Multi Platform Dying Light 2 Stay Human

سازنده
Techland
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Techland
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
dying-light-2-8k-nm-1920x1080-920x518.jpg


تاریخ عرضه: ۷ دسامبر 2021، ۱۶ آذر 1400
پلتفرم(ها): PC, PS4, PS5, X1, XSX|S,

بلاخره بعد کلی انتظار نسخه جدید دایینگ لایت معرفی شد.
بازی تغییرات خیلی زیادی داشته از جمله انیمیشن های جدید برای پارکور, محیط تاریکتر و اتمسفر سنگین تر و گرافیک فوق العاده چشم نواز... منتظر یه تجربه فوق العاده باشید!


....

تصاویر:

082293.jpg 082299.jpg 082294.jpg 082296.jpg 098085.jpg 082297.jpg image_dying_light_2-40419-4093_0004.jpg 1528718224_dying-light-2-5.jpg DyingLight2_screen_06.jpg

....

تریلر جدید (گیم پلی):

1622295200820.png


 

Attachments

  • 1622295200820.png
    1622295200820.png
    186.9 KB · مشاهده: 4,024
آخرین ویرایش:
فاجعه سابیرپانک بدجوری ترسوندتشون :D, خوبه آقا بزارید مطمئن شن که یه چیز درست دارن عرضه میکنن :-".
در مورد سایبر پانک هم ماجرا همین بود که این تاخیر های این مدلی نشون میده ساخت بازی به مشکلات شدیدی خورده و باید نگران بود جدی :D
 
در مورد سایبر پانک هم ماجرا همین بود که این تاخیر های این مدلی نشون میده ساخت بازی به مشکلات شدیدی خورده و باید نگران بود جدی :D
احتمالش هست, اما بنظرم الان بیشتر بخاطر وضع سایبرپانک ترسیدن :D, هرکاری دارن میکنن که بازی رو خوب نشون بدن :-".
 
احتمالش هست, اما بنظرم الان بیشتر بخاطر وضع سایبرپانک ترسیدن :D, هرکاری دارن میکنن که بازی رو خوب نشون بدن :-".
میدونی وقتی میای تاریخ عرضه میدی و 3 نسخه رو برای پیش فروش میزاری و بعدش هم یک تاخیر 2 ماهه اولا داره نشون میده که تیم شک نداشته که بازی اصلا برای عرضه اماده نیست بعد از اون واقعا با تاخیر 2 ماه کار عجیبی تو بازی های امروزی که بسیار پیچیده و هزینه بر هستن نمیشه انجام داد و از اونجایی که به تاریه عرضه خیلی هم نزدیک نبودیم و روش 2 ماه تاخیر هم زدن به نظر من تیم داره وقت میخره برای تموم کردن پروژه واقعا امیدوارم به سرنوشت سایبر پانک دچار نشه ولی هیچ نشونه خوبی هم وجود نداره راستش :D
 
نسخه اولش رو نزدیک 4 بار تموم کردم بازیش عالی بود برام
اما این نسخه یکم بنظرم گیم پلیش خیلی غیر طبیعی شده انتظار داشتم واقع گرایانه تر بشه کمی
تاخیرش هم بنظرم تصمیم درستیه مشخصه بازی ناقصه
 
چند تا نکته :
لیپ سینک یـ سری کرکترا زیاد جالب نیست مخصوصا این شخصیت همراه جدید که حدس میزنم خیلی یهویی به بازی اضافه شده و به خاطر همین جالب در نیوردنش از اون ور هم صدا و اکتینگش زیاد چنگی به دل نمیزد خلاصه اصلا باهاش حال نکردم

کامبت بازی به شکل وحشتناکی خفن شده (چه کیفی میده دشمنا رو شوت میکنی از ساختمونا پایین). دیگه خبری از اون AI احمق نسخه اول نیست قشنگ اینو موقع مبارزه به همراه NPC های خودی میشد فهمید

پارکور بازی تا اینجای کار که نشون دادن دوتا مشکل داشته یکی اینکه نسبت به شماره اول کندتر شده یکی هم اینکه کرکتر بازی میخوره بی وزن باشه و خیلی زیادی میتونه بپره. مورد اول قاعدتا باید با آپگرید رفع بشه مورد دوم هم ظاهرا بر میگرده به شخصیت اصلی که انگار قابلیت های فرابشری داره خلاصه تا تجربش نکنیم نمیشه فهمید چقدر نسبت به نسخه اول فرق کرده.

یـ موردی که زیاد بهش تو این نمایشا اخیر اشاره نشده میزان تاثیر انتخاب هاست اگه یادتون باشه اون اوایل خیلی رو این مورد مانور میدادن مخصوصا انتخاب هایی که محیط بازی رو به کلی عوض میکنه ولی الان انگار صرفا محدودش کردن به دوتا فکشن که یـ سری کارا باعث میشه شکل و شمال یـ سری از مکان ها عوض بشه. نمیدونم ولی من ندیدم دیگه حرفی از عوض کردن کامل یـ قسمت شهر مثل پایان اون دمو 2018 به زبان بیارن واسه همین حدس میزنم از سر و ته قضیه زده باشن
 
آخرین ویرایش:
برعکس شماره اول که یه حس تنهایی و گیرافتادن تو یه شهر پر از زامبی داشت، اونم زامبی‌های نمیری که باید با دست خالی باهشون میجنگیدی، اینجا برعکس شده همه جا پر آدمیزاد هست، با یه جفت پا و دوتا ضربه طرف مغزش منفجر میشه، تمرکز بازی هم روی همین فکشن‌هاست. من که حقیقت حس خوبی ازش نگرفتم، خدا کنه اشتباه کرده باشم.
 
برعکس شماره اول که یه حس تنهایی و گیرافتادن تو یه شهر پر از زامبی داشت، اونم زامبی‌های نمیری که باید با دست خالی باهشون میجنگیدی، اینجا برعکس شده همه جا پر آدمیزاد هست، با یه جفت پا و دوتا ضربه طرف مغزش منفجر میشه، تمرکز بازی هم روی همین فکشن‌هاست. من که حقیقت حس خوبی ازش نگرفتم، خدا کنه اشتباه کرده باشم.
"برعکس شماره اول که یه حس تنهایی و گیرافتادن تو یه شهر پر از زامبی داشت"
اصلی ترین دلیلم برای دوست داشتن این بازی همین بود. پر و بال دادن به داستان و پرداختن به شخصیت ها بد نیست به شرطی که راه رو گم نکنن رو بازی از ریشه هاش دور نشه.
اگه بخوان مبحث زامبی، ترس از اونها و اهمیت حضورشون رو کم رنگ کنن، میشه مثل سریال The Walking Dead بعد از فصل 4!
 
برعکس شماره اول که یه حس تنهایی و گیرافتادن تو یه شهر پر از زامبی داشت، اونم زامبی‌های نمیری که باید با دست خالی باهشون میجنگیدی، اینجا برعکس شده همه جا پر آدمیزاد هست، با یه جفت پا و دوتا ضربه طرف مغزش منفجر میشه، تمرکز بازی هم روی همین فکشن‌هاست. من که حقیقت حس خوبی ازش نگرفتم، خدا کنه اشتباه کرده باشم.
مسئله ای که هست نسخه اول وقایع مبتلا شدن ملت تازه اتفاق افتاده بود و خوب اون حس طبیعی بود ایجاد بشه اینجا 20 سال از اون وقایع گذشته و انسان ها شروع کردن به وقف دادن خودشون با محیط . اینجا سازنده های بازی اومدن بخش شب بازی رو قابل بازی تر کردن و اون حسی که شما از بازی میخوای رو باید تو شب تجربه کنی. بخش شب بازی زک کل با نسخه اول فرق کرده و دست پلیر ها رو باز میزاره تا راحت تر توی محیط بگردن.
=================
یـ چیزی دیگه ای که یادم رفت اشاره کنم اینه که متأسفانه دشمنا لول و Health Bar دارن :| حالا انسان ها هیچی ولی قشنگ کل هیجان مبارزه با زامبی ها رو این قضیه کم میکنه. کلا این نسخه رو بردن سمت RPG که قطعا این قضیه رو اکشن بازی تاثیر میزاره و دست پلیر ها رو میبنده
 
من ویدیوی گیم پلی جدید رو دیدم و واقعا خوشم اومد گرافیک بازی با این که میان نسلی هست اما یکی از بهترین هایی بود که دیدم . گیم پلی عالی بود
اینبار کاش باز موفق بشه و متای بالای 85 بدست بیاره و فروش زیادی بکنه تا بلا فاصله نسخه شروع به ساخت نسخه سوم کنن
 
  • Like
Reactions: majidred2011

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or