Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
View attachment 102851

نمیدونم گروه موسیقی بازی دارن چه آیین شیطانی رو به اجرا درمیارن ولی هر چی هست خفنه >:)
اون نماد وسط صحنه هم نماد DOOM Slayer هست که توی بازی روی زره‌‌اش هم حک شده...:-"
علیرضا قشنگ مشخصه دارن سنگ تموم میذارن برای بازی
سکوت خبری بازی برای من حوشحال کنندس چون مشخص میکنه که تیم تمام تلاششو داره میکنه.
موسیقی بازیو هم که نگو.هنوز که هنوزه TGA 2016 رو فراموش نمیکنم که چجوری صحنرو منفجر کردن<:-P
 
  • Like
Reactions: uriel and FUTURE

dooste.man83

کاربر سایت
Nov 20, 2008
3,907
آقا فقط این رو بگم خیلی سخته یعنی این بازی رو تا تهش بری خودت دیگه DOOM Slayer شدی>:) یعنی دیگه سخت تر از این نمیشد بازی ساخت !!! کاملا 18+
خدا کنه نسخه VR اش هم بزنن هر چی داریم بریزه :D
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
چند روز پیش یه خبری اومده بود که id Software با گوگل برای کنسول جدیدش در حال همکاریه و توی GDC حضور دارن! حالا نمیدونم این همکاری از جنس Eternal هست یا نه :D ولی کلا خبر جالبی بود...

Google Partnering With Ubisoft, id Software on New Game Console?

پ.ن: یه نظرسنجی هم همینطوری به تاپیک اضافه کردم که تا زمان انتشار اطلاعات جدید، تاپیک خیلی خلوت نمونه...شرکت کنید و اگه خواستید هم دلیل انتخابتون رو کامنت کنید <:-P
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
خبرای خوب :D
یه تیکه ویدیوی جدید بازی توی GDC پخش شده...فقط اینکه آف اسکرین هست + روی Stadia (پلتفرم جدید گوگل) داره اجرا میشه...
اگه گیم‌پلی طولانی که پارسال توی QuakeCon پخش شد رو دیده باشید، تریلر از نظر مکانیک‌ها چندان چیز جدیدی نداره ولی اوایلش اسلحه جدیدی که توی نمایش گیم‌پلی قبلی ندیدیم رو نشون میدن...محیطی که نمایش داده میشه بشدت خفنه و به نظر می‌رسه مرتبا در حال تغییره + اون آخرش ورود Pain Elemental جالب بود ولی نامردا ادامه ندادن ببینیم چی میشه :D:|
یه نکته کوچیک و جالب دیگه صداهایی بود که DOOM Slayer وقتی ضربه میخورد از خودش درمیاورد! توی نسخه قبل و نمایش گیم‌پلی قبلی یادم نیست همچین چیزی بوده باشه! یه چیز دیگه اینکه حتی یک بار هم از Glory Kill استفاده نکردن!
موسیقی رو هم که خودتون دریابید :D >:)
نمایش جدید از گیم پلی اومده ظاهرا. اگر کسی لینکی پیدا کرد بزاره:)
بفرما :D
لینک : Youtube
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
خبرای خوب :D
یه تیکه ویدیوی جدید بازی توی GDC پخش شده...فقط اینکه آف اسکرین هست + روی Stadia (پلتفرم جدید گوگل) داره اجرا میشه...
اگه گیم‌پلی طولانی که پارسال توی QuakeCon پخش شد رو دیده باشید، تریلر از نظر مکانیک‌ها چندان چیز جدیدی نداره ولی اوایلش اسلحه جدیدی که توی نمایش گیم‌پلی قبلی ندیدیم رو نشون میدن...محیطی که نمایش داده میشه بشدت خفنه و به نظر می‌رسه مرتبا در حال تغییره + اون آخرش ورود Pain Elemental جالب بود ولی نامردا ادامه ندادن ببینیم چی میشه :D:|
یه نکته کوچیک و جالب دیگه صداهایی بود که DOOM Slayer وقتی ضربه میخورد از خودش درمیاورد! توی نسخه قبل و نمایش گیم‌پلی قبلی یادم نیست همچین چیزی بوده باشه! یه چیز دیگه اینکه حتی یک بار هم از Glory Kill استفاده نکردن!
موسیقی رو هم که خودتون دریابید :D >:)
خیلی خوب بود! با اینکه آف اسکرین بودنش اذیت می‌کرد، ولی حال و هوای بازی و تأکید زیاد روی المان‌های پلتفرمینگ برای سلیقه من محشر بود! یعنی به عنوان کسی که از قدیم عاشق بازی‌های پلتفرمر بودم، قشنگ حس و حال کلاسیک اون بازی‌ها رو زنده می‌کرد. از پریدن روی سکوهای هوایی تا اون تیکه که یه چیزی در حال چرخیدن بود و بازیکن باید زمان‌بندی کنه تا باهاش برخورد نکنه و... Pain Elemental هم قیافه خیلی خفنی داشت. :D
اون صداها رو منم یادم نمیاد توی نسخه قبلی. :D توی بازی‌های کلاسیک همچین صداهایی به گوش می‌رسید و اتفاقاً باعث می‌شد اتمسفرش جالب‌تر بشه و خیلی خوبه که اینجا هم هست.
-----------------------
در مورد نظرسنجی هم خاطرات من با Doom II از اون دست چیزهایی هست که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. درسته که اولین نسخه Doom انقلاب به پا کرد و نسخه دوم یه جورایی ادامه‌دهنده همون راه با یه سری پیشرفت‌ها بود، ولی من اولین بار با Doom II بود که با این سری آشنا شدم و در کنار Witchaven اولین بازی‌هایی بودن که برای کامپیوتر گرفتم. هر دو هم به شدت خشن و خونین و نامناسب برای یه بچه 7،8 ساله! :D اون Witchaven که لامصب انقدر اتمسفر سنگینی داشت و گیم‌پلی‌ش هم سخت بود که زیاد نتونستم جلو برم، ولی Doom II تبدیل شد به یکی از بهترین بازی‌های عمرم و تا امروز هم بارها تکرارش کردم.
البته اگه بخوام فقط یه مرحله رو انتخاب کردم، مربوط میشه به اولین نسخه و مرحله Phobos Anomaly. لامصب اوج افسردگی و ناامیدی بود! :| آهنگ به شدت خفنی که روان آدم رو بهم می‌ریخت، در کنار گله‌ی Pinkyها و در نهایت هم دو تا Baron of Hell بی‌شرف. بخش آخر مرحله هم که دیگه یکی از فجیع‌ترین سکانس‌های صنعت بازی بود و می‌رفتیم داخل یه تالار سیاه و تاریک پُر از هیولا و هیچ راهی برای نجات نبود و آخرش به مرگ منتهی می‌شد. :|
watch?v=K_yO-Dxo8Wo
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
غلیرضا جان نمیتونی مستقیمش کنی؟ بشه دانلودش کرد:D. اگر اسکرین شاتی هم اومده بزار لطفا علی:x
راجب بهترین توی سری، راستش بین نسخه 2 و 3 برام سخت بود انتخاب ولی 3 رو انتخاب میکنم چون همون چیزی بود که از ریبوت عناوین کلاسیک انتظار داشتم. یادمه اون دوره وقتی عناوین جدید میومد و داستان پردازی و بیان روایی و سینماتیک شون رو میدیدم با خودم میگفتم doom یا quake رو اگر با استاندارهای روز بسازن چقدر میتونه مخوف و خفن در بیاد، هجوم شیاطین و به هم ریختن یکباره پایگاه و.... واقعا نسخه 3 تمام اون افکار منو زنده کرد، هیولای تکنولوژی های صوتی و بصری بود، واقعا باید دوره خودش درکش میکردین.
ولی نسخه های کلاسیک همچنان برای من خاطرات تکرار نشدنی ای دارن.
نسخه های جدیدش ، نسخه 2016 و eternal بازی های عالی ای هستن ولی با سلیقه من خیلی متفاوتن. شایدم واقعا پیر شدم دیگه :D.
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
امیدوارم این بزرگ تر شدن محیط های بازی بالانس مناسب داشته باشه با تعداد دشمن ها و بزرگ شدنش باعث کند شدنش نشه

Sent from my G3112 using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر