DmC در دنیایی موازی و با Dante ـی متفاوت اتفاق می افتد

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
8b8b5004cfc084dccaae1d880e87dba8.png


دانته نیمه شیطان و نیمه فرشته در DmC آن دانته ایی نیست که از سری Devil May Cry میشناسید

خبر عجیبیست ولی مجله Degeki PlayStation توضیح میدهد : بازی Ninja Theory در دنیایی موازی اتفاق می افتد

دانته ایی که ما میشناسیم و دوستش داریم در دنیایی خودش و Marvel Vs Capcom وجود دارد ، به گفته مجله این تغییر خط داستانی پیشنهاد نینجا تئوری بوده است

دانته DmC قدرت های شیطانی و فرشته ایی دارد که میتوانید با زدن یک دکمه بین آنها Switch کنید ، همچنین در DmC نیز Devil Trigger وجود دارد ولی اینبار دانته تبدیل به شیطان نمیشود و بجای آن دشمنان فریز میشوند

DmC Devil May Cry در حال ساخت برای کنسول های PS3 و Xbox 360 میباشد

منبع
 
احسان این تریلر دیروز منتشر شده و فقط 20 ثانیه اش جدیده ولی بازم ممنون برای لینک ;)

همین طوری به قدر کافی وضعیت بازی پیچیده است لااقل تو دیگه پیچیده ترش نکن :دی اتفاقا این دنیاش با بایونتا فرق داره و تنها وجه اشتراکشون همین حاله مانند بودن آدماشونه ( که اینم حتی فرق داره توی بیونتا انسان ها کاملا پیدا بودن ولی توی DmC هی ناپدید میشن و دوباره به صورت حاله پیدا میشن )

اتفاقا Tameem خیلی از بیونتا انتقاد کرده و گفته زیادی ژاپنیه ، علاوه بر اون IP بیونتا متعلق به PlatinumGames ـه در صورتی که IP دویل می کرای متعلق به Capcom ـه و اصلا امکان این که این دوتا بازی توی یه دنیا اتفاق بیوفتن خیلی کمه

توی دنیای DmC همه چیز غیر از Limbo طبیعیه و در واقعه این Limbo ـه که دنبال دانته است و خود شهر زنده است و سعی میکنه دانته رو بکشه و فقط زمانی انسان ها حاله مانند میشند که دانته به درون Limbo کشیده میشه ولی توی بیونتا هر جا که بیونتا دوست داشته باشه میتونه به دنیای فرشته ها و شیاطین دسترسی داشته باشه ( همون حالتی که فرشته ها رو میبینه ) ، علاوه بر اون توی بیونتا فرشته ها همگی شبیه مجسمه اند ولی توی DmC امکان نداره اینطور باشه چون مادر دانته فرشته بوده و یه مجسمه که نمیتونه بچه دار بشه :دی

حالا دیدی دنیای DmC با Bayonetta فرق داره ؟!
نه نمیگم دقیقاً یکی هستن ! :دی منظورم اینه که اینا همون رو کپی کردن ولی با یه سبک و سیاق دیگه در صورتی که به طور کلی ایده ی اصلی برای استاده :دی خب وجه اشتراک DMC و BAYONETTA هم اینه که هر جفت خالقشون استاده و این یکی هم برای جذب مخاطب دارن قشنگ از بیونتا اسکی میرن :دی
با این بخش از حرفت هم کاملا مخالفم ( توهین به DMC
biggrin1.gif
) : تنها بخشی از بازی که شباهتی به Bayonetta داره همون هاله مانند بودن انسان هاست که خود بایونتا هم این ایده رو از یه بازی دیگه کپی کرده ( اسمش یادم نمیاد اما مطمئنم که قبل از بیونتا یه بازی بود که همین ایده رو پیدا کرده بود ) پس نمیشه گفت که داره از Bayonetta کپی میکنه ، غیر از این یه مورد تمامی اجزای بازی از DMC های قبلی الهام گرفته شده
من خودم فن خفن DMC ـم :دی ولی باور کن اینا هیچ چیزی از DMC های قبلی الهام نگرفتن بلکه همش کپی برداریه :دی تنها نکته همین محیطش بود که اینم متاسفانه ... :دی
 
آخرین ویرایش:
فکر نمی کنم کسی رو مسخره کرده باشم که با تمسخر رو به رو شده باشم ، حتما n تا dmc باز در ایران رو میگین ، کسایی که زبان انگلیسیشون صفره و و چیزی از داستان نمی فهمن ! خب اگه متوجه می شدین که چنین حرفی نمی زدین !
من نگفتم بهتر از همه ی dmc ها میشه ، حدس زدم که داستانی در پیش رو داریم که دیگه نقاط ضعیف dmc های قبل در اون برطرف شده باشه
توجه خالص به گیم پلی کردن نشون دهنده ی ضعف بازیکن در درک یه اثر هست
آره خب اصولا اگه کسی یه نکته دیگه غیر از داستان رو برتر بدونه یعنی انگلیسیش صفره و از داستان نمیفهمه و اینا! خوبه حالا ما خبرنگار بودیم و تو مجله کار میکردیم و این حرفارو به ما میزنید :))!
بحث من اینه که داستان اصولا نکته کلیدی توی 90 درصد بازی ها نیستش و یه سری ها میخوان نشون بدن که مهم ترینه تا بخوان بگن ما بیشتر حالیمونه. DMC هم داستانش بیش از حد واسه سبکش ( یعنی Hack N Slash ) کافی بوده و نیازی به یه داستان در حد JRPG نداره. کسی که این قضیه رو بخواد زیر سوال ببره یعنی نه تنها DMC و سبکش، بلکه کلا مفهوم گیم رو درک نکرده!
منم گفتم تا اینجا چیزایی که از گیم پلی بازی دیدیم قشنگ نشون میده با چیز شر و ور طرف هستیم. اینم در نظر بگیرید که Ninja Theory ( لعنت خدا بهش ) توی پایه گذاری گیم پلی بشدت استودیو بی استعدادی هست ( Enslaved و Heavenly Sword ).
اینم ما آخر نفهمیدم شما از چه اساسی با قاطعیت داستان این رو برتر از سایر dmc ها میدونی! مثلا U Don't F*CK with a GODـش خیلی مفهوم عمیقی داشت؟

@ آرتاس
کسی از اینکه داستان بازی بده حرفی نزد. منکه خودم دارم از داستان این بازی دفاع میکنم! من میگم کلیدی ترین و جذاب ترین نکته dmc داستانش نیست. که کاملا واضح و مبرهنه!
 
آره خب اصولا اگه کسی یه نکته دیگه غیر از داستان رو برتر بدونه یعنی انگلیسیش صفره و از داستان نمیفهمه و اینا! خوبه حالا ما خبرنگار بودیم و تو مجله کار میکردیم و این حرفارو به ما میزنید :))!
بحث من اینه که داستان اصولا نکته کلیدی توی 90 درصد بازی ها نیستش و یه سری ها میخوان نشون بدن که مهم ترینه تا بخوان بگن ما بیشتر حالیمونه. DMC هم داستانش بیش از حد واسه سبکش ( یعنی Hack N Slash ) کافی بوده و نیازی به یه داستان در حد JRPG نداره. کسی که این قضیه رو بخواد زیر سوال ببره یعنی نه تنها DMC و سبکش، بلکه کلا مفهوم گیم رو درک نکرده!
منم گفتم تا اینجا چیزایی که از گیم پلی بازی دیدیم قشنگ نشون میده با چیز شر و ور طرف هستیم. اینم در نظر بگیرید که Ninja Theory ( لعنت خدا بهش ) توی پایه گذاری گیم پلی بشدت استودیو بی استعدادی هست ( Enslaved و Heavenly Sword ).
اینم ما آخر نفهمیدم شما از چه اساسی با قاطعیت داستان این رو برتر از سایر dmc ها میدونی! مثلا U Don't F*CK with a GODـش خیلی مفهوم عمیقی داشت؟

@ آرتاس
کسی از اینکه داستان بازی بده حرفی نزد. منکه خودم دارم از داستان این بازی دفاع میکنم! من میگم کلیدی ترین و جذاب ترین نکته dmc داستانش نیست. که کاملا واضح و مبرهنه!
کاری به اینکه شما خبرنگاری یا مثلا هر پست دیگه ای داری ندارم ، واضح دارم میگم که شما دفعه ی اول داشتین می گفتین dmc زیاد داستانش مهم نیست (حالا داری حرفتو عوض می کنی) من اصلا نمی خوام نشون بدم که خیلی حالیمه می خوام بگم از یه دهه ای به بعد وقتی که بازی های کامپیوتری دارای فیلمنامه شدن داستان اهمیت پیدا کرد. من هم نمی دونم شما این آمار و ارقام رو از کجا پیدا می کنین که مثلا 90 درصد بازی رو بخاطر گیم پلی بازی می کنن (شاید منظورتون 90 درصد از بچه های زیر 5 سال هستن درسته ؟!)
بعد هم اینکه 100 بار گفتم بازم میگم من نگفتم خیلی بهتر از سایر dmc ها میشه دقیقا گفتم : اگه نکات مبهم dmc های قبل درش نباشه خیلی بهتر میشه
با اون جمله ای هم که گفتی و در تریلر بازی می گه کاری ندارم به هر حال اونم یه دیالوگ در خط داستانی این بازی بوده
 
کاری به اینکه شما خبرنگاری یا مثلا هر پست دیگه ای داری ندارم ، واضح دارم میگم که شما دفعه ی اول داشتین می گفتین dmc زیاد داستانش مهم نیست (حالا داری حرفتو عوض می کنی) من اصلا نمی خوام نشون بدم که خیلی حالیمه می خوام بگم از یه دهه ای به بعد وقتی که بازی های کامپیوتری دارای فیلمنامه شدن داستان اهمیت پیدا کرد. من هم نمی دونم شما این آمار و ارقام رو از کجا پیدا می کنین که مثلا 90 درصد بازی رو بخاطر گیم پلی بازی می کنن (شاید منظورتون 90 درصد از بچه های زیر 5 سال هستن درسته ؟!)
بعد هم اینکه 100 بار گفتم بازم میگم من نگفتم خیلی بهتر از سایر dmc ها میشه دقیقا گفتم : اگه نکات مبهم dmc های قبل درش نباشه خیلی بهتر میشه
با اون جمله ای هم که گفتی و در تریلر بازی می گه کاری ندارم به هر حال اونم یه دیالوگ در خط داستانی این بازی بوده
خب؟ من هنوزم میگم داستان dmc مهم نیست! کی حرفم رو عوض کردم؟ ( ضمنا فیلمنامه هم ماله فیلمه :) اون سناریو ِ )
این 90 درصدم نشون به این نشون که کل ملت میمیرن واسه COD بخاطر گیم پلی عالی و سینماییش، منتها یه بازی بیاد هرچقدرم داستانش خوب باشه، اگر از مشکلات تکنیکی و گیم پلی رنج ببره اصلا قابل بازی نیست ( نمونش هم صد تا JRPG مثلا The Last Remnant )
کلا فکر کنم دیگه نیازی به بحث نباشه چون نتیجه نداره همش میشه نقطه سر خط و دوباره همون حرف!
 
آره خب اصولا اگه کسی یه نکته دیگه غیر از داستان رو برتر بدونه یعنی انگلیسیش صفره و از داستان نمیفهمه و اینا! خوبه حالا ما خبرنگار بودیم و تو مجله کار میکردیم و این حرفارو به ما میزنید :))!
بحث من اینه که داستان اصولا نکته کلیدی توی 90 درصد بازی ها نیستش و یه سری ها میخوان نشون بدن که مهم ترینه تا بخوان بگن ما بیشتر حالیمونه. DMC هم داستانش بیش از حد واسه سبکش ( یعنی Hack N Slash ) کافی بوده و نیازی به یه داستان در حد JRPG نداره. کسی که این قضیه رو بخواد زیر سوال ببره یعنی نه تنها DMC و سبکش، بلکه کلا مفهوم گیم رو درک نکرده!
@ آرتاس
کسی از اینکه داستان بازی بده حرفی نزد. منکه خودم دارم از داستان این بازی دفاع میکنم! من میگم کلیدی ترین و جذاب ترین نکته dmc داستانش نیست. که کاملا واضح و مبرهنه!
اولاً دوست عزیز من نمیدونم چرا انقدر بد جبهه میگیری؟!
من نمیخوام بیام از شمارهایه قبل و اینکه محتوایه داستانیشون چقدر غنی هست صحبت کنم؛
به هر حال من خودم از کسایی هستم که دویل می کرای واسم فراتر از یه بازیه... ولی احتمالاً شما نمیدونی که این بازی الهام گرفته شده از چندین اثر هنری و فلسفی هست (بعنوان نمونه کمدی الهی اثر دانته، اراده قدرت اثر نیچه، شوالیه هایه عدالت، خدایان یونان و...) و اینکه بازی داره هر کدوم از اینا رو به چالش میکشه! البته حق هم دارید! چون همونطور هم که قبلاً تو تاپیک این بازی گفتم، متأسفانه یا خوشبختانه فلسفه و داستان این بازی تحت شعاع گیم پلی فوق العاده بازی قرار میگیره (همون حرف آخر شما) البته بازهم میگم و تأکید میکنم که تو ایران همچین چیزی رو داریم... و گرنه اگه داستان این بازی نمره بیشتری از گیم پلی نگیره، فکر نمیکنم که نمره کمتری بگیره...
آره دوست عزیز نه ما نه کامیا نه میکامی، نه مفهومه گیم رو میدونیم نه DMC رو میتونیم درک کنیم و نه سبکش رو!!! ادعام هم میشه که خیلی حالیمه... حق با شماست...


---------- نوشته در 12:33 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:23 PM ارسال شده بود ----------

این 90 درصدم نشون به این نشون که کل ملت میمیرن واسه COD بخاطر گیم پلی عالی و سینماییش، منتها یه بازی بیاد هرچقدرم داستانش خوب باشه، اگر از مشکلات تکنیکی و گیم پلی رنج ببره اصلا قابل بازی نیست ( نمونش هم صد تا JRPG مثلا The Last Remnant )
خب مبحثه سلیقه هم که درش رو گل گرفتیم رفت! :دی
و 100 البته اگه یه بازی مثل متال گیر یا سایلنت هیل داستانی نداشته باشن هم همینقدر فروش میکردنا... اصلاً مدیون باشید جز این فکر کنید...
میگم بیکارن این منتقدین که میان داستانه بازی رو نقد میکنن و امتیاز میدن و تحلیل میکنن؛ البته احتمالاً اینا هم میخوان بگن که ما هم حالیمونه... در هر صورت فعلاً این منم که داره ادعا میشه... عجب!!!
 
خب؟ من هنوزم میگم داستان dmc مهم نیست! کی حرفم رو عوض کردم؟ ( ضمنا فیلمنامه هم ماله فیلمه :) اون سناریو ِ )
این 90 درصدم نشون به این نشون که کل ملت میمیرن واسه COD بخاطر گیم پلی عالی و سینماییش، منتها یه بازی بیاد هرچقدرم داستانش خوب باشه، اگر از مشکلات تکنیکی و گیم پلی رنج ببره اصلا قابل بازی نیست ( نمونش هم صد تا JRPG مثلا The Last Remnant )
کلا فکر کنم دیگه نیازی به بحث نباشه چون نتیجه نداره همش میشه نقطه سر خط و دوباره همون حرف!
کل ملت :-o:-o بعد شما رفتی سرشماری کردی ، دیدی کل ملت cod رو بخاطر گیم پلیش دوست دارن !!! خیلی جالبه والاه!
من خودم cod : BO رو فقط بخاطر خط داستانیش دوست داشتم البته بحث اون هم جداس و همونطور که دوستان گفتن بستگی به سلیقه داره
نمی دونم چی بگم حتما شما این طوری هستین ، خواهشا از طرف خودتون حرف بزنین (بگین من بازی ها رو فقط برای گیم پلیشون بازی می کنم )
این هم ، همه می دونن که بازی مثل دویل تماما از کتب فلسفی برای طراحی کاراکترها و معماری محیط و همچنین خط داستانی گرفته شده
بله زمانیکه شما به جای بقیه حرف می زنین پس ما بحثی با هم نداریم !
 
اولاً دوست عزیز من نمیدونم چرا انقدر بد جبهه میگیری؟!
من نمیخوام بیام از شمارهایه قبل و اینکه محتوایه داستانیشون چقدر غنی هست صحبت کنم؛
به هر حال من خودم از کسایی هستم که دویل می کرای واسم فراتر از یه بازیه... ولی احتمالاً شما نمیدونی که این بازی الهام گرفته شده از چندین اثر هنری و فلسفی هست (بعنوان نمونه کمدی الهی اثر دانته، اراده قدرت اثر نیچه، شوالیه هایه عدالت، خدایان یونان و...) و اینکه بازی داره هر کدوم از اینا رو به چالش میکشه! البته حق هم دارید! چون همونطور هم که قبلاً تو تاپیک این بازی گفتم، متأسفانه یا خوشبختانه فلسفه و داستان این بازی تحت شعاع گیم پلی فوق العاده بازی قرار میگیره (همون حرف آخر شما) البته بازهم میگم و تأکید میکنم که تو ایران همچین چیزی رو داریم... و گرنه اگه داستان این بازی نمره بیشتری از گیم پلی نگیره، فکر نمیکنم که نمره کمتری بگیره...
این حرف من کلا در جواب شما نبود و نیازی هم به جوابتون ندارم :).
خب مبحثه سلیقه هم که درش رو گل گرفتیم رفت! :biggrin1:
و 100 البته اگه یه بازی مثل متال گیر یا سایلنت هیل داستانی نداشته باشن هم همینقدر فروش میکردنا... اصلاً مدیون باشید جز این فکر کنید...
میگم بیکارن این منتقدین که میان داستانه بازی رو نقد میکنن و امتیاز میدن و تحلیل میکنن؛ البته احتمالاً اینا هم میخوان بگن که ما هم حالیمونه... در هر صورت فعلاً این منم که داره ادعا میشه... عجب!!!
داستان داشتن معمولا به سبک بازی بستگی داره. چیزی که خیلی سرش بحث شده!
باقی حرفتونم ربط میدم به جمله ای که اخیرا هم تو فروم خیلی رایج شده:
Story in a game is like a story in a p0rn movie. It’s expected to be there, but it’s not that important.
مغلطه هم نکنید که آره اینه و غیر این مدیونید و این حرفا! همون MGS بخشی از موفقیت عظمش رو مدیون گیم پلی نوآورانش بود.
 
خب من اگه میدونستم از اول شما یه همچین طرز فکری داری اصلاً باهات بحث نمیکردم! حیف انرژی که انگشتام واسه تایپ کردن مصرف کردن...
 
  • Like
Reactions: Tehanu
کسی از اینکه داستان بازی بده حرفی نزد. منکه خودم دارم از داستان این بازی دفاع میکنم! من میگم کلیدی ترین و جذاب ترین نکته dmc داستانش نیست. که کاملا واضح و مبرهنه!
با این حرف موافقم ! اما کسایی که داستان بای هم واسشون مهم باشه و به داستان هایی که به نحوی از کتب فلسفی گرفته شدن و ... علاقه داشته باشه داستان میتونه ازون گیم پلی جذاب تر بشه ...

اما به نظر من داستان مهمه ! واسه من یکی عنصری که ترغیب به ادامه دادن بازی و کشف نکات جدیدم میکنه ...
 
  • Like
Reactions: Trunks

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or