آپدیت Dying Light 2 Stay Human update 1.18.0
Protection : Steam
Size : 1.15GB
جزئیات آپدیت
حالا قطعات تجهیزات قابل افتادن هستن (بجز چند تا آیتم پریمیوم)
وقتی در حالت کابوس بازی میکنید، با زدن دکمه Extended HUD میتونید نوار ایمنی رو ببینید.
مشکل این که گاهی اوقات در طول شب و در حین بعضی ماموریتها، Volatiles در جاهای مختلف اسپان میشدن و تموم کردن ماموریتها رو سخت میکرد، برطرف شد.
مشکل این که HP GRE وقتی بازیکن ازش دور میشه ریست میشد، تعمیر شد.
مشکل این که DLC Bloody Ties شناسایی نمیشد و آیتمهای DLC از بازیکن گرفته میشد وقتی کاربر بازی رو از «Start Activity» در PS5 شروع میکرد، حل شده.
مشکل جعبههای قرمز که بعضی وقتا توی زمین گیر میکردن و ورود بهشون سخت میشد، حل شد.
مشکل تکرار داراییها توی تقاطع جزیره Saint Paul هم برطرف شد.
اون مشکلی که بارون بعضی وقتا توی ساختمانها میاومد هم درست شد.
مشکل بعضی بافتها که با جعبههای باز توی مأموریتهای بقا تداخل داشت، هم حل شد.
یه یادآوری به بازیکنها اضافه شده که فراموش نکنن عینکهای Spectral رو بردارند.
آتشزاهایی که وقتی با بسته Hakon خریداری شد ولی ناپدید میشدن حالا برگردونده شدن.
مشکل مربوط به Ambush که بعد از شکست دادن Renegades یا دزدان، ناقص میشدن، حالا برطرف شده.
مشکل این که گاهی نمیشد آخرین جان رو با خروج از منطقه ماموریت گم کرد و پایان ماموریت بازمانده رو اعلام کرد، الان حل شده.
مشکل جمعآوری سلاح از آب کمعمق وقتی شخصیت در زیر آب نیست هم برطرف شده.
مشکل تیرکمان که گاهی وقتی داریم زوم میکنیم به سمت رئیس دشمن، نشانهگذار پایین میره، الان درست شده.
مشکل این که دشمنایی که با ضربه پا کشته میشن، روی تلههای فرو رفته نمیفتند هم درست شده.
مشکل مربوط به برخورد بدن دو نوع Suiciders که بعد از کشته شدن با سلاح دوربرد چند ثانیه باقی میموند هم برطرف شده.
مشکل نقطه اسپاون که زیر خودرو در ماموریت 'Delayed Delivery' قرار داشت و باعث میشد آلودهها توی ماشین گیر کنن، هم حل شده.
مشکل با Veronica که بعضی وقتها تو آسانسور خیلی بالاتر از حد طبیعی بود.
مشکل با Tobias که در گفتگوهای ماموریت «Lost Light» گاهی خیلی بالا میرفت.
مشکل فشار دادن دکمه آسانسور چند بار و افتادن زیر آسانسور.
مشکل جابهجا شدن کتاب در ماموریت «Book Club X».
مشکل لرزش دوربین در ماموریت «X13» زمانی که بازیکن در حال دویدن، دیالوگ رو شروع میکرد.
مشکل نشون ندادن جلوههای آب هنگام پرتاب بعضی اشیا به داخل آب.
مشکل نزدیک شدن زامبیها به بازیکن با حمله melee حتی با اختلاف قد زیاد.
مشکل مجبور بودن بازیکن به خرید تروفیهای زامبی به صورت جداگانه از Jai’s.
مشکل با Volatiles که شبها وارد قاب تصویر میشدند یا پشت سر بازیکن وایمیستادند در ماموریت «Double Time».
مشکل ندادن دید در شب توسط معجونهای بینایی Nightrunner.
مشکل چراغهای UV که بعضی وقتها در توربینهای بادی در حلقه مرکزی وجود نداشتن،برطرف کردیم .
مشکل ناپدید شدن گیاهان در جاهای مختلف رو حل کردیم.
مشکل نقاشی دیواری «Blown Money» که در شهر نمایش داده نمیشد رو درست کردیم.
مشکل درختانی که بعضی وقتها توی هوا بالای مواد شیمیایی در نواحی Downtown، Garrison، Horseshoe و Lower Dam Ayre معلق بودن رو برطرف کردیم.
مشکل چراغهای معلق در هوا توی ماموریت «Firestarter» رو هم حل کردیم.
مشکل ایستادن Hakon وقتی بازیکن دوباره به بازی میومد توی تعقیب «Getting Stronger» رو برطرف کردیم.
مشکل کرش کردن بازی روی کارتهای گرافیک انویدیا بلافاصله بعد از شروع و نبود گزینه Frame Generation رو حل کردیم.
مشکل نادرست نمایش دادن دکالها با ردیابی پرتو رو هم برطرف کردیم.
مشکل خرابی گرافیکی در مرحله «Priceless» رو هم درست کردیم.
یه سری از پیشساختههای استفاده نشدهای که هنوز توی فایلهای بازی بودن، پاک شدند.
نورپردازی چشمکزن توی چندتا از_asset ها در Central Loop درست شد.
مشکلاتی که بعضی وقتها پیش میومدن رو حل کردیم، مثل اون قطعههایی که جاشون اشتباه بود و توی حلقه مرکزی قابل مشاهده بودن
مشکل زوم دوربین توی منوی اصلی وقتی که از رزولوشنهایی با نسبت تصویر غیر از 16:9 استفاده میکنید، بعد از خروج از فروشگاه حل شد، .
نور سفیدی که بعضی وقتا روی درختها توی Prologue ظاهر میشد، رفع شد.
ترتیب اقلام توی صفحه محصولات فروشگاه بهتر و منظمتر شد.
مشکل نمایان نبودن شخصیتها توی ویدیوهای داستانی توی کوئستهای 'Out of Your League' و 'Water Tower' برطرف شد.
مشکل بافت سیاهی که وقتی بازیکن با Paraglider پرتاب میکرد، دیده میشد، رفع شد.