Multi Platform DOOM Eternal

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpgBallista_Concept_Art.jpgDOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpgDoomblade.jpgEternal_Plasma_Rifle_Concept.jpgEternal_Rocket_Launcher_Concept.jpgbatch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpgHeavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.pngArachnotron.pngArchivle.pngD_TmwSeWkAIztE7.jpgPain_Elemental.pngDoomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpgdoom-1280x720.jpgsJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:
عجب تریلر خوبی بود. خیلی خوبه که تنوع دشمنا رو زیادتر کردن. بنظر قراره مبارزات شلوغ تری رو شاهد باشیم.
من بنظرم بازی همچنان جا برای افزایش intensity مبارزات داره. چه از لحاظ سرعت دشمنا، چه از لحاظ تعداد و حتی تنوع. دی ال سی پارت یک خیلی از این سه نظر بازی رو جلوتر بردن و امیدوارم اینم ادامه دهنده اونا باشه.
 
  • Like
Reactions: miladdej and uriel
تریلرش‌ معرکه‌ بود،‌ فکر‌ کنم‌ بازی‌ توی‌ این‌ نسخه‌ تموم‌ میشه‌ داستانش،‌ به‌ احتمال‌ زیاد‌ سال‌ ها‌ نسخه‌ جدیدی‌ رو‌ دیگه‌ شاهد‌ نباشیم.‌
من‌ کلا‌ گیج‌ شدم‌ ولی،‌ اتفاقات‌ عجیبی‌ توی‌ تریلر‌ افتاد‌،‌ من‌ مات‌ و‌ مبهوتن‌ الان :D
 
یه‌ تیکه‌ تریلر‌ قشنگ‌ منو‌ یاد‌ فیلم‌ Pacific rim انداخت،‌ و‌ از‌ اونجایی‌ که‌ کارگردان‌ بازی‌ هوگو‌ مارتین‌ هست‌ و‌ جلوه‌ های‌ ویژه‌ و‌ مبارزات‌ فیلم‌ pr هم‌ همین‌ ایشون‌ انجام‌ دادن‌ این‌ اتفاق‌ کاملا‌ طبیعیه.
واقعا‌ تریلر‌ هایپ‌ برانگیزی‌ بود،‌ عالی‌ به‌ نظر‌ میرسه
 
هیچ مشکلی ندارن...البته 2 هفته پیش مشکلی نداشتن.
بدون هیچ چیزی و در حداکثر 10 ثانیه مچ پیدا میکرد
ممنون، مال من همون دو هفته پیش کلا به سرورا وصل نمیشد،
امروز تست میکنم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: mac man
خب TAG 2 هم تموم شد.
به طور کل DLC و اختتامیه خیلی خوبی بود برای Doom Eternal. فقط حیف که معلومه سر ساختش محدودیت زمان و بودجه داشتن. از دشمنای جدید و لول دیزاین معمولی مراحل پارت 2 می‌شه فهمید اینو، هرچند که مناظر مرحله آخر بازی واقعا پشم ریزونه.
بسته به سلیقه‌ای هم که دارین، خبر خوب یا بد اینه که درجه سختی به مراتب بالانس‌تر از پارت 1 هست، شاید حتی بشه گفت در حد کمپین اصلیه از این نظر. البته ظاهرا پارت 1 هم یکم نرف شده که خب تست نکردم و خبر ندارم.

یه چیز دیگه هم اینه که داستان Doom رسما تموم شد با این دو تا دی ال سی و اگر قرار باشه نسخه جدیدی ازش بیاد دوباره با یه ریبوت طرف خواهیم بود. شایدم اید سافتور بخواد یه استراحتی به فرنچایز بده و بره سراغ یه آی پی جدید و حتی بهتر، برگردوندن Quake. >:)
 
گویا کلا حوصله نداشتن نیم ساعت بیشتر برای بخش آنلاین وقت بذارن . یک 2vs1 و تمام !


این سیستم جامپ رو کلا یک حالی بدن . یه جاهایی از مپ گیر میکنی که چاره ای جز لود چکپوینت نیست . چیزایی مثل گیج زدن دشمنان و... رو میشه یک کاری کرد ولی گیر کردن در برخی نقاط مپ رو هیچکاری نمیشه کرد . اسپید ران ها بازی تاسف باره هرکی باگ ها و بزن درو های بازی رو یاد گرفتن ازش استفاده میکنن

با این حال باز دووم اترنال کم ایراد ترین بازی بتزدا هست
 
گویا کلا حوصله نداشتن نیم ساعت بیشتر برای بخش آنلاین وقت بذارن . یک 2vs1 و تمام !


این سیستم جامپ رو کلا یک حالی بدن . یه جاهایی از مپ گیر میکنی که چاره ای جز لود چکپوینت نیست . چیزایی مثل گیج زدن دشمنان و... رو میشه یک کاری کرد ولی گیر کردن در برخی نقاط مپ رو هیچکاری نمیشه کرد . اسپید ران ها بازی تاسف باره هرکی باگ ها و بزن درو های بازی رو یاد گرفتن ازش استفاده میکنن

با این حال باز دووم اترنال کم ایراد ترین بازی بتزدا هست
بعد دوبار تموم کردن بازی هیچ مشکلی ندیدم که نیاز باشه دوباره از چک پوینت لود کنم.کلا رو pc برای من واقعا optimize و بدون باگ بود رو کنسول نمیدونم.
 
آخرین ویرایش:
گویا کلا حوصله نداشتن نیم ساعت بیشتر برای بخش آنلاین وقت بذارن . یک 2vs1 و تمام !


این سیستم جامپ رو کلا یک حالی بدن . یه جاهایی از مپ گیر میکنی که چاره ای جز لود چکپوینت نیست . چیزایی مثل گیج زدن دشمنان و... رو میشه یک کاری کرد ولی گیر کردن در برخی نقاط مپ رو هیچکاری نمیشه کرد . اسپید ران ها بازی تاسف باره هرکی باگ ها و بزن درو های بازی رو یاد گرفتن ازش استفاده میکنن

با این حال باز دووم اترنال کم ایراد ترین بازی بتزدا هست
من رو ps4 pro سه بار تموم کردم بازی رو و تاحالا هیچ مشکلی ندیدم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Nameless King
من رو ps4 pro سه بار تموم کردم بازی رو و تاحالا هیچ مشکلی ندیدم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
مشکلات این دوستمون و هیجکس جز خودش نمیتونه ببینه و اکثر مشکلاتش هم تهش به ناشر جدید بتسدا میرسه
الان هم تو جواب بقیه یه لینک خارجی میفرسته که یه نفر تو مریخ وقتی گل میزده این مشکلات و نوشته
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or