Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
بتزدا با آهگساز جماعت مشکل داره متاسفانه مثل اینکه. سر الدراسکرول هم یادمه یه ماجرایی با jeremy soul داشت که درست یادم نیست البته ولی خب باعث شد که دیگه همکاری نکنه با بتزدا برای پروژه الدراسکرول بعدی
 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
خدای نکرده به مشکل بخورن و نتونن دیگه همکاری کنن عملن دووم ایتنرال برام اخرین سری هستش که بازیش کردم چون یکی از دلایلی که من جذب دووم 2016 و ایترنال شدم همین میک گوردنه. مگر اینکه یکی رو بیارن جادوی میک رو داشته باشه. هستن همیچن ادمایی ولی پیدا کردنشون یه داستانیه برای خودش. خدا لعنت کن بتسدا رو، روز به روز برام منفورتر میشه

لیست آهنگایی که خود میک کارای میکسش رو انجام داده.

Cultist Base
A Cultist Prayer
The Icon of Sin
The Only Thing They Fear Is You
Welcome Home Great Slayer
Prayer of the Diminished
Sinister
Command and Control
Meathook
The Betrayer
Doom Eternal

فکرش کن کل آهنگ رو خودت ساختی بعد از 59 تا ترک 10 تاشو اجازه بدن میکسش رو انجام بدی بقیه ش یکی که دخلی به بازی نداشته یا تو پروسه ش نبوده کارت رو خراب کنه و با اسم خودت اهنگا رو بده بیرون.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
Doom Eternal's official soundtrack wasn't mixed by its composer, and you can tell

"I take a lot of pride in my work," Gordon told me. "It’s all I do, it’s all I have and I pour my heart and soul into it." He added that he's still trying to understand the situation himself and has no further comments at this time.

سر اون قضیه لانچ تریلر اومد بتزدا رو ترول کرد که البته به دقیقه نکشید پستش رو توی توئیتر پاک کرد ....
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
خوشبختانه اعتراضا جواب داد و ورژن خودِ میک گوردون قراره بعدا منتشر بشه <:-P

jensmdu53du41.png

بتزدا نباید حماقت کنه و این استعداد رو از دست بده واسه بازیای آینده‌اش...DOOM، Wolfenstein و Prey همه‌شون موسیقی درجه یک و متفاوتی با توجه به تم‌شون داشتن و میک گوردون واقعا کم زحمت نکشیده واسه IPهای بتزدا.

 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خوشبختانه اعتراضا جواب داد و ورژن خودِ میک گوردون قراره بعدا منتشر بشه <:-P

View attachment 138323

بتزدا نباید حماقت کنه و این استعداد رو از دست بده واسه بازیای آینده‌اش...DOOM، Wolfenstein و Prey همه‌شون موسیقی درجه یک و متفاوتی با توجه به تم‌شون داشتن و میک گوردون واقعا کم زحمت نکشیده واسه IPهای بتزدا.

کلا تک تک نقد‌های این بازیا که گفتی حالا Doom بیشتر، اون قسمت موسیقی در حد گیم پلی بررسی شده و بهش پرداختن. کلا موسیقی حداقل تو Doom بخشی از انرژی و حس گیم پلیه و از دست دادن میک گوردون در حد اینه که لید دیزاینر گیم پلی مثلا بره.
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
خیلی خوب شد خیلی.
واقعا استعدادیه این بشر، قشنگ جزئی از DNA عناوین بتزدا خصوصا شوترهای id هست. تصور اینکه کسی دیگه بخواد که روی موسیقی این عناوین کار کنه در این اسکیل محاله حالا اینکه اصلا بتونه که دیگه محال اندر محاله.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر