Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

mehrdadb3

کاربر سایت
Nov 15, 2007
629
کلاس vagabond انتخاب کردم سلاح هم bloody longsword هست که تا لول ۱۰ فعلا آپگرید کردم
به نظرم از شمشیر دیگه استفاده کن کلی شمشیر خوب دیگه هستش تو بازی
برای اون باسه هم لولت پایینه لول رفت بالایه 80 برو سراغش همچنین شمشیرت هم حداقل دیگه تا لول 18 اپگرید کن . باسه سختی نیستش باید نزدیکش شی بزنی تو سرش
تو سوالاتت هم
شماره یک اینجا رو ببین توضیح داده کامل
Castle Morne | Elden Ring Wiki
باید اگر یادم باشه نامه بگیری از دختره ببری پیش باباش یه همچین چیزایی بودش
rune arc هم وقتی استفاده کنی یخورده به جونت و stamnia , FP اضافه میکنه البته تا وقتی بمیری هستش بیشتر بدرده باس ها میخوره قبلش استفاده کنی
 
  • Like
Reactions: RaminZero21

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
باشه پس فعلن کرکترم رو آپگرید میکنم تا بعدا دوباره برگردم سرش ، فقط من چند تا سوال و راهنمایی دیگه هم دارم
۱-برای مثال منطقه Castle morne که پایین مپ هست رو تمام کوئست هاشو انجام دادم ولی هنوز اون خط راهنما داره به اون جا راهنمایی میکنه میخوام بدونم همینجوری داره نشون میده یا واقعا چیزی هست که هنوز انجام ندادم ؟ برای جاهای دیگه هم هست مثلا یکیش هدایت می‌کرد سمت باس اصلی و زدم باس رو ولی هنوز به اونجا هدایت میکنه
۲-من الان دارم به ترتیب از روی یه لیست باس های اصلی رو میزنم میرم جلو ، کلا میخوام بدونم جوری هست که در پایان بازی چیزی از دست بره ؟ البته صفحات قبل خوندم همچین چیزی هست فقط میخوام یه کم با جزئیات بیشتر بدونم چون شاید نتونم دیگه برای بار دوم بازی کنم
۳-ایتم رون آرک توضیحش رو میخونم دقیق متوجه نمیشم چیه به چه کاری میاد ؟
۴- تا الان تقریبا تمام رون هارو دارم خرج vigor و str میکنم میخوام بدونم با توجه به ادامه بازی که خودم چیزی نمیدونم ازش روی همین دو تا خرج کنم خوبه یا برای باس های بعدی لازمه مثلا یکم روی intelligence یا faith هم خرج بشه ؟
شما باس ها هم بزنی بازم اون خط ها نمیره. ازونجایی که بازی مشخص نمیکنه درصد تکمیل مناطقو این که بازم چیزی هست که پیدا نکردی یا نه رو نمیشه فهمید مگر این که اطلاعات اون منطقرو تو صفحش تو ویکی الدن رینگ نگاه کنی.

شما این باسی که گفتی گیر کردی تا اونجایی که یادمه جزو باس های اصلی نیستش اصلا. کلا هرباسی دیدی اذیتت کرد بیخیال شو بعدا برو سراغش‌. منم اینو یادنه اولین بار رسیدم بهش برام سخت بود بعدا سراغش رفتم. بعد اینو من نزدیکای یک سوم اخر بازی بهش رسیده بودم.

رون ارک هم ویژگی های great rune رو که با کشتن باس های اصلی بدست اوردی و گذاشتی فعال میکنه


کلا بنظرم یکم رو چیزای دیگم تمرکز کنی خوبه. Stamina و mind هم برای کم نیومدن نفست، تحمل وزن زرهت و استفاده از ashes of war مهمه. این حرکتای ویژه سلاحا خیلی میتونه تو باس ها کمکت کنه. من دیگه این اخرای بازی عملا هشتاد درصد حمله هام با این حرکتاس.سلاحا هم هرکدوم لول ویژگی خاصی رو میخوان.
 
  • Like
Reactions: RaminZero21

Amiroli

کاربر سایت
Nov 26, 2022
10
ممنون از دوستان بابت راهنمایی یه چیز دیگه میخواستم بگم ، چند ساعت پیش GODFREY رو زدم یک ساعته تمام بدنم داره میلرزه 😅 یک ساعته از پای بازی بلند شدم آدرنالین هنوز پایین نیومده 😅 😅
من هیچ جایی به اندازه Malenia پدرم در نیومد :D واقعا اعصاب فولادی میخواست !
سری اول کلافم کرد چون میخواستم تکی بزنمش بدون کمک ولی خیلی زیبا بود
سری دوم به بعد دیگه این و اونو سامن کردم
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
سلام دوستان.
یه سوال مسخره داشتم. :D
چجوری میشه فهمید از الدن رینگ خوشمون میاد یا نه؟
ویدیو هارو که میبینم چیز خاصی به نظرم نمیرسه. تم دارک و تکراری. موسیقی هم که انگار کلا نداره. روند بازی کلا خیلی کند به نظرم میرسه. من خودم خیلی با بازی هایی که ممکن ه توش گم بشی و ندونی باید چکار کنی حال نمیکنم ولی الدن رینگ دیگه خیلی هایپ ه و دوست دارم امتحانش کنم و احتمال خیلی زیاد میدم که این چیزهایی که با دیدن ویدیو ها برداشت کردم اشتباهه و تجربه خود بازی یه چیز دیگه است. تا حالا هیچ بازی مشابهی هم انجام ندادم. فکر کنم نزدیک ترین تجربه ام به بازی های نقش آفرینی ac valhala باشه :clap:
بازی Demon Souls ریمیک بهت پیشنهاد می کنم . نمره مثبت ۹۰ . گرافیک نسل ۹ . گیم پلی عالی
 
  • Like
Reactions: arthur97

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
692
شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی فرام سافتور با انتشار تریلری، از آپدیت Colosseum بازی Elden Ring رونمایی کردند؛ آپدیتی که فردا منتشر خواهد شد.
در سرتاسر نقشۀ بازی Elden Ring، شاهد چندین کولوسئوم‌ با درهای بسته هستیم که فردا با یک آپدیت جدید، دروازه‌های این میدان‌های نبرد باز خواهند شد. با این به‌روزرسانی بزرگ، حالت‌های چندنفرۀ مختلفی به Elden Ring راه پیدا خواهند کرد و بخش چندنفره غنای تازه‌ای می‌یابد.
بسیاری از مخاطبین اعتقاد داشتند که با اولین بستۀ‌الحاقی Elden Ring، دروازه‌های کولوسئوم‌ها باز خواهند شد؛ اما حالا متوجه شدیم که آن‌ها در قالب یک آپدیت رایگان به بازی راه پیدا کرده‌اند.
پشمی واسم نمونده کی تا فردا صبر کنه😯😯😯😯😯 دمش گرم
View attachment Y2Mate.is - ELDEN RING Free Colosseum Update trailer-I3gvvJ8JHs4-720p-1656300109148.mp4
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,662
نام
طاها
به نظرم این بازی گرافیک و طراحی هنری بسیار زیبایی دارد فقط همین . گرافیک فنی معمولی و می شه گفت نسل هفتی . گیم پلی تکراری .

من بلادبورن از این بازی سر تر می بینم . شاهکار تکرار نشدنی . گرافیک زمان خودش محشر . حتی الان هم خوبه
 

amir200h

کاربر سایت
Jan 14, 2016
129
سلام دوستان، من وقتی میخوام به دنیای دیگه ی بازیکنان برم واسه استفاده 3بار از
Festering bloody finger
خطای زیرو میده؟
کسی میدونه چرا؟؟

کنسول ps5
 

Attachments

  • 20221208_011207.jpg
    20221208_011207.jpg
    830.3 KB · مشاهده: 11

RaminZero21

کاربر سایت
Jan 29, 2014
726
نام
Ramin
دوستان سلام راهی هست رون هایی که برای لول آپ نیاز هست مقدارش رو کم کرد ؟ الان من برای لول آپ کردن یه دونه از اتریبیوت ها دارم پنجاه هزار رون میدم همینجوری هم داره زیادتر میشه
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
دوستان سلام راهی هست رون هایی که برای لول آپ نیاز هست مقدارش رو کم کرد ؟ الان من برای لول آپ کردن یه دونه از اتریبیوت ها دارم پنجاه هزار رون میدم همینجوری هم داره زیادتر میشه
نه راهی نیست. روند بازی همینطوریه. الان شما هر منطقه که بالاتر میری کشتن دشمنای اون منطقه رون بیشترم بهت میده و بازی بالانسه در این مورد.شما از اولین باری که لول اپ کردیم همینجوری هزینه رون ها برای لول اپ های بعدی بیشتر میشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر