Dishonored 2 | PC

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه دوم بازی Dishonored برای PC، XOne و PS4 معرفی شد.




داستان بازی:
داستان بازی 15 سال بعد از نسخه قبل و در شهر Karnaca در کنار شهر
Dunwall می پیوندد. هنگامی که لرد Regent مرده و تاعون از بین رفته. حالا فردی از جهانی دیگر آمده و تاج و تخت Emily Kaldwin را گرفته و سرنوشت جزیره نامعلوم است.


اطلاعات تایید شده بازی:

# - شما در نقش Emily Kaldwin و Corvo Attano بازی را تجربه خواهید کرد.
# - هر کدام از این دو کرکتر دارای نشان مخصوص هستند و از سلاح ها، ابزار و جادوهای خاصی استفاده میکنند.
# - محیط بازی نسبت به نسخه ی قبل بزرگ تر گردیده.
# - آلمان های نسخه قبلی مانند خشونت بالا، دید اول شخص و مخفی کاری عمیق حفظ شده اند.
# - مانند نسخه قبل تصمیمات شما در بازی و کشتن ها و نکشتن هایتان در نتیجه ی هر مرحله و در نهایت بازی تاثیر خواهد داشت.
# - هنگامی که بین Emily یا Corvo یکی را به عنوان کرکتر اصلی خود انتخاب کنید امکان سویچ کردن بین این دو را نخواهید داشت.
# - قابلیت tendril-shooting (شلیکِ پیچک) امیلی عملکردی مانند Blink دارد با این تفاوت که به امیلی این اجازه را میدهد که به دیوارها بچسبد و همچنین دشمنان خود را از روی دیوار برای کشتن سریع تر به بالا بکشد.
*در صورت انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی میگردد*

Developer: Arkane Studios
Publisher: Bethesda Softworks
Genre: Action-Adventure, Stealth
Platforms: XOne, PS4, PC
...:Release Date
Mods: Single-Player

تاپیک تصاویر بازی

|Dishonored 2 -- Official E3 2015 Announce Trailer|
vkae_screenshot_20150615004434.jpg


