Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,956
همین که دارن جهان باز میسازن خیلی گام رو به جلو و بزرگی برای میازاکی و تیمش هست و اینکه بازی مبتنی بر جادو و نقش افرینی .

جهان‌های بازی‌های میازاکی همیشه باز بوده. اینقدر باز که غیر ممکن است در اون‌ها گم نشی :D
 
  • Like
Reactions: arash1996 and mgs4

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
جهان‌های بازی‌های میازاکی همیشه باز بوده. اینقدر باز که غیر ممکن است در اون‌ها گم نشی :D
کجا جهان باز بوده هر جور حساب کنی نیمه خطی هست این ثک چالش بزرگه برای میازاکی واقعا بازی OW ساختن سخته اونم تنوع و.. البته تنوع و اتمسفر محیط که از الان اوکی هست
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
8,797
نام
مــاکــان
153051
بازی با همکاری جرج آرآر مارتین (خالق دنیای بازی تارج و تخت Game of Thrones) و هیدتاکا میازاکی (خالق دارک سولز) در دست ساخت هست.

Vamers-Gaming.jpg

  • از مشخصات بازی میشه به جهان باز بودن اون اشاره کرد، در واقع اولین عنوان اپن ورلد این استودیو خواهد بود همینطور بزرگترین اونها.​
  • مکانیک گیم پلی بازی با اینکه به سری دارک سولز وفادار خواهد بود ولی حتما دارای نوآوری خوهد بود.​
  • طی کردن مسافت ها توسط اسب انجام میشه.​
  • از موارد دیگه میشه به شخصی سازی کارکتر اشاره کرد.​
  • برخلاف آخرین عنوان استودیو که بیشتر بر عناصر اکشن استوار بود، E.Ring بیشتر دارای عناصر RPG خواهد بود.​
  • مثل همیشه شاهد باس فایت های یونیک و هیجان انگیز - در واقع امضای میازاکی - هستیم.​
elden-ring-slice.png


بزودی آپدیت میشه...
 
آخرین ویرایش:

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
آقا فقط من حس کردم ، بازی کاملا شبیه ارباب حلقه ها شده ، حتی سکانس های مشابهی با شادوو او موردور داشت

من که چیزی ندیدم ولی بالاخره جرج مارتین پشت بازی هست که در آثارش به وضوح از ارباب حلقه ها الهام گرفته
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
میازاکی در مورد مبارزات بازی اظهار داشت:

ما نسبت به لذت بردن بازی‌بازان برای غلبه بر چالش‌هایی که در بازی تجربه می‌کنند، اهمیت می‌دهیم و این همان چیزی است که در دیگر عناوین ما نیز وجود دارد. من معتقدم این بازی یک تجربه‌ی رضایت‌بخش خواهد بود. انواع مختلفی از سلاح‌ها، جادوها و روش‌های دیگر برای مقابله با دشمنان بازی وجود دارند. من باید بگویم که بزرگترین تفاوت در این بازی نسبت به ساختههای‌ قبلی، جهان باز بودن آن است. به همین دلیل، وسعت جهان بازی و داستان آن، به مانند عمق و آزادی عمل در اکتشاف و جستجو در آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بدون شک بزرگترین عنوان ما با توجه به وسعت آن، منحصر به فرد است.​
elden-ring-will-of-man.jpg

esip11tekxc3m1rjjvcj.png

elden_ring.jpg

elden-ring-1174450-1280x0.jpeg

1559960345_tales-of-arise_2019_06-07-19_003_story.jpg
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
گفته شده که توی بازی اسب هست و میتونید باهاش توی نقشه بچرخید.
بازی به اون صورتی که فکر میکنیم، OW نیست و شهرهایی باNPC هایی که باهاشون حرف میزنیم، وجود ندارن. در واقع نقشه بازی از چندین و چند قلعه و روستای متروکه و اینجور چیزا تشکیل شده. با این حال محیط های بازی وسیع و بزرگ هستن و قراره گشت و گذار و جست و جو کردن توی محیط ها عمیق باشه. با اینکه بازی شباهت زیادی به دارک سولز داره، اما توی تمام زمینه ها نسبت بهش پیشرفت داره و بزرگ تره.
 

mgs4

کاربر سایت
Mar 9, 2007
285
کجا جهان باز بوده هر جور حساب کنی نیمه خطی هست این ثک چالش بزرگه برای میازاکی واقعا بازی OW ساختن سخته اونم تنوع و.. البته تنوع و اتمسفر محیط که از الان اوکی هست
منظور دوستمون اینه که بازیهای میازاکی همشون پر از سوراخ سمبه:D هستن و با این که خطی بودن محال بود که تو محیط های بازیهاش گم نشی و دسته کمی از اپن ورلد نداشتن که خوب راست میگه دیگه:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر