K I 1 1 E R
ناظم انجمن
ی چیزی گفتیایعنی این گرافیک بالا با پردازنده گرافیکی ای که داخل پردازنده اینل هزول هست اجرا شده ؟ اگر اره که واقعا شاهکار کردن


ی چیزی گفتیایعنی این گرافیک بالا با پردازنده گرافیکی ای که داخل پردازنده اینل هزول هست اجرا شده ؟ اگر اره که واقعا شاهکار کردن
بدو بدو منتظرم :dی چیزی گفتیاعکس که خیلی کوچیکه و چیزی توش پیدا نیست بعدم بیا من برات انیمیشن CG رو ثانیه ای 1 فرم با 980 رندر میکنم ی عکس میزارم اینجا میگم اقا من اینو با 980 اجرا کردم
![]()
![]()
فیل اسپنسر یه مصاحبه با Inner circle انجام داده تو مصاحبه از اسپنسر درباره DX12 و تاثیرش روی XO و اینکه قدرت GPU رو دو برابر میکنه پرسیدن که جواب داده همونطور که قبلا به کسایی که این سوال رو از من پرسیده بودن جواب دادم DX12 تاثیر خیلی چشمگیری روی XO نداره در واقع وقتی از DX12 استفاده میکنید CPU ، GPU و RAM ـی که روی XO به کار رفته تغییری نمیکنه و عوض نمیشه ، ولی DX12 کمک میکنه تا بعضی چیزهایی که XO در اون موارد خوب عمل میکنه و نقطه قوتش هست به راحتی مورد استفاده قرار بگیره واین چیز خیلی خوبیه و شما پیشرفت رو در بازیهایی که از DX12 استفاده میکنن خواهید دید.
لینک پادکست:
https://www.youtube.com/watch?v=AH2RG7TSLJI
فیل اسپنسر یه مصاحبه با Inner circle انجام داده تو مصاحبه از اسپنسر درباره DX12 و تاثیرش روی XO و اینکه قدرت GPU رو دو برابر میکنه پرسیدن که جواب داده همونطور که قبلا به کسایی که این سوال رو از من پرسیده بودن جواب دادم DX12 تاثیر خیلی چشمگیری روی XO نداره در واقع وقتی از DX12 استفاده میکنید CPU ، GPU و RAM ـی که روی XO به کار رفته تغییری نمیکنه و عوض نمیشه ، ولی DX12 کمک میکنه تا بعضی چیزهایی که XO در اون موارد خوب عمل میکنه و نقطه قوتش هست به راحتی مورد استفاده قرار بگیره واین چیز خیلی خوبیه و شما پیشرفت رو در بازیهایی که از DX12 استفاده میکنن خواهید دید.
لینک پادکست:
https://www.youtube.com/watch?v=AH2RG7TSLJI
به نظر من میشه گفت به نوعی رندرینگ فیچرهای 12 رو تایید کرد.
Next time you watch Jurassic Park or Phantom Menace, please realize that the CGI in those movies can be done in real-time today. However, most graphics engines in games still render scenes very differently than in movies. That’s because it’s only recently been possible to create real-world fidelity in real-time. But a modern machine with DirectX 12 (or Mantle) could do real-time visuals in a game that is as good as you would get in say Lord of the Rings.
With a modern CPU + GPU combo with DirectX 12 you could do parts of the Battle of Helms Deep from LOTR in real-time. Keep a very close eye on Unreal 4, Frostbite, Crytek and of course Nitrous.