Dishonored | PC

ss_preview_dishonored_spreadcover.jpg.jpg


Developer : Arkane Studios
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : Modern Action Adventure
Release Date :
October 9,11,12. 2012

Arkane Studios را باید جزو شرکت های کوچک ولی بسیار بلند پرواز صنعت بازی شناخت شرکتی که با دو عنوان Dark Messiah of Might and Magic و Arx Fatalis سعی کرد وارد سبک نقش آفرینی شده و با بزرگانی چون Gothic و Elder Scrolls رقابت کند اما متاسفانه عنوان پرهزینه و بزرگ این شرکت یعنی Dark Messiah of Might and Magic به یک شکست تجاری تبدیل شد و از متقدین نیز امتیاز های متوسطی را دریافت کرد این در حالی بود که رقیب اصلی آن Oblivion با فروشی عالی ، به عنوان بهترین بازی سال 2006 نیز انتخاب شد، پس از آن بود که این استودیو به حاشیه رفت و مدتن ها در سکوت خبری باقی ماند تا اینکه سال گذشته Zenimax با خرید آن علنا آن را به زیر مجموعه ای از رقیب سابق Bethesda تبدیل کرد ، حال پس از گذشت یکسال GI اولین عنوان حاصل از این همکاری را معرفی کرده است Dishonored یک اکشن مخفی کاری با فضایی آینده گرایانه خواهد بود که ظاهرا با خشونت بسیار ، داستانی سنگین و سیاه یک عنوان جذاب و بزرگ به نظر میرسد ، باید دید و منتظر ماند که آیا این عنوان نیز مانند سایر آثاری که Bethesda فقط ناشر آن هاست نظیر Hunted و Brink یک عنوان ضعیف خواهد بود یا در حد و اندازه های عناوین ساخت این شرکت ظاهر خواهد شد.
طراحان معروفي در اين بازي حضور دارند از جملطارح اصلي Harvey smith كه بر روي بازي Deus Ex كار كرده است و همچنين در بازي Thief: Deadly Shadows حضور داشته است.سازنده عناوين Arx Fatalis و Dark Messiah of Might and Magic يعني مدير ارشد طراحان و معاون استديو Raf Colantonio و يكي از طراحان بازي Half-Life 2 اقاي Viktor Antonov كه شهر اكونوميك City 17 را طراحي كرده بود

استودیو Arkane اطلاعات جدیدی از بازی Dishonored منتشر کرد که می‌توان به‌وجود پارامتر مانا، قدرت‌های مختلف و زمان صرف‌شده برای اتمام بازی اشاره کرد. این استودیو اعلام کرد که یک بازی‌باز حرفه‌ای می‌تواند بازی را درعرض 12 ساعت تمام کند؛ اما اگر اهل گشت‌وگذار هستید، این زمان برای شما دوبرابر خواهد شد. علاوه‌بر این، یک بازی‌باز معمولی مسلماً زمان بیشتری را صرف تمام‌کردن بازی خواهد کرد که به‌صورت میانگین، می‌تواند درعرض 14 ساعت بازی را به‌اتمام رساند. از طرفی، سازندگان از وجود پارامتر مانا در بازی پرده‌برداری کردند. این پارامتر در ابعاد کم به‌صورت غریزی پرخواهد شد اما برای انجام جادوهای کلیدی نیاز به‌استفاده از داروهای مخصوص خواهید داشت. سازندگان اعلام کردند که حدود 40 " Bone Charm " در بازی وجود دارد که به بازی‌باز قابلیت‌های ماورالطبیعه می‌دهد. وجود شش قدرت فعال و چهار قدرت غیرفعال (به‌اصطلاح Passive) از دیگر اطلاعات منتشر شده درباره‌ی بازی است. عنوان Dishonored اکتبر / مهر-آبان امسال برای سه پلتفرم معمول منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

Jim_raynor

کاربر سایت
Nov 29, 2011
824
نام
مرتضی
نمرات بازی منتشر شده . به نظر میرسه که همون طور که انتظار میرفت شاهکار باشه .

 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
من که زیاد با تریلراش حال نکردم
خیلی گیم پلی خشکی داشت و خیلی تخیلی بود دیگه

کلن تریلرهاش ضعیف بودن از لحاظ کارگردانی و اینا ، منم احتمال می دادم بازی باید کیفیتش از تریلرهاش خیلی بهتر باشه ؛ ولی امیدمو از دست دادم بخاطر اون تریلر ها یه ذره تأثیرگزار نبودن :|
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,339
نام
Majid
کلن تریلرهاش ضعیف بودن از لحاظ کارگردانی و اینا ، منم احتمال می دادم بازی باید کیفیتش از تریلرهاش خیلی بهتر باشه ؛ ولی امیدمو از دست دادم بخاطر اون تریلر ها یه ذره تأثیرگزار نبودن :|
الان من تریلر NFS MW یا AC III رو میبینم کلا میرم توی فضای دیگه ای
ولی بعد از دیدن این تیرلری که قدرتای Dishonored رو نشون میداد کلا یک جوری شدم خیلی خنده دار بود
میپرید میرفت توی بدن طرف شکل اون در میومد مثل Prototype 2 یا هی نشونه میگرفت میپرید یک جا دیگه ظاهر میشد

دیگه اینقدر بازی تخیلی اخه!.:|
 

aha2012

کاربر سایت
Jan 9, 2009
2,879
نام
SubZero
الان من تریلر NFS MW یا AC III رو میبینم کلا میرم توی فضای دیگه ای
ولی بعد از دیدن این تیرلری که قدرتای Dishonored رو نشون میداد کلا یک جوری شدم خیلی خنده دار بود
میپرید میرفت توی بدن طرف شکل اون در میومد مثل Prototype 2 یا هی نشونه میگرفت میپرید یک جا دیگه ظاهر میشد

دیگه اینقدر بازی تخیلی اخه!.:|

خب بازیش نکن
بازی امتیازای بالایی گرفته، 9 از gamespot یعنی بازی معرکس.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
مشکل اینه که اصلا با کارای این استدیو آشنا نیستید. اگه دارک مسایح رو بازی می کردید مثل من از روزی که این بازی معرفی شد منتظرش بودید تا امروز
برای فهمیدن کیفیت یه بازی باید ویدئوی گیم پلی از بازی دید نه تریلر. تریلرا هنر تدوین گرا رو نشون میدن و کمتر میشه به کیفیت یه بازی پی برد.
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,231
نام
امیرحسین
Dark Messiah سال 2006 واقعا یه اثر انقلابی بود ! می شه گفت از اولین بازی هایی بود که نشون داد یه بازی اکشن با المان های RPG چه قدر می تونه جذاب باشه ، اما نکته اینجا بود که با بازی به عنوان یه RPG سطح بالا مثل سری TES برخورد شد و علنا خیلی جاها به عنوان رقیب اصلی بزرگترین بازی اون سال یعنی Oblivion معرفی شد که خب نتیجه ای جز له شدن بازی توسط منتقدها و فروش کمش در بر نداشت اگر چه بازی هم از نظر فنی مشکلات زیادی داشت.
در کل جالب بود که یوبی سافت مثل همیشه خودشو نشون داد و استدیو Arkane رو ول کرد و این وسط Bethesda فقط فهمید این تیم چه قدر با استعداده و حالا نتیجه ی حمایت هاش میشه Dishonored که همه ی ایده های خوب Dark Messiah رو به کمال رسونده، بی صبرانه منتظر تجربه ی بازی هستم.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
من Dark Messiah رو بازی نکردم ، اون موقع ما رو چه به این بازیا :D ولی اگه روزی بازیساز شدم خواستم تریلر بدم بیرون ، خیلی مراقبم که تریلر تا حد ممکن اپیک باشه ؛ واقعا تریلر ها در سطح و شأن بازی با این نمرات نبودن . خیلی سطحی بودن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر