا می‌شد شباهت‌هایی بین دیگر آثار جرج آر. آر. مارتین و این DLC احساس کرد. DNA کلی DLC، مخصوصا موقعیت دشمنان و زره ها و NPCها برای من به شدت یادآور Dark Souls 2 بود و به خوبی تفکرات و تاثیر یوی تانیمورا قابل مشاهده بود. من مدام در حین تجربه DLC یاد میم Dark Souls II II می‌افتادم و لبخند می‌زدم :D.
اوج این DLC برای من، طراحی مناطق و نحوه ارتباط این مناطق به همدیگر بود که در اون شاهد نبوغ و تکامل استودیوی فرام‌ سافتور هستیم. گشت‌ و گذار در مناطق DLC بازی در عین پیچیده و گیج‌کننده بودن برای من به شدت لذت بخش و جذاب بود.
همچنان بعد از تجربه DLC عقیده دارم که بهترین DLC فرام‌ سافتور، The Ringed City و بهترین شخصیت و باس طراحی شده در بین عناوین میازاکی Slave Knight Gael و The Painter هستند.
از موفقیت الدن رینگ خیلی خوشحالم و عقیده دارم میازاکی و فرام‌ سافتور باید خیلی وقت پیش به این جایگاه و موفقیت فعلی می‌رسیدند ولی امیدوارم هیچ وقت دیگه به سمت این عنوان برنگردند و موفقیت این بازی فلسفه و تفکرات میازاکی و تیم فرام‌ سافتور تحت تاثیر خودش قرار نده و این موضوعی هست که مدتی پیش خود میازاکی هم در مصاحبه‌ای به اون اشاره کرده بود.

اجازه بده با بخش آخر صحبتت مخالفت کنم، الدن رینگ برای من که تازه با بازی های فرام سافتور آشنا شدم بی نظیر بود، هنوزم بعد از سه دور تموم کردن بازی توش چیزای جدید کشف می کنم
اگر همین امروز بگن قرار الدن رینگ 2 و 3 و 4 رو هم بسازن من براشون ثانیه شماری می کنم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or