Digital Foundry و آنالیز گرافیک Gears of War 3

امین جون دمت گرم.بازم از این عکسا بزار.
جدی جدی گرافیک بازی بی نظیر هست و پرچمدار.
 
چندتا ویدئو Full HD از بازی دان کردم گرافیک خیلی خوب هست ولی بازی ظاهرا اصلا AA نداره بنابراین باید بگم که با نظر IGN موافقم و بازی به دلیل نداشتن یکی از most popular ترین feature ـهای این نسل از نظر گرافیک فقط خوب هست چون الان با وجود HDTV ـهای 50 -60 اینچ نبود این قابلیت واقعا بازیو خیلی زشت میکنه البته بازی در نورپردازی و یک سری مسائل دیگه واقعا بی نظیر و برجسته هست ولی افسوس!!!
 
اینکه گرافیک gear3 عالیه شکی نیست! اما نمیدونم این مقایسه یعنی چی؟
اصلا crysis2 چه ربطی به گیرز داره؟ کلا سبک گرافیکیشون فرق داره! او تو فضاهای بازه این بسته! این بخاطر سبک تخیلیش رنگهای جیغ داره اما اون یکی عادیه و...
واقعا به نظرم مقایسشون فقط از فن جماعت بر میاد
 
بازیه c2 هم AA نداشت . ولی دلیل نشد که بگیم فقط خوب هست . اون تکنیکی مخصوص خودشون را هم که استفاده کرده بودند زیاد جواب نمیداد و بازی را شبح مانند میکرد که خودش یه ایراد بود .
 
Niceeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!
06359404686653679155.jpg
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
کرایسیس دو از AA Temporal استفاده میکرد که وقتی صفحه ثابت میشد AA رو اعمال میکرد و حداقل گندو کثافت لبه های بازی به چشم نمیومد موقع حرکتم که بازی اینقدر موشن بلور داشت که کمتر اون گندو کثافتا تو چشم میزد ولی توی این بازی AA اصلا وجود نداره!!!!!!!!!
من یه ویدئو 720p از گیم پلی بازی دان کردم توی مانیتور 19 اینچ لبه های بازی فاجعس وقتی بردم همون ویدئو رو روی hdtv 42 اینچ اجرا کردم حالم به هم خورد تازه خود این ویدئو کمی بلوری تر از زمانی هست که 360 رو مستقیم وصل کنیم اگه اینطوری باشه بازی روی 360 از نظر AA یه بازیه افتضاح میشه تنها چیزی که میشه گفت اینه که Epic گند زده رفته اومده یه سری تکنیکای جدید به نور پردازی بازی اضافه کرده از اونطرف AA رو کلا حذف کرده.
از تکنیک Object موشن بلورم تو بازی اونطوری که تبلیغ میکردن استفاده نکردن به نظرم توی اون دموی بتا از مولتی پلیر بازی از این تکنیک بیشتر استفاده شده بود و تو بازی نهایی کمتر استفاده شده که خودش یه پس رفته توی دموی مولتی پلیر بازی بازی از AA2X استفاده میکردن که تو بازی نهایی کلا حذف شده!!! اینم خودش یه پس رفته.
 
کرایسیس دو از AA Temporal استفاده میکرد که وقتی صفحه ثابت میشد AA رو اعمال میکرد و حداقل گندو کثافت لبه های بازی به چشم نمیومد موقع حرکتم که بازی اینقدر موشن بلور داشت که کمتر اون گندو کثافتا تو چشم میزد ولی توی این بازی AA اصلا وجود نداره!!!!!!!!!
من یه ویدئو 720p از گیم پلی بازی دان کردم توی مانیتور 19 اینچ لبه های بازی فاجعس وقتی بردم همون ویدئو رو روی hdtv 42 اینچ اجرا کردم حالم به هم خورد تازه خود این ویدئو کمی بلوری تر از زمانی هست که 360 رو مستقیم وصل کنیم اگه اینطوری باشه بازی روی 360 از نظر AA یه بازیه افتضاح میشه تنها چیزی که میشه گفت اینه که Epic گند زده رفته اومده یه سری تکنیکای جدید به نور پردازی بازی اضافه کرده از اونطرف AA رو کلا حذف کرده.
از تکنیک Object موشن بلورم تو بازی اونطوری که تبلیغ میکردن استفاده نکردن به نظرم توی اون دموی بتا از مولتی پلیر بازی از این تکنیک بیشتر استفاده شده بود و تو بازی نهایی کمتر استفاده شده که خودش یه پس رفته توی دموی مولتی پلیر بازی بازی از AA2X استفاده میکردن که تو بازی نهایی کلا حذف شده!!! اینم خودش یه پس رفته.
لطف میکنی یه عکس بذاری؟؟؟
 
تکنیکی که C2 استفاده کرده یه حالت شبح مانند ایجاد میکرد که باعث بلوری شدن تکسچرها میشه چه در حالت ایستاده یا در حین حرکت . کلا بازی AA هم نداشته باشه در حین حرکت ضعفش دیده نمیشه .
بازی گیرز 3 هم تو حالت مولتی از AA استفاده نمیکرد ! حالا از کجا اوردید که 2XAA داشته ؟ چیزی که ما تو شات های گیرز 3 دیدم ضعفه AA زیاد معلوم نیست و محیطها کاملا تر و تمیز به نظر میاد .

همین 3 تا عکس را دقت کنید ضعف AA اصلا زیاد تو چشم نیست و مثل بقیه بازی ها به نظر میاد حالا در حین حرکت هم اصلا به چشم نمیاد
http://images.eurogamer.net/2011/articles//a/1/4/0/1/4/3/2/Effects1.bmp.jpg
http://images.eurogamer.net/2011/articles//a/1/4/0/1/4/3/2/Effects4.bmp.jpg
http://images.eurogamer.net/2011/articles//a/1/4/0/1/4/3/2/Effects3.bmp.jpg

در مقابل همین طور که گفته شده گیرز 3 یه بازی بسیار نرم از لحظ فریم هست حداقل بهتر از C2 و مشکلات پارگیه تصویر انچنانی در حد C2 هم نداره و در کنارش بازی از رزولیشن NATIVE 720 استفاده میکنه .
 
DieDie

از چی عکس بزارم؟
من یه ویدئو 720p از گیم پلی بازی دان کردم توی مانیتور 19 اینچ لبه های بازی فاجعس وقتی بردم همون ویدئو رو روی hdtv 42 اینچ اجرا کردم حالم به هم خورد تازه خود این ویدئو کمی بلوری تر از زمانی هست که 360 رو مستقیم وصل کنیم اگه اینطوریباشه بازی روی 360 از نظر AA یه بازیه افتضاح میشه
یه عکس از این کپچر کن بذار...
 
از تکنیک AA temporal استفاده میکرد + Edge detection & blur

که همین باعث ایجاد شبح مانند توی محیط میشد و تو چشم بود !

کلا چرا باید یه بازی از روزلیشن بزنه کلی screen tearing داشته باشه ؟ فریم هم که زیاد بالا پایین بشه ولی فقط بهش یه AA اضافه کنه ! براش بگیم بهتره !
اگه گیرز 3 اومده AA را حذف کرده ولی بجاش مشکلات فوق را نداره ! خیلی ساده و به همین خوشمزگی !
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or