Multi Platform Dying Light 2 Stay Human

سازنده
Techland
تاریخ انتشار
February 2022
ناشر
Techland
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
dying-light-2-8k-nm-1920x1080-920x518.jpg


تاریخ عرضه: ۷ دسامبر 2021، ۱۶ آذر 1400
پلتفرم(ها): PC, PS4, PS5, X1, XSX|S,

بلاخره بعد کلی انتظار نسخه جدید دایینگ لایت معرفی شد.
بازی تغییرات خیلی زیادی داشته از جمله انیمیشن های جدید برای پارکور, محیط تاریکتر و اتمسفر سنگین تر و گرافیک فوق العاده چشم نواز... منتظر یه تجربه فوق العاده باشید!


....

تصاویر:

082293.jpg 082299.jpg 082294.jpg 082296.jpg 098085.jpg 082297.jpg image_dying_light_2-40419-4093_0004.jpg 1528718224_dying-light-2-5.jpg DyingLight2_screen_06.jpg

....

تریلر جدید (گیم پلی):

1622295200820.png


 

Attachments

  • 1622295200820.png
    1622295200820.png
    186.9 KB · مشاهده: 3,644
آخرین ویرایش:

FERYGAMER

کاربر سایت
May 5, 2013
376
نام
فرنود
بعد از تاخیر چند ساعته ی dev update شون(که یه جورایی نشون دهنده ی وضعیت کلی برنامه ریزی و هماهنگی شونه :))) این ویدیو سه دقیقه ای رو آپلود کردن:

نصفش چندتا از سازنده ها کامنت های شر و ور ملت رو میخونن، نصف دیگه اش هم میگن بعدا خبرهای بیشتری براتون خواهیم داشت:| فقط 10 ثانیه آخر فوتیج جدید از بازی هست.
ویدیوشون بوی تاخیرا و اتفاقات ریلیز سایبرپانک رو میده. امیدوارم دماغ من اشتباه کرده باشه :D
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
Dying Light 2 - Ask me anything ep1



همون زمان Dev Update قبلی، گویا گفته بودن سوالاتتونو بپرسید تا پاسخ بدیم. 26 آپریل ویدیو 12 دقیقه ای ساختن و لید گیم دیزاینر بازی به چندتاشون پاسخ میده. (بیش از 9000 سوال بوده :D) البته بگم یسریش در مورد دنیا بازیه که این اطلاعات توی نسخه اول هم بوده کامل ولی خب صرف پوشش کامل ویدیو نام میبرم.

  • مپ باز تقریبا 2 برابر مپ نسخه اول هست. حدود 6 تا 7 کیلومتر مربع. ولی در نظر بگیرید از نظر عمودی هم مپ بسیار بزرگتر هست و صد ها ساختمون وجود دارد که هرکدوم چندین طبقه دارن و ... در کل بنظر از نظر سایز مپ چیز بزرگی باشه :D
  • درمورد اون موجود جدید که پشتش تیغ هایی بود پرسیدن و گفتن نمیخوان اسپویل کنن چون در برنامه مارکتینگشون قراره خیلی خوب به این موجود بپردازن ولی مورد جالب قضیه اینجاست که پیدایش و ظاهر شدن این موجود بخاطر تصمیم هایی خواهد بود که در گیمپلی میگیریم. یعنی عواقب تصمیم های داخل بازی میتونه پیدایش موجودات جدید هم بشه :-SS
  • زامبی ها از نور و uv light دوری میکنن و روز ها خیلی پیداشون نمیشه و بیشتر در مناطق مخصوص خودشون قایم میشن. ولی خب باز هم مقابله با این موجودات در طول روز خواهد بود. میشه از مخفیگاهشون بیرون بکشیمشون ولی همونجا نمیمونن و سعی میکنن برگردن داخل.
  • پشت بوم ها بیشتر توسط انسان ها برای ساخت محیط زندگیشون استفاده میشه بخاطر همین بنظر نمیاد توی پشت بوم ها با زامبی ها در کل مقابله ای داشته باشیم (در طول روز)
  • تفنگ ها و firearm ها در بازی نخواهند بود ولی ranged weapon ها، تیر کمون و ... هستند. یک شاتگان دستی (handmade) هم داخل بازی هست که نزدیک ترین سلاح به firearm های تخصصی هست. (البته بنظر چون دست ساز هست و با کرفتینگ ساخته میشه، زود ممکنه خراب بشه و استفاده ازش همه مواقع ممکن نیست و باید استراتژی بخرج بدید :D)
  • grappling hook توی بازی هست و به نسبت نسخه اول خیلی پیشرفته تر خواهد بود و خیلی تلاش کردن استفاده از این ابزار خیلی واقعی تر باشه و فیزیکش حس شه :D و در نتیجه عین نسخه اول نمیشه با این ابزار کل مپ رو به سرعت گشت زد (مثال میزنن توی نسخه اول با این گرپلینگ هوک اسپایدر من میشدیم ولی توی نسخه دوم عین تارزان خواهید بود :D ) و این ابزار نه تنها در جابجایی در محیط و پارکور اثر داره بلکه در کامبت هم بکار میاد :D
  • برخلاف دموی 2019 که سوار ماشین هم میشد کاراکتر (البته تا جایی که یادمه رانندگی نمیکرد صرفا سوار شد)، استفاده از ماشین ها و وسایل نقلیه در برخی ماموریت های خاص خواهد بود. به طور کلی در بازی به علت تمرکز روی DNA بازی و پارکور و ... امکان استفاده از وسایل نقلیه نیست.
  • درمورد تعداد تصمیمات مهم درون بازی سوال شد که رقمی گفته نشد قطعا :D ولی میگن تصمیمات اثرگذار درون بازی 3 دسته هستند. 1) تصمیمات درون مراحل داستانی بازی که به روند داستان مربوط میشن و پایان خاص خودشونو رقم میزنن. 2) یسری تصمیم ها که در ساید کوئست ها و مراحل اصلی هستن که باعث تغییر در دنیا میشن و تبعاتی دارن. 3) تصمیماتی که به سیستم شهری اثر میزارن. مثلا یک فکشن رو قدرت میدید و به روی کار میاد و هر کدوم تصمیمات خودشونو میگیرن و دنیای بازی کاملا تغییر میکنه و حتی روند گیمپلی رو هم تغییر میده. مثلا با گروه نظامی کار کنی بهت یسری ابزار خاص میدن مثل تله ها و ... و اگر بجای این گروه نظامی سمت بازمانده هارو بگیری، اینا داخل شهر زیپلاین و ترامپولین و ... نصب میکنن. در نتیجه تصمیماتمون روی محدوده گیمپلی هم تاثیر میزاره
  • در مورد دایورس بودن و متنوع بودن محیط هم گفته شد که خیلی قرار هست محیط های متنوعی ببینیم :D و همچنین تصمیماتمون کاملا روی ظاهر شهر و محیط تاثیر میزاره :D (این توی تریلر های قبلی هم بود)
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
Dying Light 2 - Ask me anything ep1
  • درمورد تعداد تصمیمات مهم درون بازی سوال شد که رقمی گفته نشد قطعا :D ولی میگن تصمیمات اثرگذار درون بازی 3 دسته هستند. 1) تصمیمات درون مراحل داستانی بازی که به روند داستان مربوط میشن و پایان خاص خودشونو رقم میزنن. 2) یسری تصمیم ها که در ساید کوئست ها و مراحل اصلی هستن که باعث تغییر در دنیا میشن و تبعاتی دارن. 3) تصمیماتی که به سیستم شهری اثر میزارن. مثلا یک فکشن رو قدرت میدید و به روی کار میاد و هر کدوم تصمیمات خودشونو میگیرن و دنیای بازی کاملا تغییر میکنه و حتی روند گیمپلی رو هم تغییر میده. مثلا با گروه نظامی کار کنی بهت یسری ابزار خاص میدن مثل تله ها و ... و اگر بجای این گروه نظامی سمت بازمانده هارو بگیری، اینا داخل شهر زیپلاین و ترامپولین و ... نصب میکنن. در نتیجه تصمیماتمون روی محدوده گیمپلی هم تاثیر میزاره
  • در مورد دایورس بودن و متنوع بودن محیط هم گفته شد که خیلی قرار هست محیط های متنوعی ببینیم :D و همچنین تصمیماتمون کاملا روی ظاهر شهر و محیط تاثیر میزاره :D (این توی تریلر های قبلی هم بود)

این دو مورد رو اصلن خوشم نمیاد.
من از اون تیپ پلیر های هستم که برای fun و ساعتی دور شدن از دنیای واقعی بازی میکنم ...حالا اونوقت بیام استرس انتخاب هام رو تو بازی بکشم که اگه اون یکی انتخاب رو کرده بودم بهتر میشد یا چه اتفاقی میوفتاد .
و اصلا هم خوشم نمیاد یه بازی رو دو بار تکرار کنم...اینجوری خاص بودنش بیشتر تو ذهنم میمونه تا اینکه دو یا 3 بار بازیش کنم و به یه بازی عادی تبدیل بشه.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
Dying Light 2 - Ask me anything ep1


  • زامبی ها از نور و uv light دوری میکنن و روز ها خیلی پیداشون نمیشه و بیشتر در مناطق مخصوص خودشون قایم میشن. ولی خب باز هم مقابله با این موجودات در طول روز خواهد بود. میشه از مخفیگاهشون بیرون بکشیمشون ولی همونجا نمیمونن و سعی میکنن برگردن داخل.
الان یعنی دیگه وسط شهر و اینا پیداشون نمیشه فقط داخل خونه هان؟
منی که از شب دایینگ لایت وحشت داشتم و کل فانم با زامبیا در طول روز بود چی :-" :D
 

mac man

کاربر سایت
Nov 2, 2010
3,521
الان یعنی دیگه وسط شهر و اینا پیداشون نمیشه فقط داخل خونه هان؟
منی که از شب دایینگ لایت وحشت داشتم و کل فانم با زامبیا در طول روز بود چی :-" :D
اونقدری که من از شب میترسیدم خود کراکتر نمیترسید :Cheesygrin:

البته فک کنم تو روز بیرون نمیرن اما بیرون کشیده میشن باز در بری برگردن تو لونشون
یعنی چی بازی فایرآرمز نداره
ینی نمیتونی زامبیا رو به گلوله ببندی یه آچار دستت میگیری میزنی تو سرشون
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
Dying Light 2 - Ask me anything ep1



همون زمان Dev Update قبلی، گویا گفته بودن سوالاتتونو بپرسید تا پاسخ بدیم. 26 آپریل ویدیو 12 دقیقه ای ساختن و لید گیم دیزاینر بازی به چندتاشون پاسخ میده. (بیش از 9000 سوال بوده :D) البته بگم یسریش در مورد دنیا بازیه که این اطلاعات توی نسخه اول هم بوده کامل ولی خب صرف پوشش کامل ویدیو نام میبرم.

  • مپ باز تقریبا 2 برابر مپ نسخه اول هست. حدود 6 تا 7 کیلومتر مربع. ولی در نظر بگیرید از نظر عمودی هم مپ بسیار بزرگتر هست و صد ها ساختمون وجود دارد که هرکدوم چندین طبقه دارن و ... در کل بنظر از نظر سایز مپ چیز بزرگی باشه :D
  • درمورد اون موجود جدید که پشتش تیغ هایی بود پرسیدن و گفتن نمیخوان اسپویل کنن چون در برنامه مارکتینگشون قراره خیلی خوب به این موجود بپردازن ولی مورد جالب قضیه اینجاست که پیدایش و ظاهر شدن این موجود بخاطر تصمیم هایی خواهد بود که در گیمپلی میگیریم. یعنی عواقب تصمیم های داخل بازی میتونه پیدایش موجودات جدید هم بشه :-SS
  • زامبی ها از نور و uv light دوری میکنن و روز ها خیلی پیداشون نمیشه و بیشتر در مناطق مخصوص خودشون قایم میشن. ولی خب باز هم مقابله با این موجودات در طول روز خواهد بود. میشه از مخفیگاهشون بیرون بکشیمشون ولی همونجا نمیمونن و سعی میکنن برگردن داخل.
  • پشت بوم ها بیشتر توسط انسان ها برای ساخت محیط زندگیشون استفاده میشه بخاطر همین بنظر نمیاد توی پشت بوم ها با زامبی ها در کل مقابله ای داشته باشیم (در طول روز)
  • تفنگ ها و firearm ها در بازی نخواهند بود ولی ranged weapon ها، تیر کمون و ... هستند. یک شاتگان دستی (handmade) هم داخل بازی هست که نزدیک ترین سلاح به firearm های تخصصی هست. (البته بنظر چون دست ساز هست و با کرفتینگ ساخته میشه، زود ممکنه خراب بشه و استفاده ازش همه مواقع ممکن نیست و باید استراتژی بخرج بدید :D)
  • grappling hook توی بازی هست و به نسبت نسخه اول خیلی پیشرفته تر خواهد بود و خیلی تلاش کردن استفاده از این ابزار خیلی واقعی تر باشه و فیزیکش حس شه :D و در نتیجه عین نسخه اول نمیشه با این ابزار کل مپ رو به سرعت گشت زد (مثال میزنن توی نسخه اول با این گرپلینگ هوک اسپایدر من میشدیم ولی توی نسخه دوم عین تارزان خواهید بود :D ) و این ابزار نه تنها در جابجایی در محیط و پارکور اثر داره بلکه در کامبت هم بکار میاد :D
  • برخلاف دموی 2019 که سوار ماشین هم میشد کاراکتر (البته تا جایی که یادمه رانندگی نمیکرد صرفا سوار شد)، استفاده از ماشین ها و وسایل نقلیه در برخی ماموریت های خاص خواهد بود. به طور کلی در بازی به علت تمرکز روی DNA بازی و پارکور و ... امکان استفاده از وسایل نقلیه نیست.
  • درمورد تعداد تصمیمات مهم درون بازی سوال شد که رقمی گفته نشد قطعا :D ولی میگن تصمیمات اثرگذار درون بازی 3 دسته هستند. 1) تصمیمات درون مراحل داستانی بازی که به روند داستان مربوط میشن و پایان خاص خودشونو رقم میزنن. 2) یسری تصمیم ها که در ساید کوئست ها و مراحل اصلی هستن که باعث تغییر در دنیا میشن و تبعاتی دارن. 3) تصمیماتی که به سیستم شهری اثر میزارن. مثلا یک فکشن رو قدرت میدید و به روی کار میاد و هر کدوم تصمیمات خودشونو میگیرن و دنیای بازی کاملا تغییر میکنه و حتی روند گیمپلی رو هم تغییر میده. مثلا با گروه نظامی کار کنی بهت یسری ابزار خاص میدن مثل تله ها و ... و اگر بجای این گروه نظامی سمت بازمانده هارو بگیری، اینا داخل شهر زیپلاین و ترامپولین و ... نصب میکنن. در نتیجه تصمیماتمون روی محدوده گیمپلی هم تاثیر میزاره
  • در مورد دایورس بودن و متنوع بودن محیط هم گفته شد که خیلی قرار هست محیط های متنوعی ببینیم :D و همچنین تصمیماتمون کاملا روی ظاهر شهر و محیط تاثیر میزاره :D (این توی تریلر های قبلی هم بود)

قسمت دوم Ask me anything شون هم دیشب پخش شد :D . بیشترش مربوط به داستان و کاراکتر هاست. خلاصه برم سر اصل مطلب:

  • در ابتدای بازی aiden کاراکتر بازی به نسبت Crane (کاراکتر نسخه اول) مضطرب تر و نا مطمئن تر هست و در داستان بازی قراره بلوغ و رشد کاراکتر رو شاهد باشیم. (توضیح خیلی جزئی از داستان نسخه دوم) aiden کاراکتری هست که به دنبال پیدا کردن هویت خودش و راز هایی از گذشتشه و در طی داستان کاراکتر بیشتر ساخته میشه. و طبق انتخاب هامون در انتهای بازی کاراکتر، aiden کاراکتر متفاوتی ممکنه بگیره و شخصیتش هم عوض میشه. (مثلا طبق انتخاب هامون ممکنه شخصیتی خودخواه بگیره و یا مردم دوست)
  • سازمان GRE کامل از بازی حذف نشدن (در واقع در نسخه دوم برمیگردن) و در مپ بازی تاثیرات و سرنخ هایی از این سازمان می تونید پیدا کنید و در کل نقش بزرگی در world building بازی دارن.
  • درمورد Romance پرسیدن که گفتن you will experience very strong, very complex relations between people :D چند کاراکتر مونث بسیار قوی هم در بازی هستند بنظر ولی خودشون میگن اصلا مثل بازی های Bioware انتظار romance option رو نداشته باشید.
  • در مورد این پرسیدن که کدوم پایان The Following رو گذشته DL2 بدویم؟ ایناعم گفتن DL2 ارتباط خیلی محکمی به نسخه اول داره داستانش و اسپویل نمیکنن ولی منتظر باشید که پاسخش رو خواهید دید.
  • بازی چندین سال بعد از نسخه اول اتفاق میوفته. و تقریبا یک دنیای متفاوته :D در نتیجه اصلا با کاراکتر های نسخه اول برخورد نخواهید داشت. هرچند رفرنس های زیادی به اون افراد و وقایع نسخه اول خواهید دید.
  • در مورد وجود openworld event ها در این نسخه پرسیدن (مثل airdrop های نسخه اول) و جوابشون کاملا مثبت بود
  • در مورد فکشن های داخل بازی پرسیده شد ازشون. میگن 2 تا فکشن خیلی مهم داخل بازی هست و میتونید سمت هر کدوم رو بگیرید. این دو فکشن استراتژی های زنده موندنشون خیلی متفاوت هست. اولین گروه Peacekeeper ها هستن که گروه خیلی نظامی هستن. فوکسشون روی کامبت هست و میخوان تمام infected هارو بکشن. سلاح ها و تله های خیلی قوی درست میکنن و در کل یجور رژیم ارتشی هستند. گروه بعدی Survivors هستند که بیشتر سعی میکنن خودشونو با اوضاع وفق بدن. در نتیجه سعی بر تغییر محیط، کاشت مزارع، ساخت گروه های مردمی و مخصوصا سرمایه گزاری بر روی راه های بهتر جابجایی در محیط دارند. در نتیجه راه کار این گروه بیشتر گریز از درگیری و فرار کردن هست. بجز این 2 گروه، گروه های دیگه ای هم هستند منجمله Renegades که آدم بد های داستان هستند و بهشون بر میخوریم... گروه های کوچک تر هم در ساید کوئست ها و بکگراند کاراکتر ها وجود دارن.
  • آیا امکانش هست که بدون جهت گیری هیچ فکشنی بازی رو ادامه بدیم؟ و میگن که بخاطر خطرناک بودن دنیای بازی و بیرحمیش و فوکس روی قسمت انتخاب ها، این امکان وجود نداره و حتما باید یک گروه رو انتخاب کنیم و سمتشونو بگیریم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر