EA : عنوان Crysis 2 يك "Halo killer" خواهد بود !

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
سلام

ea-logo.png


مادامي كه از ديدگاه بسياري, حداقل از نظر بصري, انتها و اوج shooter هاي PC است, شماري نيز به صورت روي اين مساله اذعان دارند كه فرچايز Bungie يعني Halo با ظهور در سال 2001 استاندارد FPS را روي كنسول ها تعريف كرد. Electronic Arts، ناشر Crysis 2 مطمئن است كه با كاري كه Crytek ميكند, يعني آوردن شماره ي دوم كرايسس بر روي كنسول ها (PS3,360) سلطنت بر قلمرو شوترهاي كنسولي را از Halo ميگيرد. اين در حاليست كه Halo - Reach امسال عرضه ميشود و در يك رقابت مستقيم با Crysis 2 و COD : Black Ops قرار ميگيرد.

در قسمتي از مصاحبه اي كه IndustryGamers با Frank Gibeau از EA انجام داده, او صريحا اظهار داشته كه گروه او براي ساخت يك "Halo killer" برنامه ريزي كرده اند. "... ما در حال تلاش براي ساخت يك Halo killer بوديم, ميدونيد, يك بازي كه با همكارانمان در Crytek, چيزي كه Bungie ساخته را تعقيب كند. بنابراين Crysis 2 تماشايي, بسيار high-end , و يك فرانچايز چندين ساله خواهد بود."

Halo-logo-099F2107C7-seeklogo.com.gif
crysis-logo-BA506C3265-seeklogo.com.gif


در پاسخ اين سوال كه آيا EA قبل از اينكه Activision با Bungie قرارداد 10 ساله ببندد, به آنها (Bungie) نزديك شده بودند يا خير, او جواب داد كه EA Games قبلا در بازيهاي شوتر خوب عمل كرده است. "...بنابراين از بسياري جهات وقتي كه شما نگاهي به استوديوهايي مانند Crytek, DICE, Epic, تيم LA كه در حال ساخت MOH است و در آخر هم Respawn , ميبينيد كه ما يك تيم بسيار كشنده (damn killer team) داريم."

 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,790
نام
کیارش
تازه کیلزان کجاش سبک جدیدی از اول شجص نشون داد؟ چه نوآوری ای داشت؟ جز این بود که فقط گرافیک رو برده بود بالا (که واقعا از این لحاظ خیلی خوب بود)؟
!

شما لطفا تا کیلزان را بازی نکردی درباره ی سبک خاص گیم پلیش اظهار نظر نکن!
خوشبختانه چیزی هم نیستش که از تریلر و عکس بشه فهمید!!!!
 

hadi117

کاربر سایت
Sep 22, 2008
75
نام
هادی
آره یادمه مثلا میگفت گرافیکhalo 3 ،lز گرافیک kz2شاخ تره. آخر دیدیم که بازی حتاhdنبود.(این کهhype.نبود؟ بود؟) به ماند که همین kz2هنوز که هنوزه از هرچی‌ اول شخص کنسول بالاتره.
شما کلا حالت خوبه؟ احساس نمیکنی که هیلو 3 یک سال و خورده ای زودتر از کیلزان 2 اومده چطوری ممکنه بیاد بگه گرافیک ما شاخ تر و بهتر از کیلزان 2 خواهد شد؟! مگه اول کیلزان 2 اومده بعد هیلو 3؟!
نه دیگه توجه نکردی شما! halo بزرگترین هایپ صنعت بازی رو داشته، حالا همه سازنده ها سعی میکنن با ایجاد یه هایپ گنده تر halo رو نابود کنن:biggrin1:
توروخدا یکی بیاد این هایپ رو واسه ما تعریف کنه تا بفهمیم واقعا یعنی چی!
شما لطفا تا کیلزان را بازی نکردی درباره ی سبک خاص گیم پلیش اظهار نظر نکن!
خوشبختانه چیزی هم نیستش که از تریلر و عکس بشه فهمید!!!!
خوبه یه مرحلشو بازی کردم. کلا بازیه خوبیه ولی نوآوری ای نداره! میشه یکیشو نام ببری؟
 

SaDrA-HhH

کاربر سایت
Sep 15, 2008
3,831
نام
به یوزر کاربری مراجعه شود
خوبه یه مرحلشو بازی کردم. کلا بازیه خوبیه ولی نوآوری ای نداره! میشه یکیشو نام ببری؟

نه ديگه سيستم کاور گيری و سبک سنگين گيم پلی killzone 2 کاملاً تازه بود!
در ضمن halo همين يکم نو آوری رو هم نداره و از مکانيسم معمول FPS که توسط DOOM و باقی بازی ها خلق شد استفاده ميکنه!


توروخدا یکی بیاد این هایپ رو واسه ما تعریف کنه تا بفهمیم واقعا یعنی چی!

يعنی بزرگنمايی پيرامون يه چيزی!
ولی بايد قبول کرد تبليغاتی که halo داشت نقش زيادی در فروش بازی داشتن!
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
شما کلا حالت خوبه؟ احساس نمیکنی که هیلو 3 یک سال و خورده ای زودتر از کیلزان 2 اومده چطوری ممکنه بیاد بگه گرافیک ما شاخ تر و بهتر از کیلزان 2 خواهد شد؟! مگه اول کیلزان 2 اومده بعد هیلو 3؟!

ببری؟

ببخشید اما مگه HALO هایی که بعد KILLZONE 2 هم اومده گرافیک بالایی داشته ;)
اصلا یه سوال بهتر : مگه HALO بازی هست که از گرافیک مشکل داشته باشه ؟
محیط و گرافیک HALO همینطور هست ;)

سبک کاورگیری و نشانه گیری این بازی خیلی خوب بود
 

hadi117

کاربر سایت
Sep 22, 2008
75
نام
هادی
نه ديگه سيستم کاور گيری و سبک سنگين گيم پلی killzone 2 کاملاً تازه بود!
در ضمن halo همين يکم نو آوری رو هم نداره و از مکانيسم معمول FPS که توسط DOOM و باقی بازی ها خلق شد استفاده ميکنه!




يعنی بزرگنمايی پيرامون يه چيزی!
ولی بايد قبول کرد تبليغاتی که halo داشت نقش زيادی در فروش بازی داشتن!
هیلو نوآوری نداشته؟! تا جایی که من یادمه توی doom نمیشد دوتا تنگ همزمان استفاده کرد و تا قبل از هیلو هیچ بازی ای نبود که فقط بشه دوتا تفنگ داشت. یعنی کیلویی تفنگ داشتی. همین doom رو من یادمه هرچی بیشتر جلو میرفتی تفنگات بیشتر میشد و تا دکمه ی 9 روی کیبرد پر میشد. و خیلی چیزای دیگه که اگه بخواین میگم.
خودتم که معنی هایپ رو میدونی پس رو چه حسابی هیلو رو به هایپ کردن متهم میکنی؟ بانجی هیچ جا حرفی رو نزد که بش عمل نکنه و بزرگنمایی بی مورد بکنه. ولی تبلیغاتش همینطور که گفتی خیلی قوی بود.
ببخشید اما مگه HALO هایی که بعد KILLZONE 2 هم اومده گرافیک بالایی داشته ;)
بعد kz2 فقط ODST اومده که اون هم طی 6 ماه با 20 نفر ساخته شده و اول هم قرار بوده که dlc هیلو 3 باشه ولی بعدا به دلایلی به صورت یک بازی مجزا عرضه میشه. و کسی هم انتظار گرافیک بالا از اون رو نداشته.
اصلا یه سوال بهتر : مگه HALO بازی هست که از گرافیک مشکل داشته باشه ؟
محیط و گرافیک HALO همینطور هست ;)

سبک کاورگیری و نشانه گیری این بازی خیلی خوب بود
دستت درد نکنه این تیکه ی آخرو بگو دقیقا منظورت چیه چون نفهمیدم;)
 
آخرین ویرایش:

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
نه ديگه سيستم کاور گيری و سبک سنگين گيم پلی killzone 2 کاملاً تازه بود!
در ضمن halo همين يکم نو آوری رو هم نداره و از مکانيسم معمول FPS که توسط DOOM و باقی بازی ها خلق شد استفاده ميکنه!




يعنی بزرگنمايی پيرامون يه چيزی!
ولی بايد قبول کرد تبليغاتی که halo داشت نقش زيادی در فروش بازی داشتن!
در ضمن halo همين يکم نو آوری رو هم نداره و از مکانيسم معمول FPS که توسط DOOM و باقی بازی ها خلق شد استفاده ميکنه!
باز شروع شد. البته از شمایی که اصولا عادت داری توی بازی X360 غوغا کنی بعید هم نیست. یعنی Doom و Halo اپسیلونی به هم شباهت ندارند. نه از لحاظ دشمن نه از لحاظ طراحی مراحل نه از لحاظ گیم پلی کلی و نه از خیلی مناظر دیگر. من حال و حوصله ندارم نکاتی که Halo توی FPS اورد بگم اما اینو حتی کسایی که Halo رو هم قبول ندارند می پذیرند که Halo عاملی بود که FPS روی کنسول رواج پیدا کرد وگرنه الان KZ هم وجود نداشت. کسی که اینطوری اظهار نظر کنه به نظر من اصولا FPS باز نیست فقط یک چیزی شنیده. مثال KZ 2 هم غلطه چون سیستم کاور گیری مثل KZ2 قبلا توی یک بازی مثل ریدیک استفاده شده و سویچ بین سوم شخص و اول شخص هم 1 سال بعدش توی Perfect Dark بوده. سعی کنید وقتی می خواهید از باز یمورد علاقه تون دفاع کنید الکی یک پست عجیب ندید چون اطلاعات غلط هم توی این سایت مجازات داره !!
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
نه ديگه سيستم کاور گيری و سبک سنگين گيم پلی killzone 2 کاملاً تازه بود!
در ضمن halo همين يکم نو آوری رو هم نداره و از مکانيسم معمول FPS که توسط DOOM و باقی بازی ها خلق شد استفاده ميکنه!
اصلا halo چرت هیچ نواوری نداره کیلزون هم این بازی رو له کرد پس با این حال نمیدونم چرا اصطلاح "Halo killer" چرا تبدیل نمیشه به killzone killer
lol

 
آخرین ویرایش:

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
Halo عاملی بود که FPS روی کنسول رواج پیدا کرد وگرنه الان KZ هم وجود نداشت.
اولا که نشر اکاذیب جرمه :biggrin1: ثانیا ، این وسط Golden Eye حتما پشم تشریف داشته ؟ :biggrin1:
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
دستت درد نکنه این تیکه ی آخرو بگو دقیقا منظورت چیه چون نفهمیدم;)

بد گفتم ببخشید :biggrin1:
فقط گفتی KILLZONE 2 نوآوری نداره در جواب گفتم : کاورگیری در بازی خیلی خوب بود ( اگه اشتباه نکنم چون بازی امانت دستم بود 7 روز بازی کردم ) در حین کاورگیری میتونستی تیراندازی کنی :smile:

اصلا halo چرت هیچ نواوری نداره کیلزون هم این بازی رو له کرد پس با این حال نمیدونم چرا اصطلاح "Halo killer" چرا تبدیل نمیشه به killzone killer


با این تیکه موافقم اما یه چیزی : این بازی پایه گذار نمیدونم چی چی بود ( یادم نیست فقط میدونم پایه گذار بود:biggrin1: ) پس این اسم بوجود اومد ;) اگه اینطور بود مثلا میذاشتن فارنهایت کیلر یا GOD OF WAR KILLER یا یه چیز دیگه ;) مهم پایه است که این بازی گذاشت :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
اولا که نشر اکاذیب جرمه :biggrin1: ثانیا ، این وسط Golden Eye حتما پشم تشریف داشته ؟ :biggrin1:
Golden Eye شروع کرد منتها Halo رواج داد. ببین حد فاصلی که Golden Eye تا Halo بود عملا FPS کنسولی درستی تو نمی دیدی. فقط یکی دو جیمز باند های بعدی خوب بودند. FPS متعلق به pc بود. منتها بعد از Halo بود که FPS روی کنسول رواج پبدا کرد. نه اینکه فن Halo باشم اینو بگم این چیزی هست که بیشتر سایت های بازی بهش اشاره کردند از IGN تا Game Pro و حرف من فقط نیست.
در ضمن Killzone 2 به نظر خود من هم اصلا نوآوری نداشت. اما گیم پلی خاص و سنگینی داشت که خودش رو از سایر FPS ها متمایز میکنه. بر خلاف همه ی FPS ها ( همه ، یعنی HL , CoD , Crysis , Halo , WS , Doom ...) واقع گرایانه ساخته شده بود. وزن اسلحه و سنگینی حرکات کرکتر به شدت احساس میشد.
برای همین گیم پلی سنگین و سخت هستش که یه سری سریع ازش زده میشند. یه سری هم مثل من عاشقش میشند و باهاش زندگی میکنند.
برادر مگه من گفتم KZ 2 بده ؟ من خودم جز معدود کسایی بودم که از KZ 1 هم خوشم می اومد. من داشتم درباره Halo صحبت می کردم. اونجا هم داشتم درباره سیستم کاور کلی FPS حرف میزدم چون ما اصولا دو مدل سیستم کاور گیری توی FPS داریم. یکیش که توی ریدیک دیدم که بعدها توی KZ 2 , COJ 2 دیدم و یکی هم PD که بعدا توی بازی هایی مثل Vegas دیدمش.
 

Francis Drake

کاربر سایت
Dec 24, 2008
7,790
نام
کیارش
مثال KZ 2 هم غلطه چون سیستم کاور گیری مثل KZ2 قبلا توی یک بازی مثل ریدیک استفاده شده و سویچ بین سوم شخص و اول شخص هم 1 سال بعدش توی Perfect Dark بوده.

خیلی ببخشید الان این چه ربطی داشت ؟!
در ضمن Killzone 2 به نظر خود من هم اصلا نوآوری نداشت. اما گیم پلی خاص و سنگینی داشت که خودش رو از سایر FPS ها متمایز میکنه. بر خلاف همه ی FPS ها ( همه ، یعنی HL , CoD , Crysis , Halo , WS , Doom ...) واقع گرایانه ساخته شده بود. وزن اسلحه و سنگینی حرکات کرکتر به شدت احساس میشد. ( که به نظر من همین مشخصه بین این همه بازی FPS کم از نوآوری نداره. )
برای همین گیم پلی سنگین و سخت هستش که یه سری سریع ازش زده میشند. یه سری هم مثل من عاشقش میشند و باهاش زندگی میکنند.

در ضمن در مورد کاورگیری هم بگم که به نظر من Killzone از این سیستم به بهترین نحو ممکن استفاده کرد. هیچ ایرادی نداشت.

برادر مگه من گفتم KZ 2 بده ؟ من خودم جز معدود کسایی بودم که از KZ 1 هم خوشم می اومد. من داشتم درباره Halo صحبت می کردم. اونجا هم داشتم درباره سیستم کاور کلی FPS حرف میزدم چون ما اصولا دو مدل سیستم کاور گیری توی FPS داریم. یکیش که توی ریدیک دیدم که بعدها توی KZ 2 , COJ 2 دیدم و یکی هم PD که بعدا توی بازی هایی مثل Vegas دیدمش.
منم نگفتم که شما میگی KZ 2 بده. من فقط خواستم کسانی که ندونسته حرف میزنن رو آگاه کنم.

اون قسمت هم که قرمز کزدم فکر کردم منظورت کیلزون بود. چون تو کاورگیری سوییچ نمیکنه بین اول شخص و سوم شخص
کاور گیری Call of Juarez هم قبول دارم خیلی جالب بود.
 
آخرین ویرایش:

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
اصلا halo چرت هیچ نواوری نداره کیلزون هم این بازی رو له کرد پس با این حال نمیدونم چرا اصطلاح "Halo killer" چرا تبدیل نمیشه به killzone killer

استاد گرام، هیلو هنگامی که در سال 2001 اومد بعد از Goldeneye 007 جزء اولین بازیهای اول شخص با گیم پلی ای روی کنسول بود که تنها صفتی که میشه براش آورد "قابل انعطاف" هست. محیط این بازی شاید شبیه System Shock 2 بود اما سلاح این بازی کاملا استثنایی و دشمنانی کاملا جدید با هوش مصنوعی ای کاملا تودار بود.

امیدوارم برای این پستتون یک اخطار دریافت کنید.
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
استاد گرام، هیلو هنگامی که در سال 2001 اومد بعد از Goldeneye 007 جزء اولین بازیهای اول شخص با گیم پلی ای روی کنسول بود که تنها صفتی که میشه براش آورد "قابل انعطاف" هست. محیط این بازی شاید شبیه System Shock 2 بود اما سلاح این بازی کاملا استثنایی و دشمنانی کاملا جدید با هوش مصنوعی ای کاملا تودار بود.

امیدوارم برای این پستتون یک اخطار دریافت کنید.
منظورمو اشتباه گرفتی برادر من تو پستم دارم halo حمایت میکنم(دقت کنی میفهمی)
من خودم همه میدونن فن halo هستم
 
آخرین ویرایش:

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
Golden Eye شروع کرد منتها Halo رواج داد. ببین حد فاصلی که Golden Eye تا Halo بود عملا FPS کنسولی درستی تو نمی دیدی. فقط یکی دو جیمز باند های بعدی خوب بودند. FPS متعلق به pc بود. منتها بعد از Halo بود که FPS روی کنسول رواج پبدا کرد. نه اینکه فن Halo باشم اینو بگم این چیزی هست که بیشتر سایت های بازی بهش اشاره کردند از IGN تا Game Pro و حرف من فقط نیست.
خب به نظر من مهم اینه که Start یک چیزی زده بشه ! خودم در اینکه Halo یکی از موثر ترین بازیهایی بوده که FPS رو رواج داده شک ندارم ولی با این تیکه ای که اگه مثلا Halo نبود ، فلان بازی هم الان نبود باهاش مشکل دارم . اگه Halo نبود یکی دیگه میومد یه بازی دیگه میساخت و مطمئننا FPS به همین صورتی که الان وجود داره وجود میداشت ! شاید حتی بهتر .
مثل اینه که بگی اگه ماریو وجود نداشت ، الان Crash هم وجود نداشت !
همیشه مهم کسی یا چیزی هست که Start یه ایده رو میزنه .
 

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
خب به نظر من مهم اینه که Start یک چیزی زده بشه ! خودم در اینکه Halo یکی از موثر ترین بازیهایی بوده که FPS رو رواج داده شک ندارم ولی با این تیکه ای که اگه مثلا Halo نبود ، فلان بازی هم الان نبود باهاش مشکل دارم . اگه Halo نبود یکی دیگه میومد یه بازی دیگه میساخت و مطمئننا FPS به همین صورتی که الان وجود داره وجود میداشت ! شاید حتی بهتر .
درسته منتها میگم در حال حاضر این امتیاز دسته Halo هست. اگه این همه می گند Halo Killer دلیلش برند بازی هست. Halo یک جورایی برند خیلی معروفی شده و برای همین همه می خواند جای اون بازی بگیرند. همین الان هم از توی رده بندی بهترین بازی ها توی توضیحات Golden Eye از اون یکی از بهترین شوتر ها و ماندنی ترین یاد میشه اما توی توضیحات Halo گفته میشه بازی که FPS کنسولی معنا دار کرد.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر