Elden Ring

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد ، تاریخ انتشار بازی اعلام نشده است .

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
آخرین ویرایش:

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
391
این بزرگی و گستردگی قلعه تو بازی بیشتر منو یاد دارک سولز یک میندازه!
تم معرفی بازی هم بشدت شبیه دارک سولز 3 بود!
در حقیقت این بازی یک نسخه تکامل یافتر از سری دارک سولز هست!
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,654
همین که دارن جهان باز میسازن خیلی گام رو به جلو و بزرگی برای میازاکی و تیمش هست و اینکه بازی مبتنی بر جادو و نقش افرینی .
جهان‌های بازی‌های میازاکی همیشه باز بوده. اینقدر باز که غیر ممکن است در اون‌ها گم نشی :D
 
  • Like
Reactions: arash1996 and mgs4

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
1,875
نام
davood
اینکه توی بازی اسب هم وجود داره یا نه معلوم نشد جریانش چیه؟
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,498
نام
محسن
جهان‌های بازی‌های میازاکی همیشه باز بوده. اینقدر باز که غیر ممکن است در اون‌ها گم نشی :D
کجا جهان باز بوده هر جور حساب کنی نیمه خطی هست این ثک چالش بزرگه برای میازاکی واقعا بازی OW ساختن سخته اونم تنوع و.. البته تنوع و اتمسفر محیط که از الان اوکی هست
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
12,094
نام
مازیار
آقا فقط من حس کردم ، بازی کاملا شبیه ارباب حلقه ها شده ، حتی سکانس های مشابهی با شادوو او موردور داشت
 

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
903
آقا فقط من حس کردم ، بازی کاملا شبیه ارباب حلقه ها شده ، حتی سکانس های مشابهی با شادوو او موردور داشت
من که چیزی ندیدم ولی بالاخره جرج مارتین پشت بازی هست که در آثارش به وضوح از ارباب حلقه ها الهام گرفته
 

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا
گفته شده که توی بازی اسب هست و میتونید باهاش توی نقشه بچرخید.
بازی به اون صورتی که فکر میکنیم، OW نیست و شهرهایی باNPC هایی که باهاشون حرف میزنیم، وجود ندارن. در واقع نقشه بازی از چندین و چند قلعه و روستای متروکه و اینجور چیزا تشکیل شده. با این حال محیط های بازی وسیع و بزرگ هستن و قراره گشت و گذار و جست و جو کردن توی محیط ها عمیق باشه. با اینکه بازی شباهت زیادی به دارک سولز داره، اما توی تمام زمینه ها نسبت بهش پیشرفت داره و بزرگ تره.
 

mgs4

کاربر سایت
Mar 9, 2007
269
کجا جهان باز بوده هر جور حساب کنی نیمه خطی هست این ثک چالش بزرگه برای میازاکی واقعا بازی OW ساختن سخته اونم تنوع و.. البته تنوع و اتمسفر محیط که از الان اوکی هست
منظور دوستمون اینه که بازیهای میازاکی همشون پر از سوراخ سمبه:D هستن و با این که خطی بودن محال بود که تو محیط های بازیهاش گم نشی و دسته کمی از اپن ورلد نداشتن که خوب راست میگه دیگه:D
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,498
نام
محسن
اگه تمش بیشتر به Bloodborne نزدیک باشه چون ow هم هست دیگه محشر نیشه بازی حرکت انتخاری زده FS برای open world ساختن!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
2,979
نام
مراد حلیمی
OW ای که میازاکی ازش حرف میزنه OW متعارفی نیس که باهاش آشنا هستیم
میشه گفت مثه دنیای بازیهای قبلیش مثلا دارک سولز هست(نه شهری نه بشریتی نه آینده ای همه جا نابود و داغون و....) با این تفاوت که بزرگی مپ های دارک سولز رو چندین برابر بکنیم

میشه گفت بزرگی دنیای بازی DS*5 مثلا:D

.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
3,969
نام
سهيل
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
 

🅺 🅸 🅻 🅻 🅴 🆁

千ㄖ尺 乇ᐯ乇尺⏎
ناظم انجمن
Feb 22, 2011
16,160
نام
∂αнмα
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
من فک میکنم به خاطر اینه که بحث فنی مخصوصا قسمت گرافیک موشن کپچر و اینا رو دورش رو خط کشیدن اگه بخوام مثال بیارم PlatinumGames هم همین مدلی داره خلوار خلوار بازی میسازه و همه میگن چجوری ؟ خوب دلیلش واضحه زیاد تو معقوله فنی سخت نمیگیرند داستان گیم پلی داستان گیم پلی :D
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,094
نام
HESAM
من واقعا موندم اینا چجوری بازی میسازن؟ این بشر هم کارگردان DS3 بود هم Sekiro الانم تازه یکی دوماه ازش نگذشته بازی معرفی میکنه و جالب اینکه چندساله در حال ساخت هم هست. چندتا پروژه را باهم میبره جلو.

واقعا اگه نگیم بهترین دوولوپر حاضر هستن حتما جز سه تای اولن.
مشابه این سوال شما رو قبلا ، زمانی که میازاکی بعد از BLOODBORNE همزمان به شروع ساخت اولد هانتر و اضافه شدن به پروژه DS3 یکی پرسید ازش که ایشون هم گفت ، من میتونم روی دوتا پروژه متفاوت کار کنم همزمان و اختلالی هم به وجود نیاد

تا جایی که اطلاعات من قد میده برنامه اینطوری بوده که بعد از ساخت نسخه اول DS و DES و در سال 2011 بخشی از تیم FS به همکاری سونی و شخص خود میازاکی مشغول ساخت BB شدند .
بقیه اعضای FS به همراه تانیمورا و دیگر کارگردانان مشغول ساخت DSII میشن ، و زودتر از میازاکی بازیشون اماده شد . و بعد از DSII هم یادمه از همون ابتدا خود میازاکی روی پروژه DS3 نبود و فرام سافتور با تانیمورا شروع به ساختش کرد و بعدها بعد از BB و همزمان با DLC اولد هانتر و دارک سولز 3 میازاکی اومد روی کار . و بعد اون فرام سافتور اعلام کرد روی 3 تا پروژه کار میکنیم که طبق شایعات یکی از پروژه ها کوچیک بود و دوتای بعدی یکیشون خیلی بزرگ خواهد بود و اون پروژه بزرگه همین ELDEN RING بوده . بازی سکیرو هم طبق اونچیزی که من شنیدم به اندازه BB و DS و امثالهم بزرگ و وقت گیر نبوده براشون .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 1, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