Multi Platform DOOM Eternal

سازنده
Id Software
تاریخ انتشار
March 2020
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
117215

DOOM Eternal

Developer: id Software
Publisher: Bethesda Softworks
Directors: Hugo Martin, Marty Stratton
Composer: Mick Gordon
Genre: First Person Shooter
Engine: id Tech 7
Platforms: PS4, X1, Nintendo Switch, PC & Google Stadia
Release Date: March 20, 2020
جمعه 1 فروردین 1399


=================================================

در عنوان DOOM (2016) مریخ را از تهاجم شیاطین حفظ کردیم اما حالا کره‌ی زمین میزبان نبرد جهنمی‌ها و Doom Slayer است. شیاطین با ترس و لرز، از او با لقب Unchained Predator و Hell Walker یاد می‌کنند. داستان‌های ترسناکی از او شنیده‌اند و اگر خوابی به چشمانشان بیاید، حتی شاید کابوس او را هم ببینند! آنها هیچوقت به تنهایی با اون روبه‌رو نمی‌شوند و سعی می‌کنند با حملات از جهت‌های مختلف او را غافل‌گیر کنند. در کنفرانس E3 از زبان کارگردان بازی شنیدیم که Doom Slayer حالا قدرتمند‌تر از همیشه است اما برای حفظ تعادل، انواع دشمنان نیز به دو برابرِ نسخه‌ی قبل رسیده است. بنابراین باید منتظر درگیری‌های پرتعداد و متنوع‌تری باشیم که سیلی از خون را در محیط‌های اتمسفریکی که از DOOM انتظار داریم، جاری خواهد کرد...

doomguy.jpg

ابزار معرفی شده برای سلاخی شیاطین >:) :

6cc4e79c08ad2af4ac66fad8e3585c42.jpg 008bf00a21d5c0e5a7467efc180b84d8.jpg 800px-Doom_eternal_e3_bfg9000_tyrant.png 800px-Doom_eternal_e3_chaingun_mobile_turret.png 800px-DOOM_Eternal_It_s_Hot_in_Here.jpg Ballista_Concept_Art.jpg DOOM_Eternal_Mancubus_UrbanAssault.jpg Doomblade.jpg Eternal_Plasma_Rifle_Concept.jpg Eternal_Rocket_Launcher_Concept.jpg batch_DOOM-Eternal-Screenshot-10.jpg Heavy_cannon_in_use.jpg
NGRO09B.png

تعدادی از شیاطین مهم این نسخه...آماده‌ی سلاخی شدن >:) :

Marauder.png Arachnotron.png Archivle.png D_TmwSeWkAIztE7.jpg Pain_Elemental.png Doomhunter.jpg



artwork.doom-eternal-the-ancient-gods-part-one.1413x1080.2020-08-07.3.png

The Ancient Gods Part One
Release Date: October 20, 2020
سه شنبه 29 مهر 1399

DOOM-Eternal-The-Ancient-Gods-Part-One-Teaser.jpg
doom-eternal-ancient-gods-dlc-demon-1200x675.jpg doom-1280x720.jpg sJnW5ZauGjdYSaUgGDMYCh-1200-80.jpg
Doom-Eternal-marauders-ancient-gods.jpg


 
آخرین ویرایش:

American Idiot

کاربر سایت
May 16, 2012
644
نام
Shayan
آره از تو تنظیمات بازی باید اول فعالش کنی

Photo mode in Doom Eternal is turned off by default. To enable it, go to the Settings section of the menu. You’ll find the Photo Mode toggle under the Gameplay section of the Game tab. Once you turn it on, photo mode can be activated by pressing down on the d-pad on consoles or right alt on PC. The only catch to using photo mode is that it’s only usable after completing a mission. You’ll have to go to mission select and replay a given mission to take photos.
همین الان رفتم دیدم نوشته فقط از طریق میشن سلکت قابل استفادس
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
من با نسخه ی قبلیش خیلی بیشتر حال کردم این رسما شده rgp شبیه دارک سولز همش باید حواستم باشه که همه بروتال کیل بشن و الا کارت تمومه همچین محدودیت تیری حتی توی بازی های splinter cell هم نبود. جونشم که با 2 ضربه تموم می شه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,157
نام
∂αнмα
داشتم به این فک میکردم میک گوردون میتونست اکثر ساندترک های بازی رو ریمستر کنه و یک سری تغییر جزئی بده و واسه این نسخه دوباره منتشرشون کنه ولی لامصب سرش درد میکنه واسه چیز جدید ساختن خلاصه که بی نظیره این مرد :love:
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
997
نام
امیر حسین
جوری از بازی تعریف کردن توی این تاپیک که ادم فک میکنه شاهکار تاریخی در انتظارشه:D
بازیو خریدم به خاطر همین تعریفا. فعلا فقط مرحله اول رو رفتم. اصلا چیز شاخی نبود حقیقتا. فقط ۶۰ فریم بودنش خوب بود و سختی بالاش.
گرافیک واقعا چیز فک بر اندازی نبود. کاملا خوب بود. نمیدونم شاید من چشمم مشکل داره:/ مشکل بزرگم با بازی, دشمنا و سلاح های بازی هست.
مگه رزیدنت ایوله که تا دوتا تیر میزنی تیرت تموم میشه?:/ بعد چرا سلاح ها اینقد بی روحن? من وقتی شلیک میکنم اصا حس کشتن و شلیک بهم دست نمیده.با اینکه طرفو تیکه پاره میکنه ولی بازم حس خاصی بهم نمیده. یه جوری مصنوعیه انگار :D
مورد بعدی اینکه دشمنا واقعا تکرارین. کلا سه چهار نوع دشمن اومدن که مثل مور و ملخ تکرار میشن هی.
امیدوارم واقعا در ادامه تنوع بیشتر بشه و محیط های بازی هم زیباتر و بهتر بشن.
فارغ از جو و محیط و سبک بازی, صرفا از نظر شوتر اول شخص بودن به نظرم هیچی پای ولفنشتاین نتونسته بیاد هنوز. قشنگ حس کشتن و شلیک با اسلحه توی اون بازی حس میکرد ادم.
موزیک بازی هم والله به من اونقدا هیجان نمیده موقع مبارزه:D
حالا احتمالا چون مرحله اول هستم اینجوریه. شاید جلوتر که برم همه چی فرق میکنه.
 

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,621
بسیار خب.......بالاخره کمپین رو تموم کردم (Hurt me plenty)
نمیدونم واقعا چی بگم. فقط دوست دارم برگردم همه آیتم ها رو بگیرم، سیکرت Encounter ها رو هیچکدوم رو پیدا نکردم و فقط یک Slayer Gate رو باز کردم چون نمیخواستم از فضای داستان زیاد دور بشم.
تنها ایرادی که میتونم از بازی بگیرم اینه که از دیمن های جدید، مورادر و دووم هانتر خیلی سخت تر و استراتژیک ترن واسه همین کمتر تو Encounterهای عادی حضور داشتن. بهتر بود طوری میساختن که توی هر مبارزه ای بتونن بذارنشون.
با کسایی که میگن آپگریدها زیاد و کلافه کننده بودن موافق نیستم. من هیچ مشکلی نداشتم.
داستان هم بیشتر حس چپتر آخر یک تریلوجی رو داشت تا نسخه دوم یک ریبوت. البته اینو از تریلراش متوجه شده بودم و باعث نشد انتظار چیز دیگه ای داشته باشم.

با DOOM Eternal، اید قدرت خودشو به رخ کشید.
 
آخرین ویرایش:

S.O.F

کاربر سایت
Oct 19, 2013
135
نام
Ardavan
منم بازی رو تموم کردم و تمام codex های بازی رو خوندم، به نظرم داستان بازی خیلی خوب شده!! دیگه یه بکش بکش خالی نیست و پتانسیل بازی خیلی بیشتر شده!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: uriel

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
تنوع سلاح ها و مد های که میشه روش نصب کرد خیلی خوبه بزرگترین ایراد بازی کمبود مهمات تو این سبک بازی که فقط گان پلی مهم جالب نیست داستان بازی فقط برای پر کردن جای خالیش محیط های بازی عالی عظیم وحماسی ولی پاتفرمینگ بازی میتونست بهتر بشه
 
  • Like
Reactions: ( Layken )

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,962
نام
محمد
من این چند صفحه اخیرو را خوندم و به نظرم یه سری از ایراداتی که دوستان دارن به بازی میگیرن واقعا به جا نیست.
من تا الان ۹ مرحله از بازیو رفتم(Hurt me plenty) و به عنوان کسی که شوتر بازی کردنش نزدیک به افتضاحه، بازی واقعا برام سخت نبوده. چرا؟ چون بازی توی دادن ابیلیتی ها و سلاح ها و راهنمایی کردن فوق العاده سخاوتمند عمل می کنه. و اگه طبق چیزی که بازی می گه پیش برید، مشکل چندانی پیدا نمی کنید. تعداد ابیلیتی ها و سلاح ههای دووم اسلیر خیلی زیاده و به شخصه تا الان فقط هلث را کامل بردم تا ته و یدونه اپگرید برای ارمور و امو گرفتم. از شعله افکن و نارنجک هم استفاده خاصی نکردم تا الان. ماد های سلاح ها و... را هم ارتقا ندادم(فقط این سکه بزرگ ها را جمع کردم. نمیدونم کجا باید برم استفادشون کنم:D).
درسته که دشمن ها دمیج زیادی میدن اما از اون طرف شما هم دمیج زیادی میدید! و هر دشمن هم قلق خاص خودشو داره که بازی واضح میگه چیه. با پینکی مشکل دارید و نمیتونید برید پشتش؟ با بلاد پانچ از رو برو دخلش را بیارید. مارادر اذیت می کنه؟ با سوپر شات گان استانش کنید و حسابش را برسید. اون دشمن پرنده یه چشی ها(:D) اذیت می کنن؟ یه نارنج بندازید تو دهنشون و...
یه نکته هم که کاملا واضحه اهمیت گلوری کیل هست. خوشبختانه همیشه در کنار دشمن های بزرگتر یه گله مینیون تو هر کیل روم هست که وقتی هلث دووم اسیلر کم میشه میشه رفت سراغشون برای گلوری کیل یا با اره برقی افتاد به جونشون برای گرفتن امو.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر