Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:
دوستان نحوه سیو بازی چطور هست؟بن فایر هست؟یا هر جا میشه سیوش کرد؟
با توجه به اینکه سولز باز هستم نظرتون چیه؟من فیزیکی واسه سریز x میگیرم
در مورد فریم چی؟ همون ۶۰ هست دیگه انشالله؟ چون واقعا ۳۰ رو دیگه نمیتونم تحمل کنم
 
حدودا چهل دقیقه بازی کردم . اول اینکه گرافیک فنی خوبه و طراحی هنری ماورای بینظیره . تو همین منطقه اول تنوع انمی و دانجن بیداد میکنه .

اسب سواری هم خیلی خیلی لذت بخشه :x

دوستانی که نگران سختی بودن هم نگران نباشن این چیزی که من دارم میبینم به نظرم از بازی های قبلی میازاکی خیلی سخت تره ولی در عوض بازی ابزار هایی رو در اختیارت میذاره تا بتونی بازی رو برای خودت in game راحت تر کنی که از نظر من خیلی بهتر از درجه سختی گذاشتنه . باس اول بازی هم که خیلی ناجوانمردانست فکر رفتن به سمتش رو فعلا باید از ذهنم بندازم بیرون:D
 
بازی نیازی به تعریف نداره...
4 ساعت بازی کردم فکر کنم بالای 50 بار کشتنم من تمام بازی های میازاکی رو پلات کرده بودم به قول بچه ها جویدمشون
بازی بشدت اعتیاد آوره
چهره سازیش ماورای تصورم بود.
 
yeWW_qM6ADc
نقد خیلی خوبیه ببینید حتما، رو pc مشکل stuttering انگار زیاد هست و زیاد ربطی هم به تنظیمات نداره.( حتی رو کارت ۳۰۸۰...)
View attachment 246167

اما خب یکی موارد ذکر شده تو پچ اول همین فرم ریت هست که امیدوارم بخش زیادی از مشکلات حل کنه
در ضمن یجورایی ray tracing هم در اینده تایید کرده
کلا ‌دولپرهای شرقی همین رو pc گند میزنن باز فرام اپدیت میکنه یعضی هاشون مثل ff7 remake که کلا بیخیال میشن ..... اخرین بازی شرقی که تو لانچ بهینه بود فکر کنم dmc 5 بود که من خودم تعجب کردم.
 
بی نهایت از سه دوست عزیزی که دوستانه و برادرانه راهنمایی کردن ممنونم. کاربرانی مثل شما باعث دلگرمی آدم به فعالیت میشه.
بنده هم از خودم و بسیاری دیگر از دوستان که میخواستن مطالبی رو به عرض شما برسونن ولی صبر و شکیبایی به خرج دادن و این کارو نکردن ممنونم.
 
درود
یه سوالی داشتم و واقعا قصدم ترول نیست.
چرا بازیهای این سبکی انقدر محبوبه و نمرات بالایی میگیره؟ خب اون زمان که bloodborne اومده بود، دیدم همه تعریف میکنن و رفتم خریدم. ولی واقعا حالم بهم خورد :D نه کات سینی، نه دیالوگی، نه سیستم مبارزه ایی دلچسبی. همش چهارتا ضربه تکراری. فقط یه سختی مسخره و رو مخ داشت. من به شخصه عاشق بازیهای سخت هستم. مثل نینجا گایدن یا گاد آف وار. ولی سختیه bloodborne یا darksouls واقعا مسخرس. اینکه باس، با دوتا ضربه تو رو بکشه مسخرس. یا مثلا بعد زدن دو هزار ضربه باس بمیره و بعدش دوباره زنده بشه دیگه اسمش سختی نیست. اسمش رو مخ بودن و مسخره بازیه. سختی یعنی اینکه هوش مصنوعی اون باس بالا باشه. نه اینکه با دو ضربه تو رو بکشه. بعد bloodborne رفتم سراغ دارک سولز. از اونم حالم بهم خورد :D زیاد هم رفتم جلو ولی از سیستم کامبت بازی واقعا خسته شدم و ولش کردم. مثلا شما نینجا گایدن رو ببینید. ۷-۸ تا سلاح داره و هر سلاح بی نهایت کمبو. که باعث میشه شما ده بار هم که بازی کنی بازم برات جذاب باشه.
خلاصه ممنون میشم یه استاد این سبک بیاد منو روشن کنه که جذابیت بازیهای این سبکی چیه. چجوری باهاش ارتباط برقرار میکنید و چجوری با سیستم مبارزاتش کنار می آید؟ چون با این نمراتی که گرفته بدجور وسوسه شدم بخرمش (هرچند فعلا پول ندارم :D :)))
منم یکم bloodborne بازی کردم و شیفت دلت زدم و دقیقا سوالمم همین بود؟؟
ولی خب بعدش اونقد تعریف کردن که کلا مشتاق شدم به این سبک یه شانس دیگه بدم
 
  • Like
Reactions: u.s.a

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or