Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
کراکتر astrology یه همچین چیزی بود برداشتم.
بعدش یه rock sling و rock blaster پیدا کردم باس اول رو رو تو 3 دقیقه زدم و اون اسب سوار اولی هم تو 2 دقیقه تموم کرد. فکر نمیکردم با جادو اینقدر اسون میشه.
احتمالا کلاس رو تغییر بدم.
داستان dlc از وسط بازی اصلی شروع میشه ؟ من که دور اول هستم به اون دو تا باس برسم خود به خود میره تو dlc ؟ بعد که تموم بشه برمیگرده تو دنیای اصلی؟
 
کراکتر astrology یه همچین چیزی بود برداشتم.
بعدش یه rock sling و rock blaster پیدا کردم باس اول رو رو تو 3 دقیقه زدم و اون اسب سوار اولی هم تو 2 دقیقه تموم کرد. فکر نمیکردم با جادو اینقدر اسون میشه.
احتمالا کلاس رو تغییر بدم.
داستان dlc از وسط بازی اصلی شروع میشه ؟ من که دور اول هستم به اون دو تا باس برسم خود به خود میره تو dlc ؟ بعد که تموم بشه برمیگرده تو دنیای اصلی؟
dlc رو هر موقع که اون دو تا باس رو بزنی می تونی شروع کنی. تقریبا از اواخر بازی اصلی می تونی وارد dlc بشی اما یه راه سریعتر هم داره که همون اوایل بازی بتونی بری داخل dlc اما پیشنهاد نمی کنم چون احتمالا خیلی ضعیفی مگه اینکه فارم و لول آپ کنی.
اون دوتا باس رو بزنی بعد زدن دومیش (موگ) تو همون محیط باس پیله میکلا رو لمس می کنی و وارد dlc می شی. برای خارج شدن ازش هم هر موقع که بخوای چه اول و چه آخرش می تونی بین مپ ها سوییچ کنی و بیای تو lands between.
===============
در مورد بیلدت درسته آسون تر از melee هست اما نیاز به تغییر نیست چون اون باس و اسب سوار اول بازی در مقابل باس های اندگیم و dlc پشم هم حساب نمی شن. اگه دیدی موگ برات آسونه اون موقع برای dlc خواستی عوضش کن.
 
  • Like
Reactions: mac man
خوب خوب خوب.
بالاخره تموم شد :دی
باس اخر اونطور که فکر‌ میکردم سخت نبود. فقط بایست سپر فینگرپرینت رو بگیری دست چپت و توی دست راستت هم antspur rapier . تمام :دی
قطعا دلم برای بازی تنگ میشه . خیلی دنیای مخوفی داشت.
بدرود الدن رینگ
 
  • Like
Reactions: jdepp and m.d.makan
هفته پیش بازیو تموم کردم
داشت یادم می رفت بیام اینجا ;)~o)
دیدید Mohg بیچاره چطور در توطئه گرفتار شده بود:D در واقع Miquella از Mohg استفاده ابزاری کرد
یک نکته در رابطه با باس پایانی اگه دقت کرده باشید Horn های Omen دور دست و پاهای رادان بود و رادان هم از یکی دوتا تکنیک Blood که مخصوص Mohg بود استفاده می کرد یعنی بدن Mohg و روح هم رادان
یک نکته درباره Ymir و اون Cathedral مثل اینکه اون Meytr هم یک Outer God بود نکته جالب اینه بعد از شکست دادنش از طریق پورتال میره و در واقع نمیمیره این به تعبیری بچه ی Outer God برای Two Finger ها هست و Outer God ایی که برای Three Finger ها هست کاملا متفاوت هستش جالبه که جمع اینا میشه تعداد انگشت یک مشت
اکثر Demi-God ها با Outer God هایی ارتباط میگیرن که خود اون Outer God ها هم معلوم نیست اصن هدفی دارن یا چه برنامه ایی دارن یا اصن برای اون Demi-God مثبت هستن یا نه
مثل مالنیا که Rot نصیبش شد
باس Romina به احتمال قوی اولین فردی که با Divine Rot و Scarlet Rot آشنا شده همین بوده
Shaman Village کشته شدن و داخل Jar کردن اون مردم و در مقابل رد شدن Marika از Gate of Divinity و بعدا دستور دادن به Messmer برای به آتیش کشیدن Hornsent ها اصلا بهونه خوبی برای مثبت نشان دادن Marika نیست
داستان بازی به حدی سنگین که بخوام بنویسم باید حالا حالا ها بنویسم
تعجبم اینجا خیلی درباره Lore و داستان صحبتی نشده
اگر متوجه نکته جالبی شدید دوستان اشتراک بگذارید

در نهایت درباره خود بازی هم بگم
طراحی محیط ها دیگه تا اون حد ممکن خفن بود بعضی وقتا فقط می ایستادم و به اطراف نگاه می کردم.
تنوع باس ها عالی بود هیچکدوم آنچنان گیر نکردم و همه رو راحت رد کردم فقط باس آخر کمی اذیت کرد انگار سرعت 2x بود طوریکه وقتی رفتم باس اخر Base Game زدم مثل آب خوردن بود انگار اون کند بود اصن.
چه تنوع سلاحی Backhand Blade ، Milady ، Rakshasa و کلی چیز با حال کل بازیو Dex / Faith رفتم بدون سپر .
تجربه لذت بخشی بود بیشتر شبیه یک بازی کامل بود تا DLC .
 
هفته پیش بازیو تموم کردم
داشت یادم می رفت بیام اینجا ;)~o)
دیدید Mohg بیچاره چطور در توطئه گرفتار شده بود:D در واقع Miquella از Mohg استفاده ابزاری کرد
یک نکته در رابطه با باس پایانی اگه دقت کرده باشید Horn های Omen دور دست و پاهای رادان بود و رادان هم از یکی دوتا تکنیک Blood که مخصوص Mohg بود استفاده می کرد یعنی بدن Mohg و روح هم رادان
یک نکته درباره Ymir و اون Cathedral مثل اینکه اون Meytr هم یک Outer God بود نکته جالب اینه بعد از شکست دادنش از طریق پورتال میره و در واقع نمیمیره این به تعبیری بچه ی Outer God برای Two Finger ها هست و Outer God ایی که برای Three Finger ها هست کاملا متفاوت هستش جالبه که جمع اینا میشه تعداد انگشت یک مشت
اکثر Demi-God ها با Outer God هایی ارتباط میگیرن که خود اون Outer God ها هم معلوم نیست اصن هدفی دارن یا چه برنامه ایی دارن یا اصن برای اون Demi-God مثبت هستن یا نه
مثل مالنیا که Rot نصیبش شد
باس Romina به احتمال قوی اولین فردی که با Divine Rot و Scarlet Rot آشنا شده همین بوده
Shaman Village کشته شدن و داخل Jar کردن اون مردم و در مقابل رد شدن Marika از Gate of Divinity و بعدا دستور دادن به Messmer برای به آتیش کشیدن Hornsent ها اصلا بهونه خوبی برای مثبت نشان دادن Marika نیست
داستان بازی به حدی سنگین که بخوام بنویسم باید حالا حالا ها بنویسم
تعجبم اینجا خیلی درباره Lore و داستان صحبتی نشده
اگر متوجه نکته جالبی شدید دوستان اشتراک بگذارید

در نهایت درباره خود بازی هم بگم
طراحی محیط ها دیگه تا اون حد ممکن خفن بود بعضی وقتا فقط می ایستادم و به اطراف نگاه می کردم.
تنوع باس ها عالی بود هیچکدوم آنچنان گیر نکردم و همه رو راحت رد کردم فقط باس آخر کمی اذیت کرد انگار سرعت 2x بود طوریکه وقتی رفتم باس اخر Base Game زدم مثل آب خوردن بود انگار اون کند بود اصن.
چه تنوع سلاحی Backhand Blade ، Milady ، Rakshasa و کلی چیز با حال کل بازیو Dex / Faith رفتم بدون سپر .
تجربه لذت بخشی بود بیشتر شبیه یک بازی کامل بود تا DLC .
من جزو همون دستم که lore بازی رو جداگونه میخونم تا متوجه بشم بازم ممکنه با دفعه اول خوندن متوجه نشم کامل:D لامصب داستان elden ring خیلی خفنو پیچیدس.ولی روایت داستان تو dlc بنظرم خیلی بهتر از کارای قبلیه FS بود.
 
اگر متوجه نکته جالبی شدید دوستان اشتراک بگذارید

یک تئوری وجود داره که ماریکا رون مرگ رو به خاطر انتقام و شکنجه شدید از هورنست ها از بین برد تا اونا هیچ وقت نمیرن و تا همیشه عذاب بکشن
 
صحبت از Lore شد داشتم فکر میکردم خطرناک ترین کارکتر دنیای الدن رینگ، شخص Tarnished هست که هدایتش میکنیم و به هیچ صراطی مستقیم نیست:


۱. سلاخی راداگان
۲. سلاخی ماریکا [با توجه به مجسمه‌ی راداگان و اجرای incantation موسوم به Regression
۳. سلاخی تمام Demigodها
۴. سلاخی میکلا که God of the compassion era بود
۵. سلاخی محافظ بی آزارترین کارکتر بازی یعنی St.Trinaی دوست داشتنی در اعماق Fissiure
۶. سلاخی Maliketh که محافظ Rune of Deathای بود که از سوختن Ertree جلوگیری میکرد
۷. سوزاندن اردتری که به گفته‌ی فینگرها، Cardinal Sin بحساب میاد. گناهی بدتر از چیزی که رایکارد مرتکب شد.
۸. سلاخی Astel و Metyr و تمام فرستاده های Outer Gods
۹. سلاخی Deathbirds که از قبل از شکل گیری erdtree مامور کشتار و ساماندهی به ارواح ساکنان Lands Between بودن
۱۰. سلاخی پلاسیدوساکس که اولین Elden Lord بود (قبل از گادفری)
۱۱. سلاخی گادفری
۱۲. بسته به انتخاب پلیر، سلاخی یاران میکلا یا دشمنانش (آنسباخ و تیولیر)
۱۳. از بین بردن تنها امید هواداران Frenzied Flame برای بازگشت فرنزی به جهان بازی در صورت استفاده از Unalloyed Gold Needle

و دلایلی که همچنان میشه ادامه شون داد. زیبایی داستان بازی این هست که اگر به چشم "پیشگیری" به اقداماتی که انجام میدیم نگاه کنیم، همشون یک وجه مثبتی هم دارن.
جهان بازی به هستی ما اعتنایی نداره. در عین حال، تصمیمات ماست که باعث تغییرات بزرگ در جهانش شده. مثلا وقتی که ملینا برای اولین بار جوانه میزنه و رادان رو دچار اسکارلت رات میکنه، دم گوشش میگه که میکلا منتظرته. یعنی یک مسیر Godhood واسه میکلایی فراهم بوده از قبل که کاری جز فریب اذهان نداشته. میکلایی که با لفظ مهربان ازش یاد میکنن به عقیده آنسباخ، خطرناک هست چون از عنصر عشق و مهربانی برای فریب دیگران استفاده کرد تا به خدا تبدیل شه. به معنی واقعی کلمه کارکتری هست که با پنبه سر همه رو برید. روح رادان شکست خورده رو با جسم موهگ ترکیب کرد تا طبق فرمول بتونه از دروازه‌ی خدایی رد بشه و Age of Compassion رو رقم بزنه. برای این کار احتیاج هست که Lord of the old age که ما باشیم از بین بره. بابت همین، حتی ما رو هم مسحور جهان زیبای Shadow of Erdtree میکنه و قدم به قدم ما رو به سمت خودش میکشه تا از شر ما هم خلاص شه ولی ما یک بیلاخ عظیم بهش نشون میدیم‌.



یک نکته دیگر هم که اسپویل خاصی نیست، کلمه ی Scadu رو نباید اسکادو تلفظ کنید. شکل انگلیسی قدیم همون کلمه ی Shadow هست. در واقع اسکادوتری غلطه. شادوتری درسته.
 
حالا که بحث باز شد باید بگم رادان دی ال سی بدترین باسیه که میازاکی ساخته هم lore باس مسخره است (یه جورایی زور چپونیه و همینطور انگار فن بیس ساختنش) هم به شدت آنبلانس و بسیار الکیه
اینکه صرفا یه باس بسازی 1000 تا ضربه پشت سر هم بزنه و کلا ساخته شده باشه که نشه با بیلد سبک زدش کاملا اینطور ساخته شده .(قبلا تو سری سولز چیزی بود به نام منطق همینطور که کاراکثر ما استامینا داشت تمامی باس ها و دشمنای بازی هم داشتند ولی انگار اینجا یادش رفته چیزی به نام استامینا برای دشمن ها تعریف کنه. نزدیک 15 ساله دارم این این سری رو بازی می کنم فکر می کنم جز معدود باس های این سری باشه که راجع بهش اینطوری حرف می زنم جالبه تو ترای چهارم یا پنجم بود فهمیدم بیلدم رو عوض کنم کارش تموم میشه و راحت هم همینطور شد.
کلا این دی ال سی مجموعه ای از باس های بد دیزاین بود بین همه باس هاش bayle بهترین باس دی ال سی و یکی از بهترین باس های بازی بود(بهترین lore هم مربوط به bayle بود) مسمر و لرد اف فرنزی هم باس های خوبی بودن بقیه از دم بد دیزاین .
من شخصا الدن رینگ بازی مورد علاقم نبوده چون احساس می کنم میازاکی با الدن رینگ افتاد تو چرخه تکرار کلا چیز جدیدی تو اادن رینگ نمی دیدم انگار تکرار مکررات بود در صورتی که تو سکیرو با یه گیم پلی کاملا جدید واقعا به اوج رسیده بود ولی دوباره برگشت به همون چیزی که سال 2009 ساخته.
جالبه که با lore بازی هم اونچنان حال نکردم به نظرم همه چیز تو دنیای بازی پرت قرار داده شده انگار اصلا هیچ پیوستگی وجود نداره البته می دونم توی یه بازی تماما اوپن ورد با مپ تا این حد بزرگ پیوستگی مثل عناوین قبلی خودش سخته ولی به نظرم اینجا یکم بیش از حد همه چیز از هم جدا بود .
توی این دو سال نظرم رو کامل هیچ جایی نگفتم چون حس می کردم با دی ال سی خیلی چیزا عوض میشه (مثل دارک سولز 2 و 3) ولی نشد .
 
آخرین ویرایش:
دوستان من بازی و تازه شروع کردم. لول ۱۷ با بیس Vagabond. اولین بازی سولز هست که بازی میکنم. اول بازی که یه باس فایت با اسب هست که رفتم بزنمش سریع مردم. رفتم جلوی اون دروازه که قبلش کمپ هم زدن. اونجا هم رفتم سریع زدن مردم. میگم باید همش سولز بگیرم و آپدیت کنم بعد برم سراغ ادامه بازی یا راه دیگه ایی داره؟
 
دوستان من بازی و تازه شروع کردم. لول ۱۷ با بیس Vagabond. اولین بازی سولز هست که بازی میکنم. اول بازی که یه باس فایت با اسب هست که رفتم بزنمش سریع مردم. رفتم جلوی اون دروازه که قبلش کمپ هم زدن. اونجا هم رفتم سریع زدن مردم. میگم باید همش سولز بگیرم و آپدیت کنم بعد برم سراغ ادامه بازی یا راه دیگه ایی داره؟
بازی سنگینی انتخاب کردی برای اولین تجربه سولز
اون Tree Sentinel که با اسب هست بیخیالش شو فعلا ، باید بعدا بزنیش تقریبا داری درست میری از اون دروازه هم رد شو برو جلو و سمتی که Grace ها روی مپ نشون میدن برو
مپ بازی نیاز به آنلاک داره تو همون کمپ یک تیکه از مپ اون منطقه هست بگردی راحت پیداش کردی
لول آپ بکن ولی باید قشنگ یاد بگیری روند بازیو از Roll کردن گرفته تا Explore
فقط از مردن و تکرار و تلاش خسته نشو
ضمنا گاهی یک اشتباه ساده باعث از دست رفتن کل یک Side quest میشه به نظرم کمی از راهنما داخل اینترنت استفاده کن.
 
بازی سنگینی انتخاب کردی برای اولین تجربه سولز
اون Tree Sentinel که با اسب هست بیخیالش شو فعلا ، باید بعدا بزنیش تقریبا داری درست میری از اون دروازه هم رد شو برو جلو و سمتی که Grace ها روی مپ نشون میدن برو
مپ بازی نیاز به آنلاک داره تو همون کمپ یک تیکه از مپ اون منطقه هست بگردی راحت پیداش کردی
لول آپ بکن ولی باید قشنگ یاد بگیری روند بازیو از Roll کردن گرفته تا Explore
فقط از مردن و تکرار و تلاش خسته نشو
ضمنا گاهی یک اشتباه ساده باعث از دست رفتن کل یک Side quest میشه به نظرم کمی از راهنما داخل اینترنت استفاده کن.
تشکر دوست عزیز
آره از walkthrough تو یوتیوب کمک گرفتم. حالا نمیدونم چقد خوبه. :D
لینکشو میفرستم. احساس می‌کنم اسپید رانه. البته فقط پارت ۱ شو دیدم.
لینک
 
  • Like
Reactions: Arios 22
تشکر دوست عزیز
آره از walkthrough تو یوتیوب کمک گرفتم. حالا نمیدونم چقد خوبه. :D
لینکشو میفرستم. احساس می‌کنم اسپید رانه. البته فقط پارت ۱ شو دیدم.
لینک

واكتروى fightincowboy بهترين واكتروى الدن رينگ محسوب ميشه.
به نظرم تا بخش limgrave رو با واكترو برو بقيشو سعى كن خودت برى.
 
تشکر دوست عزیز
آره از walkthrough تو یوتیوب کمک گرفتم. حالا نمیدونم چقد خوبه. :D
لینکشو میفرستم. احساس می‌کنم اسپید رانه. البته فقط پارت ۱ شو دیدم.
لینک
برای از دست ندادن quest ها به نظر من از این استفاده کن:

یه جورایی ترتیب مناطقی که میخوای بری هم میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or