DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
یعنی این گرافیک بالا با پردازنده گرافیکی ای که داخل پردازنده اینل هزول هست اجرا شده ؟ اگر اره که واقعا شاهکار کردن
ی چیزی گفتیا :| عکس که خیلی کوچیکه و چیزی توش پیدا نیست بعدم بیا من برات انیمیشن CG رو ثانیه ای 1 فرم با 980 رندر میکنم ی عکس میزارم اینجا میگم اقا من اینو با 980 اجرا کردم :| :دی
 
فیل اسپنسر یه مصاحبه با Inner circle انجام داده تو مصاحبه از اسپنسر درباره DX12 و تاثیرش روی XO و اینکه قدرت GPU رو دو برابر میکنه پرسیدن که جواب داده همونطور که قبلا به کسایی که این سوال رو از من پرسیده بودن جواب دادم DX12 تاثیر خیلی چشمگیری روی XO نداره در واقع وقتی از DX12 استفاده میکنید CPU ، GPU و RAM ـی که روی XO به کار رفته تغییری نمیکنه و عوض نمیشه ، ولی DX12 کمک میکنه تا بعضی چیزهایی که XO در اون موارد خوب عمل میکنه و نقطه قوتش هست به راحتی مورد استفاده قرار بگیره واین چیز خیلی خوبیه و شما پیشرفت رو در بازیهایی که از DX12 استفاده میکنن خواهید دید.

لینک پادکست:

https://www.youtube.com/watch?v=AH2RG7TSLJI
 
فیل اسپنسر یه مصاحبه با Inner circle انجام داده تو مصاحبه از اسپنسر درباره DX12 و تاثیرش روی XO و اینکه قدرت GPU رو دو برابر میکنه پرسیدن که جواب داده همونطور که قبلا به کسایی که این سوال رو از من پرسیده بودن جواب دادم DX12 تاثیر خیلی چشمگیری روی XO نداره در واقع وقتی از DX12 استفاده میکنید CPU ، GPU و RAM ـی که روی XO به کار رفته تغییری نمیکنه و عوض نمیشه ، ولی DX12 کمک میکنه تا بعضی چیزهایی که XO در اون موارد خوب عمل میکنه و نقطه قوتش هست به راحتی مورد استفاده قرار بگیره واین چیز خیلی خوبیه و شما پیشرفت رو در بازیهایی که از DX12 استفاده میکنن خواهید دید.

لینک پادکست:

https://www.youtube.com/watch?v=AH2RG7TSLJI

نه برادر فیل نمی دونه قراره یه gpu دیگه که invisible کرده بودن با dx 12 ظاهر بشه و قدرتش ۲ برابر بشه
 
فیل اسپنسر یه مصاحبه با Inner circle انجام داده تو مصاحبه از اسپنسر درباره DX12 و تاثیرش روی XO و اینکه قدرت GPU رو دو برابر میکنه پرسیدن که جواب داده همونطور که قبلا به کسایی که این سوال رو از من پرسیده بودن جواب دادم DX12 تاثیر خیلی چشمگیری روی XO نداره در واقع وقتی از DX12 استفاده میکنید CPU ، GPU و RAM ـی که روی XO به کار رفته تغییری نمیکنه و عوض نمیشه ، ولی DX12 کمک میکنه تا بعضی چیزهایی که XO در اون موارد خوب عمل میکنه و نقطه قوتش هست به راحتی مورد استفاده قرار بگیره واین چیز خیلی خوبیه و شما پیشرفت رو در بازیهایی که از DX12 استفاده میکنن خواهید دید.

لینک پادکست:

https://www.youtube.com/watch?v=AH2RG7TSLJI

دقیقاً بعد از این توضیحات مصاحبه کننده میپرسه (28:10):

"آیا فیچرهایی در DX12 وجود دارن که الان روی XB1 فعال نباشن و بعد از اومدن DX12 فعال بشن؟"

اسپنسر جواب میده:

"من فکر نمیکنم که بخوام فیچرها رو بگم"

و بعد همون جواب تکراری رو میده:

"تفاوت هیلو 4 و پرفکت دارک به حدی هست که نمیشه باور کرد روی یک پلتفرم اومدن، پلتفرمها همشون در طول عمرشون از نظر نرمافزاری پیشرفت میکنن و این برای همه پلتفرمهاست"

معنی این جواب چی میتونه باشه؟ :دی
 
"آیا فیچرهایی در DX12 وجود دارن که الان روی XB1 فعال نباشن و بعد از اومدن DX12 فعال بشن؟"

اسپنسر جواب میده:

"من فکر نمیکنم که بخوام فیچرها رو بگم"

به نظر من میشه گفت به نوعی رندرینگ فیچرهای 12 رو تایید کرد.
 
به نظر من میشه گفت به نوعی رندرینگ فیچرهای 12 رو تایید کرد.

خب یکجورایی منطقی هم هست. مایکروسافت یسری از قابلیتهای DX10 و DX11 رو از همون سال 2005 روی 360 گذاشته بود. حالا کاری ندارم که بعدها با گذشت زمان فیچرهای DX11 و یسری از قابلیتهای DX10 از 360 بیشتر شدن (خب به هر حال چند سالی گذشته بود و تکنولوژی چیزهای جدیدی برای عرضه داشت) ولی به هر حال 360 کنسولی بود که هم روی DX اثر گذاشت و هم علت پیدایش اولین ورژن WDDM (که ایده اصلی این سیستم هم که الان یکی از فاکتورهای مهم در ساپورت یک سخت‌افزار/سیستم‌-عامل از ورژنهای جدیدتر DX هست از 360 بوجود اومده) روی ویندوز ویستا بود. الان WDDM یک بخش جدا نشدنی از ویندوز شده و ورژن 2.0 اون که از قبل از 2006 داشتن روش کار میکردن تازه میخواد روی ویندوز 10 عرضه بشه. پس بعید هست که مایکروسافت به یکباره بیاد و کنسولی رو عرضه کنه که هیچ چیز جدیدی رو نه برای DX داشته باشه و نه برای سایر شرکاش. 360 نتیجه عملی تحقیقات مایکروسافت و تیم DX بود و احتمالاً XB1 هم از این قاعده مستثنی نیست.

غیر از این مایکروسافت Hintهای خیلی زیادی درباره اینکه XB1 سخت‌افزاری فراتر از Feature-Level-11 داره داده. ولی خب این یکی دیگه از همه واضحتر بود. الان فقط باید منتظر موند و دید که این فیچرها چی هستن و چه کاربردی دارن.
 
آخرین ویرایش:
سازنده metro redux با یوروگیمر مصاحبه کرده بود گفته بود

"In general - I don't really get why they choose DX11 as a starting point for the console. It's a console! Why care about some legacy stuff at all? On PS4, most GPU commands are just a few DWORDs written into the command buffer, let's say just a few CPU clock cycles. On Xbox One it easily could be one million times slower because of all the bookkeeping the API does.
But Microsoft is not sleeping, really. Each XDK that has been released both before and after the Xbox One launch has brought faster and faster draw-calls to the table. They added tons of features just to work around limitations of the DX11 API model. They even made a DX12/GNM style do-it-yourself API available - although we didn't ship with it on Redux due to time constraints."
Metro Redux: what it's really like to develop for PS4 and Xbox One • Eurogamer.net

گفته بود که api ایکس 1 میلیونها بار از ps4 کندتره ولی مایکرو الان یه api دایرکت 12 برای ایکس 1 ساخته که موقع ریلیز redux در دستشون نبوده.

fcf2sopmfjguzy5be9zm.jpg


feature_level 12.0 باید با ویندوز 10 و wddm 2.0 روی x1 فعال بشه.

rtvipnnrvsa0txgvfj02.jpg
 
آخرین ویرایش:
jcwiuzelqoi5er5prl5i.jpg



در دموی augmented reality که در اون کاراکتر در موزه ای متروک گشت و گذار میکنه 50 هزار شی به طور همزمان رندر میشه ، این ویژگی با استفاده از API ـهای Low level مثل DX12 و Mantle به دست میاد ، DX12 دارای ویژگیهایی برای نسل آینده GPUـها هم خواهد بود...
 
آخرین ویرایش:
DirectX 12 vs. DirectX 11

Brad Wardell تو وبلاگ رسمی خودش ادعا کرده که با DX12 میشه چیزهایی در حد CGI رو ریل تایم رندر کرد!

Next time you watch Jurassic Park or Phantom Menace, please realize that the CGI in those movies can be done in real-time today. However, most graphics engines in games still render scenes very differently than in movies. That’s because it’s only recently been possible to create real-world fidelity in real-time. But a modern machine with DirectX 12 (or Mantle) could do real-time visuals in a game that is as good as you would get in say Lord of the Rings.

With a modern CPU + GPU combo with DirectX 12 you could do parts of the Battle of Helms Deep from LOTR in real-time. Keep a very close eye on Unreal 4, Frostbite, Crytek and of course Nitrous.



DirectX 12 vs. DirectX 11 with Brad Wardell
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or