کرایسیس دو از AA Temporal استفاده میکرد که وقتی صفحه ثابت میشد AA رو اعمال میکرد و حداقل گندو کثافت لبه های بازی به چشم نمیومد موقع حرکتم که بازی اینقدر موشن بلور داشت که کمتر اون گندو کثافتا تو چشم میزد ولی توی این بازی AA اصلا وجود نداره!!!!!!!!!
من یه ویدئو 720p از گیم پلی بازی دان کردم توی مانیتور 19 اینچ لبه های بازی فاجعس وقتی بردم همون ویدئو رو روی hdtv 42 اینچ اجرا کردم حالم به هم خورد تازه خود این ویدئو کمی بلوری تر از زمانی هست که 360 رو مستقیم وصل کنیم اگه اینطوری باشه بازی روی 360 از نظر AA یه بازیه افتضاح میشه تنها چیزی که میشه گفت اینه که Epic گند زده رفته اومده یه سری تکنیکای جدید به نور پردازی بازی اضافه کرده از اونطرف AA رو کلا حذف کرده.
از تکنیک Object موشن بلورم تو بازی اونطوری که تبلیغ میکردن استفاده نکردن به نظرم توی اون دموی بتا از مولتی پلیر بازی از این تکنیک بیشتر استفاده شده بود و تو بازی نهایی کمتر استفاده شده که خودش یه پس رفته توی دموی مولتی پلیر بازی بازی از AA2X استفاده میکردن که تو بازی نهایی کلا حذف شده!!! اینم خودش یه پس رفته.