سلام
مادامي كه از ديدگاه بسياري, حداقل از نظر بصري, انتها و اوج shooter هاي PC است, شماري نيز به صورت روي اين مساله اذعان دارند كه فرچايز Bungie يعني Halo با ظهور در سال 2001 استاندارد FPS را روي كنسول ها تعريف كرد. Electronic Arts، ناشر Crysis 2 مطمئن است كه با كاري كه Crytek ميكند, يعني آوردن شماره ي دوم كرايسس بر روي كنسول ها (PS3,360) سلطنت بر قلمرو شوترهاي كنسولي را از Halo ميگيرد. اين در حاليست كه Halo - Reach امسال عرضه ميشود و در يك رقابت مستقيم با Crysis 2 و COD : Black Ops قرار ميگيرد.
در قسمتي از مصاحبه اي كه IndustryGamers با Frank Gibeau از EA انجام داده, او صريحا اظهار داشته كه گروه او براي ساخت يك "Halo killer" برنامه ريزي كرده اند. "... ما در حال تلاش براي ساخت يك Halo killer بوديم, ميدونيد, يك بازي كه با همكارانمان در Crytek, چيزي كه Bungie ساخته را تعقيب كند. بنابراين Crysis 2 تماشايي, بسيار high-end , و يك فرانچايز چندين ساله خواهد بود."
در پاسخ اين سوال كه آيا EA قبل از اينكه Activision با Bungie قرارداد 10 ساله ببندد, به آنها (Bungie) نزديك شده بودند يا خير, او جواب داد كه EA Games قبلا در بازيهاي شوتر خوب عمل كرده است. "...بنابراين از بسياري جهات وقتي كه شما نگاهي به استوديوهايي مانند Crytek, DICE, Epic, تيم LA كه در حال ساخت MOH است و در آخر هم Respawn , ميبينيد كه ما يك تيم بسيار كشنده (damn killer team) داريم."
مادامي كه از ديدگاه بسياري, حداقل از نظر بصري, انتها و اوج shooter هاي PC است, شماري نيز به صورت روي اين مساله اذعان دارند كه فرچايز Bungie يعني Halo با ظهور در سال 2001 استاندارد FPS را روي كنسول ها تعريف كرد. Electronic Arts، ناشر Crysis 2 مطمئن است كه با كاري كه Crytek ميكند, يعني آوردن شماره ي دوم كرايسس بر روي كنسول ها (PS3,360) سلطنت بر قلمرو شوترهاي كنسولي را از Halo ميگيرد. اين در حاليست كه Halo - Reach امسال عرضه ميشود و در يك رقابت مستقيم با Crysis 2 و COD : Black Ops قرار ميگيرد.
در قسمتي از مصاحبه اي كه IndustryGamers با Frank Gibeau از EA انجام داده, او صريحا اظهار داشته كه گروه او براي ساخت يك "Halo killer" برنامه ريزي كرده اند. "... ما در حال تلاش براي ساخت يك Halo killer بوديم, ميدونيد, يك بازي كه با همكارانمان در Crytek, چيزي كه Bungie ساخته را تعقيب كند. بنابراين Crysis 2 تماشايي, بسيار high-end , و يك فرانچايز چندين ساله خواهد بود."
در پاسخ اين سوال كه آيا EA قبل از اينكه Activision با Bungie قرارداد 10 ساله ببندد, به آنها (Bungie) نزديك شده بودند يا خير, او جواب داد كه EA Games قبلا در بازيهاي شوتر خوب عمل كرده است. "...بنابراين از بسياري جهات وقتي كه شما نگاهي به استوديوهايي مانند Crytek, DICE, Epic, تيم LA كه در حال ساخت MOH است و در آخر هم Respawn , ميبينيد كه ما يك تيم بسيار كشنده (damn killer team) داريم."