(1080p (86mb
دانلود

(720p (54mb
دانلود
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,836
طراحی مراحل فوق العاده به نظر میاد. این level رو که داشت بازی میکرد واقعا تعداد و تنوع آپشن ها و پیشبرد مرحله به روش های متفاوت عالی بودن. دقیقا مثل نسخه قبل، این جزو موارد موفقیت نسخه قبلی بود که توی این نسخه حتی بهتر از قبلی هم به نظر میاد. قابلیت های corvo و emily هم عالی به نظر میاد، البته من ترجیح میدم برای بار اول با کوروو بازی رو شروع کنم:D، آدم به کرکتری که از شروع یه فرنچایز باهاش همراه میشه تعلق خاطر خاصی پیدا میکنه و این شامل کوروو هم میشه که کرکتر بسیار دوست داشتنی ای هست و از بهترین های نسل قبل هم بود.
دو مورد فقط منو یکم آزار میده که البته شاید فقط برای من اینطوره. اولی اینکه سبک گرافیکی بازی یکم تغییر کرده نسبت به نسخه قبلی. شماره قبل یه حالت آرت وورک مانند خاصی داشت، کرکترها کارتونی تر بودن خشونت بازی فانتزی تر بود ولی اینجا یکم حال و هوای رئال تر به خودش گرفته و خونریزی ها رنگ و بوی واقعی تری داره که مشخصا برای dishonored ای که من میشناسم یکم غریبس. دومین مورد حالت صامت و بدون کلام بودن کوروو بود که شماره قبل اونو در ردیف کرکتر محبوب دنیای بازی یعنی gordon freeman مینداخت، و اون همذات پنداری ای که آدم توی عناوین اول شخص با کرکترهای بی صدایی مثل corvo(original ) ، freeman و doomguy و... میکنه یکم با وجود دیالوگ و محاوره شخصیت اصلی کمرنگ میشه ، البته همونطور که گفتم این نظر شخصیه منه. حداقل میتونستن این قابلیت رو برای امیلی بزارن و کوروو رو مثل شماره قبل حفظ کنن تا نیاز هر دو نوع سلیقه رو مرتفع کنن.
ولی چیزی که از شواهد و قرائن پیداست اینه که باید منتظر یکی از کاندیدهای مسلم GOTY باشیم و شاهکاری دیگه از Arkane و bethesda .
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
594
نام
رایان
طراحی مراحل فوق العاده به نظر میاد. این level رو که داشت بازی میکرد واقعا تعداد و تنوع آپشن ها و پیشبرد مرحله به روش های متفاوت عالی بودن. دقیقا مثل نسخه قبل، این جزو موارد موفقیت نسخه قبلی بود که توی این نسخه حتی بهتر از قبلی هم به نظر میاد. قابلیت های corvo و emily هم عالی به نظر میاد، البته من ترجیح میدم برای بار اول با کوروو بازی رو شروع کنم:D، آدم به کرکتری که از شروع یه فرنچایز باهاش همراه میشه تعلق خاطر خاصی پیدا میکنه و این شامل کوروو هم میشه که کرکتر بسیار دوست داشتنی ای هست و از بهترین های نسل قبل هم بود.
دو مورد فقط منو یکم آزار میده که البته شاید فقط برای من اینطوره. اولی اینکه سبک گرافیکی بازی یکم تغییر کرده نسبت به نسخه قبلی. شماره قبل یه حالت آرت وورک مانند خاصی داشت، کرکترها کارتونی تر بودن خشونت بازی فانتزی تر بود ولی اینجا یکم حال و هوای رئال تر به خودش گرفته و خونریزی ها رنگ و بوی واقعی تری داره که مشخصا برای dishonored ای که من میشناسم یکم غریبس. دومین مورد حالت صامت و بدون کلام بودن کوروو بود که شماره قبل اونو در ردیف کرکتر محبوب دنیای بازی یعنی gordon freeman مینداخت، و اون همذات پنداری ای که آدم توی عناوین اول شخص با کرکترهای بی صدایی مثل corvo(original ) ، freeman و doomguy و... میکنه یکم با وجود دیالوگ و محاوره شخصیت اصلی کمرنگ میشه ، البته همونطور که گفتم این نظر شخصیه منه. حداقل میتونستن این قابلیت رو برای امیلی بزارن و کوروو رو مثل شماره قبل حفظ کنن تا نیاز هر دو نوع سلیقه رو مرتفع کنن.
ولی چیزی که از شواهد و قرائن پیداست اینه که باید منتظر یکی از کاندیدهای مسلم GOTY باشیم و شاهکاری دیگه از Arkane و bethesda .
من به شخصه با صداگذاری شدنش موافقم. اولا که صداگذارش Stephen Russell هست که یه تنه باعث میشه دفعه ی اول برم سراغ کوروو. :D نکته ی دیگه هم اینه که لال بودن کوروو تو شماره ی قبل بعضی وقتا واقعا ضایع بود! مثلا سر صحنه ی مرگ ملکه که کوروو از خودش دفاع نکرد و فقط همونجا وایساد تا بگیرنش! اون موردی هم که گفتی راجع به صداگذاری شدن امیلی و نشدن کوروو به نظرم اصلا ایده ی جالبی نیست! مثلا امیلی داره با پدرش کلی حرف میزنه اونم عین مترسک وایسه و نگاش کنه! :D
البته اینم بگم که آرکین با صداگذاری کردن داود تو دی ال سی های نسخه ی قبل خواست از مردم فیدبک بگیره که دوست دارن شخصیت ساکت باشه یا نه. که اکثرا با صداگذاری شدن شخصیت موافق بودن!
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,836
من به شخصه با صداگذاری شدنش موافقم. اولا که صداگذارش Stephen Russell هست که یه تنه باعث میشه دفعه ی اول برم سراغ کوروو. :D نکته ی دیگه هم اینه که لال بودن کوروو تو شماره ی قبل بعضی وقتا واقعا ضایع بود! مثلا سر صحنه ی مرگ ملکه که کوروو از خودش دفاع نکرد و فقط همونجا وایساد تا بگیرنش! اون موردی هم که گفتی راجع به صداگذاری شدن امیلی و نشدن کوروو به نظرم اصلا ایده ی جالبی نیست! مثلا امیلی داره با پدرش کلی حرف میزنه اونم عین مترسک وایسه و نگاش کنه! :D
البته اینم بگم که آرکین با صداگذاری کردن داود تو دی ال سی های نسخه ی قبل خواست از مردم فیدبک بگیره که دوست دارن شخصیت ساکت باشه یا نه. که اکثرا با صداگذاری شدن شخصیت موافق بودن!
البته کلا Arkane سیستم جدیدی رو برای روایت داستان توی این نسخه اتخاذ کرده ظاهرا که مجبور شدن برای شخصیت ها صداگذاری و دیالوگ داشته باشن و بدون این مورد بازی دچار مشکل میشه.
توی شماره قبل سیستم روایی داستان کاملا از دید کوروو نقل قول میشد و شبیه Half life میرفت جلو. برای همین نیاز به صداپیشه نبود. خب این مورد همونطور که گفتم مورد پسند و سلیقه منه که صد در صد جمع کثیری مخالف من هستن ولی من از روزی که دست چپ و راستم رو شناختم و اولین بازی های اول شخص رو بازی کردم همگی کرکترهای صامت و فاقد دیالوگ بودن و برای همین من به این سیستم روایی عادت کردم:D، DOOM و Quake و.... و نهایتا اوج این ماجرا در Half life و بعد از اون Dishonored اتفاق افتاد.
راجب اون مطلبی هم که گفتم و اشاره کردم برای امیلی صدا پیشه انتخاب کنن و کوروو رو به حال خودش بزارن هم منظورم در صورتی بود که سیستم روایی داستان مثل نسخه قبلی تعبیه میشد و این دوتا کانتکتی با هم نداشته باشن، یا مثلا اگر هم داشتن وقتی کوروو رو برای بازی select میکردیم سیر روایی داستان مثل نسخه قبلی بیان میشد و اگه با امیلی میخواستیم بازی رو پیش ببریم نوع جدیدی از روایت داستان که الان شاهدش هستیم رو داشتیم.
البته بازی هایی مثل Farcry3 هم کرکتر جیسون صحبت میکرد و خیلی هم خوب حس و حالش به بازیکن القا میشد و مطمئنن این نوع شیوه روایت هم خیلی جالبه و پر طرفدار، ولی خب سلیقه من با همونی که گفتم جور تره:D.
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
594
نام
رایان
البته کلا Arkane سیستم جدیدی رو برای روایت داستان توی این نسخه اتخاذ کرده ظاهرا که مجبور شدن برای شخصیت ها صداگذاری و دیالوگ داشته باشن و بدون این مورد بازی دچار مشکل میشه.
توی شماره قبل سیستم روایی داستان کاملا از دید کوروو نقل قول میشد و شبیه Half life میرفت جلو. برای همین نیاز به صداپیشه نبود. خب این مورد همونطور که گفتم مورد پسند و سلیقه منه که صد در صد جمع کثیری مخالف من هستن ولی من از روزی که دست چپ و راستم رو شناختم و اولین بازی های اول شخص رو بازی کردم همگی کرکترهای صامت و فاقد دیالوگ بودن و برای همین من به این سیستم روایی عادت کردم:D، DOOM و Quake و.... و نهایتا اوج این ماجرا در Half life و بعد از اون Dishonored اتفاق افتاد.
راجب اون مطلبی هم که گفتم و اشاره کردم برای امیلی صدا پیشه انتخاب کنن و کوروو رو به حال خودش بزارن هم منظورم در صورتی بود که سیستم روایی داستان مثل نسخه قبلی تعبیه میشد و این دوتا کانتکتی با هم نداشته باشن، یا مثلا اگر هم داشتن وقتی کوروو رو برای بازی select میکردیم سیر روایی داستان مثل نسخه قبلی بیان میشد و اگه با امیلی میخواستیم بازی رو پیش ببریم نوع جدیدی از روایت داستان که الان شاهدش هستیم رو داشتیم.
البته بازی هایی مثل Farcry3 هم کرکتر جیسون صحبت میکرد و خیلی هم خوب حس و حالش به بازیکن القا میشد و مطمئنن این نوع شیوه روایت هم خیلی جالبه و پر طرفدار، ولی خب سلیقه من با همونی که گفتم جور تره:D.
کاملا درک میکنم که چرا کارکتر صامت رو بیشتر دوست داری. :D واسه خیلیا ساکت بودن شخصیت باعث میشه بیشتر به اصطلاح Immerse بشن تو بازی و احساس کنن که خودشون تو بازین. ولی حداقل برای من خیلی پارازیت بزرگیه چون باعث میشه احساس کنم که کارکتر من یه انسان بی روحه که کلا قدرت تصمیم گیری نداره و بقیه باید واسش تعیین تکلیف کنن :D و خلاصه این که بیشتر منو از جو بازی میندازه بیرون تا اینکه موجب هم ذات پنداری من با شخصیتم شه.
البته یه تعادلی هم باید این وسط باشه. به شخصه عقیده دارم که موقع گیم پلی بازی های اول شخص (مخصوصا بازی های Immersive Sim مثل دیس آنرد، دیس اکس و بایوشاک) کارکتر نباید خیلی حرف بزنه چون چیزی به جز خرد کردن اعصاب گیمر به بار نمیاره. :D
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,836
کاملا درک میکنم که چرا کارکتر صامت رو بیشتر دوست داری. :D واسه خیلیا ساکت بودن شخصیت باعث میشه بیشتر به اصطلاح Immerse بشن تو بازی و احساس کنن که خودشون تو بازین. ولی حداقل برای من خیلی پارازیت بزرگیه چون باعث میشه احساس کنم که کارکتر من یه انسان بی روحه که کلا قدرت تصمیم گیری نداره و بقیه باید واسش تعیین تکلیف کنن :D و خلاصه این که بیشتر منو از جو بازی میندازه بیرون تا اینکه موجب هم ذات پنداری من با شخصیتم شه.
البته یه تعادلی هم باید این وسط باشه. به شخصه عقیده دارم که موقع گیم پلی بازی های اول شخص (مخصوصا بازی های Immersive Sim مثل دیس آنرد، دیس اکس و بایوشاک) کارکتر نباید خیلی حرف بزنه چون چیزی به جز خرد کردن اعصاب گیمر به بار نمیاره. :D
منم دقیقا متوجه میشم منظورت رو:D، برای همینم هست که میگم فقط از دید من این ها شاید مشکل به حساب بیاد وگرنه به خودیه خود ایرادی نیست که به بازی وارد باشه:D. البته اینکه کرکتر یه موجود بی روح باشه و بقیه فقط براش تعیین تکلیف کنن بازم بر میگرده به چگونگی شخصیت پردازی برای کرکتر. مثلا توی half life با اینکه فریمن اصلا حرف نمیزنه ولی نوع برخورد اطرافیان باهاش قشنگ نشون میده که جایگاه خاصی بین انقلابیون داره و اونو جدا به عنوان قهرمان خودشون میشناسن ، بیشتر ماموریت ها حالت کمک رساندن و مرتفع کردن نیاز انقلابیون رو داره تا اینکه شبیه یه دستور نظامی باشه که از بالا به پایین به کرکتر صادر میشه. توی تمام ماموریت ها تقریبا حس ناجی بودن و حلال مشکلات رو میشه توی دیالوگ های بازی که بین NPC ها و فریمن رد و بدل میشه رو حس کرد و ابدا حالت آمرانه و تحکم ندارن همراهان نسبت به فریمن. یا توی همین Doom جدید شخصیت Doomguy کاملا مشخصه که از هیچکس دستور نمیگیره و اینقدر بی اعصاب هست که اینو توی همون پرولوگ بازی هم میشه دید که smauel hayden وقتی داره اوضاع مشوش UAC رو براش تشریح میکنه مانیتور رو میزنه میشکنه و نشون میده که کسی نیست که دستور بخواد بگیره برای انجام کارهاش:D. کلا ریزه کاریهاش زیاده، ولی خب قبول دارم که این نوع روایت صد در صد نیست و خب همیشه خللی داره برای بیان داستان. آخرین مطلبم اینه که من شخصا حس میکنم بازی هایی که قراره از داخلش یه سوپر هیرو در بیاد مثل همین Half life یا Doom و حتی Rage و همین dishonored بهتره که شخصیت صامت باشه که حس و حال ابر قهرمانی رو بازیکن با شخص دیگه ای تقسیم نکنه و کاملا برگرده به خوده گیمر. ولی خب بازی هایی مثل farcry ، COD ، Battlefield و از این دست بازی ها که قهرمان یه faction یا دسته و یا حتی ملت هستن و بازی هایی مثل bioshock infinite که قراره داستان عمیق یک شخص با مضامین فلسفی بیان بشه بهتره که سیر روایی داستان همراه با دیالوگ شخصیت اصلی همراه باشه و اونو در قالب کاتسین ها هم ببینیم حتی، اینجوری تاثیر گذاریش بیشتره به نظرم.
خیلی زیاد شد شرمنده:D. در کل همونظور که گفتم سلیقه بیشتر دخیله توی این مورد و صحبت هاتو کاملا درک میکنم:):-bd.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: The Listener

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
چیزی که خیلی من رو زده کرد از بازی قبلی این بود که برای Ending خوب باید مثبت بازی می کردید، ولی قدرت های مثبتی خیلی جالب نبودن. اصل حال بازی این بود که از قدرت هات استفاده کنی بزنی با روش های جالب ملت رو بترکونی، ولی این سیستم دو پایان بازی خراب کرد. تازه همونم تو جو بازی معنی نمی داد، شد این سوال ها:
"How much can I kill and still get good ending?"
خیلی مسخره هست، عیب نداره بکشی ولی خیلی نکش، در حد اعتدال بکش آدم خوب و مثبتی خواهی بود و پایان خوب رو خواهی گرفت!!
 

The Listener

Take Me Home
کاربر سایت
Feb 20, 2016
594
نام
رایان
چیزی که خیلی من رو زده کرد از بازی قبلی این بود که برای Ending خوب باید مثبت بازی می کردید، ولی قدرت های مثبتی خیلی جالب نبودن. اصل حال بازی این بود که از قدرت هات استفاده کنی بزنی با روش های جالب ملت رو بترکونی، ولی این سیستم دو پایان بازی خراب کرد. تازه همونم تو جو بازی معنی نمی داد، شد این سوال ها:
"How much can I kill and still get good ending?"
خیلی مسخره هست، عیب نداره بکشی ولی خیلی نکش، در حد اعتدال بکش آدم خوب و مثبتی خواهی بود و پایان خوب رو خواهی گرفت!!

انگار یه سری تغییرات تو سیستم Chaos انجام دادن! یعنی بازی بین آدم های مختلف فرق میذاره. مثلا اگه هدفت آدم ظالمی باشه بازی بیشتر تشویقت میکته که بکشیش یا اگه طرف همچین آدم بدی نباشه تشویق به بخشیدنش میکنه!
ولی در کل قبول دارم حرفتو. High Chaos بازی کردن تو بازی قبلی به مراتب بیشتر از Low Chaos حال میداد. البته میشه اینطور برداشت کرد که High Chaos بازی کردن حکم پیوستن به دارک ساید تو استار وارز رو داره :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر