Dishonored | PC

ss_preview_dishonored_spreadcover.jpg.jpg


Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : Modern Action Adventure
Release Date :
October 9,11,12. 2012

Arkane Studios را باید جزو شرکت های کوچک ولی بسیار بلند پرواز صنعت بازی شناخت شرکتی که با دو عنوان Dark Messiah of Might and Magic و Arx Fatalis سعی کرد وارد سبک نقش آفرینی شده و با بزرگانی چون Gothic و Elder Scrolls رقابت کند اما متاسفانه عنوان پرهزینه و بزرگ این شرکت یعنی Dark Messiah of Might and Magic به یک شکست تجاری تبدیل شد و از متقدین نیز امتیاز های متوسطی را دریافت کرد این در حالی بود که رقیب اصلی آن Oblivion با فروشی عالی ، به عنوان بهترین بازی سال 2006 نیز انتخاب شد، پس از آن بود که این استودیو به حاشیه رفت و مدتن ها در سکوت خبری باقی ماند تا اینکه سال گذشته Zenimax با خرید آن علنا آن را به زیر مجموعه ای از رقیب سابق Bethesda تبدیل کرد ، حال پس از گذشت یکسال GI اولین عنوان حاصل از این همکاری را معرفی کرده است Dishonored یک اکشن مخفی کاری با فضایی آینده گرایانه خواهد بود که ظاهرا با خشونت بسیار ، داستانی سنگین و سیاه یک عنوان جذاب و بزرگ به نظر میرسد ، باید دید و منتظر ماند که آیا این عنوان نیز مانند سایر آثاری که Bethesda فقط ناشر آن هاست نظیر Hunted و Brink یک عنوان ضعیف خواهد بود یا در حد و اندازه های عناوین ساخت این شرکت ظاهر خواهد شد.
طراحان معروفي در اين بازي حضور دارند از جملطارح اصلي Harvey smith كه بر روي بازي Deus Ex كار كرده است و همچنين در بازي Thief: Deadly Shadows حضور داشته است.سازنده عناوين Arx Fatalis و Dark Messiah of Might and Magic يعني مدير ارشد طراحان و معاون استديو Raf Colantonio و يكي از طراحان بازي Half-Life 2 اقاي Viktor Antonov كه شهر اكونوميك City 17 را طراحي كرده بود

استودیو Arkane اطلاعات جدیدی از بازی Dishonored منتشر کرد که می‌توان به‌وجود پارامتر مانا، قدرت‌های مختلف و زمان صرف‌شده برای اتمام بازی اشاره کرد. این استودیو اعلام کرد که یک بازی‌باز حرفه‌ای می‌تواند بازی را درعرض 12 ساعت تمام کند؛ اما اگر اهل گشت‌وگذار هستید، این زمان برای شما دوبرابر خواهد شد. علاوه‌بر این، یک بازی‌باز معمولی مسلماً زمان بیشتری را صرف تمام‌کردن بازی خواهد کرد که به‌صورت میانگین، می‌تواند درعرض 14 ساعت بازی را به‌اتمام رساند. از طرفی، سازندگان از وجود پارامتر مانا در بازی پرده‌برداری کردند. این پارامتر در ابعاد کم به‌صورت غریزی پرخواهد شد اما برای انجام جادوهای کلیدی نیاز به‌استفاده از داروهای مخصوص خواهید داشت. سازندگان اعلام کردند که حدود 40 " Bone Charm " در بازی وجود دارد که به بازی‌باز قابلیت‌های ماورالطبیعه می‌دهد. وجود شش قدرت فعال و چهار قدرت غیرفعال (به‌اصطلاح Passive) از دیگر اطلاعات منتشر شده درباره‌ی بازی است. عنوان Dishonored اکتبر / مهر-آبان امسال برای سه پلتفرم معمول منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Molana

کاربر سایت
Nov 21, 2009
1,975
نام
آکام سیستم ویانا
آقا من متوجه نشدم اونجایی که آدمیرال و همراهش یه نوشیدنی به corvo دادن خورد و بی هوش شد چرا این کارو کردن !! مگه ادمیرال به امپراتور فقید وفادار نبود !!؟ این چه معامله ای بود که کرد !؟
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,429
نام
Majid
امروز تمومش کردم . به نظرم داستان بازی خوب بود ولی به شدت قابل پیش بینی هم بود ... روی نرمال که واقعا خیلی آسون بود .
بازی سیستم چند پایانی داره ؟ به نظر من خیلی آخرش مسخره تموم شد . من منتظر یه پایان جالب بعد از کشتن اون یارو (امسشو نمیگم !) بودم.

---------- نوشته در 06:40 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:23 PM ارسال شده بود ----------


خب حتما باید تا حالا فهمیده باشی که توی این بازی برای انجام هر کاری کلی راه وجود داره . باید بری از توی یکی از اتاقا یه راهی به طبقه بالا هست بری از اونجا بالا و بفهمی که قرمزه هدفته و بعدش بکشیش .
(((توی همون مرحله ))) توی طبقه بالا یه اتاقی هست که کنار درش یه طناب خوشکل و قرمز آویزونه اونو بکشید یه راه مخفی باز میشه که توش یه صندوقچه است و توی کلی پوله سر جمع بالای 1000 تا سکه توی اون راه مخفی هست.
از این مرحله :
Lady boyle
چقدر تا پایان بازی مونده؟؟

اگه کم مونده که یواش یواش برم که تموم نشه:D
آخه خیلی بازی تمیزیه نمیشه دل برید ازش:D
 

S@EET

کاربر سایت
Jun 28, 2011
1,070
نام
مهدی
از این مرحله :
Lady boyle
چقدر تا پایان بازی مونده؟؟

اگه کم مونده که یواش یواش برم که تموم نشه:D
آخه خیلی بازی تمیزیه نمیشه دل برید ازش:D

فکر کنم کلا 9 تا ماموریته از اونجایی که شما ماموریت 5 هستی حدودا وسط بازی هستی
منم دقیقا به همین خاطر خیلی آروم بازیش میکنم فکر کنم هر ماموریتو بالای 3 ساعت وقت میزارم و روزی بیش از 1 مرحله نمیرم الانم مرحله 7 هستم
 

Jim_raynor

کاربر سایت
Nov 29, 2011
824
نام
مرتضی
آقا من متوجه نشدم اونجایی که آدمیرال و همراهش یه نوشیدنی به corvo دادن خورد و بی هوش شد چرا این کارو کردن !! مگه ادمیرال به امپراتور فقید وفادار نبود !!؟ این چه معامله ای بود که کرد !؟
خب دلیلش این بود که میخواست بعد از به تخت نشوندن امیلی همه کاره بشه و هر کاری خواست بکنه و یه جورایی به اسم امیلی ولی در واقعیت خودش حکم ران بشه . ولی با وجود corvo هیچ وقت این اتفاق نمی افتاد . چون corvo نمیزاشت . امیلی هم با وجود Corvo اینا رو که دیگه ادم حساب نمیکرد و ...



از این مرحله :
Lady boyle
چقدر تا پایان بازی مونده؟؟

اگه کم مونده که یواش یواش برم که تموم نشه:D
آخه خیلی بازی تمیزیه نمیشه دل برید ازش:D
بستگی داره چه طوری بازی کنی و یا به قول سازنده ها چه جور اساسینی باشی !
من که سرعتی بودم . هیچ کسی رو نمیکشتم و تند تند میرفتم جلو . ( البته سنگهای ruin رو جمع میکردم .) از اون جایی که شما هستی 5 ساعتی طول کشید تا من تمومش کنم .
 

Tondar 90

کاربر سایت
Apr 19, 2010
640
نام
حسین
چه جوری میشه رمزه این گاوصندوقها رو بدست آورد؟ :-/

اکثرا تو Note هایی کی گیر میاری نوشته
اگه کامل هم نخونیش میتونی J رو بزنی تو clues گیرش بیاری
بعضی موقع ها هم برای یکی کاری انجام میدی بهت جای گاوصندوق و رمزشو میگه (اینو تو مرحله ی اول دیدم)
 

RichesUNique

کاربر سایت
Jun 28, 2008
1,090
به مولا عجب بازیه شاخیه این خدا وکیلی 2 بار وری هارد تا اخرش رفتم هنوزم سیر نشدم به مولا بهترین بازی بود که تو عمرم بازی کردم:x
یعنی یه نفرم از دستم در نرفته ها همرو کشتم هرکیو دیدم کشتمش شده برا کشتن یکی 50 دف مردم از اول اومدم:d
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
یعنی اینقدر بازیه خوبیه ؟ :d
هنوز بازی رو نگرفتم ولی وسوسه شدم بگیرمش.
هر جا اسم bethesda رو دیدی بشتاب :D

جدا از اینکه بازی سلیقه‌ای هست به نظرم، ولی‌ خیلی‌ زود ارتباط برقرار می‌کنه و بازی کن رو وارد جو خودش می‌کنه. البته زیاد بازی نکردم، واسه اون زیاد تو بحثهای این تاپیک شرکت نمیکنم :D.
p.s : زود ارتباط برقرار می‌کنه = بعد یکم بازی نمیتونی‌ ولش کنی‌ :D
 
آخرین ویرایش:

shahriyar_pc

کاربر سایت
Oct 18, 2010
993
هر جا اسم Bethseda رو دیدی بشتاب :biggrin1:
کار این شرکت درسته :d
اولین بازیه این نسل که بازی کردم fallout 3 بود.اینقدر این بازی رو دوست داشتم که روزی حداقل 6 ساعت پایه بازی بودم
الانم که در خدمت بازیه شاهکاره Skyrim هستیم.:dدو خداوند صنعت گیم
جدا از اینکه بازی سلیقه‌ای هست به نظرم، ولی‌ خیلی‌ زود ارتباط برقرار می‌کنه و بازی کن رو وارد جو خودش می‌کنه. البته زیاد بازی نکردم، واسه اون زیاد تو بحثهای این تاپیک شرکت نمیکنم :biggrin1:.
p.s : زود ارتباط برقرار می‌کنه = بعد یکم بازی نمیتونی‌ ولش کنی‌ :biggrin1:
پس واجب شد که این بازی رو بگیرم
عاشق این مدل بازی ها هستم :x
 

kill3r

کاربر سایت
Apr 28, 2011
596
نام
nima
من اوایل بازی ام یه خورده گیم پلی و داستانش گیج کنندس.من از گرافیک خوشم نیومد شخصا تکسچرها خیلی ضعیفه.
اما جو بازی خوبه.
 

lesner

کاربر سایت
May 16, 2011
315
عزیزان این بازی نسخه ی بلک باکسش چه تفاوت هایی داره ؟ چیزیش حذف شده تو نسخه ی بلک باکس ؟
و این که حجم نسخه ی اصلی چقدره ؟
ممنون ...
 

MohammadFatehi

کاربر سایت
Aug 23, 2012
149
نام
محمد
گرافیک بازی پایین نیست این سبک گرافیکی بازی هست مثل بوردرلندز که دارای سبک خاصی هست برید نقد سایتهای درست و حسابی رئ بخونید میفهمید حرف منو
ولی در کل از لحاظ گیم پلی همه تحسینش کردند از لحاظ موسیقی هم همینطور از لحاظ داستان قوی هست ولی یکمی تکراریه گرافیکش هم واقعا خوبه
در کل این بازی رو پی سی یه چیز دیگه است
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
این همه می گیرید می کشید chaos ـتون بالا می ره ها!نکشید خو!پایان بازی یه تفاوت هایی خواهد داشت. اگه با Chaos پایین بازی رو تموم کنید.
من بعد از یه دور بازی کردن برای بار دوم با CE همه ی قدرت ها و سلاح ها و ... رو از همون اول باز کردم دارم دوباره می رم!واقعا تعداد راه های رد کردن یه مرحله بی نظیره!گاهی به تیکه رو لود می کنم با یه روش دیگه با استفاده از قدرت های دیگه دوباره می رم!
پ.ن:یه چیزی هست با گوش کردن به صحبت های NPC ها و نوار های صوتی می شه فهمید زیاد ربطی به پایان بازی نداره (به خصوص اونایی که می گیرن همه رو می کشن و با Chaos بالا تموم می کنن بازی رو) باز تو اسپویلر می ذارم
می دونستید emilie دختر corvoـه؟:d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر