Multi Platform Dragon's Dogma 2


DD 2.PNG
بالاخره بعد ماه ها حدس و گمان در سالگرد 10 سالگی این بازی ، امشب کپکام در یک رویداد اختصاصی از نسخه دوم بازی رونمایی کرد.

DD2 از موتور بازیسازی اختصاصی کپکام (RE Engine) توسع داده خواهد شد.
موتوری که نسل جدید نسخه های Resident Evil و همینطور DMC را در کارنامه درخشانش داره.

کارگردان بازی هیدیاکی ایتسونو ، کارگردان و تهیه کننده نسخه پیشین DD و همینطور عناوین تحسین شده نسخه دوم تا پنجم DMC هستن.

متن بالا موقتی هست و بعدا بروز میشه.

آپدیت میشه...
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,359
نام
مــاکــان
کپکام که اعلام کرده بود به خاطر تعداد زیاد npc تو محیط باعث میشه افت فریم ایجاد بشه ،
یه سری از گیمرها دور هم جمع شدن دارن لیستی از npc ها که الکی تو محیط میچرخن رو میکشن تا افت فریم ایجاد نشه
:D😂😂

View attachment 332083
اگه مشکل این باشه که فکر نکنم حتی روی PS5 Pro هم آنچنان کیفیت فریم دهی فرقی کنه ، اگه الان در دسترس بود.
اون هم نهایتا 300 مگاهرتز بیشتر قدرت پردازشگرش بیشتره و ویژگیهایی مثل این مسئولیتش روی دوش اونه.

پس باید خود استودیو بشینه و فیکس هاش رو روکنه.
 

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,588
نام
Alireza
اگه مشکل این باشه که فکر نکنم حتی روی PS5 Pro هم آنچنان کیفیت فریم دهی فرقی کنه ، اگه الان در دسترس بود.
اون هم نهایتا 300 مگاهرتز بیشتر قدرت پردازشگرش بیشتره و ویژگیهایی مثل این مسئولیتش روی دوش اونه.

پس باید خود استودیو بشینه و فیکس هاش رو روکنه.
بالدرز گیت ۳ هم یادمه سر لانچ وضعیتش تو اکت ۳ همینطور بود و بخاطر تعداد NPC ها شدیدا افت فریم داشت، ولی دو سه ماه بعد لانچ درستش کردن و الان دیگه مشکلی نداره.

امیدوارم این بازی هم همونطور بشه.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,594
نام
mohammad
بازی شروع طوفانی در استیم برا کپکام داشته...و به نظر میاد تبدیل به یکی از فرنچایز های اصلی کپکام شده و از این به بعد تند تند قراره خبر نسخه های دیگه رو بشنویم
همین الان که اینو می نویسم پیک پلیرای بازی از عناوینی که این زیر می نویسم عبور کرده...(با 122 هزار پلیر...)
resident evil village
resident evil 7: biohazard
resident evil 3 remake
resident evil 2 remake
DMC 5
street fighter 6


و اگه دو نسخه capcom arcade stadium فاکتور بگیریم
بازی خیلی سریع تبدیل شده به چهارمین بازیی از تاریخ کپکام که بیشترین پلیر همزمان در استیم رو داشته...
فقط سه عنوان
resident evil 4 remake
monster hunter rise
Monster Hunter: World
ازش جلوترن...
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,594
نام
mohammad
بازی شروع طوفانی در استیم برا کپکام داشته...و به نظر میاد تبدیل به یکی از فرنچایز های اصلی کپکام شده و از این به بعد تند تند قراره خبر نسخه های دیگه رو بشنویم
همین الان که اینو می نویسم پیک پلیرای بازی از عناوینی که این زیر می نویسم عبور کرده...(با 122 هزار پلیر...)
resident evil village
resident evil 7: biohazard
resident evil 3 remake
resident evil 2 remake
DMC 5
street fighter 6


و اگه دو نسخه capcom arcade stadium فاکتور بگیریم
بازی خیلی سریع تبدیل شده به چهارمین بازیی از تاریخ کپکام که بیشترین پلیر همزمان در استیم رو داشته...
فقط سه عنوان
resident evil 4 remake
monster hunter rise
Monster Hunter: World
ازش جلوترن...
خوب بازی همین الان پیک پلیر های resident evil 4 remake هم زد
و در مجموع از لحاظ پیک پلیر های همزمان از کل فرنچایز resident evil عملکرد بهتری داشته
و فقط دو نسخه مانستر هانتر ازش جلوترن
IMG_20240322_064050.png
 
آخرین ویرایش:

Kaiki

کاربر سایت
Feb 1, 2013
1,572
نام
بهنام
ریویو ها توی استیم خوب نیست همم با پرفورمنس مشکل دارن و کسی از خوده بازی ایرادی نگرفته که با پچ بهتر میشه ی سریا هم با microtransactions مشکل دارن و میگن توی ی بازی سینگل پلیر 70 دلاری نباید وجود داشته باشه(چیه داستانش چی میشه خرید؟)
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,143
نام
Melkor
ریویو ها توی استیم خوب نیست همم با پرفورمنس مشکل دارن و کسی از خوده بازی ایرادی نگرفته که با پچ بهتر میشه ی سریا هم با microtransactions مشکل دارن و میگن توی ی بازی سینگل پلیر 70 دلاری نباید وجود داشته باشه(چیه داستانش چی میشه خرید؟)
rift crystal. باهاش pawn های باقی پلیرا رو میاری تو پارتیت . اگر مثل DD1 باشه که راحت قابل فارمه .
 
  • Like
Reactions: Z-fan and Kaiki

Kaiki

کاربر سایت
Feb 1, 2013
1,572
نام
بهنام
rift crystal. باهاش pawn های باقی پلیرا رو میاری تو پارتیت . اگر مثل DD1 باشه که راحت قابل فارمه .
اینکه میشه راحت بدستش اورد یا نه ی طرف کلا وجودش یکم یجوریه برای بازی 70 دلاری سینگل، برای خودم مهم نیست این چیزا ولی اونای که حساسن حق دارن ایراد بگیرن حتی الان که دارم ریویهای استیم رو میخونم (mostly negative شده) بیشتر از پرفورمنس از mtx ناراحتن
---
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
اگه مشکل این باشه که فکر نکنم حتی روی PS5 Pro هم آنچنان کیفیت فریم دهی فرقی کنه ، اگه الان در دسترس بود.
اون هم نهایتا 300 مگاهرتز بیشتر قدرت پردازشگرش بیشتره و ویژگیهایی مثل این مسئولیتش روی دوش اونه.

پس باید خود استودیو بشینه و فیکس هاش رو روکنه.
این بنچمارک تست شده با پردازنده غول Ryzen9 7950X3D

IMG_20240322_122337_614.jpg

این تازه با DLSS/FSR Quality عه (رندر از 1440p)

رو کنسولها هم که منهای (سری اس) RTGI داره و نمیشه هم Off ش کرد.
در کل بهینه سازی بازی داغونه و مشکل از NPC و این صحبتها نیست.
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
من یک ساعت اول بازی رو رفتم .
مشکل پرفرمنس اونجوری که شلوغش کرده بودن نیست یا حداقل من اصلا متوجهش نشدم .
بازی فوق العاده خوش ساختی هستش فقط باید یه کم با مکانیزم هاش آشنایی پیدا کنید که اصلا کار سختی به نظر نمیاد.
 
  • Love
Reactions: Z-fan

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
این بنچمارک تست شده با پردازنده غول Ryzen9 7950X3D

View attachment 332155

این تازه با DLSS/FSR Quality عه (رندر از 1440p)

رو کنسولها هم که منهای (سری اس) RTGI داره و نمیشه هم Off ش کرد.
در کل بهینه سازی بازی داغونه و مشکل از NPC و این صحبتها نیست.
علاوه بر همه مشکلات بهینه سازی بازی، مشکل NPC ها هم متاسفانه وجود داره.
بار پردازشی NPC ها روی CPU زیاده در حالی که هوش متفاوتی هم نسبت به بازی‌های مشابه ندارن. مشکل در حدیه که کپکام هم پذیرفته:
Dragon's Dogma 2 PC frame rate issues acknowledged by Capcom

توی ردیت بازی هم پیشنهاد شده یه لیستی از NPC های غیر موثر در روند بازی تهیه بشه که ملت برن اونا رو بکشن تا پرفورمنس بازی توی صحنه‌های شلوغ افت نکنه:D
https://www.reddit.com/r/DragonsDog...dea_a_community_made_list_of_inconsequential/
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
علاوه بر همه مشکلات بهینه سازی بازی، مشکل NPC ها هم متاسفانه وجود داره.
بار پردازشی NPC ها روی CPU زیاده در حالی که هوش متفاوتی هم نسبت به بازی‌های مشابه ندارن. مشکل در حدیه که کپکام هم پذیرفته:
Dragon's Dogma 2 PC frame rate issues acknowledged by Capcom

توی ردیت بازی هم پیشنهاد شده یه لیستی از NPC های غیر موثر در روند بازی تهیه بشه که ملت برن اونا رو بکشن تا پرفورمنس بازی توی صحنه‌های شلوغ افت نکنه:D
https://www.reddit.com/r/DragonsDog...dea_a_community_made_list_of_inconsequential/
خب میدونی این هم باز برمیگرده به بهینه سازی بد بازی وگرنه طبیعتا 7950X3D که دیگه نباید مشکلی داشته باشه حالا با هر تعداد از NPC که تو محیطه‌.
بازیهایی مثل اساسینز یونیتی و دیزگان داشتیم که توی محیط تعداد بسیار بسیار زیادی NPC داشتند اون هم تو زمانی که سخت افزارها بسیار ضعیف تر از الان بودن‌.
اگر کپکام چیزیو باید درست کنه نباید قطعا کم کردن تعداد NPC ها باشه
 
  • Like
Reactions: Kaiki and m.a.t

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی
خب میدونی این هم باز برمیگرده به بهینه سازی بد بازی وگرنه طبیعتا 7950X3D که دیگه نباید مشکلی داشته باشه حالا با هر تعداد از NPC که تو محیطه‌.
بازیهایی مثل اساسینز یونیتی و دیزگان داشتیم که توی محیط تعداد بسیار بسیار زیادی NPC داشتند اون هم تو زمانی که سخت افزارها بسیار ضعیف تر از الان بودن‌.
اگر کپکام چیزیو باید درست کنه نباید قطعا کم کردن تعداد NPC ها باشه
همین دقیقاً
مشکل اینه که NPC‌ها هیچ کار خاصی انجام نمیدن و یه باگ توی کد نویسی اونا وجود داره. یعنی این طور نیست که توی هر NPC یه Chat GPT کار گذاشته باشن. به معنای واقعی نسبت به RPG های دیگه هیچ کار ویژه ای انجام نمیدن.

شاید مشکل این باشه که Re Engine به درد همچین بازی نمی‌خوره.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
بازیکنان از پرداخت های درون برنامه ای بازی به خشم آمده اند

زنده کردن یکی از یاران = 1 دلار

تغییر ظاهری کاراکتر اصلی = 2 دلار

فست تراول = 3 دلار


فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر