Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
OW ای که میازاکی ازش حرف میزنه OW متعارفی نیس که باهاش آشنا هستیم
میشه گفت مثه دنیای بازیهای قبلیش مثلا دارک سولز هست(نه شهری نه بشریتی نه آینده ای همه جا نابود و داغون و....) با این تفاوت که بزرگی مپ های دارک سولز رو چندین برابر بکنیم

میشه گفت بزرگی دنیای بازی DS*5 مثلا:D

.
 
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
 
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
من فک میکنم به خاطر اینه که بحث فنی مخصوصا قسمت گرافیک موشن کپچر و اینا رو دورش رو خط کشیدن اگه بخوام مثال بیارم PlatinumGames هم همین مدلی داره خلوار خلوار بازی میسازه و همه میگن چجوری ؟ خوب دلیلش واضحه زیاد تو معقوله فنی سخت نمیگیرند داستان گیم پلی داستان گیم پلی :دی
 
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
مشابه این سوال شما رو قبلا ، زمانی که میازاکی بعد از BLOODBORNE همزمان به شروع ساخت اولد هانتر و اضافه شدن به پروژه DS3 یکی پرسید ازش که ایشون هم گفت ، من میتونم روی دوتا پروژه متفاوت کار کنم همزمان و اختلالی هم به وجود نیاد

تا جایی که اطلاعات من قد میده برنامه اینطوری بوده که بعد از ساخت نسخه اول DS و DES و در سال 2011 بخشی از تیم FS به همکاری سونی و شخص خود میازاکی مشغول ساخت BB شدند .
بقیه اعضای FS به همراه تانیمورا و دیگر کارگردانان مشغول ساخت DSII میشن ، و زودتر از میازاکی بازیشون اماده شد . و بعد از DSII هم یادمه از همون ابتدا خود میازاکی روی پروژه DS3 نبود و فرام سافتور با تانیمورا شروع به ساختش کرد و بعدها بعد از BB و همزمان با DLC اولد هانتر و دارک سولز 3 میازاکی اومد روی کار . و بعد اون فرام سافتور اعلام کرد روی 3 تا پروژه کار میکنیم که طبق شایعات یکی از پروژه ها کوچیک بود و دوتای بعدی یکیشون خیلی بزرگ خواهد بود و اون پروژه بزرگه همین ELDEN RING بوده . بازی سکیرو هم طبق اونچیزی که من شنیدم به اندازه BB و DS و امثالهم بزرگ و وقت گیر نبوده براشون .
 
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
جدای از اینکه چند تیم میشن و تقسیم کار می کنن ، رمز بازیسازی سریع اینا قدرت عالیشون تو طراحی هنری و بهبود مدام گیم پلی و تقریبا دست نخورده گذاشتن موشن کچر و انیمیشن و ...هستش :D.
یعنی هر IP فرام سافتور انگار نسخه بعدی بازی قبلیشونه.......صرفا محیط و داستان عوض میشه و گیم پلی بهبود داده میشه و گرنه اگر خودشون رو درگیر ساخت بازیهایی با انیمیشن و گرافیک خیره کننده می کردن و گیم پلی و مکانیکای بازی کاملا متفاوتی تو هر شماره به کار می بستن مطمینا به این سرعت نمی تونستن بازی بدن بیرون.... .


امیدوارم ELDEN RING هم مثه ساخته های قبلیشون یه بهبود و ادامه نسبت به بازیهای قبلیشون محدود نشه و واقعا یه جهش و تغییر بزرگ ببینیم ازشون

با این تفاوت که باید یه مقدار زیادی وقت رو پشت اسب حروم کنید.
جدا امیدوارم رو به تغییرات بزرگ تو گیم پلی بیارن وگرنه بخوان همون روال بازیهایی قبلی رو تو سایز بزرگ برن حداقل برا من خسته کننده میشه(سکیرو به نظرم اونطوری که باید یه چیز جدید نبود و امیدوارم این واقعا مثه اون نشه:D)

.
 
جدا امیدوارم رو به تغییرات بزرگ تو گیم پلی بیارن وگرنه بخوان همون روال بازیهایی قبلی رو تو سایز بزرگ برن حداقل برا من خسته کننده میشه(سکیرو به نظرم اونطوری که باید یه چیز جدید نبود و امیدوارم این واقعا مثه اون نشه:D)
این عنوان دارک سولز هست با یک اسم دیگه مگر اینکه خلافش ثابت شه :دی.
 
این مباحثی که دوستان مطرح کردن قابل قبول و درکه. درسته بازی های فرام شاید پروداکشن خیلی بزرگ مثلا در حد بازی های غربی نداره. ولی خب نقطه قدرت فرام اینه که تا حالا 6 تا بازی به قولی با فرمول نزدیک به هم عرضه کرده ولی خب همچنان اون کیفیت را حفظ کردن. من خودم Platinum و Yakuza Studio را کنار اینا میشناسم که اینجوری بازی پامپ میکنن. ولی خب سه تاشونم کیفیت بالایی داره بازیهاشون. هنر ژاپنی هاست واقعا این.

در مورد Elden Ring هم نباید بازم پروداکشنی در حد امثال ویچر منتظرش بود ولی کیفیت از الان تضمین شده است.
 
  • Like
Reactions: Milad_HW and mgs4
ظاهرا داستان بازی رو خود میازاکی مینویسه و فقط Lore و دنیای بازی دست مارتین هست. خیلی خوشحالم از این موضوع چون من واقعا جهان بینی و نحوه داستانی سرایی میازاکی رو به شدت دوست دارم و یکی از نگرانی هایی که داشتم این بود که داستان رو مارتین بنویسه که خدا رو شکر اینطور نیست:D البته این به این معنی نیست که کار مارتین ضعیفه و اینا. اتفاقا مارتین توی خلق Lore و دنیاهای مختلف به شدت نویسنده توانایی هست و از این نظر هم به بازی به شدت کمک میکنه.
 
ظاهرا داستان بازی رو خود میازاکی مینویسه و فقط Lore و دنیای بازی دست مارتین هست. خیلی خوشحالم از این موضوع چون من واقعا جهان بینی و نحوه داستانی سرایی میازاکی رو به شدت دوست دارم و یکی از نگرانی هایی که داشتم این بود که داستان رو مارتین بنویسه که خدا رو شکر اینطور نیست:D البته این به این معنی نیست که کار مارتین ضعیفه و اینا. اتفاقا مارتین توی خلق Lore و دنیاهای مختلف به شدت نویسنده توانایی هست و از این نظر هم به بازی به شدت کمک میکنه.
علی من متوجه نشدم:D
یکی از دلایل خاص بودن دارک سولزها (الخصوص ۱ که با اختلاف مرگبار و خفن ترینشونه)و حتی BB همین نحوه ی روایته که از قضا خیلی واسم مهمه:D
من قلبم ضعیفه فقط بگو نحوه ی روایت داستان دست کدوم افتاده؟؟؟:D
 
  • Like
Reactions: mgs4
علی من متوجه نشدم:D
یکی از دلایل خاص بودن دارک سولزها (الخصوص ۱ که با اختلاف مرگبار و خفن ترینشونه)و حتی BB همین نحوه ی روایته که از قضا خیلی واسم مهمه:D
من قلبم ضعیفه فقط بگو نحوه ی روایت داستان دست کدوم افتاده؟؟؟:D
حقیقتا درست نمیدونم دست کدومه (خودم حدس میزنم دست میازاکی باشه چون داستان رو خودش نوشته) اما فقط گفته شده که روایت به شکل دارک سولزه. یعنی خودت بری دنبال پیدا کردن نکات داستانی و متصل کردنشون به هم که اصولا این کار امضای میازاکیه:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or