Eidos Montreal: بازی Thief 4 بر روی PS4 با 30 فریم اجرا خواهد شد.

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

2k13-apr-4-thief-screenshot-010-100031855-orig-600x300.jpg


درود.

همانطور که مطلع هستید بعد از مدت‌ها سری جدید بازی Thief یعنی Thief 4 از سوی استودیو Eidos Montreal برای سه پلتفرم PC, PS3, 720 معرفی شد. با اینکه قدرت نسل بعد کنسول از دستگاهای فعلی بسیار قو‌تر هستند ولی گویا نرخ فریم در ان‌ها زیاد تاثیری ندارد. زیرا سازنده این بازی یعنی اقای Stephane Roy در مصاحبه‌ای که داشت اذعان کرد، بازی Thief 4 در روی کنسول PS4 با 30FPS اجرا خواهد شد. وی در ادامه افزود، 60 فریم بیشتر به درد بازی‌های شوتر می‌خورد و کارایی دارد ولی در عنوانی مثل Thief 4 ضرورتی نیاز نیست. به شخصه نخواستم به تیم سازنده فشار بی‌جهتی را پیرامون اینکه حتما باید بازی 60 باشد ایجاد کنم، به همین دلیل بازی را 30 فریم درست کردیم که تا با کمک دستگاه PS4 بتوانیم در بازی فیزیک و گرافیک عالی را خلق کنیم. وی اخر سخنان خود بیان کرد نسخه PS4 بازی بسیار شبیه به نسخه PC است.

در اخر نیز شایان ذکر است که سال پیش اقای John Carmack عناون کرده بود که بیشتر بازی‌های نسل بعد 30 فریم خواهند بود.

explosion
 
اقا چی میگید یکی میگه 30 فریمه خوبه یکی میگه برا بعضی بازی ها خوب نیست 30 فریم
لذتی که تو 60 فریم بازی کردن هست تو هیچی نیست انصافا ربطی به سبک هم نداره فعلا چون اوایل نسله و خوب اشنایی با کنسول ها ندارن راه میام اما اگه به همین منوال باشه که هیچ.....
من حاضرم رو 720 بازی کنم ولی 60 فریم باشه اخر لذته بازی یجورایی زنده و باهات حرف میزنه
دقیقا. چند بار که روی 60 فریم بازی کنی، وقتی یه بازی 30 فریم رو ببینی چشمات از اونور کله-ت میزنه بیرون:|
 
كارمك قبلا گفته بود كه اكثر بازي هاي نسل بعد 30فريم و 1080p اجراميشن و سازندها سعي ميكنن بيشتر روي بالا بردن جزييات بازي ها مثل تكسچر ، فيزيك ،نورپردازي و المان هاي ديگه ي گرافيكي كاركنن تا بالا بردن فريم ريت....
 
حالا باز برید از رم تعریف کنید که gddr5 داریم اونم 8 گیگ
چقدر کارمک بدبخت رو ترول کردن بعضی ها
هنوز هیچیز معلوم نیست تازه اول نسله مهلت بدید ببینید از تو همون رم چی میاد بیرون منتظر انحصاری های میان نسل و اخر نسل باشید
پ.ن:باز رو همین 30 فریم بیاد بهتره تا اصلا نیاد
 
اینم از کنسول های نسل بعد

هنوز 30 فریمین با اُفتش =))


PC بنده خدا سالیانه درازی ـه که 60 فریم و بالاتره =))

وقتی با رم 8 GDDR5 - سی پی یو 9 هسته ای و گرافیکی که یک سوم تایتان قدرت داره (شما فرض کن حدود 580) رو 60 فریم اجرا نمی شه معنیش اینه که به PC حداقل با دو برابر این مشخصات نیاز دارید که اصلا بعضی قطعاتش هنوز موجود نیست!:دی
هر موقع PC که بولد کردم تو نقل قولم رو خریدید یه عکسم با نام کاربری ازش بگیر شادتر شیم:smile:
===
ضمنا دوستان اینهمه چشم بسته غیب نگن! UE3 دست کمی از UE4 نداره، SW1313 رو ندیدید مگه؟ اگه بخوان از تمام قدرتش استفاده کنن و یه بازی پرجزئیات و خفن بسازن 30 فریم کاملا معقوله! ضمنا با طرح هنری غیرریلستیک بازی 60 فریم براش مسخره ست! اونایی که می گن نه یا بازی های اینطوری بازی نکردن یا جو 60 فریم دارن!
 
آخرین ویرایش:
من واقعا هیچ چیز خاصی تو این نمی‌بینم که مانع انتشارش روی این نسل بشه!
یعنی راحت می‌تونم 20 تا بازی نام ببرم گرافیکشون تو این نسل از این بالاتره!
مسئله اول; بازیهای که با UE3 ساخته میشن به علتی که من نمیدونم (99% محدودیت سخت افزار) یک پارچه نیستن. بین لوکیشنها بین مراحل Loading هست و امکان بازگشت به اون مکان وجود نداره. Thief میتونه اینطور نباشه (مثل Dishonored و Borderlands و Batman) و Free-Roam طراحی شده باشه.

مسئله دوم; ما بجز 1 تیزر CG و چند تا اسکرین شات و ArtWork و 2 تا مصحابه مختصر چیز دیگه از این بازی نمیدونیم. چطور میشه نظر قطعی داد؟
 
به جز FPS و بازی‌های Simulation، احتیاج حـیاتی به 60 فریم احساس نمی‌شه. همیشه سازنده‌ها افزایش جزئیات رو به فریم بیشتر ترجیح می‌دن.
کسی هم که خـــیلی این مسئله واسش مهم باشه یه High End PC می‌گیره که بازی‌ها رو 60 فریمه اجرا کنه. بالاخره سخت‌افزار ثابت یه سری محدودیت‌ها ایجاد می‌کنه که اجتناب ناپذیر هست.
من فقط دوست داشتم اوایل نسل با توجه به پیشرفت چشمگیر سخت‌افزار، بیشتر بازی‌ها 60 فریم باشن و رفته رفته که گرافیک بازی‌ها به اشباع رسید، رو بیارن به فریم کمتر و گرافیک بالاتر.
به هر حال اتفاق ناگـــُواری رُخ نداده، بازی خوبی باشه، 30 فریم هم باشه مشکلی نیست.
 
وقتی با رم 8 GDDR5 - سی پی یو 9 هسته ای و گرافیکی که یک سوم تایتان قدرت داره (شما فرض کن حدود 580) رو 60 فریم اجرا نمی شه معنیش اینه که به PC حداقل با دو برابر این مشخصات نیاز دارید که اصلا بعضی قطعاتش هنوز موجود نیست!:دی
هر موقع PC که بولد کردم تو نقل قولم رو خریدید یه عکسم با نام کاربری ازش بگیر شادتر شیم:smile:
===
ضمنا دوستان اینهمه چشم بسته غیب نگن! UE3 دست کمی از UE4 نداره، SW1313 رو ندیدید مگه؟ اگه بخوان از تمام قدرتش استفاده کنن و یه بازی پرجزئیات و خفن بسازن 30 فریم کاملا معقوله! ضمنا با طرح هنری غیرریلستیک بازی 60 فریم براش مسخره ست! اونایی که می گن نه یا بازی های اینطوری بازی نکردن یا جو 60 فریم دارن!

رم gddr 5 ? چی ؟=)) ببین cpu 9 هسته ای هم جدا خیلی وقت هست تو بازار موجود هست کلا از سخت افزار حرف نزنی خیلی بهتره یعنی تو نمیدونی gddr5 برای graphic هست بعد میگی 8 گیگ رم gddr5 ؟ =)) یعنی ادم فن سوپر زبون نفهم سونی باشه hater pc باشه بعد به سخت افزار ps4 هم چون فقط فنش هست بنازه(گزشته از این که سخت افزار عالی داره) بعد بیاد بگه 8 گیگ رم gddr5 :-*
 
تفاوتي كه UE4 با UE3 داره استفاده از الگوريتم هاي پيچيده اما سريعتر از UE3 هست ك از ISA هاي جديد و پيشرفته GCN كه در front end اون تراشه موجود هست استفاده ميكنه يعني قطعا شما سرعت و بهينگي اجرايي بيشتر رو در UE4 نسبت به UE3 حتي در اوايل نسل احساس ميكنيد.

كلا Ue4 طوري طراحي شده كه جزئيات بسيار بالاتر از UE3 رو با همون ميزان از GFLOPS Consumption اي كه در UE3 استفاده ميشه رو پديد بياره يعني با كيفيت مشابه با يك بازي UE3 قطعا UE4 به مراتب سريعتر هست.

كلا UE4 در اينده خيلي راحت تر از پس بهينه سازي براي نسل اينده كنسول ها برمياد و از اونجايي كه معماري GPU هردو كنسول نسل بعد GCN هست دولوپر ها ميتونن حجم عظيمي از ISA هايي كه AMD براي فقط GPU كنسول نسل بعدي فراهم كرده بهره ببرن.

مشكل نسل قبل مثلا in order بودن حتي CELL (حالا GPU اي كه Splite shader بوده بماند) هم باعث شده بود واقعا هيچوقت نشه به صورت تئوريك به بهترين بازدهي كنسول ها حتي نزديك شد.

كنسول هاي نسل بعد حتي GPU اون هم هم به خاطر وجود يك واحد پيشرفته به نام ACE (Asynchronous compute engine )iعملكردي شبه Ooe (out of order execution ) داره وخيلي راحت تر شايد حتي از معماري fermi انويديا بشه به optimum peak performence اون با برنامه نويسي زياد رسيد. ( توي امضاي بنده اطلاعات خوبي درمورد مواردي كه عرض كردم وجود داره )

كلا GPU كنسول هاي نسل بعد به خاطر حجم زياد ISA هاي اونها ميتونن از الگوريتم هاي نبوغ اسايي بهره ببرن كه روال اجرايي دستورات فعلي رو خيلي خيلي سريعتر انجام بدن .
 
حالا باز برید از رم تعریف کنید که gddr5 داریم اونم 8 گیگ
از وقتی که Wii U با صورت خورده زمین شما از هیچ فرستی برای ترول کردن Ps4 و کنسولهای دیگه نمیگذری!. Thief یه دروازه به نسل بعد هست.

بعد از آنونس بازی های جدید Naughty Dog و Santa Monica صورت شما دیدن داره :دی.
 
از وقتی که Wii U با صورت خورده زمین شما از هیچ فرستی برای ترول کردن Ps4 و کنسولهای دیگه نمیگذری!. Thief یه دروازه به نسل بعد هست.

بعد از آنونس بازی های جدید Naughty Dog و Santa Monica صورت شما دیدن داره :دی.
اول اینکه شما یکم از حجم ترولت کم کن.
بعد هم پست‌های ترول کردن Thief که ترولش کردی بودی گفته بودی تقلید کردند هم موجوده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or